Szerző Téma: Help!  (Megtekintve 861 alkalommal)

Help!
« Dátum: 2012. Október 31. - 17:53:26 »
0 Show voters
Nekem az a problémám van, hogy mikor kiszállok a kocsiból, ugyebár respawnol a kocsi, mert elmenti a koordinátáit. Ezzel nincs gond.
Azt akarom belõle kiszedni, hogy mikor respawnolódik akkor a törés maradjon meg ((Karosszéria)). Ha valaki tudja melyik az az érték (vagy mit tudjam én) az megköszönném. !! :)

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Help!
« Válasz #1 Dátum: 2012. Október 31. - 21:28:03 »
0 Show voters
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Help!
« Válasz #2 Dátum: 2012. November 01. - 10:43:25 »
0 Show voters
Hát nem, ilyen nincs is benne a gamemode-ba :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. November 01. - 10:57:14 )

ha ez segítség akkor bemásolom ezt:
 
if (playerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
if(IsAnOwnableCar(vehicleid))
{
   if(vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] || vehicleid ==PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs])
   {
         /*new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
      GetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      CarInfo[vehicleid][cLocationx] = x;
      CarInfo[vehicleid][cLocationy] = y;
      CarInfo[vehicleid][cLocationz] = z;
      CarInfo[vehicleid][cAngle] = a;
      //SetVehiclePos(vehicleid, x, y, z+2);
      //SetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      //OnPropUpdate();*/
      new Float:health;
      new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleHealth(carid, health);
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      CarInfo[carid][cLocationx] = x;
      CarInfo[carid][cLocationy] = y;
      CarInfo[carid][cLocationz] = z;
      CarInfo[carid][cAngle] = a;
      SaveCarCoords();
      OnPlayerUpdate(playerid);
       DestroyVehicle(carid);
       CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy]+1.0,CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
        SetVehicleHealth(carid, health);
        new string[20];
      format(string, sizeof(string), \"%s\", CarInfo[carid][cRendszam]);
       SetVehicleNumberPlate(carid, string);
        AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
      ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
             }
}
}

 
Ha valaki tudná, hogy itt melyik az, amikor respawnolódik a kocsi és a kinézetét feljavítja, az kérem segítsen!
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 01. - 10:57:14 írta patyes96 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal