RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3410, -1217.6875, 2692.7813, 45.9531, 0.25);CreateObject(978, 412.93973, 1508.39819, 13.73630, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(978, -948.23682, 2711.23560, 45.51710, 0.00000, -1.00000, 7.00000);CreateObject(966, -963.58667, 2716.12500, 44.85100, 0.00000, 0.00000, -83.00000);CreateObject(968, -963.58160, 2716.09937, 45.74770, 0.00000, 0.00000, -82.00000);CreateObject(1425, -964.90985, 2723.63672, 45.49120, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -963.48907, 2715.03809, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -963.51398, 2715.60352, 45.36130, 0.00000, 0.00000, 273.00000);CreateObject(1435, -963.44690, 2713.95874, 44.91950, 0.00000, 0.00000, 95.00000);CreateObject(1435, -963.33899, 2712.69531, 44.92300, 0.00000, 0.00000, -86.00000);CreateObject(1435, -963.21722, 2711.36841, 44.91150, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1435, -963.31592, 2710.21558, 44.91860, 0.00000, 0.00000, -91.00000);CreateObject(1238, -964.32727, 2715.63354, 45.14770, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.35101, 2715.17334, 45.13650, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.35052, 2714.62109, 45.16540, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.38428, 2714.06689, 45.15060, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.39398, 2713.54736, 45.14110, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.40051, 2712.98511, 45.14670, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.45782, 2712.44751, 45.14350, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.43488, 2711.87598, 45.16190, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.47522, 2711.19849, 45.15640, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1238, -964.52472, 2710.47681, 45.12070, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1425, -963.29089, 2715.61304, 45.24980, 0.00000, 0.00000, 93.00000);CreateObject(978, -952.31165, 2717.26343, 45.45250, 0.00000, 0.00000, 6.00000);CreateObject(978, -943.05780, 2718.26123, 45.50170, 0.00000, 0.00000, 6.00000);CreateObject(978, -939.14893, 2712.13574, 45.56790, 0.00000, 0.00000, 5.00000);CreateObject(1319, -963.63898, 2722.45435, 45.31030, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1319, -962.25690, 2722.54297, 45.36440, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1319, -960.75684, 2722.60229, 45.38160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1319, -958.79401, 2722.79053, 45.38160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1251, -963.65680, 2719.54053, 44.90520, 0.00000, 0.00000, 3.00000);CreateObject(1251, -973.98859, 2718.49976, 44.86520, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(1251, -973.18329, 2711.91479, 44.86520, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(1251, -992.45947, 2709.30371, 44.78520, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(1251, -987.79169, 2709.75537, 44.82520, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(1251, -981.11829, 2710.38550, 44.84520, 0.00000, 0.00000, 7.00000);CreateObject(1251, -938.98328, 2722.30469, 44.80520, 0.00000, 0.00000, 3.00000);CreateObject(1251, -944.93372, 2721.66235, 44.82520, 0.00000, 0.00000, 3.00000);CreateObject(1251, -952.28137, 2720.31396, 44.84520, 0.00000, 0.00000, 3.00000);CreateObject(1251, -951.92926, 2713.45361, 44.84520, 0.00000, 0.00000, 3.00000);CreateObject(1427, -962.60352, 2710.19897, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -962.72546, 2711.11768, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -962.79889, 2712.00684, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -962.94983, 2712.96118, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -963.01233, 2714.14282, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1427, -963.06335, 2714.81763, 45.34600, 0.00000, 0.00000, -84.00000);CreateObject(1319, -956.92688, 2723.03931, 45.38160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1319, -954.81696, 2723.23877, 45.38160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);CreateObject(1319, -952.54572, 2723.52637, 45.38160, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
Még mielőtt valami modi figyelmeztetne hogy bővítsem a leírást.Ezt üzenem: mit akarsz még látni?![/quote]
Elsőnek szép, de láttál már te határátkelőt a valóságban?
A program még 10000x jobb mint az MTA én is ilyet használok.....sokkal szebben lehet benne mappolni... Object törlés rendesen meg stb [/quote]Rendben akkor ezt fogom használni Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 23. - 15:24:25 )Nekem nagyon tetszik! Főleg igy h ez az első mappolásod egy ismeretlen programmal! [/quote]Köszi <3
Nekem nagyon tetszik! Főleg igy h ez az első mappolásod egy ismeretlen programmal! [/quote]Köszi <3
Még mielőtt valami modi figyelmeztetne hogy bővítsem a leírást.Ezt üzenem: mit akarsz még látni?![/quote]Már csak ezt: Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát, valamint az on-foot pozíciót, a pálya egyszerű megtekintésének érdekében[/quote]
Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát, valamint az on-foot pozíciót, a pálya egyszerű megtekintésének érdekében[/quote]
Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát [/quote]Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez.
Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát
Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát [/quote]Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez. [/quote] Hát igen..
Még mindig Las Payasadas. Hogy ne legyen OFF én csak pár szabályosan ledobott objectet látok. Ha te szerinted is \"ilyen lett\" mért kellett publikálni? Ha az ember publikál valamit, akkor az olyan is legyen. Már csomószor publikáltak hasonló mapot is, ugyanezen a helyen.[/quote]
Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez.
Még mindig Las Payasadas. Hogy ne legyen OFF én csak pár szabályosan ledobott objectet látok. Ha te szerinted is \"ilyen lett\" mért kellett publikálni? Ha az ember publikál valamit, akkor az olyan is legyen. Már csomószor publikáltak hasonló mapot is, ugyanezen a helyen.