Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zharko

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 124
16
Na, az iPhone 6S mellett döntöttem.
Nagyon jó telefon, meg vagyok vele elégedve :D
Gond nélkül rátettem 20GB-nyi zenét, és a kontaktok, képek szinkronjával sem volt gondom androidról.
Imádom.
Volt nekem is S3-mam, de az nagyon belassult, aztán csinálhattam vele akár mit, de fail.
Igen, az Androidot futtató telefonok sokkalta erősebbek belsőleg, de az iPhone 2 magos felépítése bőven lepipál pár 8 magos Androidos készüléket.
Nagyon jól van optimalizálva, a RAM-ot is nagyon hatékonyan kezeli.
U.i.: Asztroszürke elfogyott, bár jobban tetszett volna. Két lehetőségem volt ugye: fehér és rozéarany. Valahogy a fehér jobban néz ki :\'D

17
Az 5,5\"-os* iPhone 6s Plus-ért tényleg felesleges lenne plusz pénzt kiadni, csak a nagyobb kijelző miatt, és a plusz 1000mAh akku miatt, mert mint leírtam, szerintem nem éri meg, ugyan olyan gyorsan merül mind a kettő, a Plus verzió max fél órával bírja tovább!
Szerintem nekem elég lesz a 6S. Mert viszont a 6S Plus 64GB-ban eléggé drága :D A 6S 64GB annyiba kerül, mint a 6S Plus 16GB. A hely meg azért kell :D
Nagyon szépen köszönöm a választ, valami hasonlót vártam! :)

18
Köszönöm a választ!
Első kérdésem az az hogy ha van mondjuk 25GB-nyi zeném gépen, iTunes segítségével tudom felrakni telefonra, vagy meg kell vennem? Bocsi a balfasz kérdésekért, de az iOS-szel nagyon nem vagyok képbe. :D

19
Sziasztok!
Kérdés adott. Ki melyiket ajánlja, indoklással.
Sztori: Lejár lassan a két éves hűségidőm, most váltottam a legnagyobb csomagra Telenornál (MyTariff XXL) és ezzel már egész komoly készülékeket tudok elhozni, szinte ingyen.
Ez a három jöhet szóba.
Legjobban az iPhone felé húz a szívem, de félek tőle idézőjelesen, az új OS miatt. Pl én nagyon zenebuzi vagyok, és tele van a gépem zenével. Tényleg nem tudok letöltött zenéket, saját mp3-makat az iPhonera másolni? Én ezt hallottam.
Nem bővíthető a memória? Who cares? 64GB bőven elég nekem. Nem vehető ki az akku? Who cares? Galaxy A5nél sem. Ugyan ott vagyok.
Mert az androidot eléggé megelégeltem már, az átlag másfél éves telefon élettartammával, belassulásokkal, lefagyásokkal.
Naponta átlagosan 5 órát telefonálok, és pár készülék nem bírja az iramot.
Eleinte az iPhone 6s Plus felé kacsintgattam, de az eladó szerint az a +1000mAh nem sokat segít, a nagy 5,5\"-os kijelző miatt (míg a sima 6s-en 4,7\" van)
Samsungokat kívülről fújom, S3, S6... szerintem az S7 sem lehet más.
Galaxy A5 (2016) nagyon bejövős kis telefon, de tartok attól újra, amit fent leírtam.
Köszi előre is! (legfőképp a hozzáértő személyeknek)

20
Beszélgetés / Kép rólatok
« Dátum: 2016. Február 25. - 21:54:41 »
Mostanság kizzarkóval. (Jób oldali vagyók)
[hs width=300 height=300]https://scontent.fbud1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12400903_1102484833136285_7137353643089271244_n.jpg?oh=eeadcaf75a694d656dc7854460958e20&oe=574F6A84[/hs]
EDIT:
 
Idézetet írta: metaxa date=1456006485\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3407\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"asdasd.jpg\"
 
naon jolo vagy teso ezért kapsz te is egy jolo képet
[hs width=300 height=300]https://scontent.fbud1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1531555_835227546527149_4557199059332868212_n.jpg?oh=1d493015b93c47b4a3b13c225d55695b&oe=57561B49[/hs]
:\'D

21
RolePlay / Partnereket keresek
« Dátum: 2016. Február 22. - 13:16:49 »
Idézetet írta: kexy96 date=1455780011\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59471\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Imádkozz, hogy legyen valami belőle ;)
 


Hát úgy látszik ebből se lesz semmi. :\\
 
[/quote]
 

Nem lesz belőle semmi, facebook oldalt törölték, weboldal nem érhető el.. szóval ennyit erről, ahhoz képest hogy mennyire be volt harangozva, hogy január vége vagy február elején nyitás.. :D
 
[/quote]
Sziasztok!
Kedves kommentelők!
Úgy veszem észre, valami orbitális baj van manapság a fórum tagoknak a szövegértési adottságaival.
Szerintem kurvára nem azt kérdezte a kérdező hogy \"Talán meg fog nyílni a szerver?\". Illene az adott kérdésre megfelelő választ adni, nem pedig félrevezetni a témát.
Köszönöm.

22
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2016. Január 11. - 21:46:07 »
Remélem lesz már valami normális RP szerver, felnéznék rá párszor szabadidőmben :)

23
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2016. Január 11. - 20:30:22 »
Mostanában nálam ezek mennek nagyon :)
Csatorna: Future House Music
 

 

 

 

Csatorna: Spinnin\' Records
 

 
<3
COMING SOON TRACKS
 

 

24
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / mi a véleményetek a bronykról?
« Dátum: 2016. Január 07. - 14:10:53 »
Különösebben engem nem zavar, mindenki azt néz amit akar.
Igaz hogy számomra fura dolog, mikor egy 18-20 éves férfi ilyeneket néz, ilyenkor néha elgondolkozom hogy fiú-e egyáltalán az illető.
De mindenki más, nem kell érte baszogatni, hadd nézze ha tetszik neki.
Fórum népét ismerve itt maximum körberöhögik páran, nagyobb baj nem lehet.
Az a része viszont néha idegesítő, mikor valaki rá próbálja erőszakolni a fórumra (és itt most nem az aláírásokra, avatarokra ...stb gondolok).

25
Kérdések, Segítség / PAWN vs LUA
« Dátum: 2015. Október 19. - 21:47:27 »
A LUA egy szerkezetében bonyolultabb nyelv, egyszerűbb vele elképzeléseid, ötleteid kivitelezni.
Személyes kedvencem inkább a PAWN, mert szeretem a kihívásokat, sokkal nagyobbat tud ütni ha PAWN-ban elkészítesz valamit, ami ebben a nyelvben két és fél hét, LUA-ban pedig mondjuk 4 nap.
Viszont nagyon keveset tud a LUA-hoz képest, lekorlátoz sok dologban.

26
Beszélgetés / The Forest Co-op
« Dátum: 2015. Július 29. - 12:26:06 »
Sziasztok.
Ha valakinek lenne kedve coopozni The Forestben, dobjon egy kommentet ide.
Azt hiszem hogy 4 vagy 8 fő tud egyszerre.

27
Archívum / Re:American Roleplay Gaming l Mert az élet szép...
« Dátum: 2015. Július 27. - 16:47:19 »
Egész jó szerver, az RP is megfelelő szinten van :)
Sok sikert srácok!

28
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2015. Július 08. - 23:59:44 »
Mai pakk :D Tessék válogatni
Jelenlegi kedvenceim egy pici töredéke
 

 

 

 

 

 

 

 

 

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játéktér, szigetek generálása /Sandbox/
« Dátum: 2015. Június 24. - 13:46:00 »
Sziasztok!
Információk:
Mivel ezt a funkciót csak egyszer használtuk/használjuk, megosztanám Veletek is, hátha jól jön még valakinek.
Mit tud?
Tetszőleges méretű, és tetszőleges számú szigetkomplexumot létrehozni parttal, utakkal együtt, vagy ha szeretnéd hogy a telkeken legyenek fák is, random pozíciókra legenerálja a fákat telkeken belül.
A régi verzióban generált kerítést is, csak nem működött megfelelően ezért kivettem. (kép róla lent)
Képek, videó (a videón egy régebbi verzió látható, ami kicsit hibásan működött):
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Z5TVHZsl.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9K0ZhSil.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9cOxYj2l.jpg[/hs]
 

Kód(ok):
Külön-külön is kiszedem, és a legvégén egybe a szkriptet.
Elemek létrehozására szolgáló kód
 
stock Upside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) // fennti telek
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //fennti út
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //lennti út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
objects += 6;
return 1;
}
stock Rightside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) // jobb oldali telek
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //lennti út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
objects += 4;
return 1;
}
stock Leftside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) //bal oldali
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
CreateObject(19532, ( X - X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //bal út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //sarok
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //sarok
objects += 6;
return 1;
}
stock Leftside_Sarok_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) //utolsó amit lerak
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //fennti út
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
CreateObject(19532, ( X - X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //bal út
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //keresztezodes jobbfennt
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 180.00); //sarok jobblent
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 180.00); //sarok ballent
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //keresztezodes fent
objects += 9;
return 1;
}
stock Coach_Large(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //Part1
{
CreateObject(19542, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}
stock Coach_Small(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //part2
{
CreateObject(19541, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}      
stock Corner(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //sarok
{
CreateObject(19540, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}

 
Fák létrehozása
 
Generate_Random_Tree(Float:xmin, Float:ymin, Float:xmax, Float:ymax, Float:Z, max_darab = 5) //Adott területen belül letesz \'max_darab\' számú fát, random helyre
{
new Float:xx, Float:yy, max_fa;
max_fa = random(max_darab);
if(max_fa == 0) return 0;
for(new i = 0; i < max_fa; i++)
{
xx = random(floatround(xmax, floatround_floor) - floatround(xmin, floatround_floor)) + floatround(xmin, floatround_floor);
yy = random(floatround(ymax, floatround_floor) - floatround(ymin, floatround_floor)) + floatround(ymin, floatround_floor);
CreateObject( 618, xx, yy, Z, 0.00, 0.00, 0.00);
}
return 1;
}

 
Sziget létrehozása
Generate_Island(Float:X, Float:Y, Float:Z, hossz=10, szelesseg=10) // Egy sziget legenerálása
{
#define PLOT_DIFF 140.0000
#define SAND_DIFF 62.50
new Float:COUNT_X = 0.00, Float:COUNT_Y = 0.00;
new Float:xmin, Float:ymin, Float:xmax, Float:ymax;
// Telek, út, homok része
for(new i = 0; i < hossz; i++)
{
//Legutolsó sor generálása
if(i == (hossz-1))
{   
   //Fennti rész
   Upside_Plot(X, Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = X - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= X + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   //Sarok balfennt
   Leftside_Sarok_Plot( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   //sarok
   Coach_Large(  X, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   Coach_Small( X + (PLOT_DIFF/2) ,  ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //sarok2
   Coach_Large( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + (PLOT_DIFF/2), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //legszéle
   Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //sarkok
   Corner(X + (PLOT_DIFF/2) + 7.50, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
   Corner(( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2) - 7.50, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
}
else
{
   Rightside_Plot(X, Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin =  X - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= X + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   Leftside_Plot( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   // Két első szél
   if(i == 0)
   {
      Coach_Small( ( X + (X_DIFF + 7.50) ),  (Y + COUNT_Y) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
      Coach_Small( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50,  (Y + COUNT_Y) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
      //egyk sarok
      Coach_Large( (X - COUNT_X), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Coach_Small( ( (X - COUNT_X) - (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //másik
      Coach_Large( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //legszéle
      Coach_Small( ( (X - COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //sarkok
      Corner((X + COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) + 7.50, ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Corner(( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2) - 7.50, ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
   }
}
// Szélek jobb (2 nagy, 1 kicsi)
Coach_Large( ( X + (X_DIFF + 7.50) ), ( (Y + COUNT_Y) ), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
Coach_Small( ( X + (X_DIFF + 7.50) ),  (Y + COUNT_Y) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
// Szélek bal
Coach_Large( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50, ( (Y + COUNT_Y) ), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
Coach_Small( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50 ,  (Y + COUNT_Y) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
COUNT_X = 140.0000;
for(new a = 1; a < (szelesseg-1); a++)
{
   if(i == (hossz-1))      
   {
      Upside_Plot(X-COUNT_X, Y+COUNT_Y, Z);
      //random fa
      xmin = (X-COUNT_X) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      xmax= (X-COUNT_X) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
      Coach_Large( ( (X - COUNT_X)), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
      Coach_Small( (X - COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) ,  ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   }
   else
   {
      Rightside_Plot( X-COUNT_X, Y+COUNT_Y, Z);
      //random fa
      xmin = (X-COUNT_X) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      xmax= (X-COUNT_X) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
      if(i == 0)
      {
         Coach_Large( ( (X - COUNT_X)), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
         Coach_Small( ( (X - COUNT_X) - (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      }
   }
   COUNT_X += PLOT_DIFF;
}
COUNT_Y += PLOT_DIFF;
}
return 1;
}

 
Játéktér elkészítése:
 
Generate_Map(numberx, numbery, Float:X, Float:Y, Float:Z, w, h)
{
#define ROAD_DIFF 70.0
new Float: DIFF = CalculatePlotWidth(w)-22.50, Float:X_COUNTER, Float:ROAD_COUNTER;
X_COUNTER = 0.00, ROAD_COUNTER = 0.00;
for(new i = 0; i < numberx; i++)
{
Generate_Island(X-X_COUNTER, Y, Z, w, h);
//utak generálása
if( i < (numberx-1) )
{
   for(new k = 0; k <= h; k++)
   {
      CreateObject(19532, (X-(X_COUNTER+280.00)), (Y - ROAD_DIFF) + ROAD_COUNTER, Z+0.02, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
      ROAD_COUNTER += ROAD_DIFF*2;
      printf(\"%i\", k);
   }
}
ROAD_COUNTER = 0.00;
X_COUNTER += DIFF;
}
new str[128];
format(str, 128, \"%d objects created. (%i*%i)\", objects, w, h);
printf(str);   
}

 
Egyben a szkript:
http://pastebin.com/ZrXXtQmM
Használjátok egészséggel!

30
Képek / Videók / Egyesület logó
« Dátum: 2015. Június 03. - 21:26:57 »
Tessék Adolf. D:
(Azt hiszem inkább maradok a programozásnál :( )
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/8oWxM4F.jpg[/hs]
Link: http://i.imgur.com/8oWxM4F.jpg

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 124
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal