GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: patyes96 - 2012. október 31. - 17:53:26

Cím: Help!
Írta: patyes96 - 2012. október 31. - 17:53:26
Nekem az a problémám van, hogy mikor kiszállok a kocsiból, ugyebár respawnol a kocsi, mert elmenti a koordinátáit. Ezzel nincs gond.
Azt akarom belõle kiszedni, hogy mikor respawnolódik akkor a törés maradjon meg ((Karosszéria)). Ha valaki tudja melyik az az érték (vagy mit tudjam én) az megköszönném. !! :)
Cím: Help!
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 31. - 21:28:03
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleDamageStatus
http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdateVehicleDamageStatus
Cím: Help!
Írta: patyes96 - 2012. november 01. - 10:43:25
Hát nem, ilyen nincs is benne a gamemode-ba :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 01. - 10:57:14 )

ha ez segítség akkor bemásolom ezt:
 
if (playerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
if(IsAnOwnableCar(vehicleid))
{
   if(vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] || vehicleid ==PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs])
   {
         /*new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
      GetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      CarInfo[vehicleid][cLocationx] = x;
      CarInfo[vehicleid][cLocationy] = y;
      CarInfo[vehicleid][cLocationz] = z;
      CarInfo[vehicleid][cAngle] = a;
      //SetVehiclePos(vehicleid, x, y, z+2);
      //SetVehicleZAngle(vehicleid, a);
      //OnPropUpdate();*/
      new Float:health;
      new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetVehicleHealth(carid, health);
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      CarInfo[carid][cLocationx] = x;
      CarInfo[carid][cLocationy] = y;
      CarInfo[carid][cLocationz] = z;
      CarInfo[carid][cAngle] = a;
      SaveCarCoords();
      OnPlayerUpdate(playerid);
       DestroyVehicle(carid);
       CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy]+1.0,CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
        SetVehicleHealth(carid, health);
        new string[20];
      format(string, sizeof(string), \"%s\", CarInfo[carid][cRendszam]);
       SetVehicleNumberPlate(carid, string);
        AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
      ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
      AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
             }
}
}

 
Ha valaki tudná, hogy itt melyik az, amikor respawnolódik a kocsi és a kinézetét feljavítja, az kérem segítsen!