Szerző Téma: Kapu (Parancsos, Range, Gomb)  (Megtekintve 1907 alkalommal)

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 19:36:05 »
+2 Show voters
Üdv!
 


Gyorsba össze dobtam egy Kapu scriptet, amit 3 féle képen is lehet csinálni.

- Parancs


- Range


- Gomb


Mindent meg csináltam csak neked átt kel írni pár dolgot, és jó lesz!

 
 
Parancsra nyíló és csukódó
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}

 

RangeOfPoint:
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
SetTimer(\"kapum\", 1000, 1);
}
forward kapum();
public kapum()
{
new open;
for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z))
{
   open = 1;
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
   break;
}
}
if(!open)
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
}

 

Gombra(Tûz gombra nyílik, csukódik)
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new kapu;
new kapu_state = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z))
{
if(kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
if(!kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z 10.0);
kapu_state = !kapu_state;
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. augusztus 30. - 19:27:47 írta citromhun »

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 30. - 09:55:26 »
0 Show voters
Na.
Szép lett de:
A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be).
És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni.
Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt).
Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át.

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 30. - 16:55:00 »
0 Show voters
:o :o :o :o Hali! It mit kell átirni hogy azt a kaput mozgassa ameiket akarom? ??? ??? ??? ???

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 30. - 17:23:52 »
0 Show voters
 kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);

 
a koordinátákat írd át a kapu zárt pozíciós koordinátáira
 
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
        MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);

 
itt írd át az x, y, z-t a kapu nyílt pozíciójára
 
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
        MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);

 
Itt pedig megint a kapu nyílt pozíciójára

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:26:23 »
0 Show voters
Idézetet írta: scripter date=1377849326\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42120\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na.
Szép lett de:
A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be).
És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni.
Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt).
Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át.
 
Ez igaz, javítom :)

Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 30. - 20:07:30 »
0 Show voters
Ezt ,hogy érted?
 
    CMD:kapunyit(playerid, params[])
     
    {
     
            MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
itt írd át az x, y, z-t a kapu nyílt pozíciójára
[/quote]
Irnál egy példát?  ???  :o

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal