Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - citromhun

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Munkaerő keresése / Mappert keressek surgosen.
« Dátum: 2013. Október 28. - 22:36:14 »
Szép napot kívánok!
 
Tegnap elhatároztam, hogy megint indítok egy Rendõrös szervert, de most jobbat, és több dologgal. Ezért mapper is kellene, mert én szkriptelni, és egyszerre mappolni most nem tudok. Pár HQ, és díszítések kellenek, pl.: Szerelõ HQ, Rendõr HQ, Mentõs HQ, Az úton fák, Villanykarók, Szórakozó helyek stb. Egyszerû dolgok.  Tehát aki úgy érzi, hogy akar segíteni nekem, azt szívesen várom.  Skype: Mindjárt.

62
Beszélgetés / Mátraverebélyi Hõerõmû
« Dátum: 2013. Október 19. - 17:32:53 »
A tegnapi napon tanulmányi kiránduláson voltam, és teljes közelségbõl láthattam, hogyan lesz áram. Amint oda értünk, egy baleset védelmi oktatáson vettem részt, amin elmondták, hogy amit majd kapunk sisakot mindig legyen a fejünkön, és a kijelölt úton haladjunk(pl.: Sárga csík mellet) mert könnyedén beszívhat mondjuk egy gép. Aztán egy filmet mutattak nekünk, hogy mi hogyan, és annak mi az eredménye.
1. lépés: Márkushegyi Bányaüzem
2. lépés: Lignit kibányázása. Kép: \"images?q=tbn:ANd9GcR80biOmh1UoYj9obQotWQpt7r5et75L6I9DgxhuR4m5c75Z7Y4uA\"
Ezt az úgy nevezet \"Lignit\"-et elszállítják az erõmûbe, és porrá örlik.
3. lépés: Elszállítás az erõmûbe.
4. lépés: Porá örlés
5. lépés: a \"Lignit\" elégetése
6. lépés: Az elégetett \"Lignit\" fel forosítsa a vizet, és aból pedig gõz keletkezik.
7. lépés: A göz megforgat egy lapátot ami, pedig áramot generál a turbinába.
Itt van animációval: http://www.energiasuli.hu/alsosok/tudastar/az_eromu_mukodese
Nos miután ezt elmondták bementünk egy torony féleségbe, ott pedig volt a Helle-Forgó. Heller László, és Forgó László találmánya, Jászberénybe gyártoták, és az erõmûbe rakták össze. Kép: \"1390705_577874668926837_436411906_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Az amit láttak gáz-t, az fáradt gõz, nem füst.
Remélem tetszett ez a kis élmény beszámolóm, további szép napot!

63
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:<HUN > DayRPG| Egy új világ kezdete!
« Dátum: 2013. Október 08. - 14:32:48 »
Rendszerek:
- Kisboltrablás
- ATM rablás
- Autó vásárlás
- Ház vásárlás
- Csempészés
- Bankrablás
[/quote]
Szinte mindegyik szerveren megtalálható ez, amit most felsoroltál. Mi lenne még jó szerintem? Biznisz rendszer, Eladható vállalatok stb.

64
Database / Citrom[]
« Dátum: 2013. Szeptember 15. - 18:41:02 »
Neved: Citrom[]
mióta driftelsz: Pár hete
mivel driftelsz: Elegy
mivel tanultál driftelni: Elegy
mikkel tudsz driftelni: Elegy
volt-e drift klánod, amit te vezettél: SdH
Szólo videóid vagy klán videóid vagy amiben szerepeltél:

Kedvenc drift: LV Casino melleti rész.
kivel tudsz legjobban driftelni: ObiWan

65
Test és Miniclip / яд drift
« Dátum: 2013. Szeptember 15. - 13:08:29 »

66
Drift / Citrom\'s Drifting
« Dátum: 2013. Szeptember 12. - 21:18:51 »
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

67
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kapu (Parancsos, Range, Gomb)
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 19:36:05 »
Üdv!
 


Gyorsba össze dobtam egy Kapu scriptet, amit 3 féle képen is lehet csinálni.

- Parancs


- Range


- Gomb


Mindent meg csináltam csak neked átt kel írni pár dolgot, és jó lesz!

 
 
Parancsra nyíló és csukódó
 

#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#include <zcmd>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
CMD:kapunyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}
CMD:kapuzar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, x,y,z 10.0);
return 1;
}

 

RangeOfPoint:
 

#include <a_samp>
new kapu;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
SetTimer(\"kapum\", 1000, 1);
}
forward kapum();
public kapum()
{
new open;
for(new i=GetMaxPlayers(); i > -1; i--)
{
if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(i, pozíció, x, y, z))
{
   open = 1;
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
   break;
}
}
if(!open)
MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
}

 

Gombra(Tûz gombra nyílik, csukódik)
 

#include <a_samp>
#define PRESSED(%0) (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
new kapu;
new kapu_state = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rX, rY, rZ);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(4) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, pozicio, x, y, z))
{
if(kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z, 10.0);
if(!kapu_state)
   MoveObject(kapu, x, y, z 10.0);
kapu_state = !kapu_state;
}
}

68
SA-MP: Szerverfejlesztés / Privát jármû
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 18:50:43 »
Sziasztok!
 
Unalomból írtam egy Privát jármû scriptet! Sorok száma: 21, Elkészítési idõ: úgy kb. 1 perc, Hogyan is van ez?: A kiválasztott jármû csak a kijelölt játékosnak fog mûködni.


 
#include <a_samp>
new privi;
public OnFilterScriptInit()
{
privi = AddStaticVehicle(411, x, y, z, a, szin, szin);
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) == privi)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(strcmp(name, \"Citrom[]\", false))
{
   RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   SendClientMessage(playerid, 0x281aeb, \"Ez nem a te jármûved hannem: Citrom[]-é\");
}
}
return 1;
}

69
SA-MP: Szerverfejlesztés / Index
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 12:59:32 »
Használat: Num 4, Num 6
 
#include <a_samp>
enum index2
{
obj1,
obj2,
bool:indexing
}
#define VEHICLE_NONE 0
#define VEHICLE_CAR 1
#define VEHICLE_BOAT 2
#define VEHICLE_TRAIN 3
#define VEHICLE_HELI 4
#define VEHICLE_PLANE 5
#define VEHICLE_BIKE 6
#define VEHICLE_MONSTERTRUCK 7
#define VEHICLE_QUADBIKE 8
#define VEHICLE_BMX 9
#define VEHICLE_TRAILER 10
new gs_vehicleTypes [] = {
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_HELI, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT,
    VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_QUADBIKE, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BMX, VEHICLE_BMX, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_BIKE,
    VEHICLE_BIKE, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_HELI, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_TRAIN, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_MONSTERTRUCK, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BIKE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAIN,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_PLANE, VEHICLE_CAR, VEHICLE_BOAT, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR, VEHICLE_CAR,
    VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_CAR, VEHICLE_TRAILER, VEHICLE_TRAILER
};
stock indexcompatible(veh)
{
new model=GetVehicleModel(veh);
/*
new compatible=1;
switch(model)
{
    case 460,476,511,512,513,519,520,553,577,592,593,548,425,417,487,488,497,563,447,469,509,481,510,462,448,581,522,461,521,523,463,586,468,471,435,450,569,570,584,590,591,606,607,608,610,611,485,538,457,532,486,406,530,537,571,572,574,449,525,583,539,441,464,465,501,564,594,472..473,493,595,484,430,452..453,446,454:
    {
        compatible=0;
    }
}
*/
return (gs_vehicleTypes[model-400]==VEHICLE_CAR)?1:0;
}
new index[MAX_VEHICLES][index2];
forward indexf(vehicleid,oldal);
public indexf(vehicleid,oldal)
{
new v=vehicleid;
if(v!=INVALID_VEHICLE_ID)
{
index[v][obj1]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj1],v,(oldal==0)?1:-1, 2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][obj2]=CreateObject(19294,0,0,0,0,0,0);
AttachObjectToVehicle(index[v][obj2],v,(oldal==0)?1:-1, -2.5, -0.2, 0,0,0);
index[v][indexing]=true;
}
return 1;
}
// PRESSED(keys)
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid,newkeys,oldkeys)
{
if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    if(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT)||PRESSED(KEY_ANALOG_RIGHT))
    {
    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(index[veh][indexing])
    {
        DestroyObject(index[veh][obj1]);
        DestroyObject(index[veh][obj2]);
        index[veh][indexing]=false;
    } else {
        if(indexcompatible(veh))
        {
               new oldal2=(PRESSED(KEY_ANALOG_LEFT))?1:0;
               indexf(veh,oldal2);
      }
   }
}
}
return 1;
}

70
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pénz textdraw
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 12:54:05 »
CMD:penzad(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\");
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
{
    new S1[128], S2[128], Osszeg;
    if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pénzad < Név / Id > < Összeg >\");
    if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
    format(S1, sizeof(S1), \"%s adott neked $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Osszeg);
   SendClientMessage(id, FONTOS, S1);
   format(S2, sizeof(S2), \"%s adott %s számára $%d -t \", pInfo[playerid][pANev], Nev(id), Osszeg);
   SendOwnerMessage(FONTOS, S2);
   pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem szabad!\");
}
}
else
{
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"{66FFFF}A szerveren nincs {FF0000}/pénzad {66FFFF}parancs!\");
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 28. - 12:55:24 )

És itt van a textdrawos része.
 
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
    new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128];
if(pInfo[playerid][pMoney] < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}

71
Hangszerek és előadók / Project One - Life Beyond Earth
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 17:24:53 »
 

72
Kérdések, Segítség / Rádió állomás linkek
« Dátum: 2013. Augusztus 27. - 13:15:54 »
Sziasztok!
Tud mondani nekem valaki, Magyar Rádiókat, amik mennek is  ?

73
Segítségkérés / Cam move
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 15:22:16 »
Sziasztok!
Hogy lehetne azt meg csinálni, hogy van egy bejelentkezõ felület, és ugye a hátérbe a város. És, hogy mi közbe van a bejelentkezés a közbe a Camera megy mondjuk jobbra, aztán helyszínt vált, és megint mozog jobbra.
Elõre köszönöm, a segítséget!

74
Segítségkérés / mselection
« Dátum: 2013. Augusztus 24. - 11:57:35 »
Hali! Valakinek meg van az mSelection.inc ?

75
Archívum / [HUN]Defensive RolePlay - Ahol az élet válóra váll.
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 09:09:25 »
Banner
 

\"VVRP.png\"
 


Szerver Adatok:
 


Szerver IP: -
Szerver Mod: Defensive 2.3
Szerver Mapja: Los Santos
Weboldal: -
TS: -
 



Szerveren lévõ parancsok
 


**        /me /do /próba /s /w /h /b /pénztárca /kérdés /adminok /107 /104 /105 /555 /fizetésfelvesz /adobefizet

**   /dm /mg /pg /db /cheat /jármûvesz /jarmuelad /jarmu2elad /o /munkakezdés /felsegít /anim /hirdetés /afk

**    /kölcsönkulcsad /eldobkölcsönkulcs /felhív /felvesz /letesz /szendvics /üdítõ /cigi /érme /gps /av /avfreg /újszámla

**    /frissít /stats /ment /fizet /cptöröl /italvesz /jogosítány /bank /kocsikulcs /kocsikulcs2 /mennyi /kivégez

**    /pénzfelvesz /befizetadó /tankol /motor /házvesz /eladház /házkulcs /eldobtelefon /telefonszám /felmond

**   /holakocsim /holakocsim2 /csominyit /csomizár /motorháztetõ /sebessegkorlat /sk
 



Csapat
 
Citrom (Leonty_Matt) - Tulajdonos, Scripter

JBauer - Scripter

Peter - Scripter


A szerveren lévõ frakciók, és parancsai:
 


**  Rendõrség - /rendõr, /kirúg, /fr, /elfogadr, /szolgálat, /mp, /bemér /jelvény /lekérés

         /lecsuk, /elenged, /megbilincsel, /büntetés, /rendõrfelhívás /trafipax /trafifelszed


         /nyit /zár /szonda /szögzár /szögzárfelszed /megmotoz /rendõrtagok /fegyverengedély


         /sokkoló /lámpa /pajzs /hátpajzs /sokkolole /lámpale /pajzsle /hátpajzsle


**  Tûzoltóság - /kiszabadít /szolgálat /ra /tûzoltótagok Feladat: Balesetekhez kel mennie.

**  Szerelõ Társaság - /kirúg /fr /elfogadsz /tankleszív, /szolgálat /parkol /rendõrtagok

                  /megjavít /megtankol /lefest /szerelõfelhívás /kerékbilincs


                  /nyit /zár /vontatás /leakaszt /hidraulika /hidraulikale /kerék /kerékle Feladat: Játmûveket meg javítani, elvontatni.


**  Rádió társaság - /rádiósfelhívás, /rádiós /kirúg /ra /fr /rádióstagok Feladat: Kellemes zenéket játszanak le, és híreket mondanak.

**  Katonaság - Még nincs kész. Feladat: Nincs meghatározva mi a feladatuk

**  Los Santos Maffia -  /bankrablás /szed /készít

                    /kirúg /lsmaffiatag Feladat: Bérgyilkosok, és emberek ki iktatása, fegyver csempészet, drog csempészet a dolga.


**  Groove Street Family - /bankrablás /szed /készít

                       groovetag /kirug Feladat: Ez egy banda, nincs nagy jelentõsége.


**  Polgármesteri hivatal - Még nincs kész Feladat: A várost irányítani.

**  Adó és vámhivatal - /befizette, /adófelhívás, /adótag, /kirúg, /adósok, /bemér, /fr /mp /szolgálat  Feladat: Az állam emberei, a pénzt behajtani.

                         /bemér /megbilincsel /elenged /adótagok


**  Mentõs -  /mentõs, /kirug, /fr, /elfogadm, /szolgálat /rendõrtagok\");

      /megvizsgál, /meggyógyit, /mentõsfelhívás Feladat: Megsérült játékosok elszálítása. Hullák megvizsgálása, és boncolása. Jármûveket szépen egyben vissza hozni.

 



A szerveren lévõ civil munkák:
 


Úttisztító - Utcán mész is takarítász.

Villanyszerelõ - Az elromlot villanypóznákat, kijavítani.


Fäszállító - Kivágot fákat elszálítani


Ügyvéd - Szerintem mindenki tudja mire való


Targoncás -  Dobozokat ide oda pakolni.

 



Tervben lévõ dolgok.
- Minden apró dolgot ki javítunk és megoldunk a módban.
- Bérelhetõ hõllégbalon.
- Bérelhetõ Jármûvek.
- Saját vállalkozás nyitás, esetleg cégek.
- Minden egyes interiort, esetleg felújítani, vagy újra mappolni.
- Parti õrség. Frakció
- Határ õrség. Frakció
- Esetleg iskola(Targoncás, Házépítõ, Vasutas stb.)
 

Hamarosan bõvítve lesz

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal