Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DrAkE

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 135
31
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. Május 08. - 18:05:15 »
Idézetet írta: dugasz1 date=1494259219


   
      Az igaz de ha nem tudom mondjuk 20%al jobb a teljesítmény windowson akkor nincs sok értelme gondolkodni, telepítem is a windowst :D
   


Ez egyértelmű, hogy jobb lesz jelenleg a szerver teljesítménye Windowson, miután csak Windowsra van (hivatalosan) :DD

32
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. Május 08. - 17:57:23 »
Idézetet írta: dugasz1 date=1494258934


   
      Hát a portolás már nem a mi gondunk ( Jó kivétel ha valami külső cuccot is használunk). Bár már nem emlékszem pontosan a mono betölti a windowson compilelt dll-eket is? Vagy linuxon compilel dll-t vagy so-t ? Nem emlékszem. Valaki nem tudja?
   
   
      Viszont ha windowson jobban jobb a teljesítménye akkor minek linux? (Nem tudom melyiken fut jobban azt ki kéne deríteni)
   


Azért, mert az emberek többsége inkább Linuxot használ szerverek kezelésére, mint Windowst :D
(Linux sokkal kevesebb gépigényt igényel, mint a Windows)

33
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. Május 08. - 17:51:04 »
Hát abba mi a jó, hogy muszáj tudnia az embernek kötelezően két nyelvet, hogy megtudjon írni egy szimpla resourcet? :D

34
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. Május 08. - 17:21:17 »
Az a baj vele, hogy sokkal nehezebb portolni így a szervert már alapból Linuxra, plusz az is rátesz, hogy két nyelvet olvasztanak össze, egy modba.
De kérdem én miért kell kettő, miért nem elég egy?
 
A C# meg maradjon meg a grafikus felületeknek, meg játékoknak.

35
GTA V: Alap információk / Megjelent a GT:MP első verziója!!
« Dátum: 2017. Május 08. - 17:06:29 »
Hát nem tudom miért, de nekem ez a C# és JS keverék nem nagyon jön be. Meg az alkalmazásuk is fos.

37
Segítségkérés / Játékos ID meghatározása
« Dátum: 2017. Május 02. - 18:41:41 »
Idézetet írta: thegergo02 date=1493733384


   
      Én úgy emlékeztem ezek deprecatedek. Vagy lehet van ennek valami régi változata is?
   
   
      E: Amúgy hogyan próbáltál ID-t rendelni a játékoshoz és milyen hibát kaptál? (/debugscript 3 segít, csak ACL-ben legyél admin)
   


Amik le vannak selejtezve, azt kiírják a wiki-n.

39
Munkaerőnek jelentkezés / MTA Fejlesztő Jelentkezés.
« Dátum: 2017. Április 30. - 21:58:16 »
Idézetet írta: ?getr3kt date=1493569444


   
      Szeretem, ha komolyan vesznek. Azzal, hogy kirakom a telefonszamom egyfajta hatarozottsagot mutat szemelyembol, illetve nekem is megegyszerusiti a dolgom, mivel nagyon ritkan nezem a forumot.
   
   
      Referencia: 
   
   
      Tudni kell errol a rendszerrol, hogy tartozik hozza egy altalam irt smf forum modult, mely a forum felhasznalod alapjan megkeresi a karaktereid es informaciokat add roluk, illetve karakter letrehozast is tartalmaz.
   
   
      https://www.facebook.com/sourcegcom/videos/1347646291917672/
   
   
       
   


Hát az, hogy kiraktad a telefonszámodat, minden csak nem határozottság, inkább balfaszság. Ezzel nem hogy komolyan vesznek, inkább csak hülyének néznek.
 
Az összes keresőmotor kijelezheti a telefonszámodat minden kéretlen személynek, de te tudod.
 
U.I.: No offense.

40
Munkaerőnek jelentkezés / MTA Fejlesztő Jelentkezés.
« Dátum: 2017. Április 26. - 20:24:43 »
Sokkal egyszerűbben folyna a dolog, ha már alapból megadnád itt a referenciádat, illetve egy két kódrészletet, hogy lássa a nézőközönség, hogy mennyire is értesz hozzá. Ne fecséreljék feleslegesen az idejüket privát üzenetekkel, meg telefonhívásokkal.
 
U.I.: Elég hülye vagy, ha így publikus helyen megadod a telefonszámodat.

41
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 25. - 12:29:31 »
Idézetet írta: PCGamer133 date=1493075663


   
      Szia, most erre jutottam outputChatBox-ban kiírja hogy létezik a turbó hang és lekérdezi a 100-as körzetben lévő játékosokat amiket bele is rak, de a hang nem játszódik le valószínűleg a triggerClientEvent rossz....
      Most így néz ki a dolog:
       
   
   

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
   local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 )
        local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, \"player\" )
   destroyElement( turboCol )
   for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do
      if client then
         triggerClientEvent(nearbyPlayer, \"turbohang\", nearbyPlayer, x, y, z)
         outputChatBox(\"Turbo\", nearbyPlayer) --teszt
      end
        end
end)

   
       
   


ColShapenek van egy olyan rossz szokása, hogy ha azonnal létrehoztad, és leakarod kérdezni mely elementek találhatóak benne, akkor üres halmazt fog visszaadni.
Én ezt csak is timerrel tudtam megoldani.

 
U.I.: Utólag rájöttem, hogy ez csak akkor érvényes, ha előtte attachElementtel hozzácsatoltad valamely elementhez a ColShapet.
 

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
    local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 )
    
    setTimer(function()
        local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, \"player\" )
for index, nearbyPlayer in ipairs( nearbyPlayers ) do
            if client then
                triggerClientEvent(nearbyPlayer, \"turbohang\", nearbyPlayer, x, y, z)
                outputChatBox(\"Turbo\", nearbyPlayer) --teszt
            end
        end
    end, 100, 1)
   
    destroyElement( turboCol )
end)

 
Viszont, ha minden igaz, akkor nem kell ciklussal végig lépkedned az egész tömbön, helyette csinálhatod ezt:
 

addEvent(\"serverturbo\", true)
addEventHandler(\"serverturbo\", getRootElement(), function(x, y, z)
local turboCol = createColSphere( x, y, z, 100 )
local nearbyPlayers = getElementsWithinColShape( turboCol, \"player\" )
triggerClientEvent(nearbyPlayers, \"turbohang\", client, x, y, z)
destroyElement( turboCol )
end)

 
 

42
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 24. - 18:15:03 »

triggerClientEvent(client, \"turbohang\", client, x, y, z)     

 
Mert itt, csakis egy játékosnak triggereled az eventet, nem pedig többnek.
 
Az első paraméter helyére rakhatsz egy táblát is, tele játékos elementtel, akiknek elszeretnéd küldeni a hangot.

43
Segítségkérés / Tuning hang lejátszása [PlaySound3D]
« Dátum: 2017. Április 24. - 18:02:56 »
Kliens oldalról meghívsz triggerServerEventtel egy olyan szerver oldali eventet, ami majd meghív triggerClientEventtel kliens oldali eventet, ami lejátssza a hangokat az adott játékosoknak.

44
Segítségkérés / Kocsik lekérése
« Dátum: 2017. Április 23. - 20:13:39 »
Idézetet írta: Xenius date=1492798841


   

function loadOneVehicle(vehInf)
local veh = createVehicle(vehInf.vehid,vehInf.x,vehInf.y,vehInf.z,0,0,0,vehInf.backplate)
if veh then
   setVehicleColor(veh,vehInf.r1,vehInf.g1,vehInf.b1,vehInf.r2,vehInf.g2,vehInf.b2,vehInf.r3,vehInf.g3,vehInf.b3,vehInf.r4,vehInf.g4,vehInf.b4)
end
end
addEventHandler(\"onResourceStart\", resourceRoot, function()
dbQuery(function(qh)
   local res, rows, err = dbPoll(qh, 0)
   if rows > 0 then
      for k, in pairs(res) do
         local co = coroutine.create(loadOneVehicle)
         coroutine.resume(co, v)
      end
   end
end, connection, \"SELECT * FROM vehicles\")
end)

   
      + Javaslom hogy a coroutine részt állítsd egy timerre, ami egyszerre max 2-3 autót tölt be. Ezres nagyságrendnél elég sok problémát tud okozni ha 2000-3000 kocsit töltesz be egyszerre.
   
   
      Vagy pedig használj async-et, az is sokat segít. (https://github.com/Inlife/mta-lua-async)
   
   
      Ahhoz egy példa (a for részt kell kicserélni erre):
   
   

Async:setPriority(\"normal\") -- engedélyezett típusok: low - lassú, kevés cpu, normal, high - gyors betöltés, sok cpu
Async:foreach(res, function(value)
loadOneVehicle(value)
end, function()
outputChatBox(\"kész\")
end)

   
       
   


Tök felesleges ilyen dolgokért async-et, vagy akár coroutinet használni, hacsaknem minden 10 másodpercenként betöltögeted az összes kocsit adatbázisból. Alapból a dbQuery akkor hívja meg a funkciót, amikor az adatok már készen állnak.
Plusz csak megnehezíted a saját dolgodat.

45
Segítségkérés / Kocsik lekérése
« Dátum: 2017. Április 18. - 21:48:54 »
Milyen végtelen ciklus? :D
Inkább nézz utána, hogyan is működik maga az egész adatbázis kezelés az MTAban, meg hogyan működik az SQL :D
 
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/DbQueryhttps://wiki.multitheftauto.com/wiki/DbPoll

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 135
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal