Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 ... 133 134 [135]
2011
SA-MP: Szerverfejlesztés / KAdmin V0.4
« Dátum: 2010. Március 28. - 20:10:42 »
Köszi :)

2012
SA-MP: Szerverfejlesztés / KAdmin V0.4
« Dátum: 2010. Március 28. - 19:42:05 »
KADMINHellosztok!
Ez az elsõ admin filterscriptem! Az admin script nem tartalmaz még sok parancsot, de idõ múltával több parancsot viszek be!
Parancsok:
/kirug, /kitiltas, /jatekoshoz
/jide, /fagyaszt
/kifagyaszt, /nemit, /kinemit
/bortonoz, /kibortonoz
/fegyvertad, /leszerel, /penzadas, /ido
/jvaltas, /kijelentkez, /ipcim
Letöltés:
V0.1
\"lS6I.jpg\"
V0.2
\"B4GW.jpg\"
V0.3
\"m4vB.jpg\"
V0.4
\"O8Qt.jpg\"
Telepítés:
Elsõnek is a tömörített fájlban lévõ pawno/include mappában szereplõ fájloat másold a te pawno/include mappádba.
Másold a filterscript mappában lévõ fájlokat a te mappádba vagy a szerver filterscripts mappába.
A scriptfiles mappádban vagy szerver mappában hozz létre egy kadmin mappát majd azon belül egy jatekosok mappát! ( Ékezet nélkül )
Végezetül add a filterscriptet a szervered cfg-hez
Készítõk:
DrAkE - script
ZeRo - kifagyaszt parancs
Dini - DracoBlue
dudb - DracoBlue
( Azért Kadmin a neve és nem DAdmin mert SA:MPban a nevem Killer )
Változtatások:
Az admin scriptet megcsináltam dialogosnak. Szóval elég beírni a /bejelentkez illetve /regel parancsot ez felhoz egy ablakot és od kell beírni a jelszót.
Illetve a jatekostide parancsot lerovidítettem /jide -re remélem így sokkal jobb :)
Új parancs is van a scriptben: /ipcim. Remélem nem kell megmagyaráznom mire is jó. Ha mégis: ezzel a paranccsal kérdezheted le a játékos IP Címét.
V0.3
Új parancs lett betéve. Név szerint /jvaltas. Ezzel a paranccsal változtathatod meg a meglévõ jelszavad csak akkor ha bevagy jelentkezve.
Ez a parancs is dialogos biztonsági szempontokból!
V0.4
A maradék bugot is kijavítottam e mellett a jelszó választó parancsot megcsináltam dialogusként és azt is megoldottam hogy jelszó váltásnál kérje a régi jelszót és utánna írhatod be az újjat. Új parancsot is raktam be: /kijelentkez
Élvezd az ADMIN SCRIPTET

2013
Segítségkérés / Segítség!Szeretnék csinálni egy szervert!
« Dátum: 2010. Március 28. - 15:09:53 »
Sok az Object. Használj Streamert.

2014
Segítségkérés / Holding
« Dátum: 2010. Március 28. - 14:55:51 »
Olvastam ezt vhol hogy a nyilakhoz kell...mivel önmagukban nem mûködnek

2015
Szkript kérések / GF-hez egy cslekvés sürgos lécci rjatok!!
« Dátum: 2010. Március 28. - 14:41:47 »
GFben ha jól tom van ilyen parancs: /showlicenses. Na ez alapján megtudod csinálni. ( Ha nem vagy hülye :D)

2016
Segítségkérés / Holding
« Dátum: 2010. Március 28. - 14:04:33 »
Sajnos nem lehet megcsinálni mivel a HOLDING az rossz. Így már csak ez maradt....vagy van a newkeys és oldkeys. Illetve megkell nyomnia két gombot hogy történjen valami.

2017
Segítségkérés / Holding
« Dátum: 2010. Március 28. - 13:43:49 »
akkor próbáld ezt:
script vagy mód tetejére:
 
#define RELEASED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))

 
és ezt vhova a scriptedbe vagy módodba:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
        //mit csináljon ha megnyomja a gombot
}
return 1;
}

2018
Segítségkérés / Holding
« Dátum: 2010. Március 28. - 13:29:23 »
a scripted tetejére:
 
#define HOLDING(%0) \\
((newkeys & (%0)) == (%0))

 
vhova a scriptedbe vagy GMedbe:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        if (HOLDING( KEY_FIRE ))
        {
        //nyomvatartás hatására mit csináljon
        }
return 1;
}

 
gombok:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange

2019
Segítségkérés / Unfreeze (kifagyasztás) probléma!
« Dátum: 2010. Március 28. - 11:24:53 »
Hát igen. Sokat változott a SA:MP mióta visszajöttem...Kiadták a 0.3-at a sok parancsok változása...STB...definíciók...hát igen :D
De szeretek a \"múltban\" élni :D
Szerk.: Köszi a segítséget mostmár muködik. Még csinálok pár parancsot és sztem publikálni fogom ezt az admin scriptet :) (Sztem elérte azt a szinted amikor már releasélni lehet)

2020
Segítségkérés / Unfreeze (kifagyasztás) probléma!
« Dátum: 2010. Március 28. - 10:47:42 »
Nem írnád le légyszíves a parancsot? A változóval persze. Mivel én még ilyen változókkal nem dolgoztam :)

2021
Segítségkérés / Unfreeze (kifagyasztás) probléma!
« Dátum: 2010. Március 28. - 09:01:03 »
Hellosztok!
Lenne egy kis problémám a /kifagyaszt paranccsal(unfreeze). A /fagyaszt parancs muködik, de miután kifagyasztanám azt írja hogy Ez a játékos nincs befagyasztva.
Itt a code:
 
dcmd_kifagyaszt(playerid, params[])
{
new kapoid;
new fagyasztva[MAX_PLAYERS];
new kapo[MAX_PLAYER_NAME];
new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
    kapoid = strval(params);
   
if(HaBeJelentkezve[playerid] == 1)
{
if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 5)
{
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /kifagyaszt [játékosID]\");
    if(fagyasztva[kapoid] == 0)
   {
      if(IsPlayerConnected(kapoid))
      {
         if(fagyasztva[kapoid] == 0)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nincs befagyasztva!\");
         }
         else if(fagyasztva[kapoid] == 1) // ezt kihagytad!
         {
            fagyasztva[kapoid] = 0;
            GetPlayerName(kapoid, kapo, sizeof(kapo));
            GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
            format(string, sizeof(string), \"[FELHÍVÁS] %s kilett fagyasztva %s által!\",kapo, kuldo);
            SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
                     } else {
            format(string, sizeof(string), \"HIBA: %d nem egy aktív játékos.\", kapoid);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
            }
         }
      }
   } else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 3)
            {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                 {
         if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 4)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem tudsz nagyobb szintu admint fagyasztani!\");
         }
                else if(playerid != INVALID_PLAYER_ID)
                   {
                   fagyasztva[kapoid] = 0;
            GetPlayerName(playerid, kapo, sizeof(kapo));
                GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                  TogglePlayerControllable(playerid, true);
                 format(string, sizeof(string), \"[FELHÍVÁS] %s kilett fagyasztva %s által\",kapo ,kuldo);
                  SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                   } else {
         format(string, sizeof(string), \"HIBA: %d nem egy aktív játékos.\", kapoid);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
          }
   }
   } else {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Túl kicsi a szinted!\");
   }
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Bekell jelentkezned mielott használnád ezt a parancsot!\");
}
return 1;
}

 
Ha kiveszem a következo részt:
 
if(fagyasztva[kapoid] == 0)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nincs befagyasztva!\");
         }

 
Akkor tökéletesen muködik, de ha akárhova rakom akkor mindig azt írja egy befagyasztott játékosnál hogy már kivan fagyasztva.

Oldalak: 1 ... 133 134 [135]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal