Szerző Téma: Kill Streak  (Megtekintve 3576 alkalommal)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:01:14 »
+2 Show voters
Hali feltöltök 1 scriptet amit én készitettem a topic nevébõl is gondolni lehet hogy 1 kill streak fs rõl van szo ha véletlen nem tudod mi a kill streak ami anyit jelent hogy 3 embert õlsz meg halál nélkül!
jöhet a script:
 

#include a_samp
new KillingSpree [MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[killerid] ++;
KillingSpree[playerid] = 0;
 
if(KillingSpree[killerid] == 3)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s jutalmat kap a 3 szoros ölésért halál nélkül Jutalma:5000$ és 5 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,5);
GivePlayerMoney(playerid,5000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 6)
  {
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s halhatatlan !! Ezért jutalmat kap: 10000$ 10 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,10);
GivePlayerMoney(playerid,10000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 9)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s vérszomjas !! Ezért jutalmat kap: 15000$ 15 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,15);
GivePlayerMoney(playerid,15000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 12)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s isten !! Ezért jutalmat kap: 20000$ 20 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,20);
GivePlayerMoney(playerid,20000);
}
   return 1;
}

 
ha folytatni akarod akkor } ez alá if(KillingSpree[killerid] ==15) {ide hogy mit csináljon } 15 helyére bármekkora számot is irhatsz és folytathatod akár hányszor meg csinod :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 13. - 11:25:29 írta ZzzzzZ »

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #1 Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:02:20 »
0 Show voters
[ pawn][ /pawn] VAGY [ code][ /code]

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #2 Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:02:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: Sheet date=1315166540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[ pawn][ /pawn] VAGY [ code][ /code]
 
tudom csak elfelejtettem de most má beillesztetem a  ba

Kill Streak
« Válasz #3 Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:09:17 »
0 Show voters
Ha ez FS akkor lemaradt a
[pawn]
#include <a_samp>
[/pawn]
De nem rossz script

Kill Streak
« Válasz #4 Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:10:48 »
0 Show voters
Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #5 Dátum: 2011. Szeptember 04. - 22:17:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1315167048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].
 
ezt 1 angol tut szerint csintam mert nem tudtam eddig hogy hogy kell csinálni és zsolesszka nem vok annyira jo scripter mint te

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #6 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 13:03:29 »
0 Show voters
Szép Munka ment a +
Kezdõknek nagyon jól jön :)

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #7 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 13:59:59 »
0 Show voters
WebSite link=topic=15194.msg173741#msg173741 date=1315220609]
Szép Munka ment a +
Kezdõknek nagyon jól jön :)
kösz :D szerintem is jol jön nekik :)
[/quote]

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #8 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 15:05:51 »
0 Show voters
Nem kötözködés, deee..
 
nem tudod mi a kill streak ami anyit jelent hogy 3 embert õlsz meg halál nélkül![/quote]
Igazából azt mutatja hány embert öltél meg halál nélkül.

Kill Streak
« Válasz #9 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 18:30:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: instant date=1315167459\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].
 
ezt 1 angol tut szerint csintam mert nem tudtam eddig hogy hogy kell csinálni és zsolesszka nem vok annyira jo scripter mint te
 
[/quote]
Nem baj majd idõvel alakul a dolog de több helyen is vérzik a script a jutalmakat ez esetben a gyilkosnak kellene adni és a gyilkos nevét kellene kiíratni, ezt úgy vettem észre hogy kicsit átalakítottam.
Ide írom az egyik változatot ha nem gond amúgy erre a 3-as listára találtam egy jó dolgot rögtönzöm majd azt is, de annak lehet nyitok másik témát.
[pawn]#include <a_samp>
new
KillingSpree[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[playerid] = 0; // Az áldozat ölés számlálójának nullázása (playerid) ezt minden esetben nullázni kell az öngyilkosság is is a Kill Streak sorozat végét jelenti
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) // ezzel a résszel kizárjuk azokat a halál eseteket ahol nincs killerid tehát baleset vagy öngyilkos lett (playerid) /kill
{
   KillingSpree[killerid]++; // Ölés számláló növelése
   if(!(KillingSpree[killerid] % 3) && KillingSpree[killerid] != 0)
   {
      // printf(\"KillingSpree értéke osztható maradék nélkül 3-mal és nem nulla. | %d\", KillingSpree[killerid]);
      new
         str[128]; // 128 csak azért mert ennyi a maximálisan kiíratható karakterek száma. (egy idõben lehetett 144-et is)
      GetPlayerName(killerid, str, sizeof str); // És ahogy ezt írtam észre vettem itt is egy elírást itt a gyilkos nevét kérjük le (killerid) és nem az ádozatét õ meghalt ennyi :D (majd újra születik)
      //Na igen itt jön az a rész hogyan formázzunk szöveget hogy mindíg a megfelelõt írja ki? Hát én most ezt választottam. :D
      switch(KillingSpree[killerid])
      {
         case 3: {   format(str, sizeof str, \"%s jutalmat kap a %d szoros ölésért halál nélkül Jutalma:5000$ és 5 Score\", str, KillingSpree[killerid]);
                  GivePlayerMoney(killerid, 5000);
                  SetPlayerScore(killerid, 5);   } // És igen itt is természetesen nem a playeridnek jár a jutalom hanem a gyilkosnak (fordított a téma mint a való életben) hacsak nem bérgyilkos meló a dolog :D
         case 6: {   format(str, sizeof str, \"%s halhatatlan !! Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 10000$ 10 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Cheater :D
                  GivePlayerMoney(killerid, 10000);
                  SetPlayerScore(killerid, 10);   }
         case 9: {   format(str, sizeof str, \"%s vérszomjas !!  Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 15000$ 15 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Pro cheater
                  GivePlayerMoney(killerid, 15000);
                  SetPlayerScore(killerid, 15);   }
         case 12:{   format(str, sizeof str, \"%s isten !!  Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 20000$ 20 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // vicc
                  GivePlayerMoney(killerid, 20000);
                  SetPlayerScore(killerid, 20);   }
      }
      SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, str); // Mivel ezt (COLOR_ULTRARED) se találtam sehol, ezért ide másoltam valami szín kódot helyette
   }
}
return 1;
}[/pawn]
Edit:
Hát el is készítettem ezt a 3-mal és 5-tel periodikusan ismétlõdõ Kill Streak fst. Amit itt meg lehet tekinteni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Szeptember 05. - 19:36:07 írta Zsolesszka »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #10 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 19:46:11 »
0 Show voters
nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te

Kill Streak
« Válasz #11 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 20:01:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: instant date=1315244771\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te
 
:D nem baj majd idõvel, még az a baj hogy sokszor az emberek nem tudják miért van killerid meg playerid szöveg meg a többi eljárás elnevezés, így egy apró logikát nem tudnak beleírni a szkriptbe, mert azzal vannak elfoglalva hogy egyáltalán mit is csinál azaz eljárás/elnevezés meg mi is az egyáltalán, ezért csak idõ kérdése az egész meg hogy mennyire érdekli az embereket a téma.
Kitartás. (Jó kis lelkesítõ szó, talán nem vesztett a jelentésébõl még semmit.) :D

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #12 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 20:04:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1315245695\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te
 
:D nem baj majd idõvel, még az a baj hogy sokszor az emberek nem tudják miért van killerid meg playerid szöveg meg a többi eljárás elnevezés, így egy apró logikát nem tudnak beleírni a szkriptbe, mert azzal vannak elfoglalva hogy egyáltalán mit is csinál azaz eljárás/elnevezés meg mi is az egyáltalán, ezért csak idõ kérdése az egész meg hogy mennyire érdekli az embereket a téma.
Kitartás. (Jó kis lelkesítõ szó, talán nem vesztett a jelentésébõl még semmit.) :D
 
[/quote]
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D

Kill Streak
« Válasz #13 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 20:15:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: instant date=1315245892\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D
 
Sok kockulás.
Talán az egyik legjobb módszer ha van saját szerver és abban alkotni dolgokat, közben meg elolvasni egy két c++ könyvet, és persze rengeteg játék.

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Kill Streak
« Válasz #14 Dátum: 2011. Szeptember 05. - 20:48:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Zsolesszka date=1315246539\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11212\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D
 
Sok kockulás.
Talán az egyik legjobb módszer ha van saját szerver és abban alkotni dolgokat, közben meg elolvasni egy két c++ könyvet, és persze rengeteg játék.
 
[/quote]
szinte egésznap gépen vok :D
de majd elkezdek probálgatni dolgokat amik nem sikerültek még :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal