Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - DrAkE

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Társalgó / GC4.hu
« Dátum: 2012. Március 30. - 16:52:02 »
\"frameworklogo.png\"
 
Weboldal: http://gc4.hu

Minõség: Megbízható, jó


Gyorsaság (munkavégzés terén): Gyors, Egybõl reagálnak


Árak: Olcsó

 
  • 30 slot - 600 FT / hónap

  • 50 slot - 800 FT / hónap

  • 100 slot - 1500 FT / hónap

  • 200 slot - 2000 FT / hónap

  • 300 slot - 2500 FT / hónap


Amit szervered mellé kapsz:
 
  • MySQL hozzáférés a szerveredhez, amit a webadminba tudsz aktiválni!

  • Tárhely a mapoknak,modoknak FTP eléréssel

  • Webadmin A szerver vezérléséhez!

  • Laggmentes környezet! 100/100mbit nemzetközi internet kapcsolat.

  • Nonstop üzemidõ 99,8%-os rendelkezésre állás.

  • MSN/EMAIL ügyfélszolgálat.

  • INGYENES TeamSpeak szoba.

  • INGYENES alapkonfiguráció.


Akciók:
 
  • 1 hónapra | 0% kedvezmény

  • 2 hónapra | 5% kedvezmény

  • 3 hónapra | 10% kedvezmény

  • 4 hónapra | 10% kedvezmény

  • 5 hónapra | 10% kedvezmény

  • 6 hónapra | 15% kedvezmény

  • 7 hónapra | 15% kedvezmény

  • 8 hónapra | 15% kedvezmény

  • 9 hónapra | 20% kedvezmény

  • 10 hónapra | 20% kedvezmény

  • 11 hónapra | 20% kedvezmény

  • 12 hónapra | 25% kedvezmény


A hostot saját tapasztalatból 4 csillagra értékelem, mert WebAdminba van mit még fejlõdnie, viszont a legtöbb kényelmi funkció megtalálható benne.

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput
« Dátum: 2012. Március 06. - 17:27:57 »
TextDrawInput
 
Bevezetõ
Hellosztok!
Eljött az a pillanat amire csak néhányan vártatok! Megosztom veletek az újabb remekmûvemet. Csapjunk is bele. Kezdjük néhány képpel.
Képek
\"samp034ax.png\"
\"samp035jn.png\"
\"samp036tg.png\"
Bevitt szöveg:
\"samp037qr.png\"
Kép a titkosításról:
\"samp038rf.png\"
Funkció
 

//a title nevezetû paraméterrel a \"textdraw címét\" lehet megadni vele. A fentebbi képeken jelen esetben: \"Teszt Script\"
//a text paraméterrel a \"textdraw\" szövegét lehet változtatni. A fentebbi képeken a \"Teszt Script\" alatt található
//ha az encryption true-ra teszed akkor a szöveg csillagozva lesz! (magyarul titkosítás)
//ha a boxtitle-el a fehér szövegdoboz címét lehet változtatni (alapesetben \"JELSZÓ\")
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, textid, title[], text[], bool:encryption, boxtitle[]);

 
Eljárása
 

public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]);

 
Példa a használatára
 

#define TEXT_TEST   1000
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
return 1;
}
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[])
{
if(textid == TEXT_TEST)
SendClientMessage(playerid, -1, input);
return 1;
}

 
Figyelem!
A FilterScriptként szeretnéd használni, akkor a következõ dolgot kell a beágyazás elé írnod:
 

#define FILTERSCRIPT

 
Ha nem akarod hogy figyelmeztessen hogy elérted a karakter limitet, esetleg túl kevés használd a következõ beágyazást:
 

#define DONTUSE_ALERT

 
Letöltés
SolidFiles
PasteBin
A TextDrawot a következõ FilterScriptbõl szereztem:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=308561

33
Készülõ munkák / TextDrawInput
« Dátum: 2012. Február 29. - 19:35:04 »
TextDrawInput
 
Bevezetõ
Hellosztok!
A rövidesen publikálásra szánt függvénykönyvtáramat fogom kiadni, melynek segítségével feljavíthatod/tuningolhatod a szervered admin scriptjét, saját scriptedet ezzel a csöpke függvénnyel.
Képek
\"samp034ax.png\"
\"samp035jn.png\"
\"samp036tg.png\"
Bevitt szöveg:
\"samp037qr.png\"
Funkció
 
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, textid, input[]);

 
Eljárása
 
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]);

 
Példa
 

#define TEXT_TEST   1000
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, TEXT_TEST, \"Teszt\");
return 1;
}
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[])
{
if(textid == TEXT_TEST)
SendClientMessage(playerid, -1, input);
return 1;
}

 
U.I.: A TextDrawot egy FilterScriptbõl szereztem :)

34
Pluginok és Programok / MD5 Hash
« Dátum: 2012. Január 30. - 17:08:56 »
MD5 Hash
 
Üdv készítettem számotokra egy MD5 hash plugint! Használata igen egyszerû.
Készítõ: DrAkE
Verzió: 1.0.0.0
Program: Microsoft Visual Studio 2010 Professional
Figyelem! Ha a plugin nem menne akkor .NET Framework 4.0 letöltése kötelezõ!
Használata:
[pawn]native MD5_Hash(tarolo[ ], const szoveg[ ], hossz = sizeof(tarolo));[/pawn]
 

new teszt[HASH_LENGHT];
MD5_Hash(teszt, \"szoveg\");

 
Majd kiiratjuk:
 
print(teszt);

 
És az alábbi dolgot fogja kiadni:
 
f8048b424496a23885767471f23731af

 
Letöltés:
 

35
Drift / Test [Drift/MAX ANGLE]
« Dátum: 2012. Január 29. - 18:02:50 »
Csináltam egy kis videót. Tudom nem a legszebb, legcsicsásabb. Zene nincs rajta. Ez amolyan \"teszt videó\" :D
 

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / GetCommandParams
« Dátum: 2012. Január 28. - 12:29:01 »
GetCommandParams
 
Üdvözöllek titeket. Ma egy egyszerû, ám nagyszerû függvényt akarok nektek bemutatni. Ha nincs kedvetek áttérni parancs feldolgozó függvénykönyvtárakra, és szeretnél maradni a régi és könnyû parancsoknál akkor ezt neked találták ki! A neve GetCommandParams. Ennek a segítségével könnyen feldarabolhatod az OnPlayerCommandTextben meghívott parancsokat. Használata igen egyszerû:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
GetCommandParams(cmdtext);
if(!strcmp(funcname, \"/tesztparancs\", false))
{
    print(par);
    return 1;
}
return 0;
}

 
Amint láthatjátok a parancsot nem a cmdtextben keressük, hanem az ún. \"funcname\" változóban. Ha a bevitt parancsnak van paraméterei akkor azt könnyen fellehet darabolni. A paramétereket a \"par\" nevû változóban tárolja!
Nézzünk egy példát:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
GetCommandParams(cmdtext);
if(!strcmp(funcname, \"/givemoney\", false))
{
new
   penz,
   jatekos,
   string[128];
if(sscanf(par, \"dd\", jatekos, penz)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HASZNÁLAT: /givemoney [játékos id] [pénz]\");
else if(penz <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HIBA: A pénz összeg nem megfelelõ!\");
else if(!IsPlayerConnected(jatekos)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
else
{
   format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %d$-t a következõ játékosnak: %dID\", penz, jatekos);
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
   format(string, sizeof(string), \"Kaptál %d$-t!\", penz);
   SendClientMessage(jatekos, 0xFFFFFF, string);
}
return 1;
}
return 0;
}

 
Letöltés:
SolidFiles
PasteBin

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / DRCMD - Gyors és egyszerû parancs feldolgozó!
« Dátum: 2012. Január 26. - 23:06:59 »
DRCMD 1.3
 
Leírás
Nos szerintem mindenki ismeri a parancs feldolgozókat. Céljuk minél gyorsabban és a legegyszerûbb módon kezelni a scripterek/játékosok számára a parancsokat. Mivel ez a parancs feldolgozó nem használ összehasonlító elemzéseket, hanem egybõl meghívja a funkciót, ezáltal gyors. Használata igen egyszerû, és könnyedén darabolhatjuk fel a paramétereket!
Használat
Nézzünk elõször is egy könyebb példát:
 

DRCMD:teszt(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Ez egy teszt szöveges üzenet!\");
return 1;
}

 
Egy \"bonyolultabb\" pénzadó kódot:
 

DRCMD:teszt(playerid, params[])
{
new penz, jatekos;
if(sscanf(params, \"dd\", jatekos, penz)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HASZNÁLAT: /givemoney [játékos id] [pénz]\");
else if(penz <= 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"HIBA: A pénz összeg nem megfelelõ!\");
else if(!IsPlayerConnected(jatekos)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"A játékos nem elérhetõ!\");
else
{
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen adtál %d$-t a következõ játékosnak: %dID\", penz, jatekos);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, string);
format(string, sizeof(string), \"Kaptál %d$-t!\", penz);
SendClientMessage(jatekos, 0xFFFFFF, string);
}
return 1;
}

 
Hivatkozás
Ha netán szeretnél a parancsodhoz \"rövidítést\" használni. Akkor azt megteheted az alábbi módon:
 

DRCMD:te(playerid, params[])
{
return drcmd_teszt(playerid, params[]);
}

 
Szinonimái
Ha leakarod cserélni a mostani parancs feldolgozód (például ZCMD), akkor lehetõséged van ezt könnyen megtenni. Csak fogod kiveszed a ZCMD-t és helyette berakod a DRCMD-t. A DRCMD ugyanis tartalmazza a ZCMD-ben található makrókat, így szinte még csak cserélgetned se kell a dolgokat!
Szinonimái:
 

DRCMD:parancs(playerid, params[])
DRCMD_parancs(playerid, params[])
drcmd(parancs, playerid, params[])
CMD:parancs(playerid, params[])
COMMAND:parancs(playerid, params[])

 
Figyelem
Ha leakarod kérdezni a paraméter hosszúságát, azt ne az strlen függvénnyel tedd, hanem használd az isnull függvényt
 

if(isnull(params))

 
Gyorsasága ZCMD-vel szemben
\"speedmk.jpg\"
Letöltés
1.3:
 

38
Törölt RP Szerverek / Phoenix RolePlay
« Dátum: 2012. Január 06. - 16:04:01 »
PhoenixRPG
 
Új RolePlay szerver a láthatáron!
Egy új, mégis tetszetõs, és újító szellemmel bíró szervert szeretnék most nektek bemutatni.
A PhoenixRPG-rõl van szó. A szerveren még teljesen új, sokak által még felfedezésre váró megoldások, illetve funkciók segítségével hivatott a játék élményét növelni, és teszik a játékot élvezhetõvé. A szerver készítése során törekedtünk a legeslegjobbra, idõt és energiát nem spórolva írtuk meg módunkat, mely fél év kemény munkája után várja leendõ játékosait.
A szerveren jelenleg csak alap frakciók vannak használatban, de törekedtünk arra, hogy a játékosok kifejezhessék kreativitásukat a játék során, és sok, más szervereken még nem látott funkciókat és megoldásokat alkalmazva formáltuk ezeket. Igény esetén két frakció is be van tervezve, mely szintén egyedi, és máshol még nem látott, de jelenleg a következõk vannak használatban:
Frakciós munkák:
 
  • Rendõrség (SFPD)

  • Mentõ (SFMD)

  • Riporter (CNN)

  • Autószerelõ

  • Önkormányzat

  • Yakuza

  • Orosz Maffia


Normál munkák:
 
  • Futár munka

  • Úttisztító

  • Kamionos

  • Taxis

  • Detektív

  • Drog Díler

  • Fegyver Kereskedõ


Amit még kiemelnék, hogy egyedi NPC rendszer került bescriptelésre, ami több területen is, jelen van a játék során. Illetve egyedi war és bankrablás rendszer is. Karaktereket a webes kezelõfelületünkön tudtok regisztrálni, melyen késõbbiekben adminisztrálni is lehet. Egyenlõre még csak alap funkciók érhetõk el, de kis idõn belül számtalan funkcióval bõvül a kínálat.
Elérhetõségek:
Weboldal: http://phoenixrpg.tk
UserCP: http://87.229.116.71/
IP: 87.229.116.71:8888
A regisztrációkor meg kell várnod míg egy admin elbírálja AZT és csak utána tudsz játszani!
A fórumra és a UserCP-re való regisztrálás FONTOS!
Státusz mérõnk: (made by me :D )
\"?tipus=0\"
\"?tipus=1\"
Kérem hogy a trollkodó hozzászólásokat kíméljük!

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Phoenix Role Play
« Dátum: 2012. Január 03. - 20:29:43 »
PhoenixRPG
 
Új RolePlay szerver a láthatáron!
Egy új, mégis tetszetõs, és újító szellemmel bíró szervert szeretnék most nektek bemutatni.
A PhoenixRPG-rõl van szó. A szerveren még teljesen új, sokak által még felfedezésre váró megoldások, illetve funkciók segítségével hivatott a játék élményét növelni, és teszik a játékot élvezhetõvé. A szerver készítése során törekedtünk a legeslegjobbra, idõt és energiát nem spórolva írtuk meg módunkat, mely fél év kemény munkája után várja leendõ játékosait.
A szerveren jelenleg csak alap frakciók vannak használatban, de törekedtünk arra, hogy a játékosok kifejezhessék kreativitásukat a játék során, és sok, más szervereken még nem látott funkciókat és megoldásokat alkalmazva formáltuk ezeket. Igény esetén két frakció is be van tervezve, mely szintén egyedi, és máshol még nem látott, de jelenleg a következõk vannak használatban:
Frakciós munkák:
 
  • Rendõrség (SFPD)

  • Mentõ (SFMD)

  • Riporter (CNN)

  • Autószerelõ

  • Önkormányzat

  • Yakuza

  • Orosz Maffia


Normál munkák:
 
  • Futár munka

  • Úttisztító

  • Kamionos

  • Taxis

  • Detektív

  • Drog Díler

  • Fegyver Kereskedõ


Amit még kiemelnék, hogy egyedi NPC rendszer került bescriptelésre, ami több területen is, jelen van a játék során. Illetve egyedi war és bankrablás rendszer is. Karaktereket a webes kezelõfelületünkön tudtok regisztrálni, melyen késõbbiekben adminisztrálni is lehet. Egyenlõre még csak alap funkciók érhetõk el, de kis idõn belül számtalan funkcióval bõvül a kínálat.
Elérhetõségek:
Weboldal: http://phoenixrpg.tk
UserCP: http://87.229.116.71/
IP: 87.229.116.71:8888
A regisztrációkor meg kell várnod míg egy admin elbírálja AZT és csak utána tudsz játszani!
A fórumra és a UserCP-re való regisztrálás FONTOS!
Státusz mérõnk: (made by me :D )
\"?tipus=0\"
\"?tipus=1\"

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Jelentett hozzászólás : Re:[FS]Bomba 0.1b
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 21:14:11 »
A hozzászólást jelentette: : DrAkE
A hozzászólást írta:  : ~BlackStyler~ - Ma - 20:56:16
Link a hozzászóláshoz
A jelentõ a következõ megjegyzést fűzte hozzá :
bump 2. személy

41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Jelentett hozzászólás : Re:[FS]Bomba 0.1b
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 21:14:00 »
A hozzászólást jelentette: : DrAkE
A hozzászólást írta:  : Pedroka - Ma - 20:14:00
Link a hozzászóláshoz
A jelentõ a következõ megjegyzést fűzte hozzá :
bump 1. személy

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / DrA Pickup
« Dátum: 2011. Április 12. - 16:05:56 »
\"drapickup.png\"
 
Hellosztok!
Szeretném bemutatni az újonnan készült függvénykönyvtáram, amely segítségével könnyen készíthettek fegyver, élet, páncél és pénz pickuppokat. A függvénykönyvtár mellé jut egy filterscript is mely segítségével könnyen készíthettek pickuppokat.
Készítési idõ: kb. 45 perc.
Tulajdonos: DrAkE (Én)
Kiadatási dátum: 2011. 04. 12.
Függvények:
 
  • CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)


Parancsok:
 
  • /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment(nem szükséges)]

  • /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment(nem szükséges)]

  • /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment(nem szükséges)]

  • /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment(nem szükséges)]


A parancsok segítségével készíthettek könnyedén pickuppokat melyeket egy fájlba ment! (Játékban nem hozza létre a pickuppokat!)
Pickup idkrõl:
 
  • 1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol.

  • 2 - Felvehetõ, halál után respawnol.

  • 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).


Függvénykönyvtár:
 
/*
*            DrA Pickup 1.0.1
*      Minden jog fenttartva! © By: DrAkE
*
* Tulajdonos   : DrAkE
* Idõ         : 2011.04.12
*
* A függvény szabadon terjeszthetõ.
* És természetesen szabadon használható :D
* Köszönet:
*         Y_Less      -   sscanf2
*          DracoBlue   -   dcmd
*          Incognito   -   streamer
*
* Külön köszönet:
*                  Thiadmer - PAWN.
*               SA:MP Csapat múlt, jelen, jövõ - SA:MP.
*
*
* Funkciók:
*          CreateWeaponPickup - Fegyver pickup készítése.
*          CreateHealthPickup - Élet pickup készítése.
*          CreateArmourPickup - Páncél pickup készítése.
*          CreateMoneyPickup - Pénz pickup készítése
*/
/*
native CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1);
native CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
native CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
native CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
*/
#include <streamer>
#define MAXPICKUPS  100
enum Fegyver
{
pickup,
modell,
loszer,
Float:X,
Float:Y,
Float:Z
}
new EletInfo[MAXPICKUPS][2];
new PancelInfo[MAXPICKUPS][2];
new PenzInfo[MAXPICKUPS][2];
new FegyverInfo[MAXPICKUPS][Fegyver];
new FegyverObject[] = {
        0, // Ököl
        331, // Boxer
        333, // Golf Ütõ
        334, // Nitestick
        335, // Kés
        336, // Bézbóz ütõ
        337, // Ásó
        338, // Biliárd ütõ
        339, // Catana
        341, // Fûrész
        321, // Lila Dildo
        322, // Rövid Fehér Dildo
        323, // Hosszú Fehér Dildo
        324, // Vibrátor
        325, // Virágok
        326, // Cane
        342, // Gránát
        343, // Könny Gáz
        344, // Molotov
        0,
        0,
        0,
        346, // Glock
        347, // Hangtompítós Colt
        348, // Desert Eagle
        349, // Shotgun
        350, // Sawn Off
        351, // Combat Shotgun
        352, // Micro UZI
        353, // MP5
        355, // AK47
        356, // M4
        372, // Tec9
        357, // Rifle
        358, // Távcsöves
        359, // Rakéta Vetõ
        360, // Hõ Követõ Rakéta Indító
        361, // Lángszóró
        362, // Minigun
        363, // Detonátor táska
        364, // Detonátor Gomb
        365, // Spray
        366, // Fire Extinguisher
        367, // Fényképezõ
        368, // Éjjellátó
        368, // Infra szemüveg
        371 // Ejtõernyõ
};
/*----------------------------------------------------------------------------*-
Funkció:
CreateWeaponPickup
Paraméterei:
pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
wepid - A fegyver idje.
ammo - A fegyver lõszer mennyisége.
Xpos - A pickup X helyzete.
Ypos - A pickup Y helyzete.
Zpos - A pickup Z helyzete.
interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
Visszatérése: Nincs
-*----------------------------------------------------------------------------*/
stock
CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
{
if(wepid >= 0)
{
    if(ammo >= 0)
    {
       new fegyver;
           for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++)
           {
               if(FegyverInfo[a][X] == 0.0)
               {
                   fegyver = a;
                   break;
      }
   }
   if(fegyver > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\");
   else{
       if(pickupid) pickupid = 2;
      else if(!pickupid) pickupid = 3;
      else if(pickupid == 3) pickupid = 4;
       FegyverInfo[fegyver][modell] = wepid;
       FegyverInfo[fegyver][loszer] = ammo;
       FegyverInfo[fegyver][X] = Xpos;
       FegyverInfo[fegyver][Y] = Ypos;
       FegyverInfo[fegyver][Z] = Zpos;
      FegyverInfo[fegyver][pickup] = CreateDynamicPickup(FegyverObject[FegyverInfo[fegyver][modell]], pickupid, FegyverInfo[fegyver][X], FegyverInfo[fegyver][Y], FegyverInfo[fegyver][Z], virtual, interior, playerid);
      return fegyver;
   }
}else print(\"HIBA: A lõszer értéke nem lehet egyenlõ a nullával (0)!\");
}else print(\"HIBA: A fegyverid értéke nem lehet egyenlõ a nullával (0)!\");
return 0;
}
/*----------------------------------------------------------------------------*-
Funkció:
CreateHealthPickup
Paraméterei:
pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
health - A pickup mennyi életet adjon a felvevõnek.
Xpos - A pickup X helyzete.
Ypos - A pickup Y helyzete.
Zpos - A pickup Z helyzete.
interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
Visszatérése: Nincs
-*----------------------------------------------------------------------------*/
stock
CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
{
if(health != 0)
{
new elet;
       for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++)
       {
   if(EletInfo[a][0] == 0)
   {
      elet = a;
      break;
   }
}
if(elet > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\");
else{
    if(pickupid) pickupid = 2;
   else if(!pickupid) pickupid = 3;
   else if(pickupid == 3) pickupid = 4;
   EletInfo[elet][0] = health;
   EletInfo[elet][1] = CreateDynamicPickup(1240, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid);
   return elet;
}
}else print(\"HIBA: Az élet értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\");
return 0;
}
/*----------------------------------------------------------------------------*-
Funkció:
CreateArmourPickup
Paraméterei:
pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
armour - A pickup mennyi páncélt adjon a felvevõnek.
Xpos - A pickup X helyzete.
Ypos - A pickup Y helyzete.
Zpos - A pickup Z helyzete.
interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
Visszatérése: Nincs
-*----------------------------------------------------------------------------*/
stock
CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
{
if(armour != 0)
{
new pancel;
       for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++)
       {
   if(PancelInfo[a][0] == 0)
   {
      pancel = a;
      break;
   }
}
if(pancel > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\");
else{
    if(pickupid) pickupid = 2;
   else if(!pickupid) pickupid = 3;
   else if(pickupid == 3) pickupid = 4;
   PancelInfo[pancel][0] = armour;
   PancelInfo[pancel][1] = CreateDynamicPickup(373, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid);
   return pancel;
}
}else print(\"HIBA: A páncél értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\");
return 0;
}
/*----------------------------------------------------------------------------*-
Funkció:
CreateMoneyPickup
Paraméterei:
pickupid - A pickup típusa (1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol, 2 - Felvehetõ, halál után respawnol, 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).
money - A pickup mennyi pénzt adjon a felvevõnek.
Xpos - A pickup X helyzete.
Ypos - A pickup Y helyzete.
Zpos - A pickup Z helyzete.
interior - Melyik interiorba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
virtual - Melyik virtuális világba szeretnéd létrehozni (elhagyható paraméter).
Visszatérése: Nincs
-*----------------------------------------------------------------------------*/
stock
CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)
{
if(money != 0)
{
new penz;
       for(new a = 0; a < MAXPICKUPS; a++)
       {
   if(PenzInfo[a][0] == 0)
   {
      penz = a;
      break;
   }
}
if(penz > MAXPICKUPS) return print(\"HIBA: Növelld a pickup limit számát (MAXPICKUPS)\");
else{
    if(pickupid) pickupid = 2;
   else if(!pickupid) pickupid = 3;
   else if(pickupid == 3) pickupid = 4;
   PenzInfo[penz][0] = money;
   PenzInfo[penz][1] = CreateDynamicPickup(1212, pickupid, Xpos, Ypos, Zpos, virtual, interior, playerid);
   return penz;
}
}else print(\"HIBA: A pénz értéke nem lehet egyenlõ nullával (0)!\");
return 0;
}
public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i = 0; i < MAXPICKUPS; i++)
{
if(pickupid == FegyverInfo[pickup])
{
       GivePlayerWeapon(playerid, FegyverInfo[modell], FegyverInfo[loszer]);
       break;
}
else if(pickupid == EletInfo[1])
{
    new Float:health;
          GetPlayerHealth(playerid, health);
    SetPlayerHealth(playerid, (health+EletInfo[0]));
    break;
}
else if(pickupid == PancelInfo[1])
{
    new Float:armour;
          GetPlayerArmour(playerid, armour);
    SetPlayerArmour(playerid, (armour+PancelInfo[0]));
    break;
}
else if(pickupid == PenzInfo[1])
{
   GivePlayerMoney(playerid, PenzInfo[0]);
   break;
}
}
return 1;
}

 
Segéd script:
 
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFFF
new string[256];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Pickup lerakó betöltve By DrAkE\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
dcmd_cwp(playerid, params[])
{
new Float:pos[3];
new id, fegyverid, loszer, komment[128];
    if(sscanf(params, \"dddS()\", id, fegyverid, loszer, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment jelzõ]\");
else{
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
format(string, sizeof(string), \"CreateWeaponPickup(%d, %d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, fegyverid, loszer, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment);
new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append);
fwrite(fajl, string);
fclose(fajl);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\");
}
return 1;
}
dcmd_chp(playerid, params[])
{
new Float:pos[3];
new id, elet, komment[128];
    if(sscanf(params, \"ddS()\", id, elet, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment jelzõ]\");
else{
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
format(string, sizeof(string), \"CreateHealthPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, elet, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment);
new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append);
fwrite(fajl, string);
fclose(fajl);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\");
}
return 1;
}
dcmd_cap(playerid, params[])
{
new Float:pos[3];
new id, pancel, komment[128];
    if(sscanf(params, \"ddS()\", id, pancel, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment jelzõ]\");
else{
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
format(string, sizeof(string), \"CreateArmourPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, pancel, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment);
new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append);
fwrite(fajl, string);
fclose(fajl);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\");
}
return 1;
}
dcmd_cmp(playerid, params[])
{
new Float:pos[3];
new id, penz, komment[128];
    if(sscanf(params, \"ddS()\", id, penz, komment)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment jelzõ]\");
else{
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
format(string, sizeof(string), \"CreateMoneyPickup(%d, %d, %f, %f, %f, %d, %d);%s%s\\r\\n\", id, penz, pos[0], pos[1], pos[2], GetPlayerInterior(playerid), GetPlayerVirtualWorld(playerid), komment[0] ? (\" // \") : (\"\"), komment);
new File:fajl = fopen(\"savedposition.txt\", io_append);
fwrite(fajl, string);
fclose(fajl);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"SERVER: Pickup létrehozva!\");
}
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(cwp, 3, cmdtext);
dcmd(chp, 3, cmdtext);
dcmd(cap, 3, cmdtext);
dcmd(cmp, 3, cmdtext);
return 0;
}

 
Vagy ha valamelyikõtök lusta lenne lentebb megtalálhatjátok a letöltõ linket! (Pluginnal, függvénykönyvtárakkal és a scriptel együtt!)
Letöltés:
http://solidfiles.com/d/f05c7/
U.I.: Ha van még ötletetek mit rakhatnék bele nyugodtan írjátok ide!

43
Készülõ munkák / [INC] DrA Pickup
« Dátum: 2011. Április 11. - 19:43:59 »
DrA Pickup
 
Hellosztok!
Szeretném bemutatni az újonnan készülõ függvénykönyvtáram, amely segítségével könnyen készíthettek fegyver, élet, páncél és pénz pickuppokat. A függvénykönyvtár mellé fog jutni egy filterscript is melyek segítségével könnyen készíthettek pickuppokat.
 
Függvények:
 
  • CreateWeaponPickup(pickupid, wepid, ammo, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateHealthPickup(pickupid, health, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateArmourPickup(pickupid, armour, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)

  • CreateMoneyPickup(pickupid, money, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Zpos, interior=-1, virtual=-1, playerid=-1)


Parancsok:
 
  • /cwp [pickupid(1/2/3)] [fegyverid] [lõszer] [komment(nem szükséges)]

  • /chp [pickupid(1/2/3)] [élet] [komment(nem szükséges)]

  • /cap [pickupid(1/2/3)] [páncél] [komment(nem szükséges)]

  • /cmp [pickupid(1/2/3)] [pénz] [komment(nem szükséges)]


Pickup idkrõl:
 
  • 1 - Felvehetõ, néhány perc elteltével újra respawnol.

  • 2 - Felvehetõ, halál után respawnol.

  • 3 - Spawn után, néhány perc elteltével eltûnik (fegyver dropphoz tökéletes).


Remélem várjátok.
U.I.: Ha van még ötletetek mit rakhatnék bele nyugodtan írjátok ide!

44
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Automata Mozgó Kapuk
« Dátum: 2011. Március 29. - 16:18:02 »
Legközelebb magad zárd le!

45
SA-MP: Szerverfejlesztés / dFile GYORSABB MINT Y_INI (BIZONYÍTÉKKAL)
« Dátum: 2011. Január 28. - 16:39:20 »

dFile
A leggyorsabb fájl és könyvtár kezelõ.
 
 
Mi ez?
Ez egy új fájlkezelõ rendszer,mely nem csupán a fájlokat,de a könyvtárakat is képes kezelni!
Figyelem: A fájl rendszer a scriptfiles mappába lett korlátozva néhány hiba elkerülése végett!
Miért ez?
A rendszer nagyon egyszerû és egyértelmû,hasonló a funkciói a többi fájlkezelõhöz de nem tartalmaz felesleges dolgokat!
Még van egy nagy elõnye: Ez a LEGGYORSABB fájlkezelõ rendszer! Hogy miért? Mivel egy pluginra alapul.
Ki készítette?
A plugint JaTochNietDan készítette.
/*
 *            Dfile 1.0.6
 *      Minden jog fenttartva! ˆ By: DrAkE
 *
 * Tulajdonos   : DrAkE
 * Idõ         : 2011.01.27
 *
 * A függvény szabadon terjeszthetõ.
 * És természetesen szabadon használható :D
 * Köszönet:
 *         ChuckNorris    - Tesztelés, segítség
 *          Fade          - Tesztelés, segítség
 *          Y_Less         - boolstr függvény
 *          JaTochNietDan    - FileManager
 *
 * Külön köszönet:
 *                  Thiadmer - PAWN.
 *               SA:MP Csapat múlt, jelen, jövõ - SA:MP.
*/
Összehasonlítás y_ini-vel:
\"gyorsasag.jpg\"
Funkciók:
           dfile_Create - Fájl létrehozása.Paraméterek:
      
(fajl[])

 
      fajl[] karakterlánc típusú paraméter a fájl neve.
      
           dfile_Delete - Fájl törlése.
      
(fajl[])

 
      fajl[] a törlendõ fájl neve.
      
           dfile_Open - Fájl megnyitása.
      
(fajl[])

 
      fajl[] a fájl neve/helye.
      
           dfile_CreateDirectory - Könyvtár létrehozása.
      
(mappa[])

 
      mappa[] a könyvtár neve,helye.
      
           dfile_DeleteDirectory - Könyvtár törlése.
      
(mappa[])

 
      mappa[] a könyvtár neve,helye.
           dfile_DirectoryExists - Ellenörzi hogy az adott mappa létezik-e
      
mappa[]

 
      mappa[] az adott mappa ellenörzése.         
           dfile_WriteString - Karakterlánc írása adott fájlba.
      
(parameter[], ertek[])

 
      parameter[] melyik kulcshoz írjon,
      ertek[] mit.
      Példa:
      
kulcs=ertek

 
      
           dfile_WriteInt - Egész szám írása adott fájlba.
      
(parameter[], ertek[])

 
          parameter[] melyik kulcshoz írjon,
      ertek[] mit.
      Példa:
      
kulcs=ertek

 
      dfile_WriteBool - logikai ( igaz=hamis ) érték írása adott fájlba.
      
(parameter[], bool:ertek)

 
           parameter[] melyik kulcshoz írjon,
      bool:ertek mit. (false/true)
      Példa:
      
kulcs=true

 
           dfile_WriteFloat - Lebegõpontos szám írása fájlba.
      
(parameter[], ertek[])

 
           parameter[] melyik kulcshoz írjon,
      ertek[] mit.
      Példa:
      
kulcs=ertek

 
           dfile_ReadString - karakterlánc olvasása fájlból.
      
(parameter[])

 
      parameter[] melyik kulcs értékét.
      
           dfile_ReadInt - Egész szám olvasása fájlból.
      
(parameter[])

 
      parameter[] melyik kulcs értékét.
      
           dfile_ReadFloat - Lebegõpontos szám olvasása fájlból.
      
(parameter[])

 
      parameter[] melyik kulcs értékét.
           dfile_ReadBool - Bool érték olvasása fájlból.
      
(parameter [])

 
      parameter [] paraméter értéke.         
           dfile_MoveFile - Fájl mozgatása adott mappába.Fontos a kiterjesztés és hogy a célmappa létezzen!
      
(fajl[], cel[])

 
      fajl[] melyik fájlt mozgassa,
      cel[] hova.
           dfile_RenameFile - Fájl átnevezése. Fontos a kiterjesztés megadása!
      
(reginev[], ujnev[])

 
      reginev[] melyik fájlt kivánod átnevezni.
      ujnev[] a kívánt fájl új neve.
           dfile_SaveFile - Értékek mentése adott fájlba.
      
fajl[]

 
      fajl[] az adatok melyik fájlba mentõdjenek.
           dfile_FileExists - Ellenörzi hogy az adott fájl létezik-e
      
fajl[]

 
      fajl[] az adott fájl ellenörzése.
           dfile_ParseString - Összehasonlítja a paramétert és a bevitt karakterláncot.
      
(parameter[], ertek[])

 
      parameter[] a kulcs neve,
      ertek[] az érték,amivel összehasonlítja a kulcs értékét.
      
           dfile_ParseInt - Összehasonlítja a paramétert és a bevitt egész szám értékét.
      
(parameter[], ertek[])

 
      parameter[] a kulcs neve,
      ertek[] az érték,amivel összehasonlítja a kulcs értékét.
      
           dfile_ParseFloat - Összehasonlítja a paramétert és a bevitt lebegõpontos szám értékét.
      
(parameter[], ertek[])

 
      parameter[] a kulcs neve,
      ertek[] az érték,amivel összehasonlítja a kulcs értékét.
      
           dfile_ParseBool - Összehasonlítja a paramétert és a bevitt logikai érték értékét.
      
(parameter[], ertek[])

 
      parameter[] a kulcs neve,
      ertek[] az érték,amivel összehasonlítja a kulcs értékét.
           dfile_IsSet - Ellenörzi hogy a paraméternek van-e értéke.
      
(parameter[])

 
      parameter[] a kulcs neve
           dfile_UnSet - Törli a paraméter értékét.
      
(parameter[])

 
      parameter[] a kulcs neve
           dfile_MultiSet - Több érték írása fájlba.
      
(tipusok[], {Float,_}:...)

 
      tipusok[] - paraméterek típusa.
      Lehetséges típusok:
      

  •                

  • \"s\" - string
                   

  • \"d\" - integer
                   

  • \"b\" - boolean
                   

  • \"f\" - float
          


           dfile_MultiGet - Több élrték lekérdezése egy fájlból.
      
(tipusok[], {Float,_}:...)

 
      tipusok[] - paraméterek típusa.
      Lehetséges típusok:
      

  •                

  • \"s\" - string
                   

  • \"d\" - integer
                   

  • \"b\" - boolean
                   

  • \"f\" - float
          

      
Teszt script:
 
#include <a_samp>
#include <dfile>
#include <YSI\\y_ini>
#define FILTERSCRIPT
new gInt, formalas[128];
#define fDFILE \"DFILE_Test.txt\"
#define fYINI \"YINI_Test.txt\"
#define WRITES 1000
#define READS 100000
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\\n\");
    print(\"---------------------\");
    print(\"Writing Tests Started\");
    new
        initialTick,
        DFILE_tick,
        YINI_tick;
    print(\"-Testing dFile\");
    //dFile Write
    {
        dfile_Create(fDFILE);
        dfile_Open(fDFILE);
        initialTick=GetTickCount();
        for(new i;i<WRITES;i++)format(formalas, sizeof(formalas), \"%d\", i), dfile_WriteInt(formalas, i);
        dfile_SaveFile();
        dfile_CloseFile();
        DFILE_tick=GetTickCount()-initialTick;
    }
    print(\"-Testing Yini\\n\");
    //Yini Write
    {
        new
            INI:file = INI_Open(fYINI);
        initialTick=GetTickCount();
        for(new i;i<WRITES;i++)format(formalas, sizeof(formalas), \"%d\", i), INI_WriteInt(file, formalas, i);
        INI_Close(file);
        YINI_tick=GetTickCount()-initialTick;
    }
    printf(\"\\n-nTest Results %d Writes\\n\", WRITES);
    printf(\" - dFile:\\t%d\", DFILE_tick);
    printf(\" - Yini:\\t%d\", YINI_tick);
print(\"---------------------\\n\\n\");
print(\"---------------------\");
    print(\"Reading Tests Started\");
    print(\"-Testing dFile\");
    {
        dfile_Create(fDFILE);
        dfile_Open(fDFILE);
        initialTick=GetTickCount();
        for(new i;i<READS;i++)dfile_ReadInt(\"0\");
        DFILE_tick=GetTickCount()-initialTick;
    }
    print(\"-Testing Yini\\n\");
    {
        new
            INI:file = INI_Open(fYINI);
        initialTick=GetTickCount();
        for(new i;i<READS;i++)
        {
            INI_Load(fYINI);
        }
        INI_Close(file);
        YINI_tick=GetTickCount()-initialTick;
    }
    printf(\"\\n- Test Results %d Reads\\n\", READS);
    printf(\" - dFile:\\t%d\", DFILE_tick);
    printf(\" - Yini:\\t%d\\n\\n\", YINI_tick);
    print(\"---------------------\");
}
INI:filename[](name[], value[])
{
    INI_Int(\"TEST_TAG\", gInt);
    return 0;
}

 
Használat:
 
#include <a_samp>
#include <dfile>
main()
{
new valtozo1[3][128], valtozo2[2], float:valtozo3, bool:valtozo4;
dfile_Create(\"teszt.ini\");
dfile_Open(\"teszt.ini\");
dfile_WriteString(\"Parameter0\", \"teszt1234234\");
dfile_WriteInt(\"Parameter1\", 999999999);
dfile_WriteFloat(\"Parameter2\", 0.97398457987);
dfile_WriteBool(\"Parameter3\", true);
dfile_MultiSet(\"ssddfbs\",
\"teszt\", \"valami\",
\"teszt2\", \"tesztide\",
\"teszt3\", 30,
\"teszt4\", 50,
\"teszt5\", 36.23425,
\"teszt6\", true,
\"teszt7\", \"megintvalami\"
);
dfile_MultiGet(\"ssddfbs\",
\"teszt\", valtozo1[0],
\"teszt2\", valtozo1[1],
\"teszt3\", valtozo2[0],
\"teszt4\", valtozo2[1],
\"teszt5\", valtozo3,
\"teszt6\", valtozo4,
\"teszt7\", valtozo1[2]
);
dfile_SaveFile();
printf(\"%s|%s|%d|%d|%f|%b|%s\", valtozo1[0], valtozo1[1], valtozo2[0], valtozo2[1], valtozo3, valtozo4, valtozo1[2]);
dfile_Open(\"teszt.ini\");
printf(\"%s\", dfile_ReadString(\"Parameter0\"));
printf(\"%d\", dfile_ReadInt(\"Parameter1\"));
printf(\"%f\", dfile_ReadFloat(\"Parameter2\"));
printf(\"%d\", dfile_ReadBool(\"Parameter3\"));
printf(\"%d\", dfile_ParseString(\"Parameter0\", \"teszt1234234\"));
printf(\"%d\", dfile_ParseInt(\"Parameter1\", 345));
printf(\"%d\", dfile_ParseFloat(\"Parameter2\", 0.973984));
printf(\"%d\", dfile_ParseBool(\"Parameter3\", true));
dfile_CloseFile();
}

 
Letöltés:
v1.0.5: Letöltés
v1.0.6: Letöltés
v1.0.9: Letöltés
v1.1.0: Letöltés
v1.1.1: Letöltés
Frissitések:
Frissített funkciók:
 
  • dfile_WriteString - Nem írta felül a paraméter értékét ha az már létezett!

Új függvények kerültek be:
 
  • dfile_FileExists

  • dfile_DirectoryExists

  • dfile_RenameFile

  • dfile_IsSet

  • dfile_UnSet

  • dfile_MultiSet

  • dfile_MultiGet


Néhány funkció megváltozott:
 
  • dfile_Open - most már a fájl tartalmát is beolvassa

  • dfile_ReadString - nem kell megadni a fájl helyét/nevét


Egyéb:
 
  • Nem kell hozzá plugin ha nem akarod!

 
Leírás by ChuckNorris.

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal