Szerző Téma: GTA5 bankrablás  (Megtekintve 4376 alkalommal)

GTA5 bankrablás
« Dátum: 2015. Február 09. - 01:27:09 »
+4
Hali!
Megtetszett a bankrablás a GTA5-ből, hát megirtam.
/bank paranccsal bejutsz a bankba. Ott ácsorog egy NPC.
Ha rászegezed a fegyvert, akkor elkezdi kipakolni a pénzt a pultra,
pár másodperc múlva a rabló felveszi az összeget és mehet.
Tehát bemész
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-049_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Előhúzod a fegyvert
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-050_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rá célzol
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Kezdi kipakolni a lóvét
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Kipakolta, futás.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Egyszerre csak egy ember rabolhat és nincs lefagyasztva a rabló
a rablás idejére, hiszen igy nem tudna védekezni.
ha /enter & /exit parancsra van irva a módban a belépés/kilépés, ide csak egy
 

new bool:IsPlayerRobbing[MAX_PLAYERS];
CMD:exit(playerid,params[])
{
if(IsPlayerRobbing[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rablás közben nem mehetsz ki!\");
}

 
ez egy tipp,mindenkire rábizom, hogy oldja meg :D
Alapból 10 000 dolcsit ad a rablásért, de ebben a sorban be lehet állitani mennyit adjon:
 

#define BankRobMoney 10000

 
A fájl tartalmazza a forráskódot, a konvertált .AMX fájlt és az NPC felvételét(.rec).
A rendszert szabadon lehet használni, fejleszteni, a nevemet azért tüntessétek fel. Köszi!
link: http://www.filedropper.com/bankrob
kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:BankRobToggle;
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define BankRobMoney 10000
stock pName(playerid)
{
new name[100];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
CreateMap();
BankRobToggle = false;
ConnectNPC(\"Bank_NPC\", \"bot\");
return 1;
}
forward CreateMap();
public CreateMap()
{
CreateObject(4571,2164.8999000,-518.7999900,433.2000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(stolenbuilds09) (1)
CreateObject(2173,2183.3000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(med_office_desk_3) (2)
CreateObject(2173,2185.2000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (3)
CreateObject(2173,2187.1001000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (4)
CreateObject(2173,2183.3000000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(med_office_desk_3) (6)
CreateObject(2173,2185.2000000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (7)
CreateObject(2173,2187.1001000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (8)
CreateObject(2174,2187.1001000,-520.5999800,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (1)
CreateObject(2190,2185.8000000,-520.4000200,498.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pc_1) (1)
CreateObject(2190,2183.6001000,-520.4000200,498.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pc_1) (2)
CreateObject(2174,2184.8000000,-520.7000100,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (3)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (9)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (10)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (11)
CreateObject(2174,2182.6001000,-520.5999800,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (4)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (13)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (14)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (15)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (16)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (17)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (18)
CreateObject(2173,2188.3999000,-520.5999800,498.8999900,90.0000000,0.0000000,269.9950000); //object(med_office_desk_3) (19)
CreateObject(2173,2182.3000000,-521.5999800,498.7999900,90.0000000,0.0000000,89.9890000); //object(med_office_desk_3) (20)
CreateObject(2173,2189.0000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (21)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,498.2999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (22)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,499.1000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (23)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,498.2999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (24)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,499.1000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (25)
CreateObject(16150,2185.5000000,-518.9000200,496.7000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(ufo_barinterior) (1)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,499.8999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (26)
CreateObject(2173,2188.3999000,-520.5999800,499.7000100,90.0000000,0.0000000,269.9890000); //object(med_office_desk_3) (27)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (28)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (29)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (30)
CreateObject(2173,2182.3000000,-521.5999800,499.6000100,90.0000000,0.0000000,89.9890000); //object(med_office_desk_3) (31)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,499.8999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (32)
CreateObject(1522,2184.5000000,-513.0000000,497.1000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gen_doorshop3) (1)
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (IsPlayerNPC(playerid))
    {
        if ( !strcmp ( pName(playerid), \"Bank_NPC\", true ) )
    {
   SetPlayerSkin(playerid,194);
   return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) <34 && GetPlayerWeapon(playerid) >21)
    {
    new target = GetPlayerTargetPlayer(playerid);
    if (BankRobToggle == false)
    {
        if(IsPlayerNPC(target))
        {
         if ( !strcmp ( pName(target), \"Bank_NPC\", true ) )
         {
                 ApplyAnimation(target,\"ped\",\"handsup\",4.1,0,1,1,1,1,1);
            BankRobToggle = true;
            new Float:x,Float:y,Float:z,string[280];
            GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,x,y,z))
               {
                  format(string,sizeof(string),\"%s kiabálja: Fegyveres rablás! Mindenki a földre!\",pName(playerid));
                  SendClientMessage(i,-1,string);
                  format(string,sizeof(string),\"%s kiabálja: Hé, Bankos! Pakold a pénzt kifelé!\",pName(playerid));
                  SendClientMessage(i,-1,string);
               }
            }
            SetTimerEx(\"BankRobStart\",1500,false,\"dd\",playerid,target);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
forward BankRobStart(playerid,target);
public BankRobStart(playerid,target)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(target,x,y,z);
    if(IsPlayerNPC(target))
{
if ( !strcmp ( pName(target), \"Bank_NPC\", true ) )
{
    ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    SetTimerEx(\"BankRobReady\",15000,false,\"dd\",playerid,target);
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"Bankos hebegi: Odaadom a pénzt, csak egy...egy pillanat...\");
         SendClientMessage(i,COLOR_GREEN,\"*Bankos nekiállt kipakolni a pénzt a széfből.*\");
      }
   }
}
}
}
forward BankRobReady(playerid,targetid);
public BankRobReady(playerid,targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(IsPlayerConnected(targetid))
    {
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    ClearAnimations(targetid);
    GivePlayerMoney(playerid,BankRobMoney);
    BankRobToggle = false;
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"*A rabló leszedi a pultról a pénzt*\");
      }
      else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"*A rabló leszedi a pultról a pénzt*\");
      }
   }
}
}
}
CMD:bank(playerid,params[])
{
SetPlayerPos(playerid,2185.2363,-513.9238,498.2156);
SetPlayerInterior(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Beléptél a bankba!\");
return 1;
}

 
update!
javítva a fegyver lekérése!
 
if(GetPlayerWeapon(playerid) <34 && GetPlayerWeapon(playerid) >21)

 
Köszönet \"florone\" nevű fórumozónak!
Hibákat, észrevételeket várom!
Köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 11. - 10:55:32 írta bencarter007 »

GTA5 bankrablás
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 09. - 01:46:57 »
0
Fuhh de isten király vagy.
Bele is kukkolok azonnal.  :thumbsup:
Edit:
Szerintem kiváló.Engedelmeddel felhasználom.  ;)
De egy apróbb módosítás csak tippnek:
 
if(GetPlayerWeapon(playerid) <34 && GetPlayerWeapon(playerid) >21)
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 09. - 02:53:18 írta florone »

Nem elérhető Wiliam Levy

  • 594
  • Wiliam Levy
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 09. - 06:33:28 »
+3
Szerintem ezt azt adf.ly-os linket nem ártana eltüntetni, mert a moderátoroknak nem fog tetszeni. Csak szóltam. ;)

Adfocus

  • Vendég
GTA5 bankrablás
« Válasz #3 Dátum: 2015. Február 09. - 07:19:20 »
0
Nekem tetszik  :D
menne a \"+\" ha tudnék adni  :crybaby:

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #4 Dátum: 2015. Február 09. - 08:12:58 »
+2
[mod]Link eltávolítva. Ne használj rövidített linket.[/mod]

GTA5 bankrablás
« Válasz #5 Dátum: 2015. Február 09. - 09:30:57 »
0
Valaki ad egy linket?  :confused:
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 09. - 09:47:19 írta [GA]MER »

Nem elérhető HolE

GTA5 bankrablás
« Válasz #6 Dátum: 2015. Február 09. - 11:25:47 »
0
Linket   :confused: Pls...

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #7 Dátum: 2015. Február 09. - 11:50:04 »
+2
[mod]Letöltési link hozzáadva.[/mod]

Nem elérhető Thomas_Jonson

  • 560
  • Thomas_Jonson
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #8 Dátum: 2015. Február 09. - 20:24:09 »
0
A képek alapján nem nézz ki valami rossznak. Grt.

Nem elérhető KisRevay

  • 1329
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #9 Dátum: 2015. Február 10. - 14:08:17 »
0
van pénz-pénzeszsák object, az még ha kikerülne a pultra, meg ilyesmi úgy még jobb lenne, ja meg ha valami anim lenne az npcnek meg mozgás, hogy hozza a pénzt  :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #10 Dátum: 2015. Február 10. - 21:43:32 »
0
[gmod]Helyezd a scriptet code tagek közé is. Ha a link  valamiért nem lenne jó valakinek, légy szíves.[/gmod]

GTA5 bankrablás
« Válasz #11 Dátum: 2015. Február 11. - 10:51:23 »
0
Alapjában véve meg van írva, hogy lehajoljon, ha átnézitek a kódot, látni.
valamiért nem hajtja végre a
 
ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
részét. ha valakinek ötlete van, hogy lehetne kijavítani, várom!
Feltettem a kódot is!
megjegyzés:
az admin link shortener miatt REGGEL levette a linket, DÉLIG nem volt link,
később ki lett téve egy rendes link, emiatt nem volt elérhető a letöltés.
figyelmeztetést megkaptam érte, többet nem fordul elő.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 11. - 10:57:21 írta bencarter007 »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
GTA5 bankrablás
« Válasz #12 Dátum: 2015. Február 11. - 13:52:17 »
0
Duplázd meg az animáció lejátszást, mert egyik animáció se játszódik le elsőre, kivéve ha bentvan a szerverbe egy animáció betöltő script.
Szóval:
 
ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

GTA5 bankrablás
« Válasz #13 Dátum: 2015. Február 14. - 10:36:17 »
0
Király vagy ember!  :thumbsup:
Nagyon jó lett :) Megy \"+\" :smokin:

Nem elérhető TwisT3R

  • 576
  • Küklopsz
  • Discord: TwisT3R#7833
    • Profil megtekintése
    • Firing Squad Clan
GTA5 bankrablás
« Válasz #14 Dátum: 2015. Február 21. - 20:24:19 »
0
esetleg azt, hogy random adja $500 és $5000 közt a pénzt?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal