Szerző Téma: T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!  (Megtekintve 2200 alkalommal)

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 09:53:21 »
+4 Show voters
Hali! El nem hiszitek mi történt...
Bizonyára emlékeztek arra hogy még !!kezdõ!! scripter koromban Cannonnal elkezdtünk írni egy ilyen tömegközlekedési szervert, de egyszer csak abbahagytam, mert nem tudtam rá idõd szakítani... Majd mikor folytatni akartam, sehol a ...... nem találtam... Kerestem kerestem majd egyszercsak meguntam...
Tegnap nézem a gépemen(laptop) hogy mik a fölös dolgok erre az egyik értelmetlen nevû mappámban(X34FH8901B  ...xD),mellesleg sok ilyen van mikor sok féle  dolog van egy mappában ilyen neve lesz :D
Na szóval megtaláltam... Kiakadtaaaaam! Na mindegy mivel már nem vagyok kezdõ szkripter nem folytatom ezt a bonyolultan megírt módot, inkább majd ha kedvem lesz, megírom egyszerûbben..
..Így hát persze megosztom veletek... hátha valakinek hasznára válik....
Am bocs hogy nem letöltés hanem kódba van csak ugye nincs kedvem feltöltögetni..
Leírás!!:
http://sampforum.hu/index.php?topic=21084.msg224297#msg224297
 
/*
=========================================================================================
----------TÖMEGKÖZLEKEDÉS SAN FIERROBAN MÓD VERZIÓ: 0.1A BY PETI134 AND CANNONN----------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
=========================================================================================
*/
//Incek
#include a_samp
#include a_vehicles
#include a_players
#include fixchars.h
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
#include dini
//Vége
//Define-k
#define CSUKLOS (431)
#define KISBUSZ (437)
#define DIALOGID 1234
#define MUNKADIALOG 1515
#define SZIN_FEHER          0xFFFFFFAA
#define SZIN_KEK          0x00BFFFAA
#define SZIN_PIROS          0xFF000000
#define SZIN_SARGA          0xFFFF0000
#define SZIN_ZOLD          0x00FF0000
#define CP_0        0
#define CP_1        1
#define CP_2        2
#define CP_3        3
#define CP_4        4
#define CP_5        5
#define CP_6        6
#define CP_7        7
#define CP_8        8
#define CP_9        9
#define CP_10        10
#define CP_11        11
#define CP_12        12
#define CP_13        13
#define CP_14        14
#define CP_15        15
#define CP_FINISH        1000
#define CP_VONAL1KEZDO        1001
#define CHECKPOINTSIZE  5
#define FREEZE_TIME     (20000)
//Lámpa rendszer része
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
//Vége
//Változók:
new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES];
new panels, doors, lights, tires;
new hnt;
new Text:infobar[MAX_PLAYERS];
new Text:munkainfobar[MAX_PLAYERS];
new Text:jarmuinfo[MAX_PLAYERS];
new Text:serulesinfo[MAX_PLAYERS];
new Text:munkakortd[MAX_PLAYERS];
new csukloseleje, csukloshatulja, iEngine, iLights, iAlarm, iDoors, iBonnet, iBoot, iObjective;
new sznv1;
new sznv2;
new sznv3;
new sznv4;
new munkakor[MAX_PLAYERS];
new SetPlayerCheckpointStatus [ MAX_PLAYERS ];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Jeep Cheorokee\"},//Landstalker
{\"Mercury Cougar\"},//Bravura
{\"Camaro Iroc\"},//Buffalo
{\"Freightliner\"},//Linerunner
{\"Chevy Nova Wagon\"},//Perrenial
{\"BMW 525i\"},//Sentinel
{\"Dömper\"},//Dumper
{\"Tûzoltó\"},//Firetruck
{\"Kukás kocsi\"},//Trashmaster
{\"Lincoln Town Car\"},//Stretch
{\"Dodge Aires Coupe\"},//Manana
{\"Acura NSX\"},//Infernus
{\"Chevy Impala\"},//Voodoo
{\"Ford Aerostar\"},//Pony
{\"Ford Box Van\"},//Mule
{\"Ferrari Tessarosta\"},//Cheetah
{\"Ford 350 Mentõautó\"},//Ambulance
{\"Sikorsky H-3 Sea King\"},//Leviathan
{\"Chevy Astrovan\"},//Moonbeam
{\"Cadillac Eldorado\"},//Esperanto
{\"Chevy Caprice Classic\"},//Taxi
{\"Lincoln Mark V\"},//Washington
{\"Ford Ranger\"},//Bobcat
{\"GMC Van\"},//Mr Whoopee
{\"Volkswagen Dune Buggy\"},//BF Injection
{\"AH-64 Apache\"},//Hunter
{\"Chevy Caprice Classic\"},//Premier
{\"International SWAT Van\"},//Enforcer
{\"GMC TopKick\"},//Securicar
{\"Dodge Viper\"},//Banshee
{\"Predator\"},
{\"Ikarus 280 (csuklós)\"},
{\"M1A1 Abrams\"},//Rhino
{\"M939 5 ton\"},//Barracks
{\"Hotknife\"},
{\"Trailer 1\"},
{\"Honda Prelude\"},//Previon
{\"Ikarus 260\"},
{\"Chevy Bell Air\"},//Cabbie
{\"Oldsmobile Cutlass\"},//Stallion
{\"Mercedes Van\"},//Rumpo
{\"RC Bandit\"},
{\"Cadillac Victorian Hearse\"},//Romero
{\"Peterbilt 379\"},//Packer
{\"Ford F-150 Monster Truck\"},//Monster
{\"Mercedes Benz W123\"},//Admiral
{\"Squalo\"},
{\"Bell 47G Sea\"},//Seasparrow
{\"Pizza Vespa Piaggio\"},//Pizzaboy
{\"Villamos\"},//Tram
{\"Trailer 2\"},
{\"Ferrari F40\"},//Turismo
{\"Speeder\"},
{\"Reefer\"},
{\"Tropic\"},
{\"Ford D\"},//Flatbed
{\"Ford F-650\"},//Yankee
{\"Caddy\"},
{\"Ford Taurus Wagon\"},//Solair
{\"Ford Econline\"},//Berkley\'s RC Van
{\"Cessna 150G\"},//Skimmer
{\"Honda CBR 600\"},//PCJ-600
{\"Vespa Piaggio\"},//Faggio
{\"Harley Davidson Fatboy\"},//Freeway
{\"RC Baron\"},
{\"RC Raider\"},
{\"Chevy Del Ray\"},//Glendale
{\"Chevy Bel Air\"},//Oceanic
{\"Honda CR125\"},//Sanchez
{\"Bell 47G\"},//Sparrow
{\"Hummer H1\"},//Patriot
{\"Honda TRX250X\"},//Quad
{\"Coastguard\"},
{\"Dinghy\"},
{\"Mercury\"},//Hermes
{\"Chevy Chevelle\"},//Sabre
{\"Spitfire\"},//Rustler
{\"Mazda Rx7\"},//ZR-350
{\"Chevy Pickup\"},//Walton
{\"Ford LTD Wagon\"},//Regina
{\"Porsche 911\"},//Comet
{\"BMX\"},
{\"Dodge Ram Van\"},//Burrito
{\"Volkswagen Bus\"},//Camper
{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},
{\"Buldózer\"},//Dozer
{\"Bell 206B JetRanger II\"},//Maverick
{\"News Bell 206B\"},//News Chopper
{\"Ford Branco\"},//Rancher
{\"Chevrolet K5 Blazer\"},//FBI Rancher
{\"Ford Thunderbird\"},//Virgo
{\"Chrysler 5th Avenue\"},//Greenwood
{\"Jetmax\"},
{\"Hotring\"},
{\"Sandking\"},
{\"Honda CRX\"},//Blista Compact
{\"Police Bell 206B JetRanger II\"},//Police Maverick
{\"GMC Bread Van\"},//Boxville
{\"Ford Box\"},//Benson
{\"Jeep Wrangler\"},//Mesa
{\"RC Goblin\"},
{\"Hotring Racer A\"},
{\"Hotring Racer B\"},
{\"Dodge Dart\"},//Bloodring Banger
{\"Chevrolet K5 Blazer\"},//Rancher
{\"Mitsubishi 3000GT\"},//Super GT
{\"Buick Roadmaster\"},//Elegant
{\"Chevy Camper\"},//Journey
{\"Bicikli\"},
{\"Hegyi bicikli\"},//Mountain Bike
{\"Britten Norman Islander\"},//Beagle
{\"Cropdust\"},
{\"Stunt\"},
{\"Ford L9000\"},//Petro
{\"Mack Truck\"},//Roadtrain
{\"Buick Century\"},//Nebula
{\"Buick Regal\"},//Majestic
{\"Chevy Monte Carlo\"},//Buccaneer
{\"Bombardier Learjet\"},//Shamal
{\"Harrier\"},//Hydra
{\"Honda CBR 900\"},//FCR-900
{\"Ducati 916\"},//NRG-500
{\"Kawasaki KZ1000-P21\"},//HPV1000
{\"Beton keverõ\"},//Cement Truck
{\"Chevrolet C-30\"},//Tow Truck
{\"Ford Thunderbird\"},//Fortune
{\"Chevy Cavalier\"},//Cadrona
{\"Páncélozott Chevrolet K5 Blazer\"},//FBI Truck
{\"Dodge Dynasty\"},//Willard
{\"Targonca\"},//Forklift
{\"Traktor\"},//Tractor
{\"Kombájn\"},//Combine
{\"Mercedes SL Convertible\"},//Feltzer
{\"Lincoln Mark VII\"},//Remington
{\"Chevy 1500 Pickup\"},//Slamvan
{\"Chevy Caprice\"},//Blade
{\"EMD SD40-2\"},//Freight
{\"EMD F40PH\"},//Streak
{\"Légpárnás\"},//Vortex
{\"BMW 325i\"},//Vincent
{\"Ford GT40\"},//Bullet
{\"Buick Skylark\"},//Clover
{\"Ford 150\"},//Sadler
{\"Firetruck LA\"},//Firela
{\"Ford Coupe\"},//Hustler
{\"Chevy Lumina\"},//Intruder
{\"Oldsmobile Cutlass Cierra\"},//Primo
{\"Sikorsky CH-53\"},//Cargobob
{\"Chevy Corvair\"},//Tampa
{\"Honda Accord Sedan\"},//Sunrise
{\"Mercury Grand Marquise\"},//Merit
{\"Chevrolet C-30\"},//Utility
{\"DC-3\"},//Nevada
{\"Chevy Pickup\"},//Yosemite
{\"Jaguar E-Type\"},//Windsor
{\"Chevrolet S-10 Monster A\"},//Monstera
{\"Chevrolet S-10 Monster B\"},//Monsterb
{\"Mitsubishi Eclipse\"},//Uranus
{\"Toyota Supra\"},//Jester
{\"Subaru Impreza\"},//Sultan
{\"Honda Accord\"},//Stratum
{\"Nissan Skyline\"},//Elegy
{\"Black Hawk Rescue Helicopter\"},//Raindance
{\"RC Tiger\"},
{\"Honda Civic\"},//Flash
{\"Chevy Monte Carlo\"},//Tahoma
{\"Chevy Impala Sedan\"},//Savanna
{\"Bandito\"},
{\"Vonat teher pótkocsi\"},
{\"Vonat személy pótkocsi\"},
{\"Gokárt\"},//Kart
{\"Fûnyíró\"},//Mower
{\"Duneride\"},
{\"Úttisztító\"},//Sweeper
{\"Cadillac Coupe\"},//Broadway
{\"Buick Century\"},//Tornado
{\"Boeing 737-800\"},//AT-400
{\"Ford Cabover\"},//DFT-30
{\"Land Rover\"},//Huntley
{\"Rolls Royce Shadow\"},//Stafford
{\"Ducati 450 Desmo\"},//BF-400
{\"Dodge Ram Van\"},//Newsvan
{\"Tug\"},
{\"Trailer 3\"},
{\"Infinity J30\"},//Emperor
{\"Honda Goldwing\"},//Wayfarer
{\"Nissan 300x\"},//Euros
{\"Hotdog Volkswagen Bus\"},//Hotdog
{\"Volkswagen Golf\"},//Club
{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},
{\"C5 Galaxie\"},//Andromada
{\"Cessna 150\"},//Dodo
{\"RC Cam\"},
{\"Launch\"},
{\"Chevrolet Caprice Rendõr (LSPD)\"},//Police Car (LSPD)
{\"Chevrolet Caprice Rendõr (SFPD)\"},//Police Car (SFPD)
{\"Dodge Diplomat Rendõr (LVPD)\"},//Police Car (LVPD)
{\"Chevrolet K5 Blazer Rendõr\"},//Police Ranger
{\"Chevy El Camino\"},//Picador
{\"S.W.A.T. Van\"},
{\"Mitsubishi 300GT\"},//Alpha
{\"Pontiac Trans Am\"},//Phoenix
{\"Buick Special\"},//Glendale
{\"Ford F-100\"},//Sadler
{\"Luggage Trailer A\"},//Bagboxa
{\"Luggage Trailer B\"},//Bagboxb
{\"Stair Trailer\"},
{\"Boxville\"},
{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
//Vége
//Forwardok
forward Szeronev1(playerid);
forward Szeronev2(playerid);
forward Szeronev3(playerid);
forward Szeronev4(playerid);
//Vége
public OnGameModeInit()
{
//MAPPOK
//Vége
SendRconCommand(\"weather 2\");
SetGameModeText(\"T.K.In.S.F. 0.1a\");
print(\"\\nT.K.In.S.F.: ======================================================\");
print(\"\\nT.K.In.S.F.: Tömegközlekedés San Fierroban\");
print(\"T.K.In.S.F.: Szkripterek: Peti134, Cannonn \");
print(\"T.K.In.S.F.: Betöltés...\");
print(\"T.K.In.S.F.: Betöltve!\");
print(\"T.K.In.S.F.: FIGYELEM!\\nT.K.In.S.F.: Szerver indulás után valakinek fel kell menni,\\nT.K.In.S.F.: és beírni a /jarmuvek és a /csuklosok parancsot!\");
print(\"T.K.In.S.F.: Fontos, hogy ebben a sorrendben történjen!\\n\");
print(\"T.K.In.S.F.: ======================================================\\n\");
//Szervernév váltás
sznv1 = SetTimer(\"Szeronev1\",5000,1);
//Vége
//Rendõrkocsik lerakása
AddStaticVehicle(597,-1634.0258,651.5864,6.9566,0.4324,0,1); // zsarukocsi 1
AddStaticVehicle(597,-1628.3420,652.0516,6.9556,357.1095,0,1); // zsarukocsi 2
AddStaticVehicle(597,-1623.0630,651.6746,6.9569,0.7794,0,1); // zsarukocsi 3
AddStaticVehicle(597,-1616.9047,651.8492,6.9561,1.2095,0,1); // zsarukocsi 4
AddStaticVehicle(597,-1611.3441,651.0306,6.9543,2.2952,0,1); // zsarukocsi 5
AddStaticVehicle(597,-1605.2872,651.2642,6.9563,2.4088,0,1); // zsarukocsi 6
AddStaticVehicle(597,-1599.9087,651.5122,6.9570,3.7850,0,1); // zsarukocsi 7
AddStaticVehicle(597,-1593.4249,651.7576,6.9577,0.6978,0,1); // zsarukocsi 8
AddStaticVehicle(597,-1587.9635,651.7952,6.9555,2.0162,0,1); // zsarukocsi 9
AddStaticVehicle(597,-1582.1095,651.1586,6.9557,0.3723,0,1); // zsarukocsi 10
AddStaticVehicle(597,-1576.2406,651.8359,6.9556,1.8633,0,1); // zsarukocsi 11
AddStaticVehicle(597,-1576.3859,672.6544,6.9578,177.8261,0,1); // zsarukocsi 12
AddStaticVehicle(597,-1582.1594,674.0912,6.9588,177.8829,0,1); // zsarukocsi 13
AddStaticVehicle(597,-1587.9836,673.7885,6.9554,184.4135,0,1); // zsarukocsi 14
AddStaticVehicle(597,-1593.9766,673.7228,6.9576,181.3443,0,1); // zsarukocsi 15
AddStaticVehicle(597,-1599.9257,673.2937,6.9552,180.6603,0,1); // zsarukocsi 16
AddStaticVehicle(597,-1605.4198,673.4584,6.9569,180.9238,0,1); // zsarukocsi 17
AddStaticVehicle(597,-1611.8434,673.6080,6.9559,181.3419,0,1); // zsarukocsi 18
//Vége
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)//Mikor a player beszáll a jármûbe
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)//Mikor a player kiszáll a jármûbõl
{
new string2[129];
format(string2,sizeof(string2),\"Jármû: gyalog\");
TextDrawSetString(jarmuinfo[playerid], string2);
new string3[129];
new Float:kocsihp;
new kocsi;
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(kocsi, kocsihp);
format(string3,sizeof(string3),\"Jármû élet: ?\");
TextDrawSetString(serulesinfo[playerid], string3);
return 1;
}
public OnGameModeExit()//Mikor a gamemode elindul
{
KillTimer( hnt );
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)//Mikor a player csatlakozik
{
//Karakter info csik
infobar[playerid] = TextDrawCreate(-10.000000, 434.000000, \"0\");
TextDrawFont(infobar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(infobar[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(infobar[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(infobar[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(infobar[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(infobar[playerid], 0);
TextDrawUseBox(infobar[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(infobar[playerid], 50);
TextDrawTextSize(infobar[playerid], 641.000000, -460.000000);
TextDrawBackgroundColor(infobar[playerid], 255);
TextDrawSetString(infobar[playerid], \"  Válassz a munkák közül! A buszsofõrön kívül minden scorepontfüggõ!\");
//Munka info csik:
munkainfobar[playerid] = TextDrawCreate(-10.000000, 415.5, \"0\");
TextDrawFont(munkainfobar[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(munkainfobar[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(munkainfobar[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(munkainfobar[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(munkainfobar[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(munkainfobar[playerid], 0);
TextDrawUseBox(munkainfobar[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(munkainfobar[playerid], 50);
TextDrawTextSize(munkainfobar[playerid], 641.000000, -460.000000);
TextDrawBackgroundColor(munkainfobar[playerid], 255);
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"  Tömegközlekedés San Fierroban(T.K.In.S.F.) | Szkripterek: Peti134,Cannonn\");
//Jármû infó:
jarmuinfo[playerid] = TextDrawCreate(450.000000, 106.000000, \"0\");
TextDrawFont(jarmuinfo[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(jarmuinfo[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(jarmuinfo[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(jarmuinfo[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(jarmuinfo[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(jarmuinfo[playerid], 0);
TextDrawUseBox(jarmuinfo[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(jarmuinfo[playerid], 50);
TextDrawTextSize(jarmuinfo[playerid], 614.000000, 200.000000);
TextDrawBackgroundColor(jarmuinfo[playerid], 255);
TextDrawSetString(jarmuinfo[playerid], \"Jármû: gyalog\");
//Sérülés infó;
serulesinfo[playerid] = TextDrawCreate(450.000000, 133.75, \"0\");
TextDrawFont(serulesinfo[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(serulesinfo[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(serulesinfo[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(serulesinfo[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(serulesinfo[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(serulesinfo[playerid], 0);
TextDrawUseBox(serulesinfo[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(serulesinfo[playerid], 50);
TextDrawTextSize(serulesinfo[playerid], 614.000000, 200.000000);
TextDrawBackgroundColor(serulesinfo[playerid], 255);
TextDrawSetString(serulesinfo[playerid], \"Jármû élet: ?\");
/*//Benzin infó;
FuelText[playerid] = TextDrawCreate(450.000000, 165.000000, \"0\");
TextDrawFont(FuelText[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(FuelText[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(FuelText[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(FuelText[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(FuelText[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(FuelText[playerid], 0);
TextDrawUseBox(FuelText[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(FuelText[playerid], 50);
TextDrawTextSize(FuelText[playerid], 614.000000, 200.000000);
TextDrawBackgroundColor(FuelText[playerid], 255);
TextDrawSetString(FuelText[playerid], \"Benzin: ?\");
TextDrawShowForPlayer(playerid, FuelText[playerid]);*/
//Munkakör infó;
munkakortd[playerid] = TextDrawCreate(450.000000, 183.000000, \"0\");
TextDrawFont(munkakortd[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(munkakortd[playerid], 0.500000, 1.5);
TextDrawColor(munkakortd[playerid], 0xfcfcfcAA);
TextDrawSetOutline(munkakortd[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(munkakortd[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(munkakortd[playerid], 0);
TextDrawUseBox(munkakortd[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(munkakortd[playerid], 50);
TextDrawTextSize(munkakortd[playerid], 614.000000, 200.000000);
TextDrawBackgroundColor(munkakortd[playerid], 255);
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: ?\");
//Itt kijelenti a szerver hogy kijött fel, illetve üdvözli azt aki feljött
new pName[MAX_PLAYER_NAME], str[128], str2[129];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s feljött utasokat szállítani a Tömegközlekedés San Fierroban szerverre!\",pName);
format(str,sizeof(str),\"T.K.In.S.F.: Üdv a Tömegközlekedés San Fierroban szerveren, kedves %s!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_ZOLD,str);
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Ha kezdõ vagy, akkor elõszöris olvasd el a szabályzatot: /szabalykonyv\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: És nézd meg mik hogy, hol és hogyan: /help\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Ha a jármû vagy a jármû sérülés információ nem változik ha be/kiszallász,\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: szállj vissza, várj 3 másodpercet, és nagyon röviden nyomj egy \'ENTER\'t\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: FIGYELEM! A CSUKLÓS BUSZ VEZETÉS KISZEDVE HIBA MIATT!\");
TextDrawShowForPlayer(playerid, infobar[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, munkainfobar[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, jarmuinfo[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, serulesinfo[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, munkakortd[playerid]);
//Vége
//Munkakör választás:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
//Vége
return 1;
}
//Ezek a buszos munkához tartoznak, itt freezeljük 20mp-re a player, majd unfreezeljük
forward UnfreezePlayer(playerid);
public UnfreezePlayer(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid,true); GameTextForPlayer(playerid,\"Indulhatsz!\",1500,4); return 1; }
forward UnfreezePlayer2(playerid);
public UnfreezePlayer2(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid,true); GameTextForPlayer(playerid,\"Jó szórakozást!\",1500,4); return 1; }
forward FreezePlayer(playerid);
public FreezePlayer(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid,false); return 1; }
//Vége
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])//Munkakör választási dialog beállításai
{
if(dialogid == DIALOGID)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME], str2[129];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
if(response == 1)
{
if(listitem == 0)
{
munkakor[playerid] = 1;
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott busz sofõr-nek!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Csatlakoztál a busz sofõrök-hez! Most kattints a Spawn gombra!\");
SpawnPlayer(playerid);
}
if(listitem == 1)
{
munkakor[playerid] = 2;
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Villamos vezetõ-nek!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: FIGYELEM! Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\",5000, 1);
//SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Csatlakoztál a Villamos vezetõk-hez! Most kattints a Spawn gombra!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
SpawnPlayer(playerid);
}
if(listitem == 2)
{
munkakor[playerid] = 3;
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Vasút vezetõ-nek!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\",5000, 1);
//SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Csatlakoztál a Vasút vezetõ-khez! Most kattints a Spawn gombra!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
SpawnPlayer(playerid);
}
if(listitem == 3)
{
munkakor[playerid] = 5;
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Pilóta-nek!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\",5000, 1);
//SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Csatlakoztál a Pilóta-khez! Most kattints a Spawn gombra!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
SpawnPlayer(playerid);
}
if(listitem == 4)
{
munkakor[playerid] = 6;
format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Rendõr-nek!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str2);
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Még csak a busz sofõr munkakör van beüzemelve!!\",5000, 1);
//SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Csatlakoztál a Rendõr-khez! Most kattints a Spawn gombra!\");
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
SpawnPlayer(playerid);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint ( playerid )//Buszos munkához tartozik itt vannak a cp-k és a textdrawos cucc
{
switch ( SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] )
{
case CP_0:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok beszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_1;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2001.4434,266.1799,31.8158, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~WangCars ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_1:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_2;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1929.3199,601.2990,35.1165, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Bank ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_2:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_3;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1603.7490,725.5204,11.6043, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Rendõrség ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_3:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_4;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1522.5885,929.5974,7.1337, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Jogsi. center ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_4:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_5;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1713.6385,1335.0098,7.1458, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Motel ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_5:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_6;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2451.2119,1201.2982,35.1285, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Tûzoltóság ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_6:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_7;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1953.1406,1283.1434,7.1382, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Vasúti Pu. ~w~Köv. megálló: ~y~Városháza ~w~Végállomás: ~y~Városháza\");
}
case CP_7:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_8;
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~Motel ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
/*GivePlayerMoney(playerid,8000);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+8);
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK,\"T.K.in.S.F.: Végigvitted a buszvonalat! Jutalmad: 8000$ és 8 Score pont!\");
*/}
case CP_8:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_9;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1736.1730,1310.8618,7.1723, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~Jogsi. Center ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
}
case CP_9:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_10;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1611.9447,1165.5076,7.2472, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~Rendõrség ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
}
case CP_10:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_11;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1624.7172,735.7472,14.5561, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~Bank ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
}
case CP_11:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_12;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1819.0149,611.0021,35.1494, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~WangCars ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
}
case CP_12:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok be/kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_13;
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -2009.3165,549.4053,35.1525, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Indulási hely: ~y~Városháza ~w~Köv. megálló: ~y~Vasúti Pu. ~w~Végállomás: ~y~Vasúti Pu.\");
}
case CP_13:
{
FreezePlayer(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,\"Utasok kiszállnak...\",20000,4);
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid);
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_FINISH;
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Nincs elkezdett munka! Írd be a /munka parancsot a kezdéshez!\");
GivePlayerMoney(playerid,80000);
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+8);
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK,\"T.K.in.S.F.: Végigvitted a buszvonalat! Jutalmad: 8000$ és 8 Score pont!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK,\"T.K.in.S.F.: Kérlek vidd vissza a buszt oda ahonnan elhoztad!\");
}
}
return 1;
}
//Szervernév váltás 5mp-nként
public Szeronev1(playerid)
{
SendRconCommand(\"hostname [HuN]T.K.In.S.F. <(Tömegközlekedés SFban)>\");
sznv2 = SetTimer(\"Szeronev2\",5000,1);
KillTimer(sznv1);
}
public Szeronev2(playerid)
{
SendRconCommand(\"hostname [HuN]T.K.In.S.F. <Az elsõ ilyen szerver a világon!>\");
sznv3 = SetTimer(\"Szeronev3\",5000,1);
KillTimer(sznv2);
}
public Szeronev3(playerid)
{
SendRconCommand(\"hostname [HuN]T.K.In.S.F. <Próbáld ki!>\");
sznv4 = SetTimer(\"Szeronev4\",5000,1);
KillTimer(sznv3);
}
public Szeronev4(playerid)
{
SendRconCommand(\"hostname [HuN]T.K.In.S.F. <Tetszeni fog!>\");
sznv1 = SetTimer(\"Szeronev1\",5000,1);
KillTimer(sznv4);
}
//Vége
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)//Mikor a player kilép a szerverrõl
{
new spieler[256];
new string[256];
switch(reason)
{
        case 0:
        {
             GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
             format(string, sizeof(string), \"T.K.in.S.F.: %s kilépett a szerverrõl (Crash vagy idõtúllépés)\", spieler,playerid);
             SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS, string);
        }
        case 1:
        {
             GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
             format(string, sizeof(string), \"T.K.in.S.F.: %s kilépett a szerverrõl (Kilépés)\", spieler,playerid);
             SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS, string);
        }
        case 2:
        {
             GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
             format(string, sizeof(string), \"T.K.in.S.F.: %s kilépett a szerverrõl (Kick vagy ban)\", spieler,playerid);
             SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS, string);
        }
}
}
public OnPlayerSpawn(playerid)//Mikor spawnol a player
{
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Nincs elkezdett munka! Írd be a /munka parancsot a kezdéshez\");
SetPlayerSkin(playerid,61);
FreezePlayer(playerid);
SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,\"T.K.In.S.F.: Betöltés... Kérlek várj...\");
SetTimerEx(\"UnfreezePlayer2\",5000,0,\"i\",playerid);
if(munkakor[playerid] == 1)
{
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: Buszos\");
SetPlayerPos(playerid,-1983.6252,137.6538,27.6875);
}
if(munkakor[playerid] == 2)
{
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: Villamos vezetõ\");
}
if(munkakor[playerid] == 3)
{
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: Vasút vezetõ\");
}
if(munkakor[playerid] == 4)
{
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: Pilóta\");
}
if(munkakor[playerid] == 5)
{
TextDrawSetString(munkakortd[playerid], \"Munkakör: Rendõr\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)//Mikor meghal a player
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME], str5[132];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(str5,sizeof(str5),\"T.K.In.S.F.: %s meghalt!\",pName);
SendClientMessageToAll(SZIN_PIROS,str5);
return 1;
}
//Parancsok
CMD:szabalykonyv(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ====================:Alapvetõ szabályok:====================\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: A szerveren tilos a Cheat használata, megszegése figyelmeztetés nélkül örök bannnal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos az adminszidás, megszegése 1 figyelmeztetés után örök bannal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos a DM(Deathmatch), megszegése 2 figyelmeztetés után 3 óra bannal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos a DB(Driveby), megszegése 3 figyelmeztetés után 1 óra bannal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos a trágár beszéd, megszegése 10 figyelmeztetés után 45 perc adminjaillal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos a másik player szidása, megszegése 5 figyelmeztetés után 30 perc adminjaillal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Tilos az öngyilkosság, megszegése 3 figyelmeztetés után 15 perc adminjaillal jár!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ====================:::::Információ:::::====================\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Figyelmeztetés infó: Egy figyelmeztetés = egy kick, vagyis ha figyelmeztetnek akkor kikickelnek mellé!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ============================================================\");
return 1;
}
CMD:penzkerek(playerid, params[])
{
GivePlayerMoney(playerid,10000000);
return 1;
}
CMD:help(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ====================:::::Segítség:::::====================\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Ez a szerver Egy tömegközlekedési szerver.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Fõleg San Fierroban játszódik, de kalandunk folyamán elátogat(hat)unk LS és LV vonatállomásaira és reptereire is.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Lehet villamost, buszt, repülõt és vonatot vezetni, sõt ez a cél hogy a vezetésekkel minél több pénzt és scoret szerezzünk.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: A megszerzett pénzbõl házat és autót is vehetünk, amit ha akarunk el is adhatunk, de olcsóbban mert használt.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: A szerveren buszvezetésen kívül mindenhez score pontra van szügségünk:\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Score pont infó: Busz vezetés: 0 scoretól, Villamos vezetés: 100 scoretól.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Score pont infó: Vonat vezetés: 200 scoretól, Repülõ vezetés: 300 scoretól.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Score pont infó: Ház és autó vétel: 50 scoretól.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Score pont infó:Lehetünk rendõrök ha összegyûlik 500 score pontunk.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Van lehetõségünk jogosítványt venni, ami ha nincs, a rendõrök lecsukhatnak.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ====================:::::Információ:::::====================\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Parancsokért: /parancsok\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Online adminok megnézése: /onlineadminok\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Bugjelentés: /bugjelentes\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Segítségkérés admintól: /segitsenegyadmin\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: Szabálysértõ bejelentés: /bejelentes\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"============================================================\");
return 1;
}
CMD:parancsok(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ====================:::::Segítség:::::====================\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: JÁRMÛ ÁLLÓHELYEK/HQ-k:\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /busz : Buszgarázsba teleportál.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /villamos : Villamos kocsiszínbe teleportál\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /repulo : Repülõ parkolóba teleportál.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /vonat : Vonat parkolóba teleportál.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /rendorseg : Rendõrségre/Rendõrautó parkolóba teleportál.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: MUNKA:\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /ujravalaszt : Kiválaszthatod újra, hogy milyen munkakörben szeretnél dolgozni!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /munka : Elkezdhetjük vele a belépésnél választott munkakörhöz tartozó munkát.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /munkamegszakit : Megszakíthatjuk az elkezdett munkát.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: EGYÉB:\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /megvesz [mit] (mit = ház, kocsi) : Házat/kocsit vehetünk vele ha elértük a 400 score pontot.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /motor
  • (* = be/ki): Jármûvünk motorját indíthatjuk be/állíthatjuk le.\");

SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /elad [mit] (mit = ház, kocsi) : Megvett házunkat/kocsinkat vehetjük meg vele.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /jogositvany [cselekvés] (cselekvés = vesz, megmutat) : Jogosítványt vehetünk vele, illetve ha már vettünk, megmutathatjuk a rendõrnek.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /tankol : Benzinkúton tankolhatunk vele ha nem járó motorú jármû mellett vagyunk!\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_KEK, \"T.K.In.S.F.: /afk [X] (X = be, ki) : AFK üzemmódot kapcsolhatjuk be/ki.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: AFK mód infó: Ha be van kapcsolva nem tudnak lecsukni,megbüntetni,megölni, és nem tudunk mozogni.\");
SendClientMessage(playerid, SZIN_SARGA, \"T.K.In.S.F.: ============================================================\");
return 1;
}
CMD:jarmuvek(playerid, params[])
{
//Buszok lerakása
//Csuklós buszok
csukloseleje = CreateVehicle(431,-1987.9528,179.8422,27.6334,0.0586,0,7,0);
csukloshatulja = CreateVehicle(431,-1988.2524,164.2180,27.6438,0.0404,0,7,0);
//Vége
//Kisbuszok
//Vége
//Vége
}
CMD:csuklosok(playerid, params[])
{
//Csuklós buszokat összerakjuk
GetVehicleParamsEx(csukloshatulja, iEngine, iLights, iAlarm, iDoors, iBonnet, iBoot, iObjective);
SetVehicleParamsEx(csukloshatulja, iEngine, 1, iAlarm, 1, iBonnet, iBoot, iObjective);
GetVehicleParamsEx(csukloseleje, iEngine, iLights, iAlarm, iDoors, iBonnet, iBoot, iObjective);
SetVehicleParamsEx(csukloseleje, iEngine, 1, iAlarm, iDoors, iBonnet, iBoot, iObjective);
AttachTrailerToVehicle(csukloshatulja,csukloseleje);
//Vége
}
CMD:ujravalaszt(playerid, params[])
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.00);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás(újra)\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");
}
CMD:radio(playerid, params[])
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: /radio [be / ki]\");
if(!strcmp(params, \"be\", true)) {
PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://195.70.35.172:8000/radio1.mp3\");
}
if(!strcmp(params, \"ki\", true)) {
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
}
return 1;
}
CMD:munka(playerid, params[])
{
if(munkakor[playerid] == 1)
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: /munka [járatszám] Járatszámok: 1(Jármû: Ikarus 260(Coach)\");
if(!strcmp(params, \"1\", true)){
SendClientMessage(playerid, SZIN_FEHER, \"T.K.In.S.F.: Járatszám: 1 | Vasúti pályaudvar - Városháza - Vasúti pályaudvar\");
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_VONAL1KEZDO;
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != KISBUSZ) { SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,\"T.K.in.S.F.: Nem vagy Ikarus 260 tipusú buszban!\"); return 1; }
// Váltunk a SetPlayerCheckpointStatus-ban.
switch ( SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] )
{
// A definiált CP-k. Amikor a játékos belelép az elsõ CP-be, a SetPlayerCheckpointStatus értékét beállítjuk CP_2-ra, és amikor a játékos belelép egy checkpointba, ellenõrzi a SetPlayerCheckpointStatus értékét. Ha ez pl CP_EIGHT, akkor nem történik meg, viszont kell lennie egyetlen-egynek ami megfelel ennek az értéknek! Ha több, vagy épp egyse felel meg, megszakad a checkpoint-sorozat, de az is lehet, hogy a fordító hibát ír rá.
case CP_VONAL1KEZDO:
{
// Majd a SetPlayerCheckpointStatus értékét beállítjuk CP_1-ra.
SetPlayerCheckpointStatus [ playerid ] = CP_0;
// És megjelöljük a következõ Checkpointot.
SetPlayerCheckpoint ( playerid, -1987.9875,179.8449,27.6119, CHECKPOINTSIZE );
TextDrawSetString(munkainfobar[playerid], \"~w~  Menj az elsõ megállóhoz!\");
}
}
}
if(!strcmp(params, \"2\", true)){
}
if(munkakor[playerid] == 2)
{
}
if(munkakor[playerid] == 3)
{
}
return 1;
}
return 1;
}
//Vége
//Lámpa rendszer
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
}
else
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_ACTION))
{
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if (VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] == false)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(0, 0, 0, 0), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
else
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
}
}
}
return 1;
}
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
//Vége
public OnPlayerUpdate(playerid)//Ha a player nem tette félre a játékot
{
new Ev, Honap, Nap, Ora, Perc, Masodperc;
gettime(Ora, Perc, Masodperc);
getdate(Ev, Honap, Nap);
new string[128];
new string2[129];
new string3[130];
new Float:kocsihp;
new kocsi;
format(string,sizeof(string),\"      Pénz: %i$ Score: %i Dátum: %i. %i. %i. Idõ: %i:%i (%i)\",GetPlayerMoney(playerid), GetPlayerScore(playerid), Ev, Honap, Nap, Ora, Perc, Masodperc);
TextDrawSetString(infobar[playerid], string);
//TextDrawShowForPlayer(playerid, infobar[playerid]);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
format(string2,sizeof(string2),\"Jármû: %s\",VehicleNames[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400]);
TextDrawSetString(jarmuinfo[playerid], string2);
kocsi = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(kocsi, kocsihp);
format(string3,sizeof(string3),\"Jármû élet: %.0f/1000\",kocsihp);
TextDrawSetString(serulesinfo[playerid], string3);
} else {
format(string2,sizeof(string2),\"Jármû: Gyalog\");
TextDrawSetString(jarmuinfo[playerid], string2);
format(string3,sizeof(string3),\"Jármû élet: Gyalog\");
TextDrawSetString(serulesinfo[playerid], string3);
}
return 1;
}
/*
=========================================================================================
----------TÖMEGKÖZLEKEDÉS SAN FIERROBAN MÓD VERZIÓ: 0.1A BY PETI134 AND CANNONN----------
-----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------Végzõdik...--------------------------------------
=========================================================================================
*/
« Utoljára szerkesztve: 2013. Augusztus 20. - 10:27:45 írta Wiliam Levy »

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #1 Dátum: 2013. Augusztus 20. - 11:08:18 »
0 Show voters
Grat, nemrossz ment a \"+\"

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #2 Dátum: 2013. Augusztus 20. - 13:42:34 »
0 Show voters
gyönyörû ment a plusz

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #3 Dátum: 2013. Augusztus 20. - 20:39:50 »
0 Show voters
tele van hibával,   de azért jo

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #4 Dátum: 2013. Augusztus 25. - 16:16:05 »
0 Show voters
Amugy mostmár igen :D
Az.

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #5 Dátum: 2013. Szeptember 01. - 08:27:16 »
0 Show voters
Tele van hibával :D
Ezen kiakadtam:
[pawn]
public OnGameModeExit () //Amikor elindul a mode
{
KillTimer( \"Nem emlékszám már :D\")
}
[/pawn]
God help ..  :wall:

T.K.In.S.F. avagy egy eltûnt mód!
« Válasz #6 Dátum: 2013. Szeptember 01. - 20:51:44 »
0 Show voters
Belenéztem nem rosz de nincs befejezve meg amikor lespawnolok buszosnak a buszok repülnek! :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal