Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Loren

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
136
Te most hülyének nézel minket ??? ? Csak, mert már a leírásból is látszik, hogy milyen a szerver és az admin csapat :facepalm:! Amúgy kiváncsiságból, miért nyitottatok újabb témát??

137
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RP-s Házrendszert Keresek!!!
« Dátum: 2013. Június 20. - 18:23:54 »
Idézetet írta: Rupert date=1371733924\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"38699\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
rupHouse ;)
 sampforum.hu/index.php?topic=35425.0
 
Ez viszont jó, halgass Rupertre :D, a \"mindent tudó\"-ra :D!
OFF: Mondjuk most hétvégén akartam csinálni egy házrendszert, de ki tudja mi sül ki belõle  :)!

138
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lord Admin rendszer
« Dátum: 2013. Június 09. - 01:22:54 »
Sziasztok!
 
Mivel most volt idõm, és unatkoztam, nagy nehezen összehoztam egy nagyon alap admin rendszert. Teszteltem, hibátlan!
A scriptet nyugodtan terjeszthetitek, de a nevemet fel kell tüntetni!
Öszesen 11 parancs van + a /report parancs!
 
//                               Lord (alap) admin rendszer
//                                   Készítette: Loren
//
//FIGYELEM!HA TERJESZTED A SCRIPTET A NEVEMET FEL KELL TÜNTETNI!
//A script tartalmaz:
//-alap admin parancsok
 
    #include <  a_samp  >
    #include <  zcmd  >
    #include <  sscanf2  >
    #include <  fixchars  >
    main ( ) { }
   
    #if defined FILTERSCRIPT
    #define msg SendClientMessage
    #define msgall SendClientMessageToAll
    #define szin 0xFFFFFF
    #define white 0xFFFFFFC8
    #define green 0x00FF00C8
    #define red 0xFF0000C8
    public OnFilterScriptInit()
    {
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Lord admin rendszer, by: Loren\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
    }
 
    forward SendAdminMessage(color,string[]);
 
    CMD:ahelp(playerid)
    {
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            else
            {
            msg(playerid,red,\"RCON ADMIN PARANCSOKF[1]:\");
            msg(playerid,white,\"/a /spec /specki /get /goto /kick /ban /asay\");
            msg(playerid,red,\"RCON ADMIN PARANCSOK[2]\");
    msg(playerid,white,\"/resi /setskin /asayy\");
            }
            return 1;
    }
    new panaszszoveg[MAX_PLAYERS][128];
    new bool:kiemel[MAX_PLAYERS];
    COMMAND:report(playerid,params[])
    {
if(sscanf(params,\"s[128]\",panaszszoveg[playerid]))
{
SendClientMessage(playerid,white, \"Használat: /report [szöveg]\");
return 1;
}
new jneve[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[128];
new szoveg2[100];
GetPlayerName(playerid, jneve, MAX_PLAYER_NAME);
format(szoveg,128, \"%s panasza: %s\",jneve,panaszszoveg[playerid]);
format(szoveg2,128,\"Hogy akarsz válaszolni? Válassz kérlek: /asayy %d [szöveg] , /asayyy %s [válasz]\",playerid,jneve);
SendClientMessage(playerid,white,\"Reportod elküldve az elérhetõ adminoknak!\");
kiemel[playerid] = true;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerAdmin(i))
    {
SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg);
    SendClientMessage(i,0xfcbc5dAA,szoveg2);
    }
}
return 1;
    }
    COMMAND:rv(playerid,params[])
    {
new id;
new valasz[128];
new aneve[MAX_PLAYER_NAME];
new jneve[MAX_PLAYER_NAME];
if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,red, \"Te admin vagy?\");
return 1;
}
if(sscanf(params,\"ds[128]\",id,valasz))
{
SendClientMessage(playerid,green, \"Használat: /asayy [PlayerID] [szöveg]\");
}
if(kiemel[id] == false)
{
SendClientMessage(playerid,red, \"Az illetõ panaszára már válaszoltak, vagy nem írt /report-ot!\");
return 1;
}
GetPlayerName(playerid,aneve,MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(id, jneve, MAX_PLAYER_NAME);
new elkuldes[128];
new valami[128];
format(valami,128, \"%s panasza: %s\",jneve,panaszszoveg[id]);
format(elkuldes,128, \"Admin %s: %s\",aneve,valasz);
SendClientMessageToAll(0x77fc5dAA,valami);
SendClientMessageToAll(0x136104AA,elkuldes);
return 1;
    }
    CMD:kick(playerid,params[])  //Játékos kickelése
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                    {
                                            new indok[128];
                                            new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                                            if(sscanf(params, \"us[128]\",id,indok)) return msg(playerid,green,\"Használat: /kick [JátékosID] [indok]\");
                                            else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                                            format(string,sizeof(string),\"%s kirúgta %s-t!Indok: %s.\",nev,pnev,indok);
                                            msgall(red,string);
                                            Kick(id);
                                            }
                                            return 1;
                                            }
                                            }
                           CMD:ban(playerid, params[])  //Játékos bannolása
                                            {
                                            if(IsPlayerConnected(playerid))
                                            {
                                            {
                                            new indok[128];
                                            new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                                            if(sscanf(params, \"us[128]\",id,indok)) return msg(playerid,green,\"Használat: /ban [JátékosID] [indok]\");
                                            else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                                            format(string,sizeof(string),\"%s kibanolta %s-t a szerverrõl!Indok:%s.\",nev,pnev,indok);
                                            msgall(red,string);
                                            Ban(id);
                                    }
                            }
            return 1;
    }
    CMD:goto(playerid,params[])  //Goto játékoshoz
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /goto [JátékosID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(playerid, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    CMD:get(playerid,params[]) //Játékos getelése
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                    new id;
                    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /get [PLayerID]\");
                    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem aktív játékos!\");
                    new Float:x,Float:y,Float:z;
                    GetPlayerPos(id,x,y,z);
                    if(IsPlayerInAnyVehicle(id))
                    {
                                new carid = GetPlayerVehicleID(id);
                                SetVehiclePos(carid, x+3,y,z);
                                PutPlayerInVehicle(id, carid, 1);
                            }
                            else
                            {
                                SetPlayerPos(id,x,y,z);
                            }
                    }
            }
            return 1;
    }
    CMD:tv(playerid,params[]) //Játékos figyelése
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                    {
                        new id;
                                            new string[128];
                                            new nev[30];
                                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                                            new pnev[30];
                                            GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev));
                                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                        if(sscanf(params,\"u\", id)) return msg(playerid, green, \"Használat: /spec [PlayerID]\");
                        else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid, red, \"Játékos nem elérhetõ!\");
                        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
                            PlayerSpectatePlayer(playerid, id);
                            SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id));
                            SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id));
                            format(string,sizeof(string),Egy admin elkezdte specelni %s-t!\",nev,pnev);
                            SendAdminMessage(white,string);
                            }
            }
            return 1;
    }
    CMD:specki(playerid) //Játékos figyelésének kikapcsolása
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
            {
                {
                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                            TogglePlayerSpectating(playerid,0);
                            SendClientMessage(playerid,white,\"SPEC kikapcsolva!\");
                    }
            }
            return 1;
    }
   
        CMD:a(playerid,params[]) // Admin Chat.
    {
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new achat[128];
            new string[128];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            if(sscanf(params, \"s[128]\",achat)) return msg(playerid,green,\"Használat: /a [szöveg]\");
            else {
            format(string,sizeof(string),\"Admin:%s:%s\",nev,achat);
            SendAdminMessage(red,string);
            }
            return 1;
    }
   
    CMD:setskin(playerid,params[]) //Játékos skinjét így tudod megváltoztatni
    {
            if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                    {
                    new id;
                            new skin;
                            new string[128];
                            new pnev[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid,pnev,sizeof(pnev));
                            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
                            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
                            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
                            if(sscanf(params,\"ud\",id,skin)) msg(playerid,red,\"Használat: /setskin [JátékosID] [skinID(0-299)]\");
                else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,red,\"Nem aktív játékos!\");
                else {
                format(string,sizeof(string),\"Egy admin megváltoztatta a skinedet!\",nev,skin);
                msg(id,szin,string);
                format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s Skinjét!\",pnev,skin);
                msg(playerid,red,string);
                SetPlayerSkin(id,skin);
                    }
                    }
                 }
            return 1;
    }
    CMD:asay(playerid, params[]) //Admin üzenet (asay)
    {
            {
            new say[128];
            new nev[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
            new string[128];
            if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            if(sscanf(params,\"s[128]\",say)) return msg(playerid,green,\"Használat: /asay [szöveg]\");
            else {
            format(string,sizeof(string),\"Admin:%s:%s\",nev,say);
            msgall(red,string);
            }
            }
            return 1;
    }
    CMD:resi(playerid,params[]) //Szerver restart
    {
            {
        if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,red,\"Nem vagy admin!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            msgall(red,\"10 másodperc múlva szerver restart lesz! Az adataidat mentettük!\");
            print(\"A szerver újra indult, kérlek várj amíg betöltjük az adatokat!\");
            SendRconCommand(\"gmx\");
            }
            return 1;
    }

139
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry, és környéke [NAGY MAP]
« Dátum: 2013. Június 07. - 16:38:39 »
Sziasztok!
 
I. Bevezetõ:
   Úgy döntöttem készítek nektek egy mapot, amit kedvetek szerint fel is használhatok. Az ötlet nem rég jött, és mivel mostanában van idõm, így megvalósíthatónak tûnt. Annyit elárulok nektek, hogy összesen 3 patchra számíthattok, így érdemes lesz egy nap minimum egyszer ide nézni, hisz a map amit jelenleg (2013.06.07) bemutatok nektek még koránt sincs befejezve a teljes map!
   A map eredetileg Blueberry-rõl szól, de a rendõrség Dillimoreban van. Role Play szerverre AJÁNLOM! Úgy döntöttem, hogy nem csak Blueberryt mappolom meg, hanem Blueberry körül is egy kicsit mappolok. A jelenlegi map amit publikálok még nagyon alap, mint említettem 3 patchra minimum számíthattok!
 

Készítõ(k):
Mapper: Loren (map tervezõ, map készítõ)
Scripter: -
 
 

Tartalomjegyzék:
I.Bevezetõ
II. Patchok tartalma
III. III.Letöltés/információk
...
 

II. Patchok tartalma:
1.patch - Blueberry kivirágzik
Mikorra várható?
2013.06.08
Miket fog tartalmazni?
Ebben a patchban még az objectek számát fogom bõvíteni. Hogy pontosan mik lesznek azt még én sem tudom, de fokozatosan tájékoztatlak titeket a változásokról, fejlemányekrõl!
A többi patchról az elsõ patch megvalósítása után fogok írni nektek. Nem szeret nék olyat leírni, amit nem fogok megvalósítani!
Továbbá minden patch megvalósítása után az elõzõ mappokal együtt töltöm fel õket!
 

III. Letöltés/információk
Képek az alap mapról:



\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=F7EC_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=8F70_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=B0DE_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=3FBB_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=0946_51B21AA3&jpg[/img]
\"width=500http://keptarhely.com/image.php?id=E1E2_51B21AA3&jpg[/img]
 
A képek csak egy töredéke a mapnak. Készülõben van a bemutató videó is!
Videó az alap mapról:
http://www.youtube.com/watch?v=eZ2RVtkTHgY&list=LLYEozGP8IgiVaC4iyAcS6EA&feature=mh_lolz
 

Letöltés:
blue amx: http://www.solidfiles.com/d/85c08396eb
blue pwn: http://www.solidfiles.com/d/5ee5d7a716/
A mapot nyugodtan terjeszthetitek, de a készítõ(k) nevét fel kell tüntetni! A patchról pedig ne feletkezzetek el  :)!
 
1.patch
 
Bevezetõ:
Örömmel mondhatom, hogy készülõben van az elsõ patch. Ebben a patchan több száz objectel fogjuk megnövelni jelenlegi objectjeink számát. Ha minden jól megy holnap délben már képekkel is szolgálhatok nektek. Délutánra pedig a videóval is elkészülök, estére pedig már le is tölthetitek a patchot. Azonban folyamatosan frissül a topic, megéri töbször idekukkantani, kritikákat, és ötleteket is szívesen várok :D!
Részletes leírás:
A patch amiket bisztosan tartalmazni fog: színpad, Blueberry kiszínezése, object bõvülés, utak kiszínezése, több ház.
Ezeket terveztem a map-ba még beletenni, azonban ez még mindig bõvülhet.
Bõvítés alatt...
A teljes map jelenlegi állapota: 10%
 

Képek a teljes mapról:


Hamarosan!
 
Videó(k) a teljes mapról:
-
 

FIGYELEM! A MAPPOLÁSBAN EGY KICSIT SZÜNETELEK, MIVEL NEM VAGYOK OTHON. lEGKÉSÕBB JÖVÕ HÉTVÉGÉRE VÁRHATÓ A TELJES MAP. A LEÍRÁST IDÕKÖZÖNKÉT FRISSÍTEM.
 
A leírás folyamatos bõvítés alatt ál...
 

Üdv. Loren!

140
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Loren
« Dátum: 2013. Június 05. - 23:25:02 »

Loren
 
 
Alap információk:
Név: Mellár László
Nem: Férfi
Munkám: Tanuló/diák
Születésem ideje: 2000.május 31.
Állampolgárság: szlovák
Bõvebb információk:
   2000.május 31.-én születtem Dunaszerdahelyen. Anya nyelvem a magyar, azonban állampolgárságom szlovák, nemzetiségem viszont magyar. Felvidéki magyar vagyok, és örülök neki, hogy magyar lehetek.
   Nagyon érzékeny vagyok a lányok iránt, úgy értem nagy hatással vannak rám  :D. Szabadidõmben rengeteget biciklizek, csavargok a városban a haverokkal, azonban a számítógép is sokszor le tud kötni akár hosszabb ideig  :(.
SA:MP történt velem
   Amikor elõször játszottam SA:MP-vel az hihetetlen volt. 3 éve történt, de mégis nem tudom elfeledni az elsõ két hónapot. Le se merem írni miket csináltam, azt se tudtam mi a SA:MP, csak egyik haverom ajánlotta, szóval addig a napig fogalmam se volt, hogy létezik SA:MP  :D.
   Az elsõ Role Play szerver a Light Life Role Play volt, akkor még Bence, és Gergõ vezette a szervert, mára viszont Sylia-áék vedték át a vezetést. A szerveren most májusba kezdtem újra játszani, mivel bannolva voltam... erre az idõszakra nagyon nem vagyok büszke   :no: , persze immár másodszor kaptam meg a bant jogosan :D. Az elsõ bant multiacc-ért kaptam Gregtõl, ha jól emlékszem. Sajnos nem tudtam mi az a multiacc... , most elmondom, hogy is volt az egész. A karimat IG megölték, és azt mondták, hogy váltsak karit (ha valami nem így történt Bence szólj nyugodtan  :D), azt hittem a nevemet átírom és annyi elég. Tehát lemendtem, átírtam a nevemet, aztán visszajöttem, így kaptam meg a bant Gregtõl. A mostani bant az 5 warn miatt volt, mindegyik afk miatt, persze mindegyiknél kisebb-nagyobb kihagyással. Sok borsot török még mindig az LL-RP admin csapata orra alá, igaz, hogy fejlõdtem RP-ben, és helyesírásban, de még mindig van még mit tanulnom mind kettõbõl  :D.
Amit szeretek csinálni szabadidõmben:
-sportolni (foci,kézilabda,hoki...)
-számítógépezni
-néha tanulni
-bulizni
-csavarogni
-barátnõvel lenni
Amit nem szeretek csinálni
-tanulni
-a gép elõtt ülni egész nap
-dolgozni (csak akkor ha muszáj, vagy ha van kedvem)
Ha gépezek mit játszok:
-SA:MP
A  filmek amiket imádok, és amiket nem tudok megunni:
-Vámpírnaplók
-Szökés
-Star Wars (I-VI)
-Johnny English (1-2)
-Gagyi Mami
Köszi, hogy elolvastátok a bemutatkozásomat  :)!

Oldalak: 1 ... 8 9 [10]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal