new str[128] = \"
Üdv!\\n
Ezzel a kis kóddal törlöd az összes objectet.
Készítõ: én
Idõ: 1 perc -se- \";
SendClientMessageToAll(-1,str);
stock DestroyMap()
{
for(new i; i < MAX_OBJECTS; i++) {
DestroyObject(i);
}
}
Ez sokkal inkább a DestroyObject( ); függvény bemutatásához kéne, a Tanuljunk PAWN nyelvet fórumba.
Mert ez így önmagába semmit sem ér. Fõleg hogy a szerverek 90% streamer-t használ. ( annál meg nem mûködik ez a megoldás )
Így igaz ha csinálsz valamit akkor csináld meg rendesen ezt én is megtanultam :D Egyébként ahogyan leírta Csabesz már minden ember a fórumon streamert használnak szóval DestroyObject helyett inkább DestroyDynamicObject( i ); kéne ha jelen esetben streamert használ, de pontosabban mire írtad ezt a kódot? :D
[/quote]
Streamerre van egy natív funkció, ami kitörli az összes dinamikus objectet:
DestroyAllDynamicObjects();