Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor
Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide...
Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is.
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#pragma tabsize 0
//Bútorok-----------------------------------------------------------------------
//Kanapék
new KanapeObjektek[][]={
\"Bõr kanapé\\n\",
\"Fa kanapé\\n\",
\"Világosbarna kockás kanapé\\n\",
\"Színes kanapé\"
};
//Ágyak
new AgyObjektek[][]={
\"Két személyes gyerekágy\\n\",
\"Franciaágy\\n\",
\"Egy személyes ágy\\n\",
\"Franciaágy2\"
};
//Asztalok
new AsztalObjektek[][]={
\"Fa asztal két székkel\\n\",
\"Üvegasztal két fotellal\\n\",
\"Kávézóasztal\\n\",
\"Ebédlõ asztal\\n\",
\"Íróasztal\"
};
//TV-k
new TVObjektek[][]={
\"Modern TV\\n\",
\"Luxus TV\\n\",
\"Kazettás videólejátszó\\n\",
\"TVjáték\"
};
//PC-k
new PCObjektek[][]={
\"Videójáték\\n\",
\"Számítógép\\n\",
\"Játékgép\\n\",
\"Nyomtató\"
};
//WC-k
new WCObjektek[][]={
\"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\",
\"Szürkés színû kör alakú WC\\n\",
\"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\",
\"Fekete fedõlapos WC\\n\",
\"Bézs fedõlapos WC\"
};
//Kádak
new KadObjektek[][]={
\"Fehér színû kerámia kád\\n\",
\"Szürkés színû kerámia kád\\n\",
\"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\",
\"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\"
};
//Konyha bútorok
new KonyhaObjektek[][]={
\"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\",
\"Konyhapult mosogatóval\\n\",
\"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\",
\"Mosogató\\n\",
\"Mikró\"
};
//Egyéb bútorok
new EgyebObjektek[][]={
\"Radiátor\\n\",
\"Ventilátor\"
};
//Hifik
new HifiObjektek[][]={
\"Hangszóró\\n\",
\"Rádió\\n\",
\"Hordozható Rádió\\n\",
\"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\",
\"Nagy Fekete hifi\"
};
//------------------------------------------------------------------------------
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME \"DObjects.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Bútorrendszer sikeresen betöltve \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case 509:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new KanapekString[1600];
format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 1:
{
new AgyakString[1600];
format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 2:
{
new AsztalokString[1600];
format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]);
ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 3:
{
new TVkString[1600];
format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 4:
{
new PCkString[1600];
format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 5:
{
new WCkString[1600];
format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]);
ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 6:
{
new KadString[1600];
format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 7:
{
new KonyhaString[1600];
format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]);
ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 8:
{
new EgyebString[1600];
format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]);
ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
case 9:
{
new HifiString[1600];
format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]);
ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 510:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2290;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1768;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1764;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1760;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 511:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1700;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1701;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1796;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1797;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 512:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2617;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2572;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2112;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1737;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 4:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2169;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 513:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1752;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1792;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1719;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2028;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 514:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2028;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2190;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2980;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2186;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 515:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2521;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2514;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2738;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2528;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 4:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2525;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 516:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2516;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2519;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2526;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2522;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 517:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2017;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2130;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2136;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2150;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 4:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2149;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 518:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1738;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 16780;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
switch(dialogid)
{
case 519:
{
if(!response)
{
return 1;
}
switch(listitem)
{
case 0:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1841;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 1:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1788;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 2:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2102;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 3:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 2101;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
case 4:
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = 1839;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
}
}
}
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
if(!IsValidObject(objectid)) return;
MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:butor(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
CMD:fbutor(playerid, params[])
{
new objectid;
if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
{
if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
{
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
oModel = objectid;
ORX = 0.0;
ORY = 0.0;
ORZ = 0.0;
Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
EditObject(playerid, Object);
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\");
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\");
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam.
Használata: /butor
Jelenleg ezeket lehet lerakni:
Kanapék
Ágyak
Asztalok
TVk
PCk
WCk
Kádak
Konyhai bútorok
Egyebek
Hifik
Képek:
Menü a /butor parancsra jön be:
Kiválasztottam a kanapét példának:
Elhelyezem a bútort:
+1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...:
U.I: A színezést is én csináltam
Jó szórakozást