#include a_samp
new KillingSpree [MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[killerid] ++;
KillingSpree[playerid] = 0;
if(KillingSpree[killerid] == 3)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s jutalmat kap a 3 szoros ölésért halál nélkül Jutalma:5000$ és 5 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,5);
GivePlayerMoney(playerid,5000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 6)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s halhatatlan !! Ezért jutalmat kap: 10000$ 10 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,10);
GivePlayerMoney(playerid,10000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 9)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s vérszomjas !! Ezért jutalmat kap: 15000$ 15 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,15);
GivePlayerMoney(playerid,15000);
}
if(KillingSpree[killerid] == 12)
{
new string[200];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
format(string,200,\"%s isten !! Ezért jutalmat kap: 20000$ 20 Score\",name);
SendClientMessageToAll(COLOR_ULTRARED,string);
SetPlayerScore(playerid,20);
GivePlayerMoney(playerid,20000);
}
return 1;
}
[ pawn][ /pawn] VAGY [ code][ /code]tudom csak elfelejtettem de most má beillesztetem a ba
Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.ezt 1 angol tut szerint csintam mert nem tudtam eddig hogy hogy kell csinálni és zsolesszka nem vok annyira jo scripter mint te
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].
WebSite link=topic=15194.msg173741#msg173741 date=1315220609]
Szép Munka ment a +
Kezdõknek nagyon jól jön :)
kösz :D szerintem is jol jön nekik :)
[/quote]
nem tudod mi a kill streak ami anyit jelent hogy 3 embert õlsz meg halál nélkül![/quote]
Igazából azt mutatja hány embert öltél meg halál nélkül.
ezt 1 angol tut szerint csintam mert nem tudtam eddig hogy hogy kell csinálni és zsolesszka nem vok annyira jo scripter mint te
Majd lehet lesz benne egy crash ami invalid array problémára vezethetõ vissza.
Miszerint ha a játékosnak nincs gyilkosa vagyis öngyilkos lett vagy baleset áldozatává vált, akkor a killerid értéke INVALID_PLAYER_ID lesz.
Ilyen cella meg nincs KillingSpree[iNVALID_PLAYER_ID].
[/quote]
Nem baj majd idõvel alakul a dolog de több helyen is vérzik a script a jutalmakat ez esetben a gyilkosnak kellene adni és a gyilkos nevét kellene kiíratni, ezt úgy vettem észre hogy kicsit átalakítottam.
Ide írom az egyik változatot ha nem gond amúgy erre a 3-as listára találtam egy jó dolgot rögtönzöm majd azt is, de annak lehet nyitok másik témát.
[pawn]#include <a_samp>
new
KillingSpree[MAX_PLAYERS];
public
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillingSpree[playerid] = 0; // Az áldozat ölés számlálójának nullázása (playerid) ezt minden esetben nullázni kell az öngyilkosság is is a Kill Streak sorozat végét jelenti
if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) // ezzel a résszel kizárjuk azokat a halál eseteket ahol nincs killerid tehát baleset vagy öngyilkos lett (playerid) /kill
{
KillingSpree[killerid]++; // Ölés számláló növelése
if(!(KillingSpree[killerid] % 3) && KillingSpree[killerid] != 0)
{
// printf(\"KillingSpree értéke osztható maradék nélkül 3-mal és nem nulla. | %d\", KillingSpree[killerid]);
new
str[128]; // 128 csak azért mert ennyi a maximálisan kiíratható karakterek száma. (egy idõben lehetett 144-et is)
GetPlayerName(killerid, str, sizeof str); // És ahogy ezt írtam észre vettem itt is egy elírást itt a gyilkos nevét kérjük le (killerid) és nem az ádozatét õ meghalt ennyi :D (majd újra születik)
//Na igen itt jön az a rész hogyan formázzunk szöveget hogy mindíg a megfelelõt írja ki? Hát én most ezt választottam. :D
switch(KillingSpree[killerid])
{
case 3: { format(str, sizeof str, \"%s jutalmat kap a %d szoros ölésért halál nélkül Jutalma:5000$ és 5 Score\", str, KillingSpree[killerid]);
GivePlayerMoney(killerid, 5000);
SetPlayerScore(killerid, 5); } // És igen itt is természetesen nem a playeridnek jár a jutalom hanem a gyilkosnak (fordított a téma mint a való életben) hacsak nem bérgyilkos meló a dolog :D
case 6: { format(str, sizeof str, \"%s halhatatlan !! Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 10000$ 10 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Cheater :D
GivePlayerMoney(killerid, 10000);
SetPlayerScore(killerid, 10); }
case 9: { format(str, sizeof str, \"%s vérszomjas !! Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 15000$ 15 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // Pro cheater
GivePlayerMoney(killerid, 15000);
SetPlayerScore(killerid, 15); }
case 12:{ format(str, sizeof str, \"%s isten !! Kills: %d | Ezért jutalmat kap: 20000$ 20 Score\", str, KillingSpree[killerid]); // vicc
GivePlayerMoney(killerid, 20000);
SetPlayerScore(killerid, 20); }
}
SendClientMessageToAll(0xFF0606FF, str); // Mivel ezt (COLOR_ULTRARED) se találtam sehol, ezért ide másoltam valami szín kódot helyette
}
}
return 1;
}[/pawn]
Edit:
Hát el is készítettem ezt a 3-mal és 5-tel periodikusan ismétlõdõ Kill Streak fst. Amit itt meg lehet tekinteni.
nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te:D nem baj majd idõvel, még az a baj hogy sokszor az emberek nem tudják miért van killerid meg playerid szöveg meg a többi eljárás elnevezés, így egy apró logikát nem tudnak beleírni a szkriptbe, mert azzal vannak elfoglalva hogy egyáltalán mit is csinál azaz eljárás/elnevezés meg mi is az egyáltalán, ezért csak idõ kérdése az egész meg hogy mennyire érdekli az embereket a téma.
:D nem baj majd idõvel, még az a baj hogy sokszor az emberek nem tudják miért van killerid meg playerid szöveg meg a többi eljárás elnevezés, így egy apró logikát nem tudnak beleírni a szkriptbe, mert azzal vannak elfoglalva hogy egyáltalán mit is csinál azaz eljárás/elnevezés meg mi is az egyáltalán, ezért csak idõ kérdése az egész meg hogy mennyire érdekli az embereket a téma.
nem baj szivesen végig olvastam a te scriptedet de én még nem nagyon értek az olyan dolgokhoz mint te
Kitartás. (Jó kis lelkesítõ szó, talán nem vesztett a jelentésébõl még semmit.) :D
[/quote]
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :DSok kockulás.
Sok kockulás.
de most mondjuk ha végig olvastam a sampforum.hu gtaforum.hu forum.sa-mp.com nál a tutorialokat akk hogy tovább ? :D
Talán az egyik legjobb módszer ha van saját szerver és abban alkotni dolgokat, közben meg elolvasni egy két c++ könyvet, és persze rengeteg játék.
[/quote]
szinte egésznap gépen vok :D
de majd elkezdek probálgatni dolgokat amik nem sikerültek még :)