Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 135
61
Segítségkérés / Mi ez a hiba?
« Dátum: 2017. Április 10. - 17:23:56 »
Hát, valamiért mégis csak nem tud csatlakozni a megadott adatokkal.

62
Segítségkérés / Mi ez a hiba?
« Dátum: 2017. Április 10. - 17:13:54 »
Nem jó a MySQL kapcsolódás.

63
Archívum / BnysonRPG v3.3
« Dátum: 2017. Április 08. - 21:59:30 »
Idézetet írta: kissbence070398 date=1491665985


   
      Ez a szerver is csak a párnapos aranykorát fogja élni, elég csak rá nézni az FB oldalra.
   


Gondolom a Te RP szervered jobb lesz, mikor itt kéregeted, hogy javítsák meg a dolgaidat.

64
Segítségkérés / Admin-system melyik oldalt érdemesebb terhelni?
« Dátum: 2017. Április 06. - 21:38:52 »
Attól függetlenül még olyan dolgokat akartok triggerelni kliens oldalon, amit alapból RPCként elküld szerver felé mint adat, ergo vagytok olyan hülyék, hogy az internetet leterhelitek nem csak a játékos, de még a szerver oldalon is :D
Kliens oldalt általában csak hit detectionre szokták használni, másra nem nagyon érdemes.
 
Az meg hogy szarrá laggolja magát a szerver, nem a szerver, vagy az MTA hibája, hanem azé, aki hülyén írta meg a scripteket. MTAban is lehet alkalmazni coroutinet.
Példának okáért nézz meg egy WoW emulatort, vagy akármilyen olyan szervert, ami több ezer cél számítógépet szolgál ki. (esetleg megnézhetsz egy sima egyszerű webszervert is)

65
Segítségkérés / Admin-system melyik oldalt érdemesebb terhelni?
« Dátum: 2017. Április 06. - 19:27:41 »
A szervergép azért van, hogy a lehető legtöbb felesleges dolgokat ne terhelje le a játékosokra.
Tök felesleges olyan dolgokat kliens oldalra rakni amit az MTA úgyis RPCként elküld a szerver felé (ergó a szinkronizáció).
 
Csak gondolj bele a kliens oldali chat rendszerre. Triggereled a szervert a szöveggel, amit elakarsz küldeni a játékosok felé, közben meg nem számoltok az alap RPC funkcióval, amit alapból meghív az MTA, ergó kétszer külditek el ugyanazt az üzenetet feleslegesen.
 
Az MTA fejlesztői sem hülyék, nem feleslegesen hozták létre a kurva sok eventet szerver oldalra, csak gondolkozzatok.....
 
Jegyezzétek már meg végre, hogy a szerver van a játékosokért, és nem fordítva.

66
Segítségkérés / adminChat
« Dátum: 2017. Április 06. - 15:19:57 »
Igazság szerint nem nagy terhelés a szerver oldalról nézve a folyamatos SQL lekérdezés tekintve hogy töredék idő alatt lefutnak, ez igaz. Viszont kezelhetőség szempontjából sokkal szarabb, mivel mindig le kell futtatnod egy SQL lekérést, hogy hozzáférj az adatokhoz, ahelyett, hogy csak szimplán memóriából olvasod ki.
 
A másik meg:https://wiki.multitheftauto.com/wiki/PHP_SDK

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Adminrendszer
« Dátum: 2017. Április 04. - 15:01:16 »
Konkrétan ha valaki nem 2-es szintű admin, akkor akárki használhatja a ban-t. Ahhhhhh szeretem a lázadókat benedvesedem tőlük, főleg azért mert harcolnak a rendszer ellen.

68
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. Március 27. - 19:09:03 »
Ha jól emlékszem akkor lehetett (még most is) bugoltatni az Internet tabot azzal, hogy hamis játékos mennyiséget adott vissza.

69
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2017. Március 27. - 18:58:44 »
Mert a Hosted és az Internet tab ugyanaz már régóta.

70
Kérdések, Segítség / Többjátékosmód az alapjaitól?
« Dátum: 2017. Március 26. - 17:11:44 »
Idézetet írta: Enigma date=1490349763


   
      Nagy valószínűséggel kód injection történik. Az alapjáték elindul, a kliens pedig belenyom egy C vagy Assembly kódrészletet, ami legalább arra elég, hogy a kliens és az alapjáték tudjon kommunikálni. Gondolok itt eventrendszerre, Lua, Squirrel, Python, vagy akármelyik másik scriptnyelv interpreterére. Aztán a szerverre kapcsolódás megtörténik, az adatokat leküldi a socket, feldolgozza. Valószínűleg az adat hasonlóképpen érkezik:
   
   
      Szerver -> Kliens -> Játék
   
   
      Ebben nem vagyok biztos, de viszonylag ésszerű, hogy a játék és a kliens egy IPC socketen kommunikálnak, tehát ebből következendő hogy az alapjátékba belekerül egy olyan kódrészlet ami kapcsolódik az IPC sockethez és vár arra hogy kapjon valamit. Ezek a kliens eventjei. Kapcsolódás szerverre, beállítások változtatása, szerverről jövő adatok, stb.
   
   
       
   
   
      Nagyjából ennyi. Nem vagyok játékprogramozás szakértő, mivel egyáltalán nem érdekelnek a játékok, de nagyon sok low level programozási tudás kell hozzá, kezdve Cnél és az Assemblynél. Illetve nem árt ha van fogalma az embernek a networkingről. Packetek, TCP, UDP, socketek, stb stb.
   


Közel jársz a megoldáshoz, de mégsem. Maga a kliens már a játékba ágyazza magát majd onnan irányítja a szerverről érkező kommunikációt.
Szóval lényegében így néz ki:
 
Szerver <-> Kliens + Játék
 
Illetve infót nem nagyon fogsz ezekről találni. A legjobb megoldás az ha forráskódokat nézegetsz és próbáld értelmezni mit hogyan oldottak meg.

71
Segítségkérés / Pozició típusa
« Dátum: 2017. Március 21. - 20:18:13 »
dupla pontosságú lebegőpontos számokat használ a Lua

72
MTA: Általános / Fejlesztőt keresek!
« Dátum: 2017. Március 06. - 15:43:08 »
Nem értem minek kellett törölni a hozzászólásom, mikor kifejezetten az illető MTA fejlesztőt keres, én pedig adtam egy listát róla!
 
https://github.com/multitheftauto/mtasa-blue/network/members

73
Szkript kérések / Fegyver rátartás az actorra
« Dátum: 2017. Március 04. - 16:36:06 »
Idézetet írta: DEFEATER date=1488636076


   
      Nem érdemes OnPlayerUpdate alá ilyen kódot tenni.
   


Ha ír egy tökéletes callbacket rá, akkor érdemes.

74
Grafikai Munkák/Logók / Kérések
« Dátum: 2016. December 31. - 18:38:15 »
Idézetet írta: Ben date=1483197592


   
       
   
   
      http://more-sky.com/data/out/7/IMG_173673.jpg
   
   
      Valaki eltüntetné az öregasszonyt középről, meg a logókat a sarokból?
   


\"b0b4814b45f770ae0e240d7cb4bb24db.png\"
 
Jó lesz?

75
Munkaerő keresése / Fejlesztőt keresek, aki esetleg vállalna mint \"diák\"
« Dátum: 2016. December 28. - 14:33:58 »
Idézetet írta: Rob_Almera date=1482851342


   
      Akkor rossz helyre nyitottad mer itt maximum a pawno világába vághatsz bele.
   


Én meg még jobban helyesbítek, mert PAWN világába vághatna bele.
 
Bár jobban belegondolva a program működésébe is belevághatna csak nincs értelme :D
 
 

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal