stock DestroyMap(){ for(new i; i < MAX_OBJECTS; i++) { DestroyObject(i); }}
amúgy. Ennek mi az értelme?
Ez sokkal inkább a DestroyObject( ); függvény bemutatásához kéne, a Tanuljunk PAWN nyelvet fórumba.Mert ez így önmagába semmit sem ér. Fõleg hogy a szerverek 90% streamer-t használ. ( annál meg nem mûködik ez a megoldás )
Ez sokkal inkább a DestroyObject( ); függvény bemutatásához kéne, a Tanuljunk PAWN nyelvet fórumba.Mert ez így önmagába semmit sem ér. Fõleg hogy a szerverek 90% streamer-t használ. ( annál meg nem mûködik ez a megoldás ) Így igaz ha csinálsz valamit akkor csináld meg rendesen ezt én is megtanultam Egyébként ahogyan leírta Csabesz már minden ember a fórumon streamert használnak szóval DestroyObject helyett inkább DestroyDynamicObject( i ); kéne ha jelen esetben streamert használ, de pontosabban mire írtad ezt a kódot? [/quote]Streamerre van egy natív funkció, ami kitörli az összes dinamikus objectet: DestroyAllDynamicObjects();
DestroyAllDynamicObjects();