Szerző Téma: autó vásárlás  (Megtekintve 3145 alkalommal)

autó vásárlás
« Dátum: 2012. április 27. - 22:06:02 »
0 Show voters
Szeretnék kérni egy scriptet amiben van egy dialog ha a pickupba megy akkor alõhoza a dialogot és ott vanak kocsik és mikor megveszi névre szoló legyen más csak akkor tudjon beülni ha a tulaja megengedi és még mentse el az autokot mikor utolyára megál ott legyen mikor belép és mentse az autókat.
Elõre is köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 15. - 13:54:13 írta N@rbirock »

dexi

  • Vendég
autó vásárlás
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 15. - 10:08:20 »
+2 Show voters
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
autó vásárlás
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 15. - 18:37:24 »
+1 Show voters
Egy, ilyen engem is érdekelne! :D

dexi

  • Vendég
autó vásárlás
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 15. - 10:08:20 »
0 Show voters
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
autó vásárlás
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 15. - 18:37:24 »
0 Show voters
Egy, ilyen engem is érdekelne! :D

autó vásárlás
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 31. - 18:45:04 »
0 Show voters
De mikorra lesz kész.

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
autó vásárlás
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 31. - 20:15:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fl0rian date=1337069300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20711\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.
 
Szerintem már tuti kész. Csak nincs netközelben. De ezt írta õ is.

dexi

  • Vendég
autó vásárlás
« Válasz #7 Dátum: 2012. június 03. - 09:36:05 »
+3 Show voters
Kész lettem, de csodát ne várjatok 30-45perc munkától.. amit kértél tudja.
A kocsikat menti, be is tölti FS betöltésnél. Csak a saját kocsidba szállhatsz az FS szerint tehát ez gondokat fog neked szülni valószinüleg. Majd holnap ezt is megcsinálom.
Kivéve: Nem menti le a játékosnak a kocsi id-t és hogy van-e kocsija. ezt majd holnap megcsinálom de már nincs hozzá kedvem.
Ha így bugosan is kell:
// P_X, P_Y, P_Z a pickup helyét jelölik
// KI_X, KI_Y, KI_Z, KI_ROT pedig hogy hova tegye le a jármûvet.
 
#tryinclude \"a_samp\"
#define    P_X       0.0
#define    P_Y       0.0
#define    P_Z       3.0
#define    KI_X        2.0
#define    KI_Y        2.0
#define    KI_Z        3.0
#define    KI_ROT      180.0
#define DIALOGUE        (1232)
new JarmuAdat[][] =       { // A második szám az ár az elsõ a model.
{ 400, 1500000 },       // Landstalker
{ 401, 1500000 },       // Bravura
{ 404, 8888 },          // Perennial
{ 410, 1500000 },       // Manana
{ 419, 1500000 },       // Esperanto
{ 421, 1500000 },       // Washington
{ 422, 1500000 },       // Bobcat
{ 426, 1500000 },       // Premier
{ 439, 1500000 },       // Stallion
{ 445, 15000000 },       // Admiral
{ 462, 120 },          // Faggio
{ 468, 100 },          // Sanchez
{ 475, 1500000 },       // Sabre
{ 478, 1500000 },       // Walton
{ 489, 1500000 },       // Rancher
{ 491, 1500000 },       // Virgo
{ 492, 1500000 },       // Greenwood
{ 518, 700000 },       // Buccaneer
{ 540, 1500000 }       // Vincent
         };
enum pdata { vehicle, vehileid }
enum vdata { Float:xpos, Float:ypos, Float:zpos, Float:rot, model, color1, color2, plate[32 + 1] }
new bool: Civilian[MAX_VEHICLES];
new IdeigID[MAX_PLAYERS];
new playerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];
new vehicleInfo[MAX_VEHICLES][vdata];
new Pickup;
new SavedListitem[MAX_VEHICLES][64 + 1];
 
 
 
public OnFilterScriptInit( ) {
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - BETÖLTVE\" );
LoadVehiclesFromFile( );
Pickup = CreatePickup( 1239, 1, P_X, P_Y, P_Z );
return 1;
}
public OnFilterScriptExit( ) {
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - LEÁLLÍTVA\" );
DestroyPickup( Pickup );
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) {
if( pickupid == Pickup ) {
    if( playerInfo[playerid][vehicle] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Neked már van autód.\" );
    SetPlayerPos( playerid, P_X+1, P_Y+1, P_Z );
    new dialText[512 + 1];
new tmp[64 + 1];
   
    for( new i; i < sizeof JarmuAdat; i++ ) {
   format( tmp, sizeof tmp, \"%s.  Ára: %d$\\n\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]), JarmuAdat[1] );
   strins( dialText, tmp, strlen(dialText) );
   format( SavedListitem, 64, \"%s\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]) );
}
   
    if( !strlen(dialText) ) return 1;
   
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOGUE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autóvásárlás\", dialText, \"Tovább\", \"Kilép\" );
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) {
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
    if( GetPlayerVehicleID(playerid) != playerInfo[playerid][vehileid] ) {
        RemovePlayerFromVehicle( playerid );
        return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Ez a jármû nem a tiéd.\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid ) {
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:r;
GetVehiclePos( vehicleid, x, y, z );
GetVehicleZAngle( vehicleid, r );
if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && vehicleid == playerInfo[playerid][vehileid] ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    playerInfo[playerid][vehileid] = CreateVehicle( vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][model], x, y, z, r, vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][color1], vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][color2], 0 );
   
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][xpos] = x;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][ypos] = y;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][zpos] = z;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][rot] = r;
   
    new vname[64 + 1];
    format( vname, 64, \"%03d.dat\", vehicleid );
   
    new File: vfile = fopen(vname);
   
    #define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][%0]
   
    if( vfile ) {
    new vstring[128 + 1];
    format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
    fwrite( vfile, vstring );
    fclose( vfile );
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] ) {
switch( dialogid ) {
    case DIALOGUE: {
        if( GetPlayerMoney(playerid) < JarmuAdat[listitem][1] ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Nincs pénzed erre a jármûre.\" );
       
   IdeigID[playerid] = GetVehicleIDFromName( SavedListitem[listitem] );
   new rand1 = random(255);
   new rand2 = random(255);
   new veh = CreateVehicle( IdeigID[playerid], KI_X, KI_Y, KI_Z, KI_ROT, rand1, rand2, 0 );
    playerInfo[playerid][vehicle] = 1;
    playerInfo[playerid][vehileid] = veh;
   
    vehicleInfo[veh][xpos] = KI_X;
    vehicleInfo[veh][ypos] = KI_Y;
    vehicleInfo[veh][zpos] = KI_Z;
    vehicleInfo[veh][rot] = KI_ROT;
    vehicleInfo[veh][color1] = rand1;
    vehicleInfo[veh][color2] = rand2;
    vehicleInfo[veh][model] = IdeigID[playerid];
   
   Civilian[veh] = true;
   IdeigID[playerid] = -1;
   new vname[64 + 1];
       format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
   new File: vfile = fopen(vname);
   #undef LustaVagyok
    #define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[veh][%0]
    if( vfile ) {
       new vstring[128 + 1];
       format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
       fwrite( vfile, vstring );
       fclose( vfile );
   }
   SendClientMessage( playerid, 0x4a7affAA, \"INFO: {ffffff}Sikeresen megvetted a jármûvet.\" );
}
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] ) {
if( strcmp(cmdtext, \"/stats\") == 0 ) {
new str[128 + 1];
format( str, sizeof(str), \"Kocsi ID-d: %d\", playerInfo[playerid][vehileid] );
return SendClientMessage( playerid, -1, str );
}
return 1;
}
 
 
 
// =================================================================
stock LoadVehiclesFromFile( ) {
new string[256 + 1];
new dest[8][64 + 1];
for( new veh = 0; veh < MAX_VEHICLES; veh++ ) {
new vname[64 + 1];
format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
if( fexist(vname) ) {
   new File: vfile = fopen(vname, io_read);
   if( vfile ) {
       fread( vfile, string );
       split( string, dest, \',\' );
   }
   new vehi = CreateVehicle( strval(dest[6]), floatstr(dest[0]), floatstr(dest[1]), floatstr(dest[2]), floatstr(dest[3]), strval(dest[4]), strval(dest[5]), 0 );
   SetVehicleNumberPlate( vehi, dest[7] );
   vehicleInfo[vehi][xpos] = floatstr(dest[0]);
   vehicleInfo[vehi][ypos] = floatstr(dest[1]);
   vehicleInfo[vehi][zpos] = floatstr(dest[2]);
   vehicleInfo[vehi][rot] = floatstr(dest[3]);
   vehicleInfo[vehi][color1] = strval(dest[4]);
   vehicleInfo[vehi][color2] = strval(dest[5]);
   vehicleInfo[vehi][model] = strval(dest[6]);
   format( vehicleInfo[vehi][plate], 32, \"%s\", dest[7] );
   printf( \"%d ID jármû betöltve.\", vehi );
}
}
return 1;
}
stock split( const strsrc[], strdest[][], delimiter ) {
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc)){
    if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){
        len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i, 128);
        strdest[aNum][len] = 0;
        li = i+1;
        aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perennial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"}
};
stock GetVehicleIDFromName( vehiclename[], type = 0 ) {
new integer = INVALID_VEHICLE_ID;
new talalat;
if( type == 0 ) {
for( new i = 0; i < 212; i++ ) {
    if( strfind(VehicleNames[0], vehiclename, true ) != -1 ) {
      integer = i + 400;
      talalat++;
   }
}
}
else {
    for( new i = 0; i < 212; i++ ) {
    if( strcmp(VehicleNames[0], vehiclename, true ) == 0 ) {
      integer = i + 400;
      talalat++;
   }
}
}
if( talalat > 1 ) {
    printf( \" HIBA: Több találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
    return INVALID_VEHICLE_ID;
}
if( talalat == 0 ) {
printf( \" HIBA: Nincs találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
}
return integer;
}
 
stock GetVehicleModelName( modell ) {
    new STRING[64 + 1];
format( STRING, 64, \"%s\", VehicleNames[modell - 400][0] );
    return STRING;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 03. - 21:46:01 írta Fl0rian »

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
autó vásárlás
« Válasz #8 Dátum: 2012. június 03. - 22:04:44 »
0 Show voters
Nah....
Ha teljesen kész lesz, felhasználom!
De úgy nem lehetne, hogy paranccsal lehessen lehívni jármûvet?

autó vásárlás
« Válasz #9 Dátum: 2012. június 03. - 22:12:39 »
0 Show voters
Ez majdnem jó csak kéne mentse.

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
autó vásárlás
« Válasz #10 Dátum: 2012. június 04. - 16:11:42 »
0 Show voters
Flo, ránézésre egy hibát találtam. Szintaktikailag helyes.
 
#define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][%0]

 
De az nem vehicleid?

dexi

  • Vendég
autó vásárlás
« Válasz #11 Dátum: 2012. június 04. - 17:48:15 »
+1 Show voters
Tudom eredetileg \"vehicleid\" volt, de az OnPlayerExitVehicle(..) függvénynél már van \"vehicleid\", így az általam létrehozott neve \"vehileid\" lett.

autó vásárlás
« Válasz #12 Dátum: 2012. június 04. - 19:45:31 »
0 Show voters
És mikor lesz meg a mentéses dolog mert így ha kilép elmegy a kocsija.

dexi

  • Vendég
autó vásárlás
« Válasz #13 Dátum: 2012. június 04. - 19:57:05 »
+1 Show voters
Este(kb mint tegnap) megint lesz idõm megcsinálni. Ilyenkor más dolgom is van bocsi.

autó vásárlás
« Válasz #14 Dátum: 2012. június 04. - 20:22:09 »
0 Show voters
Csak szerintem jobb lenne ha lementené az autó helyét, mert hanem visszateszi oda ahol vete.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal