Szerző Téma: Be/kijárat.  (Megtekintve 1200 alkalommal)

Be/kijárat.
« Dátum: 2015. Február 06. - 17:18:58 »
0 Show voters
Sziasziasztok.
Kezdjük ott hogy amikor bemegyek az ajtón akkor a régi intibe dob be, nem az új intibe.
Pedig átírtam,lehet hogy rosszat írtam át lehet hogy a jót de akkor sem rak az új intibe.
A mód:Defensive
PAWN(Edit Defensive):
 
                  if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//Police Department be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))
   {//Police Department ki
       SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
PAWN(alap DEFENSIVE)
 
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
előre köszönöm a segítségeket.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 07. - 08:52:22 írta TupaK.# »

Nem elérhető MotI

  • 185
    • Profil megtekintése
Be/kijárat.
« Válasz #1 Dátum: 2015. Február 06. - 17:26:50 »
0 Show voters
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Így jó!

Be/kijárat.
« Válasz #2 Dátum: 2015. Február 06. - 17:37:19 »
0 Show voters
Idézetet írta: MotI date=1423240010\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Így jó!
 
Elnézést kérek de már próbálkoztam több módal is.Most nézem hogy alap defensive be/kijárat.Javítottam.
Azért ide is leírom.
 
         if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//Police Department be
       SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))
   {//Police Department ki
       SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

Nem elérhető MotI

  • 185
    • Profil megtekintése
Be/kijárat.
« Válasz #3 Dátum: 2015. Február 06. - 17:52:32 »
0 Show voters
Idézetet írta: TupaK.# date=1423240639\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359))
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Így jó!
 
Elnézést kérek de már próbálkoztam több módal is.Most nézem hogy alap defensive be/kijárat.Javítottam.
Azért ide is leírom.
 
         if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))
   {//Police Department be
       SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282);
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))
   {//Police Department ki
       SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 

[/quote]
Ha esetleg nem érthető szolj!
 
         if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))// Itt van a bejárat
   {//Police Department be
       SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282);//itt pedig az interior ahova befog teleportálni
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))//itt van az ahova beteleportált
   {//Police Department ki
       SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);//itt van ahová kifog tenni az utcára! ide a -481.6050,2673.0623,64.5282 koordináta  kell mivel így az utcára fog tenni ahol van a bejárat!
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

Be/kijárat.
« Válasz #4 Dátum: 2015. Február 06. - 18:02:29 »
0 Show voters
Értem én,de beillesztettem a módba a mappolt interriort meg minden.Átírtam így,de nem abba az intibe dob amit meg mappoltam,hanem az alap Defensive Rendőrség interriorjához dob.

Nem elérhető MotI

  • 185
    • Profil megtekintése
Be/kijárat.
« Válasz #5 Dátum: 2015. Február 06. - 19:01:03 »
0 Show voters
Biztos jó a koordináta?

Be/kijárat.
« Válasz #6 Dátum: 2015. Február 06. - 19:32:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: MotI date=1423245663\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Biztos jó a koordináta?
 
Igen,mivel amikor teszteltem az intitt akkor oda raktam le ehol ki kell menni meg ahova dobja ha belép az intibe.

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Be/kijárat.
« Válasz #7 Dátum: 2015. Február 06. - 23:43:51 »
0 Show voters
Akkor elmondom ,hogy szerintem ,hogyan csináld meg. Miután megmappoltad utána ugye berakod a mappot a megfelelő helyre. Utána a berakottak közül megnézed az egyik objektet.
Pl: CreateDynamicObject(19376, 361.26727, 153.74222, 1024.70276,   0.00000, 90.00000, 0.00000);

 Akkor kimásolod az objectid utáni 3 számot. Az a 3 szám ennek az objektnek az esetében a következő: 361.26727, 153.74222, 1024.70276
Akkor most megcsinálod azt ,hogy odamész a rendőrség elé, beírod azt ,hogy /save rendőrség bejárat. Utána belemész a GTA San Andreas User Filesba. Megnyitod a savepointsot. A mi esetünkben mondjuk a lementett kód legyen a következő: AddPlayerClass(230,-1379.6038,1258.1313,1039.8672,276.6442,0,0,0,0,0,0); // rendőrség bejárat
Akkor itt a 230 után kimásolod az első 3 számot ami a mi esetünkben a következő: -1379.6038,1258.1313,1039.8672
És akkor most megcsináljuk a bejáratot.
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -1379.6038,1258.1313,1039.8672)) //Ugye ez a lementett koordináta
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 361.26727, 153.74222, 1024.70276); //Erre a pozícióra teleportál (ennél néztük meg példaként az objektet)
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 361.26727, 153.74222, 1024.70276)) //Akkor most ide azt a pozíciót írjuk ahová a bejáratkor elteleportált.
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -1379.6038,1258.1313,1039.8672); //Ide azt a pozíciót írjuk ahová elteleportáljon minket.
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Ezek után pedig lementesz 1 koordinátát ahova ténylegesen szeretnéd ,hogy teleportáljon. És akkor a koordinátákat aszerint írod át. Remélem ,hogy viszonylag érthető voltam.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Február 06. - 23:46:54 írta Brand »

Be/kijárat.
« Válasz #8 Dátum: 2015. Február 07. - 19:45:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Brand date=1423262631\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor elmondom ,hogy szerintem ,hogyan csináld meg. Miután megmappoltad utána ugye berakod a mappot a megfelelő helyre. Utána a berakottak közül megnézed az egyik objektet.
Pl: CreateDynamicObject(19376, 361.26727, 153.74222, 1024.70276,   0.00000, 90.00000, 0.00000);

 Akkor kimásolod az objectid utáni 3 számot. Az a 3 szám ennek az objektnek az esetében a következő: 361.26727, 153.74222, 1024.70276
Akkor most megcsinálod azt ,hogy odamész a rendőrség elé, beírod azt ,hogy /save rendőrség bejárat. Utána belemész a GTA San Andreas User Filesba. Megnyitod a savepointsot. A mi esetünkben mondjuk a lementett kód legyen a következő: AddPlayerClass(230,-1379.6038,1258.1313,1039.8672,276.6442,0,0,0,0,0,0); // rendőrség bejárat
Akkor itt a 230 után kimásolod az első 3 számot ami a mi esetünkben a következő: -1379.6038,1258.1313,1039.8672
És akkor most megcsináljuk a bejáratot.
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -1379.6038,1258.1313,1039.8672)) //Ugye ez a lementett koordináta
   {//rendőrség be
       SetPlayerPos(playerid, 361.26727, 153.74222, 1024.70276); //Erre a pozícióra teleportál (ennél néztük meg példaként az objektet)
       SetPlayerInterior(playerid, 10);
       Object(playerid);
   }
   if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 361.26727, 153.74222, 1024.70276)) //Akkor most ide azt a pozíciót írjuk ahová a bejáratkor elteleportált.
   {//rendőrségki
       SetPlayerPos(playerid, -1379.6038,1258.1313,1039.8672); //Ide azt a pozíciót írjuk ahová elteleportáljon minket.
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       Object(playerid);
   }

 
Ezek után pedig lementesz 1 koordinátát ahova ténylegesen szeretnéd ,hogy teleportáljon. És akkor a koordinátákat aszerint írod át. Remélem ,hogy viszonylag érthető voltam.
 
Köszönöm sikerült. :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal