Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - DrAkE

Oldalak: 1 2 3 [4]
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / Óriáskerék
« Dátum: 2011. Január 04. - 17:05:43 »
Hellosztok!
Bemutatnám legújabb munkámat (unatkozás képp csináltam)! Ez egy óriáskerék (amit méretezhetsz a pwn-ben átírod a #define NAGYSAG utánni értéket annyira amennyi \"kabint\" szeretnél) ami FOROG is (:D)!
Kép:
\"gallery2f.jpg\"
Letöltés:
LINK
Élvezzétek az óriáskereket!
(Teleport parancs: /kerek. Egy hibája van hogy ha rámész mozognod kell a platformmal vagy különben leesel!)

47
SA-MP: Szerverfejlesztés / DrAkE Position Saver
« Dátum: 2010. Július 31. - 15:31:19 »
DrA Position Saver
 
Hellosztok megint!
Csináltam egy egyszeru és pofás pozició mentot amivel több mint 100.000 poziciót is ellehet menteni illetve betölteni(nem tudom ki az a hülye aki kihasználná :D)
Parancsok
 
  • /sp <slot szám> - melyik slotba akarod menteni a poziciódat

  • /lp <slot szám> - az elmentett slotban lévo poziciót betölti


Használat
Csak tömörítsétek ki a fájlokat egy helyr emajd másoljátok a position.pwn illetve .amx fájlt a filterscripts mappába, a csatolt includokat pedig a pawno/include mappába. Ezen kívul a server.cfg fájlába írjátok bele a position-t a filterscripts részhez.
Bugok
Jelenleg nem tudok róluk. De ha találtok légyszíves értesítsetek itt.
Letöltés
V1.0
http://solidfiles.com/d/9e00/
DrAkE

48
Bemutatkozás / DrAkE
« Dátum: 2010. Július 28. - 12:29:56 »
Hellosztok, na rászedtem énis magam hogy írjak magamról bemutatkozást! :D
Nevem: Horváth Máté
Korom: 15
Lakhely: Fényeslitke
Hát hol is kezdjem. A SA:MP-t akkor ismertem meg még mikor MTAztam és valaki mondogatta hogy a SA:MP mennyivel jobb.
Kipróbáltam és oszintén szólva nagyon megszerettem. A SA:MP-al körülbelül 3-4 éve játszok, viszont a pawn nyelvel kb 1-1,5 év.
Sok klánom volt de a legjobb és amibe jót idot töltöttem az a _LinK_ (akkor még _LinK_Killer volt a nevem :D) volt.
Jelenleg nincs klánom. Mindenféle StuntDrift, DM, Freeroam, RP és minden egyéb szervereken szeretke játszani.
Kedvenc játékaim: GTA SA-n belül a SA:MP és az MTA. Aztán még a COD összes sorozata.
Szeretek pawn-zni és másoknak segíteni :D
Majd még bovítem ha lesz idom :D

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Infobox
« Dátum: 2010. Július 26. - 19:35:11 »
Infobox
 
Nos hali megint!
Csináltam egy infoboxot ami jelzi a játékosok számát, idot, a csatlakozott játékost(mikor jött, tehát perc és másodperc mérovel), az éppen távozott játékost(mikor távozott).
Használat
Csomagoljátok ki az össze tömörített fájlban található fájlokat a filterscripts mappádba. Nyisd meg a server.cfg fájlt és írd a filterscripts sorok közé az infobox-ot is.
A script szabadon terjesztheto illetve módosítható. De légyszíves ha már vhol publikájátok tüntessétek fel a nevem :D .
Ha esetleg kellene még vmi az Info boxba szóljatok nekem és szívesen bele rakom az ötleteteket!
Kép
\"samp20100726185548.jpg\"
(A képen sajnos nem tudtam rögzíteni ha vmelyik játékos távozik ugyanis egyedül teszteltem :D , de ha véletlenül rossz lenne szóljatok és javítom)
Letöltés
http://solidfiles.com/d/f1e2/
Frissítések
Javításra került egy bug. Mostantól ha akármikor betöltöd a filterscriptet akkor jelzi a játékosok számát és a pontos idot.
U.I.: A script 800x640-es felbontáson lett tesztelve.
DrAkE

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / DVSpawner
« Dátum: 2010. Július 23. - 15:26:10 »
DVSpawner 1.0
 
Hellosztok!
Csináltam egy jármu spawnolót(unalombol, tudom hogy van rengeteg)
Parancsok
 
  • /jarmuvek

  • /jarmu


A /jarmuvek parancsal elohoz egy olyan dialogot amibe fel van sorolva az összes jármu (ABC sorrendbe, én csináltam, csak a kedvetekért csináltam hogy ne keljen keresgélni)
A /jarmu paranccsal pedig ha nem akartok idot tölteni a keresgéléssel beírhatjátok az a jármu nevét,IDjét.
A scriptben van anti spawnoló szóval egyszerre csak egy kocsit tudtok spawnolni(tehát ha spawnoltok még eggyet a régi eltunik)
Ha lespawnoljátok a kocsit a script automatikusan beledug a jármube(Trailereknél mókás, hisz tudod így irányítani :D)
Használata
Boncsátok ki a RAR fájlban található két fájlt a filterscripts mappátokba, nyissátok meg a server.cfg fájlotokat és a filterscripts sorozatotokhoz adjátok hozzá ezt: DVSpawner
Kép
\"kp1.png\"
\"kp2.png\"
Letöltés
http://solidfiles.com/d/ecf9/
Remélem élvezni fogjátok.
DrAkE

51
SA-MP: Szerverfejlesztés / KAdmin V0.4
« Dátum: 2010. Március 28. - 19:42:05 »
KADMINHellosztok!
Ez az elsõ admin filterscriptem! Az admin script nem tartalmaz még sok parancsot, de idõ múltával több parancsot viszek be!
Parancsok:
/kirug, /kitiltas, /jatekoshoz
/jide, /fagyaszt
/kifagyaszt, /nemit, /kinemit
/bortonoz, /kibortonoz
/fegyvertad, /leszerel, /penzadas, /ido
/jvaltas, /kijelentkez, /ipcim
Letöltés:
V0.1
\"lS6I.jpg\"
V0.2
\"B4GW.jpg\"
V0.3
\"m4vB.jpg\"
V0.4
\"O8Qt.jpg\"
Telepítés:
Elsõnek is a tömörített fájlban lévõ pawno/include mappában szereplõ fájloat másold a te pawno/include mappádba.
Másold a filterscript mappában lévõ fájlokat a te mappádba vagy a szerver filterscripts mappába.
A scriptfiles mappádban vagy szerver mappában hozz létre egy kadmin mappát majd azon belül egy jatekosok mappát! ( Ékezet nélkül )
Végezetül add a filterscriptet a szervered cfg-hez
Készítõk:
DrAkE - script
ZeRo - kifagyaszt parancs
Dini - DracoBlue
dudb - DracoBlue
( Azért Kadmin a neve és nem DAdmin mert SA:MPban a nevem Killer )
Változtatások:
Az admin scriptet megcsináltam dialogosnak. Szóval elég beírni a /bejelentkez illetve /regel parancsot ez felhoz egy ablakot és od kell beírni a jelszót.
Illetve a jatekostide parancsot lerovidítettem /jide -re remélem így sokkal jobb :)
Új parancs is van a scriptben: /ipcim. Remélem nem kell megmagyaráznom mire is jó. Ha mégis: ezzel a paranccsal kérdezheted le a játékos IP Címét.
V0.3
Új parancs lett betéve. Név szerint /jvaltas. Ezzel a paranccsal változtathatod meg a meglévõ jelszavad csak akkor ha bevagy jelentkezve.
Ez a parancs is dialogos biztonsági szempontokból!
V0.4
A maradék bugot is kijavítottam e mellett a jelszó választó parancsot megcsináltam dialogusként és azt is megoldottam hogy jelszó váltásnál kérje a régi jelszót és utánna írhatod be az újjat. Új parancsot is raktam be: /kijelentkez
Élvezd az ADMIN SCRIPTET

52
Segítségkérés / Unfreeze (kifagyasztás) probléma!
« Dátum: 2010. Március 28. - 09:01:03 »
Hellosztok!
Lenne egy kis problémám a /kifagyaszt paranccsal(unfreeze). A /fagyaszt parancs muködik, de miután kifagyasztanám azt írja hogy Ez a játékos nincs befagyasztva.
Itt a code:
 
dcmd_kifagyaszt(playerid, params[])
{
new kapoid;
new fagyasztva[MAX_PLAYERS];
new kapo[MAX_PLAYER_NAME];
new kuldo[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
    kapoid = strval(params);
   
if(HaBeJelentkezve[playerid] == 1)
{
if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] == 5)
{
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /kifagyaszt [játékosID]\");
    if(fagyasztva[kapoid] == 0)
   {
      if(IsPlayerConnected(kapoid))
      {
         if(fagyasztva[kapoid] == 0)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nincs befagyasztva!\");
         }
         else if(fagyasztva[kapoid] == 1) // ezt kihagytad!
         {
            fagyasztva[kapoid] = 0;
            GetPlayerName(kapoid, kapo, sizeof(kapo));
            GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
            TogglePlayerControllable(playerid, true);
            format(string, sizeof(string), \"[FELHÍVÁS] %s kilett fagyasztva %s által!\",kapo, kuldo);
            SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA, string);
                     } else {
            format(string, sizeof(string), \"HIBA: %d nem egy aktív játékos.\", kapoid);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
            }
         }
      }
   } else if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 3)
            {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                 {
         if(JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 4)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem tudsz nagyobb szintu admint fagyasztani!\");
         }
                else if(playerid != INVALID_PLAYER_ID)
                   {
                   fagyasztva[kapoid] = 0;
            GetPlayerName(playerid, kapo, sizeof(kapo));
                GetPlayerName(playerid, kuldo, sizeof(kuldo));
                  TogglePlayerControllable(playerid, true);
                 format(string, sizeof(string), \"[FELHÍVÁS] %s kilett fagyasztva %s által\",kapo ,kuldo);
                  SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
                   } else {
         format(string, sizeof(string), \"HIBA: %d nem egy aktív játékos.\", kapoid);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, string);
          }
   }
   } else {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Túl kicsi a szinted!\");
   }
} else {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Bekell jelentkezned mielott használnád ezt a parancsot!\");
}
return 1;
}

 
Ha kiveszem a következo részt:
 
if(fagyasztva[kapoid] == 0)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"A játékos nincs befagyasztva!\");
         }

 
Akkor tökéletesen muködik, de ha akárhova rakom akkor mindig azt írja egy befagyasztott játékosnál hogy már kivan fagyasztva.

Oldalak: 1 2 3 [4]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal