#include <a_samp>#define FILTERSCRIPT#include <zcmd>new kapu;public OnFilterScriptInit(){kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);}CMD:kapunyit(playerid, params[]){MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);return 1;}CMD:kapuzar(playerid, params[]){MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);return 1;}
#include <a_samp>new kapu;public OnFilterScriptInit(){kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);SetTimer(\"kapum\", 1000, 1);}forward kapum();public kapum(){new open;for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--){if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z)){ open = 1; MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0); break;}}if(!open)MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);}
#include <a_samp>#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))new kapu;new kapu_state = 0;public OnFilterScriptInit(){kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z)){if(kapu_state) MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);if(!kapu_state) MoveObject(kapu, x, y, z 10.0);kapu_state = !kapu_state;}}
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
CMD:kapunyit(playerid, params[]){ MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
CMD:kapuzar(playerid, params[]){ MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);
Na.Szép lett de:A MoveObject végén a \"100.0\" az a gyorsaság ha jól tudom(hogy milyen gyorsan nyissa vagy zárja be).És ha te ezt 100.0-án hagyon akk olyan gyorsan kinyílik hogy észre se fogják venni.Sõt amikor még kezdtem a pawnot és itt tartottam a kapukészitésnél akk viccbõl 300 ra állította és bebugolt de nagyon(eltünt).Ugyhogy, de ha más igy szereti akk nem, szerintem ird át.
CMD:kapunyit(playerid, params[]) { MoveObject(kapu, x,y,z 100.0);itt írd át az x, y, z-t a kapu nyílt pozíciójára[/quote]Irnál egy példát?