GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: Live - 2012. december 30. - 17:15:03

Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Live - 2012. december 30. - 17:15:03
\"hazepites_logo_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Üdv, fórumózó(k)!
Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam.
Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be.
A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza.
A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez.
Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel :D)
Teszt: Megvolt, mûködik.
Használat: /hazepites
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI/y_ini>
#pragma tabsize 0
new Object;
new oModel;
new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni...
\"Fal\\n\",
\"Tapéta féle fal\\n\",
\"Kõfal\\n\",
\"Szikla színû fal\\n\",
\"Csupasz fehér fal\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Csupasz krém színû fal\\n\",
\"Padló\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Kõfal\"
};
#define OBJECT_FILE_NAME       \"Falak.txt\"
#define MENU    1000
#define NEXT    1001
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Házépítés sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == MENU)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new FalakString[1600];
         format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]);
         ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
return 1;
}
if(dialogid == NEXT)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19353;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19354;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19355;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19356;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19357;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 5:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19358;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 6:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19359;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 7:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19360;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 8:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19361;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 9:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19362;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:hazepites(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Képek:
Menü:
\"hazepites_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Falak menü:
\"hazepites_falak_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mozgatás:
\"hazepites_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: Jó szórakozást!
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: pisti525 - 2012. december 30. - 19:58:09
jónak néz ki így a képet alapján :) ment a +
de ez nekem nincs meg :( #include <YSI/y_ini> kellene minél gyorsabban :) :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Csabesz - 2012. december 30. - 21:11:23
Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: norbee0170 - 2012. december 30. - 21:13:29
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc[/quote]
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Csabesz - 2012. december 30. - 21:19:39
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
Ja, see feelingû :D õk csinálták ilyen módon és igazat megvallva 2 ember aligha gondolkozik ugyan azon a módon.
(fõleg, hogy a másik témába slot-os mentést említette, pont ahogy Seen van.  :) )
De csak szólok, ha jól tudom már a Seen is más módon van mert mikor én kipróbáltam találtam benne hibát és aszem ez eljutott hozzájuk is :D ( a mód méret 1.5x-re nõtt, ez csak akkor ha házrendszerrel egybeírod )
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Live - 2012. december 30. - 21:30:29
Idézetet írta: Csabesz date=1356898283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
 
ezt hol láttad? mikor lesz? :DD
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Csabesz - 2012. december 30. - 21:32:30
Én azt reméltem hogy majd Te megírod. :D (verseny társ)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Live - 2012. december 30. - 21:33:41
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
 
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül\' date=\' ha te csináltad szép[/quote\']
Az elõzõ bútorrendszerbõl csináltam.. de a bútorrendszernél leírtam,honnan van az alap script aminek a készítõjét sem tom :D
Csak ott volt a gépemen és megcsináltam rendesre :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 30. - 21:36:04 )

verseny társ? o.o  ???

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 30. - 21:41:56 )


Én azt reméltem hogy majd Te megírod. :D (verseny társ)
 
[/quote]
Meg is írom de valahonnan szerezhetted a képet :DD
[/quote]
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Csabesz - 2012. december 30. - 21:44:22
Ez már jó egy v2-es verzióhoz :)
Amúgy a képet szereztem, de az alapján én már megcsináltam :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Ezredes.$ - 2012. december 30. - 21:55:48
Jó lett!
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Live - 2012. december 30. - 22:01:25
Kösz :D
V2? nincs korán még az? :DD
Sok minden terveztem bele..
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Beckham - 2012. december 30. - 22:10:13
Jó lett! :thumbsup:
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Rupert - 2012. december 30. - 22:24:10
Tetszik, de tényleg, nagyon. :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Dante Sanders - 2012. december 30. - 22:25:23
Szep mar varom az uj updateket.+!
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: ZyZu. - 2012. december 30. - 23:10:19
Nagyon szép végre ami még nincs a fórumon :D de mostmár van :)  ;)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: CANNONN - 2012. december 31. - 15:52:37
Idézetet írta: Csabesz date=1356898283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
 
Ilyet már lehet csinálni. :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Dfoglalo - 2012. december 31. - 16:07:34
Szia!
Szép, felhasználom, ment a + :D
A te néhány nappal ezelõtt felrakott bútorrendszeredhez hozzáadtam ezt is, egybe sokkal jobb szerintem.
Letölthetõ: http://www.solidfiles.com/d/a8e9f8569e/ pár perc volt, magamnak raktam egybe a szerómra, de azért ide kirakom nektek, hogy ne kelljen egyberaknotok - habár pár perc alatt megvan. Mûködik.
Parancsok
/haz vagy /hazepites - Megnyitod az ablakot, ahol már egyebe vannak a bútorok és a falak. (butor helyett)
/object - Ha már objectet szeretnétek lerakni. (fbutor helyett)
Remélem nem baj, hogy egyberaktam :D Használjátok egészséggel, és még egyszer köszi hasznos :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Soma - 2012. december 31. - 20:21:34
Nekem, tetszik nagyon szép lett ment a +!

Egyébként, megtaníthatnál ilyet scriptelni ha nem gond :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Fanni12 - 2013. január 01. - 01:47:12
Nálam kifagy tõle a szerver! Nem tudjátok miért? :\'( :\'( :\'(
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: T0ny - 2013. január 01. - 01:54:01
Mert a módod nem ZCMD-s vagy keverednek a dialog id-k.
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Fanni12 - 2013. január 01. - 01:56:31
És ha a dialog id meg oldható attól aza gond fenn állhogy Nem ZCMDS a módom?
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: T0ny - 2013. január 01. - 01:59:47
átírod a házépítés parancsát olyan feldolgozóval,amilyen a modod.
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Fanni12 - 2013. január 01. - 02:08:13
Error:
 

---------------------------------------------(1047) : error 017: undefined symbol \"params\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Sor:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/haz\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1000, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}Házépítés\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\\n{FFFFFF}Falak\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/hazepit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1000, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}Házépítés\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\\n{FFFFFF}Falak\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}

 
Ha ez van a FS-ben akkor is ki fagy a szerver miért?
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: vektor1998 - 2013. január 01. - 02:13:31
Nem rossz, de szerintem nem fogom használni :D (Csak, hogy ne minden komment ugyanaz legyen :D)
 
Idézetet írta: Cannonn date=1356965557\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
 
Ilyet már lehet csinálni. :D
 
[/quote]
Még szép, hogy vannak már ilyenek, 0.3e elejétõl fogva bent vannak, anno Pacificen a házak 90% ezekkel volt megcsinálva, csak bezártuk az ajtókat, és így tádá, exterioros lakóház, ami sokkal RP-sebb mint a többi. De mi voltunk az egyetlenek, akik minden újítást fel is használtak :D (Bocs a kis nosztalgiáért, de nem tudom elfelejteni Pacit :( )
 

Error:




---------------------------------------------(1047) : error 017: undefined symbol \"params\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
 
Sor:




public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/haz\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1000, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}Házépítés\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\\n{FFFFFF}Falak\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/hazepit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1000, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}Házépítés\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\\n{FFFFFF}Falak\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/object\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        new objectid;
        if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
        {
                if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
        {
                new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                oModel = objectid;
                ORX = 0.0;
                ORY = 0.0;
                ORZ = 0.0;
                Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                EditObject(playerid, Object);
                return 1;
                }
                else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\");
        }
    else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/object [bútorID]\");
}
return 0;
}

 
 
HELP kérlek
 
[/quote]
A problem itt van: \"if(!sscanf(params, \"i\", objectid))\"
Viszont hajnali  2:12-kor én meg nem mondom neked, hogy lenne jó xD
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Fanni12 - 2013. január 01. - 02:14:56
Azóta frissítetem a gondot nézd csak meg.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 01. - 04:24:48 )

Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
CTRL+V
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: [RC]Farkas - 2013. január 01. - 12:46:37
De nem lehet belé ojat csinálni, hogyha rosz hejre teszed a butrot vagy a falat vagy ha nem tetszik és mást akarsz akor amig nem menteted el az obijektet azt akor lehesen kitörölni pl /delet vagy /del
parabcsal
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: vektor1998 - 2013. január 01. - 13:34:41
Farkas\" post=\"379653\" timestamp=\"1357040797\"]
De nem lehet belé ojat csinálni, hogyha rosz hejre teszed a butrot vagy a falat vagy ha nem tetszik és mást akarsz akor amig nem menteted el az obijektet azt akor lehesen kitörölni pl /delet vagy /del
parabcsal
 
[/quote]
Ha jól értelmezem amit ki szeretnél fejezni, akkor lehet, sõt elég egyszerû is. Viszont azt most sem értem, hogy tudtál ennyi helyesírási hibát beletömni egy mondatba.
Aki nem értené mit is szeretett volna kifejezni:
 
Farkas link=topic=36190.msg379653#msg379653 date=1357040797]
Lehet csinálni bele olyat, hogyha egy bútort vagy falat rossz helyre raksz, esetleg nem tetszik, akkor még az object mentése elõtt tudod törölni? Például egy /delet vagy /del parancsal
 
[/quote]
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: [RC]Farkas - 2013. január 01. - 16:17:42
Rossz a helyesírásom és inkáb segits abban amit kértem és nem javits ki és nem /felet hanem /delet
És ha nem tetszik hogy rasszul irok akor nem olvasd el :thumbsdown:
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: vektor1998 - 2013. január 01. - 20:12:26
Ahhoz, hogy megtudjam milyen a helyesírásod el kell olvasnom amit írsz...
Amúgy válaszoltam a témában, és úgy gondolom, hogy sokkal többet fejlõdsz mint scripter, ha megpróbálsz magadtól megcsinálni dolgokat, arról nem is beszélve, ha utána elolvasod mit is írtál. Én is ejtek hibákat, melléütök stb, de gyorsan végig pillantom mit írtam, és így a hibalehetõség csökken.
Amúgy meg már elnézést, de az már rég nem helyesírási hiba, ha rosszul helyet rasszul-t írsz, stb, az már igénytelenség...
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: [RC]Farkas - 2013. január 02. - 15:52:09
Inkáb nem folytatom
És az amit kértem neki se tudok fogni, hogy hogy kell ha meg adna valaki egy elinduló pontot akor meg tudnám csinálni
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Beckham - 2013. január 02. - 23:06:20
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
Norbee sztem a elõzõ bútorrendszer scriptjét editelte át erre 16p alatt.:)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: sziaocsi - 2013. február 28. - 23:16:52
Ez is nagyon jó csak angol.
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: ZyZu. - 2013. március 01. - 07:33:16
És mivan ha angol? Fordísd le. Egyébként nagyon tetszik! Várom a verziókat :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Alcatraz - 2013. március 01. - 13:13:18
Idézetet írta: Dfoglalo date=1356966454\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



Szia!
Szép, felhasználom, ment a + :D
A te néhány nappal ezelõtt felrakott bútorrendszeredhez hozzáadtam ezt is, egybe sokkal jobb szerintem.
Letölthetõ: http://www.solidfiles.com/d/a8e9f8569e/ pár perc volt, magamnak raktam egybe a szerómra, de azért ide kirakom nektek, hogy ne kelljen egyberaknotok - habár pár perc alatt megvan. Mûködik.
Parancsok
/haz vagy /hazepites - Megnyitod az ablakot, ahol már egyebe vannak a bútorok és a falak. (butor helyett)
/object - Ha már objectet szeretnétek lerakni. (fbutor helyett)
Remélem nem baj, hogy egyberaktam :D Használjátok egészséggel, és még egyszer köszi hasznos :D
 

Ahogy beteszem a scriptekhez s elakarom inditani a szervert nem inditsa el  :confused:
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: ZyZu. - 2013. március 01. - 13:41:53
pluginok meg vannak hozzá? :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Alcatraz - 2013. március 01. - 20:28:30
Van: audio ,mysql,sscanf,streamer s Whirpool.
De azis lehet hogy nemjok ezek a pluginok mert régiek vagy újjak.
Feltöltené valaki?  :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: citromhun - 2013. március 05. - 19:24:43
:D Ez nagyon jó. :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Blez - 2013. március 17. - 16:17:21
Wow! Ilyen remek pályaszerkesztõvel még nem találkoztam az elmúlt 1 év alatt. :D Pedig mapper vagyok és mégsem ismerem ezt a programot. De nagyon faja az már biztos! Nekem rohadtul tetszik! Csak kicsit még fejlesztgetni kell. Ahogy olvastam, valaki írta, hogy angol. Ezt orvosolni kellene, és a jobb kezelhetõségért le kellene fordítani magyar nyelvre. Valamint több dolgot is lehetne belepakolni tényleg. Üveg, virágcserép, vagy egyéb díszítõelemek. Egyébként SeeRPG -n másmilyen IG pályaszerkesztõt használnak. Az a bútorrendszer amit Seen használnak ha jól tudom. És azzal csakis interiorban lehet editelgetni a házad. Javítsatok ki ha hülyeséget mondok!! Ez az alkalmazás viszont nagyon lenyûgözõ! :D Én ezzel simán letudnám kötni magam ha kicsit több objectet lehetne benne szerkeszteni. Egész várost felépítenék ilyen objectekbõl XD viszont lehetne olyat is, hogy nagyobb épületeket, felhõkarcolókat építsenek benne. Exterioros házak építésére nagyon jól szolgál. Megy a + ! ;) Viszont tényleg fejleszteni kéne még. Orvosolni a hibákat amelyeket a hozzászólók írnak, ötleteket adni a hozzászólóknak, stb... A lényeg, hogy ez egy remek pályaszerkesztõ programnak alakul :D


Egyébként dobj már össze egy 0.3x szervert amiben ez benne van, és jól is mûködik, mert én ehhez hülye vagyok XD másfél hete kezdtem el komolyan foglalkozni a PAWNO -val és még nem nagyon megy...
Ezért kérlek dobj már össze egy jól mûködõ 0.3x -es szervert amiben ez a script benne van. Egy olyat, amirõl megvagy bizonyosodva, hogy valóban jól mûködik! Ezzel sokat segítenél rajtam / rajtunk.
Pedig minden szükséges includet leszedtem, és beraktam SAMP server/pawno/include és mégsem mûködik. Elindítom a szervert, egybõl bezárja. Szerver logban pedig csak ennyit ír.
 
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3x, (C)2005-2013 SA-MP Team
[17:54:02] filterscripts = \"\"  (string)
[17:54:02]
[17:54:02] Server Plugins
[17:54:02] --------------
[17:54:02]  Loading plugin: streamer
[17:54:02]
*** Streamer Plugin v2.6.1 by Incognito loaded ***
[17:54:02]   Loaded.
[17:54:02]  Loading plugin: sscanf
[17:54:02]
[17:54:02]  ===============================
[17:54:02]       sscanf plugin loaded.     
[17:54:02]    (c) 2009 Alex \"Y_Less\" Cole
[17:54:02]    0.3d-R2 500 Players \"dnee\"
[17:54:02]  ===============================
[17:54:02]   Loaded.
[17:54:02]  Loaded 2 plugins.
[17:54:02] I couldn\'t load any gamemode scripts. Please verify your server.cfg
[17:54:02] It needs a gamemode0 line at the very least.

 
Ha ehhez valaki jól ért, magyarázza már meg, hogy mi hiányzik... Plugin hiányzik ? Esetleg még más include fájl ? Mert már végképp nem tudom... Vagy gamemode -t 0-ra kell állítani vagy mivan ? :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Rexii - 2013. március 17. - 19:03:03
Jól néz ki, nekem tetszik  :thumbsup:
Ment a +
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: citromhun - 2013. március 18. - 20:52:13
Szám lent, kezem fent. :O
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. március 23. - 13:27:47
Új verzió mikor jön?  :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: citromhun - 2013. március 23. - 15:44:25
\" post=\"406063\" timestamp=\"1364041667\"]
Új verzió mikor jön?  :D
 
[/quote]
Vársz oszt jön !
Csak türelem kel...
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Scripter,mapper [Aldo] - 2013. március 27. - 13:01:43
De nèzd a tèma mikori...
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: norbi39 - 2013. március 27. - 22:03:41
Valaki segítene ezt berakni?
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Zharko - 2013. március 28. - 20:32:19
Not bad :D
Én is csináltam egy hasonlót, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
 Enyém nem volt ennyire kidolgozva, bár járt hozzá 3D-s preview, object másolása, beillesztés, törlés, objectre másik object illesztése (Ház exterior|interior illesztés végett)
Nem teszteltem, de nagyon jól néz ki.
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: ZyZu. - 2013. március 31. - 16:22:27
Lehetne egy kicsivel több butrokat berakni.. :D Egyébként editeltem tényleg jó kis cucc ezzel sokat segítettél vele.. egyébként a következõ verzió mikor jön ki? Már várom :D
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Live - 2013. március 31. - 19:11:17
Nem tudom. Felhagytam egy darabig a scripteléssel.
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: [DS]Acer11 - 2013. április 30. - 13:33:56
szép! csak annyi a baj hogy nem tudok házat létre hozni és mikor beirom /hazepites akkor SERVER:UNKNOW COMMAND  :shurg:
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Blaise - 2013. május 04. - 15:14:46
Acer11\" post=\"420002\" timestamp=\"1367321636\"]
szép! csak annyi a baj hogy nem tudok házat létre hozni és mikor beirom /hazepites akkor SERVER:UNKNOW COMMAND  :shurg:
 
[/quote]
Gondolom, a mód más parancsfeldolgozóval lett írva :)
Cím: Modern Házépítés (0.1)
Írta: Truz - 2013. május 04. - 19:21:49
Baromi jó! Átnéztem kissé hiányos, de ez is eléggé tetszetõs, úgyhogy ide is megy egy kis respect. :)