Szerző Téma: Modern Bútorrendszer (V1)  (Megtekintve 6989 alkalommal)

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 29. - 17:22:35 »
+15 Show voters
Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor :D
Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide...
Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#pragma tabsize 0
//Bútorok-----------------------------------------------------------------------
//Kanapék
new KanapeObjektek[][]={
\"Bõr kanapé\\n\",
\"Fa kanapé\\n\",
\"Világosbarna kockás kanapé\\n\",
\"Színes kanapé\"
};
//Ágyak
new AgyObjektek[][]={
\"Két személyes gyerekágy\\n\",
\"Franciaágy\\n\",
\"Egy személyes ágy\\n\",
\"Franciaágy2\"
};
//Asztalok
new AsztalObjektek[][]={
\"Fa asztal két székkel\\n\",
\"Üvegasztal két fotellal\\n\",
\"Kávézóasztal\\n\",
\"Ebédlõ asztal\\n\",
\"Íróasztal\"
};
//TV-k
new TVObjektek[][]={
\"Modern TV\\n\",
\"Luxus TV\\n\",
\"Kazettás videólejátszó\\n\",
\"TVjáték\"
};
//PC-k
new PCObjektek[][]={
\"Videójáték\\n\",
\"Számítógép\\n\",
\"Játékgép\\n\",
\"Nyomtató\"
};
//WC-k
new WCObjektek[][]={
\"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\",
\"Szürkés színû kör alakú WC\\n\",
\"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\",
\"Fekete fedõlapos WC\\n\",
\"Bézs fedõlapos WC\"
};
//Kádak
new KadObjektek[][]={
\"Fehér színû kerámia kád\\n\",
\"Szürkés színû kerámia kád\\n\",
\"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\",
\"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\"
};
//Konyha bútorok
new KonyhaObjektek[][]={
\"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\",
\"Konyhapult mosogatóval\\n\",
\"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\",
\"Mosogató\\n\",
\"Mikró\"
};
//Egyéb bútorok
new EgyebObjektek[][]={
\"Radiátor\\n\",
\"Ventilátor\"
};
//Hifik
new HifiObjektek[][]={
\"Hangszóró\\n\",
\"Rádió\\n\",
\"Hordozható Rádió\\n\",
\"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\",
\"Nagy Fekete hifi\"
};
//------------------------------------------------------------------------------
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME       \"DObjects.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Bútorrendszer sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case 509:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new KanapekString[1600];
         format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 1:
      {
         new AgyakString[1600];
         format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 2:
      {
         new AsztalokString[1600];
         format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 3:
      {
         new TVkString[1600];
         format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 4:
      {
         new PCkString[1600];
         format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 5:
      {
         new WCkString[1600];
         format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 6:
      {
         new KadString[1600];
         format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 7:
      {
         new KonyhaString[1600];
         format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 8:
      {
         new EgyebString[1600];
         format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 9:
      {
         new HifiString[1600];
         format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 510:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2290;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1768;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1764;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1760;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 511:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1700;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1701;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1796;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1797;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 512:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2617;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2572;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2112;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1737;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2169;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 513:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1752;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1792;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1719;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 514:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2190;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2980;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2186;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 515:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2521;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2514;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2528;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2525;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 516:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2516;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2519;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2526;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2522;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 517:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2017;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2130;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2136;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2150;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2149;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 518:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 16780;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 519:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1841;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1788;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2102;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2101;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1839;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:butor(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
CMD:fbutor(playerid, params[])
{
new objectid;
if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
     {
         if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
        {
           new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
            GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
             oModel = objectid;
             ORX = 0.0;
           ORY = 0.0;
           ORZ = 0.0;
           Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
           EditObject(playerid, Object);
            return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\");
     }
    else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\");
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam.
Használata: /butor
Jelenleg ezeket lehet lerakni:
 

  • Kanapék


  • Ágyak


  • Asztalok


  • TVk


  • PCk


  • WCk


  • Kádak


  • Konyhai bútorok


  • Egyebek


  • Hifik


Képek:
Menü a /butor parancsra jön be:
\"butor_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kiválasztottam a kanapét példának:
\"butor_kanapek_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Elhelyezem a bútort:
\"butor_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
+1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...:
\"butor_hifi_luxustv_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: A színezést is én csináltam :)

Jó szórakozást :)

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #1 Dátum: 2012. December 29. - 17:24:19 »
0 Show voters
Hmm stílusos,nagyon tetszik  :thumbsup: ment a +,de nem kellene hozzá a \"Dobjects.txt\"?
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 29. - 17:32:02 írta Tom_Hudson »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #2 Dátum: 2012. December 29. - 17:37:29 »
0 Show voters
Kösz :D
Nem, azt magától létrehozza.
E:

V2: Saját házrendszer lesz és hozzá lesz kötve a bútorrendszer + több bútor + funkciók
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 29. - 17:41:12 írta Live »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #3 Dátum: 2012. December 29. - 19:30:54 »
0 Show voters
És le is menti? :D nem tudom megnézni mert telón vagyok? nagyon jó lett! :)  :$

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #4 Dátum: 2012. December 29. - 19:38:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1356805854\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És le is menti? :D nem tudom megnézni mert telón vagyok? nagyon jó lett! :)  :$
 
lementi, be is tölti, de nem tudod már késõbb szerkeszteni.

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #5 Dátum: 2012. December 29. - 19:44:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1356806283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És le is menti? :D nem tudom megnézni mert telón vagyok? nagyon jó lett! :)  :$
 
lementi, be is tölti, de nem tudod már késõbb szerkeszteni.
 
[/quote]
Igen még gondolkodom,hogy kéne,hogy lehessen szerkeszteni...
Talán egy slottal? Nem tom,hogy kezdjek neki :D

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #6 Dátum: 2012. December 29. - 20:22:50 »
0 Show voters
A /fbutor mire van már bocs :D ? :) Azt hittem szerkesztés..

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #7 Dátum: 2012. December 29. - 20:56:24 »
0 Show voters
Sziasztok!
Én kaptam egy szép kis nagy errort :
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\butor.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"YSI\\y_ini\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.

Nem elérhető Beckham

  • 1693
  • Noresz
  • Discord: Noresz#4265
    • Profil megtekintése
    • OctansV Alt:v szervere
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #8 Dátum: 2012. December 29. - 23:41:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: pisti525 date=1356810984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Én kaptam egy szép kis nagy errort :
C:\\Users\\Pisti\\Desktop\\butor.pwn(5) : fatal error 100: cannot read from file: \"YSI\\y_ini\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 
Pisti ez azt jelenti hogy nincs meg a YSI\\y_ini included,töltsd le a YSI mappát és minden oké

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #9 Dátum: 2012. December 30. - 09:17:50 »
0 Show voters
nem tudnál letöltési linket adni ?  :hmmm:

Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #10 Dátum: 2012. December 30. - 09:20:41 »
+1 Show voters
Hibátlan, elküldöm skypeon, jó lett!
« Utoljára szerkesztve: 2012. December 30. - 09:22:36 írta Ezredes.$ »

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #11 Dátum: 2012. December 30. - 09:30:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: Ezredes.$ date=1356855641\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hibátlan, elküldöm skypeon, jó lett!
 
kösz ment a +

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #12 Dátum: 2012. December 30. - 13:32:08 »
0 Show voters
/fbutor használata:
Ez arra jó,hogy ha nincs meg a dialogban az a bútor ami kell akkor az /fbutor [Object ID]..
Például: /fbutor 980
Persze itt akármilyen objectet lelehet kérni és ezt is menti.
Tervezem,hogy saját házat lehet majd csinálni, lesz egy menü és ott fal objectek és fellehet építeni saját házad :D

Nem elérhető Graduated

  • 938
  • Pályakészítõ Liga Nyertes 2012
    • Profil megtekintése
Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #13 Dátum: 2012. December 30. - 13:42:42 »
0 Show voters
Jó kis dolog ez, fogom használni.

Modern Bútorrendszer (V1)
« Válasz #14 Dátum: 2012. December 30. - 16:52:22 »
0 Show voters
Halli
Ezt meglehete ugy csinálni, hogy csak a házban használhasa ezt a parancsot mer ugy nem lenne jó ha az utcákon mindenüt butorok lennének xd.
Na ha meg lehet csinálni akor, hogy kell ha valaki tuda pls irha le.
THX elöre is.
És még annyi, hogy a Butorokat nem lehet törölni

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal