GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: N@rbirock - 2012. április 27. - 22:06:02

Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. április 27. - 22:06:02
Szeretnék kérni egy scriptet amiben van egy dialog ha a pickupba megy akkor alõhoza a dialogot és ott vanak kocsik és mikor megveszi névre szoló legyen más csak akkor tudjon beülni ha a tulaja megengedi és még mentse el az autokot mikor utolyára megál ott legyen mikor belép és mentse az autókat.
Elõre is köszönöm.
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. május 15. - 10:08:20
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.
Cím: autó vásárlás
Írta: Amf - 2012. május 15. - 18:37:24
Egy, ilyen engem is érdekelne! :D
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. május 15. - 10:08:20
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.
Cím: autó vásárlás
Írta: Amf - 2012. május 15. - 18:37:24
Egy, ilyen engem is érdekelne! :D
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. május 31. - 18:45:04
De mikorra lesz kész.
Cím: autó vásárlás
Írta: Benceee - 2012. május 31. - 20:15:36
Idézetet írta: Fl0rian date=1337069300\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20711\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tehát akkor egy kocsi rendszer kellene? Megírom és ha legközelebb netközelben leszek feldobom ide.
 
Szerintem már tuti kész. Csak nincs netközelben. De ezt írta õ is.
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 03. - 09:36:05
Kész lettem, de csodát ne várjatok 30-45perc munkától.. amit kértél tudja.
A kocsikat menti, be is tölti FS betöltésnél. Csak a saját kocsidba szállhatsz az FS szerint tehát ez gondokat fog neked szülni valószinüleg. Majd holnap ezt is megcsinálom.
Kivéve: Nem menti le a játékosnak a kocsi id-t és hogy van-e kocsija. ezt majd holnap megcsinálom de már nincs hozzá kedvem.
Ha így bugosan is kell:
// P_X, P_Y, P_Z a pickup helyét jelölik
// KI_X, KI_Y, KI_Z, KI_ROT pedig hogy hova tegye le a jármûvet.
 
#tryinclude \"a_samp\"
#define    P_X       0.0
#define    P_Y       0.0
#define    P_Z       3.0
#define    KI_X        2.0
#define    KI_Y        2.0
#define    KI_Z        3.0
#define    KI_ROT      180.0
#define DIALOGUE        (1232)
new JarmuAdat[][] =       { // A második szám az ár az elsõ a model.
{ 400, 1500000 },       // Landstalker
{ 401, 1500000 },       // Bravura
{ 404, 8888 },          // Perennial
{ 410, 1500000 },       // Manana
{ 419, 1500000 },       // Esperanto
{ 421, 1500000 },       // Washington
{ 422, 1500000 },       // Bobcat
{ 426, 1500000 },       // Premier
{ 439, 1500000 },       // Stallion
{ 445, 15000000 },       // Admiral
{ 462, 120 },          // Faggio
{ 468, 100 },          // Sanchez
{ 475, 1500000 },       // Sabre
{ 478, 1500000 },       // Walton
{ 489, 1500000 },       // Rancher
{ 491, 1500000 },       // Virgo
{ 492, 1500000 },       // Greenwood
{ 518, 700000 },       // Buccaneer
{ 540, 1500000 }       // Vincent
         };
enum pdata { vehicle, vehileid }
enum vdata { Float:xpos, Float:ypos, Float:zpos, Float:rot, model, color1, color2, plate[32 + 1] }
new bool: Civilian[MAX_VEHICLES];
new IdeigID[MAX_PLAYERS];
new playerInfo[MAX_PLAYERS][pdata];
new vehicleInfo[MAX_VEHICLES][vdata];
new Pickup;
new SavedListitem[MAX_VEHICLES][64 + 1];
 
 
 
public OnFilterScriptInit( ) {
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - BETÖLTVE\" );
LoadVehiclesFromFile( );
Pickup = CreatePickup( 1239, 1, P_X, P_Y, P_Z );
return 1;
}
public OnFilterScriptExit( ) {
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - LEÁLLÍTVA\" );
DestroyPickup( Pickup );
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid ) {
if( pickupid == Pickup ) {
    if( playerInfo[playerid][vehicle] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Neked már van autód.\" );
    SetPlayerPos( playerid, P_X+1, P_Y+1, P_Z );
    new dialText[512 + 1];
new tmp[64 + 1];
   
    for( new i; i < sizeof JarmuAdat; i++ ) {
   format( tmp, sizeof tmp, \"%s.  Ára: %d$\\n\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]), JarmuAdat[1] );
   strins( dialText, tmp, strlen(dialText) );
   format( SavedListitem, 64, \"%s\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]) );
}
   
    if( !strlen(dialText) ) return 1;
   
    ShowPlayerDialog( playerid, DIALOGUE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autóvásárlás\", dialText, \"Tovább\", \"Kilép\" );
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate ) {
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER ) {
    if( GetPlayerVehicleID(playerid) != playerInfo[playerid][vehileid] ) {
        RemovePlayerFromVehicle( playerid );
        return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Ez a jármû nem a tiéd.\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid ) {
new Float:x, Float:y, Float:z, Float:r;
GetVehiclePos( vehicleid, x, y, z );
GetVehicleZAngle( vehicleid, r );
if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && vehicleid == playerInfo[playerid][vehileid] ) {
    DestroyVehicle( vehicleid );
    playerInfo[playerid][vehileid] = CreateVehicle( vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][model], x, y, z, r, vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][color1], vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][color2], 0 );
   
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][xpos] = x;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][ypos] = y;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][zpos] = z;
    vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][rot] = r;
   
    new vname[64 + 1];
    format( vname, 64, \"%03d.dat\", vehicleid );
   
    new File: vfile = fopen(vname);
   
    #define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][%0]
   
    if( vfile ) {
    new vstring[128 + 1];
    format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
    fwrite( vfile, vstring );
    fclose( vfile );
}
}
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] ) {
switch( dialogid ) {
    case DIALOGUE: {
        if( GetPlayerMoney(playerid) < JarmuAdat[listitem][1] ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"HIBA: {ffffff}Nincs pénzed erre a jármûre.\" );
       
   IdeigID[playerid] = GetVehicleIDFromName( SavedListitem[listitem] );
   new rand1 = random(255);
   new rand2 = random(255);
   new veh = CreateVehicle( IdeigID[playerid], KI_X, KI_Y, KI_Z, KI_ROT, rand1, rand2, 0 );
    playerInfo[playerid][vehicle] = 1;
    playerInfo[playerid][vehileid] = veh;
   
    vehicleInfo[veh][xpos] = KI_X;
    vehicleInfo[veh][ypos] = KI_Y;
    vehicleInfo[veh][zpos] = KI_Z;
    vehicleInfo[veh][rot] = KI_ROT;
    vehicleInfo[veh][color1] = rand1;
    vehicleInfo[veh][color2] = rand2;
    vehicleInfo[veh][model] = IdeigID[playerid];
   
   Civilian[veh] = true;
   IdeigID[playerid] = -1;
   new vname[64 + 1];
       format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
   new File: vfile = fopen(vname);
   #undef LustaVagyok
    #define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[veh][%0]
    if( vfile ) {
       new vstring[128 + 1];
       format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
       fwrite( vfile, vstring );
       fclose( vfile );
   }
   SendClientMessage( playerid, 0x4a7affAA, \"INFO: {ffffff}Sikeresen megvetted a jármûvet.\" );
}
}
return 0;
}
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[] ) {
if( strcmp(cmdtext, \"/stats\") == 0 ) {
new str[128 + 1];
format( str, sizeof(str), \"Kocsi ID-d: %d\", playerInfo[playerid][vehileid] );
return SendClientMessage( playerid, -1, str );
}
return 1;
}
 
 
 
// =================================================================
stock LoadVehiclesFromFile( ) {
new string[256 + 1];
new dest[8][64 + 1];
for( new veh = 0; veh < MAX_VEHICLES; veh++ ) {
new vname[64 + 1];
format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
if( fexist(vname) ) {
   new File: vfile = fopen(vname, io_read);
   if( vfile ) {
       fread( vfile, string );
       split( string, dest, \',\' );
   }
   new vehi = CreateVehicle( strval(dest[6]), floatstr(dest[0]), floatstr(dest[1]), floatstr(dest[2]), floatstr(dest[3]), strval(dest[4]), strval(dest[5]), 0 );
   SetVehicleNumberPlate( vehi, dest[7] );
   vehicleInfo[vehi][xpos] = floatstr(dest[0]);
   vehicleInfo[vehi][ypos] = floatstr(dest[1]);
   vehicleInfo[vehi][zpos] = floatstr(dest[2]);
   vehicleInfo[vehi][rot] = floatstr(dest[3]);
   vehicleInfo[vehi][color1] = strval(dest[4]);
   vehicleInfo[vehi][color2] = strval(dest[5]);
   vehicleInfo[vehi][model] = strval(dest[6]);
   format( vehicleInfo[vehi][plate], 32, \"%s\", dest[7] );
   printf( \"%d ID jármû betöltve.\", vehi );
}
}
return 1;
}
stock split( const strsrc[], strdest[][], delimiter ) {
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc)){
    if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){
        len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i, 128);
        strdest[aNum][len] = 0;
        li = i+1;
        aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perennial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"}
};
stock GetVehicleIDFromName( vehiclename[], type = 0 ) {
new integer = INVALID_VEHICLE_ID;
new talalat;
if( type == 0 ) {
for( new i = 0; i < 212; i++ ) {
    if( strfind(VehicleNames[0], vehiclename, true ) != -1 ) {
      integer = i + 400;
      talalat++;
   }
}
}
else {
    for( new i = 0; i < 212; i++ ) {
    if( strcmp(VehicleNames[0], vehiclename, true ) == 0 ) {
      integer = i + 400;
      talalat++;
   }
}
}
if( talalat > 1 ) {
    printf( \" HIBA: Több találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
    return INVALID_VEHICLE_ID;
}
if( talalat == 0 ) {
printf( \" HIBA: Nincs találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
}
return integer;
}
 
stock GetVehicleModelName( modell ) {
    new STRING[64 + 1];
format( STRING, 64, \"%s\", VehicleNames[modell - 400][0] );
    return STRING;
}
Cím: autó vásárlás
Írta: Amf - 2012. június 03. - 22:04:44
Nah....
Ha teljesen kész lesz, felhasználom!
De úgy nem lehetne, hogy paranccsal lehessen lehívni jármûvet?
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 03. - 22:12:39
Ez majdnem jó csak kéne mentse.
Cím: autó vásárlás
Írta: Benceee - 2012. június 04. - 16:11:42
Flo, ránézésre egy hibát találtam. Szintaktikailag helyes.
 
#define LustaVagyok(%0) vehicleInfo[playerInfo[playerid][vehileid]][%0]

 
De az nem vehicleid?
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 04. - 17:48:15
Tudom eredetileg \"vehicleid\" volt, de az OnPlayerExitVehicle(..) függvénynél már van \"vehicleid\", így az általam létrehozott neve \"vehileid\" lett.
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 04. - 19:45:31
És mikor lesz meg a mentéses dolog mert így ha kilép elmegy a kocsija.
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 04. - 19:57:05
Este(kb mint tegnap) megint lesz idõm megcsinálni. Ilyenkor más dolgom is van bocsi.
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 04. - 20:22:09
Csak szerintem jobb lenne ha lementené az autó helyét, mert hanem visszateszi oda ahol vete.
Cím: autó vásárlás
Írta: Amf - 2012. június 06. - 21:08:32
Fl0rian, mikorra várható a 2.0?
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 12. - 13:46:50
Ma este megcsinálom hogy mentse a játékos jármûvét.
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 13. - 21:21:40
És akkor fogja menteni mikor kiszállt?
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 14. - 15:43:43
Nem dolgoztam ki és nem is teszteltem. Ha hiba van írjátok és csinálom.
 
#include <a_samp>
#include <ZcMd>
#define      P_X      747.7859
#define     P_Y     -543.5135
#define     P_Z     15.8657
#define     KI_X    740.9020
#define     KI_Y    -540.5073
#define     KI_Z    16.3500
#define     KI_ROT  0
new bool: Privat[MAX_VEHICLES];
new IdeigID[MAX_PLAYERS];
new Pickup;
new Mentes[MAX_VEHICLES][64 + 1];
new JarmuAdat[][] =
{
{400, 24999},
{401, 14999},
{404, 5999},
{405, 32999},
{410, 8999},
{422, 9999},
{426, 26999},
{436, 6999},
{445, 16999},
{462, 2999},
{468, 5999},
{475, 39999},
{478, 4999},
{527, 7999},
{529, 8999},
{536, 13999},
{543, 4999},
{566, 8999},
{576, 8999},
{585, 7999},
{605, 1299},
{604, 1299}
};
enum pAdat
{
Kocsi,
KocsiID
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
enum vAdat
{
Float:xpos,
Float:ypos,
Float:zpos,
Float:rot,
model,
color1,
color2,
plate[32 + 1]
}
new vInfo[MAX_VEHICLES][vAdat];
stock create( playerid ) {
return fclose( fopen(plaFile(playerid), io_readwrite) ), 1;
}
stock LoadPlayerDAT( playerid ) {
new dest[2][8 + 1];
new string[32 + 1];
    new File: pfile = fopen(plaFile(playerid), io_read);
if( pfile )
{
fread( pfile, string );
split( string, dest, \',\' );
}
pInfo[playerid][Kocsi] = strval(dest[0]);
pInfo[playerid][KocsiID] = strval(dest[1]);
return 1;
}
stock Save( playerid ) {
new File: pfile = fopen(plaFile(playerid));
if( pfile )
{
new pstring[32 + 1];
format( pstring, 32, \"%d,%d\", pInfo[playerid][Kocsi], pInfo[playerid][KocsiID] );
fwrite( pfile, pstring );
fclose( pfile );
}
return 1;
}
stock plaFile(playerid) {
new sz_pString[64 + 1];
format( sz_pString, 64, \"%s.dat\", playerName(playerid) );
return sz_pString;
}
stock playerName(playerid) {
new sz_pName[MAX_PLAYER_NAME + 1];
GetPlayerName(playerid, sz_pName, sizeof(sz_pName) );
return sz_pName;
}
public OnPlayerConnect( playerid ) {
if( fexist(plaFile(playerid)) ) {
    LoadPlayerDAT( playerid );
}
else { create(playerid); }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect( playerid, reason ) {
#pragma unused reason
Save(playerid);
return 1;
}
public OnFilterScriptInit( )
{
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - BETÖLTVE\" );
KocsikBetolt( );
Pickup = CreatePickup( 1239, 1, P_X, P_Y, P_Z );
return 1;
}
public OnFilterScriptExit( )
{
printf( \"[Fl0rian] Jármû vásárlás - LEÁLLÍTVA\" );
DestroyPickup( Pickup );
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup( playerid, pickupid )
{
if( pickupid == Pickup )
{
if( pInfo[playerid][Kocsi] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Neked már van autód!\" );
SetPlayerPos( playerid, P_X+1, P_Y+1, P_Z );
new dialText[512 + 1];
new tmp[64 + 1];
for( new i; i < sizeof JarmuAdat; i++ )
{
   format( tmp, sizeof tmp, \"Jármû: %s | Ára: $%d\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]), JarmuAdat[1] );
   strins( dialText, tmp, strlen(dialText) );
   format( Mentes, 64, \"%s\", GetVehicleModelName(JarmuAdat[0]) );
}
if( !strlen(dialText) ) return 1;
ShowPlayerDialog( playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Autó Szalon\", dialText, \"Tovább\", \"Kilépés\" );
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange( playerid, newstate, oldstate )
{
if( newstate == PLAYER_STATE_DRIVER )
{
if( GetPlayerVehicleID(playerid) != pInfo[playerid][KocsiID] )
{
   RemovePlayerFromVehicle( playerid );
             SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Ez a jármû nem a tiéd!\" );
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle( playerid, vehicleid )
{
if( GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && vehicleid == pInfo[playerid][Kocsi] )
{
    new vname[64 + 1];
    format( vname, 64, \"%03d.dat\", vehicleid );
new File: vfile = fopen(vname);
#define LustaVagyok(%0) vInfo[pInfo[playerid][KocsiID]][%0]
if( vfile )
{
   new vstring[128 + 1];
        format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
        fwrite( vfile, vstring );
   fclose( vfile );
    }
}
return 1;
}
public OnDialogResponse( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[] )
{
switch( dialogid )
{
case 1:
{
            new veh;
   if( GetPlayerMoney(playerid) < JarmuAdat[listitem][1] ) return SendClientMessage( playerid, 0xff0000AA, \"Nincs pénzed erre a jármûre!\" );
   IdeigID[playerid] = GetVehicleIDFromName( Mentes[listitem] );
   new rand1 = random(255);
   new rand2 = random(255);
            veh = CreateVehicle( IdeigID[playerid], KI_X, KI_Y, KI_Z, KI_ROT, rand1, rand2, 0 );
   pInfo[playerid][Kocsi] = 1;
   pInfo[playerid][KocsiID] = veh;
   vInfo[veh][xpos] = KI_X;
            vInfo[veh][ypos] = KI_Y;
            vInfo[veh][zpos] = KI_Z;
            vInfo[veh][rot] = KI_ROT;
            vInfo[veh][color1] = rand1;
            vInfo[veh][color2] = rand2;
            vInfo[veh][model] = IdeigID[playerid];
   Privat[veh] = true;
   IdeigID[playerid] = -1;
   new vname[64 + 1];
            format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
   new File: vfile = fopen(vname);
   #undef LustaVagyok
   #define LustaVagyok(%0) vInfo[veh][%0]
   if( vfile )
   {
      new vstring[128 + 1];
                format( vstring, 128, \"%f,%f,%f,%f,%d,%d,%d,%s\", LustaVagyok(xpos), LustaVagyok(ypos), LustaVagyok(zpos), LustaVagyok(rot), LustaVagyok(color1), LustaVagyok(color2), LustaVagyok(model), LustaVagyok(plate) );
                fwrite( vfile, vstring );
      fclose( vfile );
   }
   SendClientMessage( playerid, 0x4a7affAA, \"Sikeresen megvetted a jármûvet!\" );
}
}
return 0;
}
CMD:stats(playerid, params[])
{
new str[128 + 1];
format( str, sizeof(str), \"Kocsi ID: %d\", pInfo[playerid][KocsiID] );
    SendClientMessage( playerid, -1, str );
return 1;
}
CMD:parkol(playerid, params[])
{
if( !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) ) return SendClientMessage( playerid, -1, \"Nem ülsz semmilyen jármûben\" ), 1;
OnPlayerExitVehicle( playerid, GetPlayerVehicleID(playerid) );
return 1;
}
stock KocsikBetolt()
{
new string[256 + 1];
    new dest[8][64 + 1];
    for( new veh = 0; veh < MAX_VEHICLES; veh++ )
{
    new vname[64 + 1];
    format( vname, 64, \"%03d.dat\", veh );
        if( fexist(vname) )
{
   new File: vfile = fopen(vname, io_read);
   if( vfile )
   {
      fread( vfile, string );
      split( string, dest, \',\' );
            }
   new vehi = CreateVehicle( strval(dest[6]), floatstr(dest[0]), floatstr(dest[1]), floatstr(dest[2]), floatstr(dest[3]), strval(dest[4]), strval(dest[5]), 0 );
   SetVehicleNumberPlate( vehi, dest[7] );
   vInfo[vehi][xpos] = floatstr(dest[0]);
   vInfo[vehi][ypos] = floatstr(dest[1]);
   vInfo[vehi][zpos] = floatstr(dest[2]);
   vInfo[vehi][rot] = floatstr(dest[3]);
   vInfo[vehi][color1] = strval(dest[4]);
   vInfo[vehi][color2] = strval(dest[5]);
   vInfo[vehi][model] = strval(dest[6]);
   format( vInfo[vehi][plate], 32, \"%s\", dest[7] );
   printf( \"ID: %d jármû betöltve.\", vehi );
}
}
return 1;
}
stock split( const strsrc[], strdest[][], delimiter )
{
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc))
{
if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc))
{
   len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i, 128);
   strdest[aNum][len] = 0;
   li = i+1;
   aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}
new VehicleNames[212][] =
{
        {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perennial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
        {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
        {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
        {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
        {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
        {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
        {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
        {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"}
};
stock GetVehicleIDFromName( vehiclename[], type = 0 )
{
new integer = INVALID_VEHICLE_ID;
new talalat;
if( type == 0 )
{
for( new i = 0; i < 212; i++ )
{
   if( strfind(VehicleNames[0], vehiclename, true ) != -1 )
   {
               integer = i + 400;
               talalat++;
   }
}
}
else
{
for( new i = 0; i < 212; i++ )
{
   if( strcmp(VehicleNames[0], vehiclename, true ) == 0 )
   {
      integer = i + 400;
                talalat++;
   }
}
}
if( talalat > 1 )
{
printf( \"Több találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
return INVALID_VEHICLE_ID;
}
if( talalat == 0 )
{
printf( \"Nincs találat a következõre: \'%s\'\", vehiclename );
}
return integer;
}
 
stock GetVehicleModelName( modell )
{
    new STRING[64 + 1];
    format( STRING, 64, \"%s\", VehicleNames[modell - 400][0] );
    return STRING;
}
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 14. - 18:22:59
ahogy mondod, csak nálad.
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 15. - 12:23:19
És eladni hogy lehet?
Cím: autó vásárlás
Írta: nagynorbi - 2012. június 15. - 13:05:26
Már bocs, de szerintem ti nem olyat kértetek, amiben az eladásnak benne kéne lennie..
Meg egy köszönöm fl0rian sem ártana.
Cím: autó vásárlás
Írta: dexi - 2012. június 15. - 15:18:58
Megszoktam hogy semmbie veszik a munkámat tehát np : dd.
Ha lesz kedvem beleírom az eladást, de nem kértétek, hiába magától értetõdõ.
Cím: autó vásárlás
Írta: N@rbirock - 2012. június 15. - 15:28:27
Jó köszi.
Cím: autó vásárlás
Írta: Amf - 2012. június 18. - 02:20:56
Köszönöm Flórián! :)