Szerző Téma: Fun Sorsjegy  (Megtekintve 1200 alkalommal)

Fun Sorsjegy
« Dátum: 2014. Július 07. - 21:48:27 »
0 Show voters
Heló emberek!
Ma a lottózó elõtt elsétálva azon tûnõdtem, hogy milyen lenne,
ha sorsjegyen lehetne nyerni más cuccokat is, nem csak pénzt.
A való életben valószinû nem lesz ilyen, de a SAMP-ban azért megoldottam.
Az egész rendszer dialogos.
Mikor nyertél valamit, rákérdez, hogy elfogadod-e,
nehogy felülirja pl a jobb fegyver a gyengébbet.
Kb másfél órát dolgoztam rajta kisebb szünetekkel.
10 ezer dolcsiért vehetsz egy sorsjegyet,
melyekkel a következõket nyerheted:
-100 000 dollár
-500 000 dollár
-1 000 000 dollár
-1 500 000 dollár
-1 pont
-10 pont
-100 pont
-kés
-baseball ütõ
-egyszerû pisztoly
-hangtompitós pisztoly
-Desert Eagle
-MP5
-UZI
-M4
-AK47
-ejtõernyõ
Minden fegyverbe ezer egység lõszer van.
Hogy kicsit valósághûbb legyen, van úgy, hogy nem nyersz semmit.
itt a kód:
JAVITVA!
KÜLÖN KÖSZÖNET PEDRÓ-NAK!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define TICKET_DIALOG 30000
#define ERROR_DIALOG 30001
#define WINNING_DIALOG 30002
new RandomTicket[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Sorsjegy script betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:sorsjegy(playerid,params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, TICKET_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sorsjegy\", \"Egy sorsjegy 10 000 dollárba kerül.\\nNyerhetsz pénzt, fegyvereket,\\nde elõfordulat,\\nhogy nem nyersz semmit.\\nKérsz egy sorsjegyet?\", \"Kérek\", \"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == TICKET_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
    if (GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)
    {
      RandomTicket[playerid] = random(20)+1;
      if(RandomTicket[playerid] == 1)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 2)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 3)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 4)
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 5)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 6)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 000 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 7)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 8)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 9)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 10 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 10)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 11)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy kést!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 12)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy baseball ütõt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 13)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy egyszerû pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 14)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy hangtompitos pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 15)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy Desert Eagle-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 16)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy MP5-öst\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 17)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy UZI-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 18)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy M4-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 19)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy AK47-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 20)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy ejtõernyõt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
   }
   else
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Hiba\", \"Nincs elég pénzed\", \"Oké\", \"\");
   }
}
}
    if(dialogid == WINNING_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
   GivePlayerMoney(playerid,-10000);
           if(RandomTicket[playerid] == 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 2)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 3)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 4)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,100000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 5)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 6)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 000 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1000000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 7)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 8)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 9)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 10 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+10);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 10)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 11)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy kést!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 12)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy baseball ütõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,5,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 13)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy egyszerû pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 14)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy hangtompitós pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 15)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 16)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy MP5-öst!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 17)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy UZI-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 18)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy M4-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 19)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy AK47-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 20)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy ejtõernyõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,46,1);
   }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Elutasitottad a nyereményed!\");
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 09. - 02:30:45 írta bencarter007 »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Fun Sorsjegy
« Válasz #1 Dátum: 2014. Július 07. - 22:01:11 »
+1 Show voters
RandomTicket[playerid] = Ticket[random(20)]; ennyi erõvel lehetne RandomTicket[playerid] = random(20)+1; is ...
Semmi értelme a Ticket tömbnek.

Fun Sorsjegy
« Válasz #2 Dátum: 2014. Július 07. - 22:19:08 »
0 Show voters
tesztelve és mûködik.
PM-ben vagy valahol elmagyaráznád, hogy mi nem stimmel benne?
(komolyan érdekel, minden hátsó gondolatok nélkül)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Fun Sorsjegy
« Válasz #3 Dátum: 2014. Július 07. - 23:53:47 »
0 Show voters
mukodik csak pazarlas a szamokat 1tol 20ig tombbe irni.

Fun Sorsjegy
« Válasz #4 Dátum: 2014. Július 08. - 00:13:42 »
0 Show voters
tipp, hogy hogyan spóroljak?

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Fun Sorsjegy
« Válasz #5 Dátum: 2014. Július 08. - 09:00:02 »
0 Show voters
torold a tombbot es hasznald ugy az ertek kivalasztast ahogy javasoltam

Fun Sorsjegy
« Válasz #6 Dátum: 2014. Július 09. - 02:31:05 »
0 Show voters
Köszi a tanácsot!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal