GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: dominik65 - 2015. június 23. - 14:59:14

Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: dominik65 - 2015. június 23. - 14:59:14
                                                                                           Sziasztok!
Találtam egy \"Samp:Map Construction\" nevű mappoló programot.Nos most ki is próbáltam.Hát ez az MTA nál nekem bonyolultabb.
Na de nem húzom az időtöket mert az idő drága pénz ;)
Törölt objectek:1
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/3963386291_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/8581999312_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/10616093893_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Nézzétek el amiért ilyen lett :/ ez az első mappom ezzel.
jaj majdnem elfelejtettem a code-ot. :D
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3410, -1217.6875, 2692.7813, 45.9531, 0.25);
CreateObject(978, 412.93973, 1508.39819, 13.73630,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(978, -948.23682, 2711.23560, 45.51710,   0.00000, -1.00000, 7.00000);
CreateObject(966, -963.58667, 2716.12500, 44.85100,   0.00000, 0.00000, -83.00000);
CreateObject(968, -963.58160, 2716.09937, 45.74770,   0.00000, 0.00000, -82.00000);
CreateObject(1425, -964.90985, 2723.63672, 45.49120,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.48907, 2715.03809, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.51398, 2715.60352, 45.36130,   0.00000, 0.00000, 273.00000);
CreateObject(1435, -963.44690, 2713.95874, 44.91950,   0.00000, 0.00000, 95.00000);
CreateObject(1435, -963.33899, 2712.69531, 44.92300,   0.00000, 0.00000, -86.00000);
CreateObject(1435, -963.21722, 2711.36841, 44.91150,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1435, -963.31592, 2710.21558, 44.91860,   0.00000, 0.00000, -91.00000);
CreateObject(1238, -964.32727, 2715.63354, 45.14770,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.35101, 2715.17334, 45.13650,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.35052, 2714.62109, 45.16540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.38428, 2714.06689, 45.15060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.39398, 2713.54736, 45.14110,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.40051, 2712.98511, 45.14670,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.45782, 2712.44751, 45.14350,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.43488, 2711.87598, 45.16190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.47522, 2711.19849, 45.15640,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.52472, 2710.47681, 45.12070,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1425, -963.29089, 2715.61304, 45.24980,   0.00000, 0.00000, 93.00000);
CreateObject(978, -952.31165, 2717.26343, 45.45250,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(978, -943.05780, 2718.26123, 45.50170,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(978, -939.14893, 2712.13574, 45.56790,   0.00000, 0.00000, 5.00000);
CreateObject(1319, -963.63898, 2722.45435, 45.31030,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -962.25690, 2722.54297, 45.36440,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -960.75684, 2722.60229, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -958.79401, 2722.79053, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1251, -963.65680, 2719.54053, 44.90520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -973.98859, 2718.49976, 44.86520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -973.18329, 2711.91479, 44.86520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -992.45947, 2709.30371, 44.78520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -987.79169, 2709.75537, 44.82520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -981.11829, 2710.38550, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -938.98328, 2722.30469, 44.80520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -944.93372, 2721.66235, 44.82520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -952.28137, 2720.31396, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -951.92926, 2713.45361, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1427, -962.60352, 2710.19897, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.72546, 2711.11768, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.79889, 2712.00684, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.94983, 2712.96118, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.01233, 2714.14282, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.06335, 2714.81763, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1319, -956.92688, 2723.03931, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -954.81696, 2723.23877, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -952.54572, 2723.52637, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

Még mielőtt valami modi figyelmeztetne hogy bővítsem a leírást.Ezt üzenem: mit akarsz még látni?![/quote]
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: hufr0000 - 2015. június 23. - 15:05:59
Nekem nagyon tetszik! Főleg igy h ez az első mappolásod egy ismeretlen programmal! :)
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: blackdog476 - 2015. június 23. - 15:06:44
Elsőnek szép, de láttál már te határátkelőt a valóságban? :D
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: CMike - 2015. június 23. - 15:20:43
A program még 10000x jobb mint az MTA én is ilyet használok.....sokkal szebben lehet benne mappolni... Object törlés rendesen meg stb
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: dominik65 - 2015. június 23. - 15:23:48
Idézetet írta: blackdog476 date=1435064804\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54819\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elsőnek szép, de láttál már te határátkelőt a valóságban? :D
 
Nem is egyszer :D de azt nem tudnám megvalósítani :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 23. 15:24:09[/time] )


A program még 10000x jobb mint az MTA én is ilyet használok.....sokkal szebben lehet benne mappolni... Object törlés rendesen meg stb
 
[/quote]Rendben akkor ezt fogom használni :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 23. - 15:24:25 )


Nekem nagyon tetszik! Főleg igy h ez az első mappolásod egy ismeretlen programmal! :)
 
[/quote]Köszi  <3
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: Diego_Enrique - 2015. június 23. - 17:00:03
Még mindig Las Payasadas. Hogy ne legyen OFF én csak pár szabályosan ledobott objectet látok. Ha te szerinted is \"ilyen lett\" mért kellett publikálni? Ha az ember publikál valamit, akkor az olyan is legyen. Már csomószor publikáltak hasonló mapot is, ugyanezen a helyen.
 
Még mielőtt valami modi figyelmeztetne hogy bővítsem a leírást.Ezt üzenem: mit akarsz még látni?![/quote]
Már csak ezt:
 

  • Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát, valamint az on-foot pozíciót, a pálya egyszerű megtekintésének érdekében

[/quote]
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: blackdog476 - 2015. június 23. - 22:13:05
Idézetet írta: Diego_Enrique date=1435071603\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54819\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

  • Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát


[/quote]
Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez.
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: dominik65 - 2015. június 23. - 23:21:38
Idézetet írta: blackdog476 date=1435090385\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54819\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic



  • Pálya publikálása esetén add meg a felhasznált objektumok számát


[/quote]
Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez.
 
[/quote] Hát igen..
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: Diego_Enrique - 2015. június 24. - 07:31:51
Mennyi idő lett volna odaírni? Nem azért írtam az előző hozzászólásomat, mert annyira bele akartam kötni valamibe. Csak nem tetszett az alap hangnem ami a főposztban is volt. A szabályzat leírja, hogy írjuk le a felhasznált objektumok számát, akkor írd le. Ha vannak szabályok, akkor tartassuk be. Ha meg nem olyan fontos szabály, akkor töröljétek ki. Mert ha valaki szól, akkor meg a másik a hibás hogy minek, meg mit tudom én. A szabályzat írja ezt.
Igazán nem nehéz odaírni, s sokan ezt a szabályt betartják, s szerintem az újonnan jövőknek is ezt kellene tenniük.
Ez csak formaság.


Törölt objectek: 1
Objectek száma: 50
Helyszín: Las Payasadas és El Quebrados közötti híd.


Látod? Nem is olyan bonyolult, nem kér a szabályzat sokat e téren, de legalább a minimum követelményt teljesítsd! A véleményem a mapról még mindig ugyan az.
 
Még mindig Las Payasadas. Hogy ne legyen OFF én csak pár szabályosan ledobott objectet látok. Ha te szerinted is \"ilyen lett\" mért kellett publikálni? Ha az ember publikál valamit, akkor az olyan is legyen. Már csomószor publikáltak hasonló mapot is, ugyanezen a helyen.[/quote]
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: Trainex - 2015. június 24. - 10:50:28
Ez mind szép és jó.. Ahhoz képest hogy első. De ha ez egy határ akkor picit kicsi lett  :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 24. - 10:51:37 )

Azért nézz meg egy határt a valóságban ha csinálsz még ilyet.
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: EnterR - 2015. június 24. - 18:17:36
Idézetet írta: blackdog476 date=1435090385\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54819\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már nem azért (és ez nem csak neked szól) de minek??? Mit kezdesz azzal hogy pl 15? Semmi értelmét nem látom, esetleg a nagyobb mappoknál, hogy az object renderer be tudja tölteni, bár szerintem az bármennyit engedélyez.
 
Évek óta elfogadható szabályzatpont, ezek után sem fogok rajta változtatni.
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: Elijah. - 2015. június 25. - 09:35:06
Idézetet írta: Diego_Enrique date=1435071603\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54819\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még mindig Las Payasadas. Hogy ne legyen OFF én csak pár szabályosan ledobott objectet látok. Ha te szerinted is \"ilyen lett\" mért kellett publikálni? Ha az ember publikál valamit, akkor az olyan is legyen. Már csomószor publikáltak hasonló mapot is, ugyanezen a helyen.
 
Létezik építő jellegű kritika is. Ő tudja, hogy kevésbé lett szép a kreálmánya, csak várja a tanácsokat/ötleteket. Nem mindenki a csúcsról indul, nem tud mindenki egyből egy mesterművet alkotni.
Cím: Határ Las Payasadas felől
Írta: DenesMester - 2015. július 18. - 22:33:24
Első mapp-nak nem rossz(Ha kezdő vagy.) Szerintem, ha így haladsz és evvel a programmal próbálsz elérni nagyobb célokat sikerülhet. Remélem erőt veszel magadon és újrapróbálkozol és egyszer elérsz egy nagyobb részletesebb és dekoratív mapper munkához :) :-\\