#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}
#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
SetTimer(\"kapum\", 1000, 1);
}
forward kapum();
public kapum()
{
new open;
for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z))
{
open = 1;
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
break;
}
}
if(!open)
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
}
#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new kapu;
new kapu_state = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z))
{
if(kapu_state)
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
if(!kapu_state)
MoveObject(kapu, x, y, z 10.0);
kapu_state = !kapu_state;
}
}
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
Na.Ez igaz, javítom :)
Szép lett de:
A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be).
És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni.
Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt).
Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át.
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
itt írd át az x, y, z-t a kapu nyílt pozíciójára
[/quote]
Irnál egy példát? ??? :o