Szerző Téma: DVSpawner  (Megtekintve 2630 alkalommal)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
DVSpawner
« Dátum: 2010. Július 23. - 15:26:10 »
+1 Show voters
DVSpawner 1.0
 
Hellosztok!
Csináltam egy jármu spawnolót(unalombol, tudom hogy van rengeteg)
Parancsok
 
  • /jarmuvek

  • /jarmu


A /jarmuvek parancsal elohoz egy olyan dialogot amibe fel van sorolva az összes jármu (ABC sorrendbe, én csináltam, csak a kedvetekért csináltam hogy ne keljen keresgélni)
A /jarmu paranccsal pedig ha nem akartok idot tölteni a keresgéléssel beírhatjátok az a jármu nevét,IDjét.
A scriptben van anti spawnoló szóval egyszerre csak egy kocsit tudtok spawnolni(tehát ha spawnoltok még eggyet a régi eltunik)
Ha lespawnoljátok a kocsit a script automatikusan beledug a jármube(Trailereknél mókás, hisz tudod így irányítani :D)
Használata
Boncsátok ki a RAR fájlban található két fájlt a filterscripts mappátokba, nyissátok meg a server.cfg fájlotokat és a filterscripts sorozatotokhoz adjátok hozzá ezt: DVSpawner
Kép
\"kp1.png\"
\"kp2.png\"
Letöltés
http://solidfiles.com/d/ecf9/
Remélem élvezni fogjátok.
DrAkE
« Utoljára szerkesztve: 2011. November 13. - 11:57:51 írta APC »

Nem elérhető Lömpi

  • 1257
    • Profil megtekintése
DVSpawner
« Válasz #1 Dátum: 2010. Július 23. - 17:23:37 »
0 Show voters
Grat hozzá.. enyém is hasonló :)

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
DVSpawner
« Válasz #2 Dátum: 2010. Július 23. - 23:06:17 »
0 Show voters
Nagyon karaj vagy! :)
Kérdés:-Nem néztem a forrást így inkább megkérdezem ha telézzel egy másik kocsit autómatán eltunik amit teléztél az elott?

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
DVSpawner
« Válasz #3 Dátum: 2010. Július 24. - 07:50:08 »
0 Show voters
A scriptben van anti spawnoló szóval egyszerre csak egy kocsit tudtok spawnolni(tehát ha spawnoltok még eggyet a régi eltunik)

 
De ha azt akarjátok hogy ne legyen benne töröljétek a:
 
new jarmu[MAX_PLAYERS];

 
És az összes hozzá tartozó ilyet
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = 0;
return 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
   jarmu[playerid] = 0;
   return 0;
}
if(jarmu[playerid] != 0) DestroyVehicle(jarmu[playerid]);
jarmu[playerid] = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1); //itt csak az elejét:D

 
Hozzatok létre új változót. Pl.:
 
new jarmu;

 
És akkor ezeket írjátok át:
 
jarmu[playerid] = CreateVehicle(JarmuID[listitem], X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
jarmu[playerid] = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu[playerid], 0);

 
Erre:
 
jarmu = CreateVehicle(JarmuID[listitem], X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
jarmu = CreateVehicle(input, X, Y+3, Z, Angle, random(126), random(126), -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, jarmu, 0);

 
U.I: Kösz :D
« Utoljára szerkesztve: 2010. Július 24. - 07:53:08 írta DrAkE »

DVSpawner
« Válasz #4 Dátum: 2011. Február 19. - 23:28:09 »
0 Show voters
Szép okos munka :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal