if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//Police Department be SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282)) {//Police Department ki SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359)) {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359)) {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); } Így jó!
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//Police Department be SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282)) {//Police Department ki SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 2980.4395,1562.1920,39.7359); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 2980.4395,1562.1920,39.7359)) {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); } Így jó! Elnézést kérek de már próbálkoztam több módal is.Most nézem hogy alap defensive be/kijárat.Javítottam.Azért ide is leírom. if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282)) {//Police Department be SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282); SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282)) {//Police Department ki SetPlayerPos(playerid, 295.0040,1953.5055,17.6535); SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); } [/quote]Ha esetleg nem érthető szolj! if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))// Itt van a bejárat {//Police Department be SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282);//itt pedig az interior ahova befog teleportálni SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))//itt van az ahova beteleportált {//Police Department ki SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);//itt van ahová kifog tenni az utcára! ide a -481.6050,2673.0623,64.5282 koordináta kell mivel így az utcára fog tenni ahol van a bejárat! SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -481.6050,2673.0623,64.5282))// Itt van a bejárat {//Police Department be SetPlayerPos(playerid, -3.1797,-69.7634,173.1282);//itt pedig az interior ahova befog teleportálni SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -3.1797,-69.7634,173.1282))//itt van az ahova beteleportált {//Police Department ki SetPlayerPos(playerid, -481.6050,2673.0623,64.5282);//itt van ahová kifog tenni az utcára! ide a -481.6050,2673.0623,64.5282 koordináta kell mivel így az utcára fog tenni ahol van a bejárat! SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
Biztos jó a koordináta?
Pl: CreateDynamicObject(19376, 361.26727, 153.74222, 1024.70276, 0.00000, 90.00000, 0.00000);
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -1379.6038,1258.1313,1039.8672)) //Ugye ez a lementett koordináta {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 361.26727, 153.74222, 1024.70276); //Erre a pozícióra teleportál (ennél néztük meg példaként az objektet) SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 361.26727, 153.74222, 1024.70276)) //Akkor most ide azt a pozíciót írjuk ahová a bejáratkor elteleportált. {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -1379.6038,1258.1313,1039.8672); //Ide azt a pozíciót írjuk ahová elteleportáljon minket. SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); }
Akkor elmondom ,hogy szerintem ,hogyan csináld meg. Miután megmappoltad utána ugye berakod a mappot a megfelelő helyre. Utána a berakottak közül megnézed az egyik objektet. Pl: CreateDynamicObject(19376, 361.26727, 153.74222, 1024.70276, 0.00000, 90.00000, 0.00000); Akkor kimásolod az objectid utáni 3 számot. Az a 3 szám ennek az objektnek az esetében a következő: 361.26727, 153.74222, 1024.70276Akkor most megcsinálod azt ,hogy odamész a rendőrség elé, beírod azt ,hogy /save rendőrség bejárat. Utána belemész a GTA San Andreas User Filesba. Megnyitod a savepointsot. A mi esetünkben mondjuk a lementett kód legyen a következő: AddPlayerClass(230,-1379.6038,1258.1313,1039.8672,276.6442,0,0,0,0,0,0); // rendőrség bejáratAkkor itt a 230 után kimásolod az első 3 számot ami a mi esetünkben a következő: -1379.6038,1258.1313,1039.8672És akkor most megcsináljuk a bejáratot. if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, -1379.6038,1258.1313,1039.8672)) //Ugye ez a lementett koordináta {//rendőrség be SetPlayerPos(playerid, 361.26727, 153.74222, 1024.70276); //Erre a pozícióra teleportál (ennél néztük meg példaként az objektet) SetPlayerInterior(playerid, 10); Object(playerid); } if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 361.26727, 153.74222, 1024.70276)) //Akkor most ide azt a pozíciót írjuk ahová a bejáratkor elteleportált. {//rendőrségki SetPlayerPos(playerid, -1379.6038,1258.1313,1039.8672); //Ide azt a pozíciót írjuk ahová elteleportáljon minket. SetPlayerInterior(playerid, 0); Object(playerid); } Ezek után pedig lementesz 1 koordinátát ahova ténylegesen szeretnéd ,hogy teleportáljon. És akkor a koordinátákat aszerint írod át. Remélem ,hogy viszonylag érthető voltam.