Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Loren

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
121
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Mi akartok lenni ha felnõttök?
« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 20:27:37 »
Én rendõr :P.

122
Játékok / Gates Of Andaron (Teljes leírás)
« Dátum: 2013. Szeptember 21. - 16:53:30 »
\"gates_logo_iberial_final_200.png\"
 


Bevezetõ
 
 
A Gates Of Andaron egy internetes játék, amely letöltendõ kliensel mûködik. Tehát több szerveren is tudsz játszani ugyanazzal a játékkal. A játék körülbelül 7-8 éve került Magyarországra és a mai napig rengeteg játékossal bír. A játék eredetileg nem magyar, hanem ha jól tudom Amerikai. Több ország is megvette, köztük Magyarország is, majd magyarra fordították és kiadták. A mai napig rengeteg patch kerül ki és egyre többen játszák. Tavaly még én is játszottam, de nagy csalódás ért így abba hagytam. Ennek okait nem részletezem.


Kezdetek
 
(!) Mielõtt letöltenénk a klienst regisztrálni kell a weboldalra és azután kell letöltenünk a klienst.
Elsõ dolgunk az, hogy nemzetet válasszunk. Ezt késõbb nem lehet megváltoztatni. Két nemzet közül választhatunk: Valorian és Derion. Lehetõségünk van frizurát választani, szemszínt, hajszínt és a karakter faját. Ezeket is csak az elején lehet ingyen kiválasztani, mert ha késõbb megakarjuk váltosztatni akkor az holdkõbe fog kerülni. 3 faj közül választhatunk: ember, tündér, macska (szörny). Természetesen mind három fajnál kilehet választani, hogy a karakterünk milyen nemû legyen. Továbbá ki kell választani, hogy karakterünk mi legyen. 6 közül választhatunk: Harcos, Éjjeljáró, Íjász, Pap, Megidézõ, Mágus.
 
Képek:
 



Macska:
\"BeastM_New_03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"BeastF_New_01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"macska_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Ember:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120316/Murphy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120316/Michalangelo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Tündér:
\"t_nd_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130422/IMG00000079_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Valorian:
\"valo.jpg\"
Derion:
\"derion.jpg\"
 


Játéktér
 
Hatalmas a játéktér. Összesen 10 Valoriani és 18 Derioni háború alatt zajló ország és 12 békés ország áll rendelkezésünkre. Azonban a többi országot is hamarosan birtokba vehetik a játékosok, de mivel még nem érkezett meg a patch nem lehet.
 
Kép:
 



\"world_map.jpg\"
 


Karakterünk fejlõdése (küldetései)
 
A játékban összesen 90 szint van. Ahoz, hogy karakterünk szintet lépjen küldetéseket és szörnyeket kell ölnünk. Minél nagyobb szintû szörnyet ölsz meg annál magasabb tapasztalat pontot ad. Ez ugyanígy van a küldetéseknél, csak ott az számít, hogy milyen küldetést hajtasz végre. Különbözõ nehézségû küldetések várnak ránk a játékban. Megvan adva mindíg, hogy mennyi tapasztalat pontot kell összegyûjtened, hogy szintet léphess.


Holdkõ
 
A holdkõ egy olyan fizetõ eszköz, amelyet neked kell megrendelned az interneten pénzért. Megvan, hogy mi mennyibe kerül, de szerintem felesleges holdkövet venni. Lehetõséged van olyan italokat és eszközöket venni, amely elõnyt nyújt karaktered fejlõdéséhez illetve erõsebbé is teheti karakterünket.
Az egyik jelentõs ok, amiért vásárolni szokták a holdkövet a páncéljaink és fegyvereink fejlesztéséhez.
 
Kép:
 


\"4S_colours_HU.jpg\"
 


Titkos irat
 
Az elsõ titkos irat a 9-es szintõl lép életbe és egészen a 20-ig tart. Az elsõ titkos irat Yesoda-ban játszódik. Ha elérted a 20-as szintet mehetsz a következõ titkos iratra, ha elérted a 30-as szintet akkor... a legutolsó titkos irat a 80-as. A titkos iratokon a szörnyek 2x annyi tp-t (tapasztalat pont) adnak mintha máshol ölnél szörnyeket.
 
Kép:
 



\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120530/10-es_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"mqdefault.jpg\"
 


Halál
 
 
Ha meghal a karaktered, akkor a legközelebbi portálnál respawnál a lelke. Amíg halott vagy addig minden szürke, meg kell találnod a tested és akkor újra élethetsz. Holdkõért vehetsz olyan tekercset ami feltámaszt ha meghalnál.


Múlt
 
Az elsõ múlt a 18-as szintnél kezdõdik. Rengeteg szörny órálkodik a múltban. Igazi szörny birodalom. Orkok, Goblinok, Kapakok, Koboldok. A fõ gonosz ott egy hatalmas Goblin. Ha megölöd õt megjelenik szó szerint a halál (a pontos neve nem jut eszembe) és két testõre is (karnatauruszok).


További képek a játékról
 
123
F***a krisk :D. Már vártam, hogy megszólalj, ám igazad van, egyetértek veled ;).

124
Általános / Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 16:30:01 »
Hogy miért tart itt a SA:MP RP ahol tart?
 
Hát igen. Úgy éreztem muszáj megnyitnom ezt a témát, mert tudom, hogy én mit gondolok, de arra is kíváncsi vagyok, hogy TI, hogy gondoljátok ezt az egészet :-\\...
A SA:MP már elég rég óta létezik és mûködik. Ugyebár rengeteg kategóriája van a SA:MP-nak, rengeteg. Az évek során én csak is a Call Of Duty-s, Zombi-s és az RP szervereket szerettem, de mindhárom közül, sõt, szerintem az összes közül egyedül az RP süllyedt le olyan szintre, ami már szinte felháborító. Hová tûntek azok az idõk, amikor cheaterek is ritkák voltak, vagy amikor még az ember tudott RP-zni és nem az admin és az adminsegéd rangra hajtottak, ki tudja erre a választ? Vajon ki miatt süllyedt ilyen szintre az RP? Talán az adminok miatt, vagy a cheaterek miatt? Vagy talán a playerek miatt? Egyszerû a válasz. Ahhoz, hogy egy ilyen szintre sûjedjen az RP, az mind 3 kategória miatt van, de! Mindig vannak és remélem mindig is lesznek kivételek, akik normálisan, és tényleg becsületesen RP-znek, nem azért, hogy adminok legyenek, nem azért, hogy lefoglalják magukat, és unalmukba szétszedik a szervert, hanem azért, hogy szórakozzanak, játszanak. Sajnos, itt minden megfordult. Régen teljesen más volt az RP, ha 2-3 évvel visszanéznék, hogy akkor milyen volt a SA:MP RP, nem is hinnék a szememnek. Ezt viszont senki ne vegye csak magára, hogy csak õ tehet arról, hogy itt tartunk, nem, még egyszer mondom, itt nem 1-2 emberrõl beszélek. Én is hibáztam mindegyikünk hibázott és, hogy újra az a szenvedélyes, becsületes, régi RP legyen, ahhoz mindannyiunknak össze kéne fogni, nem 5-6 embernek, nem csak egy szervernek, hanem mindenkinek. Biztos vagyok benne, hogy nem egy ember szeretne újra RP-zni cheaterek és nonos játékosok nélkül, mert én biztosan. Én szeretnék :yes:! És csak reménykedhetek, hogy egyszer újra helyre áll a rend, én még ebben is hiszek, hinnem kell ebben, ahogy nektek is :thumbsup:.
Remélem ti is így gondoljátok, vagy legalább remélem látjátok, hogy mit akartam ezzel mondani 8), várom a véleményeteket ;)!

125
Leírások/Útmutatók / GGMM és IMG Tool használata
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 15:04:53 »
GGMM és IMG Tool használata
 

Tartalomjegyzék:
 


1. Bevezetõ
2. GGMM
3. IMG Tool
 

1.Bevezetõ
Manapság már divat a Grand Theft Auto: San Andreas jármûi, ruházatai, emberei és egyben fegyverei lecserélése, így gondoltam elkészítem ennek a leírását a kezdõk számára. Tehát ebben a leírásban azt fogom leírni, hogy hogyan tudjuk lecserélni a GTA:SA cuccait. Vágjunk is bele ;)!
 
GTA Garage Mod Manager
 
1. Elõször is töltsük le a GGMM-et, és telepítsük fel. Innen letölthetitek: http://www.gtahungary.hu/letoltes/GTA_Garage_mod_manager
Telepítés:
Ha letöltöttük a módot csomagoljuk ki. Azután ami a csomagban található másoljuk a GTA San Andreas gyökérkönyvtárába! Ha ez kész indítsuk el a GGMM ikonra kattintva.
2. Ha jól csináltad, akkor ha megnyitottad a módot ez jön elõ:
 
\"ggmm.gif\"
 
3. Ezzel meg is volnánk, egyenlõre bezárhatjuk a programot. Azonban még az IMG Tool programra is szükségünk lesz ebben a mûveletben.
 
IMG Tool
 
1. Ugyanúgy töltsük le ezt a programot is. Innen letöltheted: http://www.gtahungary.hu/letoltes/IMG_Tool
2. Ha letöltöttük és kicsomagoltuk akkor kattintsunk az indító ikonra (ezt nem kell átmásolni sehova). Ha minden igaz ennek a programnak kéne megjelennie:
 
\"img1_nahled.jpg\"
 
3. Ezután kattintsunk a \"File\" lehetõségre, azon belül pedig az \"Open\"-re. Válasszuk ki a GTA:SA gyökérkönyvtárából a \"models\" részben a gta3.img fájlt.
 
\"imgtool20.gif\"
 
4. Ha már letöltöttük azt a modelt, amire le akarjuk cserélni, akkor nyomjuk meg az F2-t. És annak a model nevét írjuk be PONTOSAN, amit le akarunk cserélni.
Pl. én most a bravurart fogom lecserélni. Másoljuk át (jelen esetben én nekem ezt kell, hisz a bravurar modelt akarom lecserélni) bravurar.dff és bravurar.txd fájlt a GTA:SA \"models\" mappába.
5. Amikor beírtuk a model nevét, akkor megkeresi nekünk azt a modelt amit le akarunk cserélni. Na és most nagyon figyeljetek! Ha megtaláltuk a bravurar.dff fájlt, akkor kattintsunk rá egyszer. A lényeg, hogy a kék keretben legyen. Ekkor kattintsunk a \"Commands\"-ra, ami szintén felül található, azon belül pedig a \"Replace\"-re. Akkor mennyünk a \"models\" mappába és választjuk ki az oda bemásolt bravurar.dff fájlt. Ugyan ezt csináljuk meg, csak most a bravurar.txd fájlal. De arra nagyon ügyeljetek, hogy ha txd fájlat konverzálsz át vagy akár dff-es fájlt, ügyelj arra, hogy arra konvertáld át amilyet te megnyitottál.
Pl. Ha bravurar.txd -t akkor erre konvertáld át, de ha bravurar.dff akkor erre konvertáld át bravurar.dff-re, remélem érthetõ voltam :D.
6. Ha ezt megcsináltuk bezárhatjuk a programot. Ellenõrzés képen nyissuk meg újra a GGMM módot, és a lenti fehér keretbe írjuk be az átkonvertált model nevét (nálam most a bravurart). És ha mindent jól csináltunk már az átkonvertált modell objectjét láthatjuk.
Remélem segíthettem ;)! Ha valakinek még is valami problémája lenne ezzel kapcsolatban, az nyugodtan küldhet PM-et, vagy akár ide is leírhatja a problémáját.
 
Loren

126
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Rcon Belépés
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 11:10:03 »
Fú ha én nem tudom. Csak olyanról tudok ha rosszul beírod az rcon jelszót akkor bannol. Ha akarod megkeresem neked ;D.

127
Beszélgetés / A szökés
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 11:03:26 »
Szökés
 

\"384886.jpg\"
 


Film címe angolul: Prison Break
Film címe magyarul: A szökés
Évad: 4+1
Véleményem:
Kedvenc szereplõm: Bill Kim
Kedvenc rész: egész 2. évad
Nekem az egyik kedvenc sorozatom volt, megunhatatlan volt számomra, sõt elõfordul, hogy most is párszor nézek belõle pár részt ;). Azonban akkor igen meglepõdtem, és el is szomorított amikor Michael meghalt :(.
Várom a ti véleményeteket is!

128
Kérdések, Segítség / Kép szerkesztõ programot tudtok ajánlani?
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 10:48:48 »
Üdv.!
Remélem jó helyre nyitottam a témát, de ha nem akkor megkérném az illetékes moderátort, hogy helyezze át abban az esetben. Szóval, már a téma címébõl is szerintem ki lehet következtetni, hogy miben szeretném a segítségeteket kérni. Olyan képszerkesztõ programot keresek ami egyszerû és jó képeket lehet vele készíteni, tudnátok nekem segíteni?
Amiket ismerek: Gimp, Photoshop

129
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Skinek hozzáadása.
« Dátum: 2013. Szeptember 19. - 09:38:35 »
Spawn hely készítése
 
Nem is húzom tovább az idõt, vágjunk bele.
________________________________________________________________________________________________
1. Mennyünk fel a szerverre, és írjuk be: /save spawn
2. Nyissuk meg a savedpostions.txt fájlt, ami a Dokumentumok mappában a GTA könyvtárában található
3. Másoljuk ki ezt:
 
AddPlayerClass(281,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,0,0,0,0,0,0); //spawn

 
4. Nyissuk meg a pawnot, majd töltsük be a gamemodot amelyikben el szeretnénk készíteni a spawn helyet
5. Keressük meg ezt a részt:
 
public OnGameModeInit()

 
6. Ha megtaláltuk akkor ezt írjátok alá:
 
AddPlayerClass(281,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,0,0,0,0,0,0);

 
Ha minden igaz így néz ki:
 

public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(281,1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503,0,0,0,0,0,0);

 
Jöjjön a magyarázat:
 
AddPlayerClass - Skin hozzáadása
281 - Skin id (Ezt nyugodtan átállíthatod)
1759.0189,-1898.1260,13.5622,266.4503 - teleport  kód (Mindenkinek természetesen más)
0 (elsõ) - fegyver id (állítható)
0 (második) - lõszer id (állítható)
[/quote]
Remélem segíthettem!

130
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Izmosta
« Dátum: 2013. Augusztus 14. - 11:17:59 »
Idézetet írta: nagynorbi date=1374656044\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41334\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv itt.
 
Rupert, szóval én nem írok helyesen????? 8), lol ilyet még nem mondtak nekem :confused:, szóval hazudsz :D.

131
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megbízható mappert keresek!
« Dátum: 2013. Augusztus 13. - 22:58:22 »
Egy javaslat:
Elérhetõségeket PM-ben ;)

132
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos-i NPC-k
« Dátum: 2013. Augusztus 13. - 14:35:21 »
Los Santos-i NPC-k
 

By: Loren
 

\"images?q=tbn:ANd9GcQYTITQA514j7B3Nz69337qb-syUs6u0OOckwlFjKZpGE6HWtjk\"
 
Bevezetõ:
Üdv. mindenkinek. Gondoltam ideje scriptelgetni egy kicsit, és pár napja csináltam egy házi szervert ahol szórakozni szoktam NPC-kel, és gondoltam publikálom õket. De! Nem csak Los Santos-ba akarok NPC-ket készíteni, hanem a környezõ falukban is. Los Santos NPC-ivel jelenleg a felénél tartok, tehát számítsatok a Patch-ban még 10-15 NPC-re. Amint elkészülnek feltöltöm õket ide, és mellé még pár scriptel módosítani is fogom õket.
Ha pedig készen leszek ez következik: Blueberry, Dillimore
Oda összesen 15 NPC-t tervezek, de olyat is ami Los Santosba is jár. De ezt majd megtapasztaljátok. Nem is húzom tovább az idõt.
Leírás:
Az eddigi NPC-k fele busz.
-Az egyik busz LV katonaságig megy, az a végállomás, utána vissza felé megáll az egyik faluban, ott 2 megállója van, majd Dillimore-ban is egy, és végül Los Santos.
-A többi mind városi busz
 
A maradék NPC az csak a városban közlekedik ezekkel a jármûvekkel:
 




\"Vehicle_401.jpg\"
\"Vehicle_436.jpg\"
\"Vehicle_451.jpg\"
\"Vehicle_461.jpg\"
\"Vehicle_475.jpg\"
\"Vehicle_482.jpg\"
 
 
Videó a(z) 1.0.0. verzióról
 


http://www.youtube.com/watch?v=m34vL97efZs&feature=youtu.be
 
Még néhány ismertetõ:
-Mindegyik autó, motor, busz szine piros, de ezt ti kedvetekre átírhatjátok
-Mindegyik buszosnak megegyezik a skinje
-Az autósok és motorosoknak viszont más
Az NPC-ket a következõ módon neveztem el:
Buszok: Buszos1, Buszos3, Buszos4, Buszos5
Autósok/motorosok: Jack, Caroline, Tom, Richard, Daniels, Roni
Sajnos egy hibát észre vettem, az egyik busz és autó kicsit koccan, de nem vészes.
Amiket pluszba tervezek még mellé:
-A buszok fölé a busz szám
 
Információk:
 


1.0.0. verzió
Igényelt idõ: 20 perc
NPC-k: 10
Az NPC-k: autósok, motorosok, buszosok
 
 
Letöltés:
 


http://data.hu/get/6828180/filterscripts.rar
http://data.hu/get/6828181/npcmodes.rar
http://data.hu/get/6828186/recordings.rar
 
 

Szerintem egyértelmû, hogy hova kell õket bemásolni, viszont a .cfg fájlba elne felejtsétek beírni õket!
Ne feljtsétek el hamarosan jönnek az Update-k!

133
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:ban/unban
« Dátum: 2013. Augusztus 11. - 10:05:57 »
Amúgy igen ;)..

134
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EverLifeRpg Szerver
« Dátum: 2013. Augusztus 10. - 23:39:17 »
Nagyon szépen kérlek, hogy a leírást legalább egy kicsit formázd át, és bõvítsd, mert ez így tûrhetetlen :confused:. Ha megtetted akkor talán végig olvasom... 8).

135
Szkript kérések / Admin név + /adminok parancs
« Dátum: 2013. Július 20. - 14:51:29 »
Egy admin név scriptet szeretnék kérni tõletek, és ha megcsinálnátok, hozzá a /adminok parancsot, hogy meglehessen nézi az elérhetõ adminokat, nagyon megköszönném, de kérlek diarlogban legyen.  
A segítséget elõre is köszönöm, üdv. Loren!

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal