Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - citromhun

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
SA-MP: Szerverfejlesztés / Random ház - Iroda épület, hotel
« Dátum: 2014. November 16. - 17:23:31 »
Előszó
A következő pálya avagy map egy \"rendelésem\" lett volna, de a srác be sértődött és visszavonta. Így publikálom!
Pár információ
A mappot készítette: Runi (elvállalta, hogy elkészíti így a srác szkript részét meg tudom közben csinálni.)
Objectek száma: 331
Pár kép



\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141116/editor_2014-11-16_17-12-09-10_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141116/editor_2014-11-16_17-12-24-52_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141116/editor_2014-11-16_17-12-39-87_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141116/editor_2014-11-16_17-13-07-42_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Maga a pálya
 
CreateObject(19454, 1117.57776, -2009.33411, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19391, 1111.17859, -2009.31763, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2062.56323, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2058.19897, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2053.81152, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55273, -2049.40210, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1109.63501, -2043.11877, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.76172, -2046.13782, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1109.53613, -2064.85181, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1125.82373, -2028.27783, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2046.55371, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1122.37549, -2011.49951, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1122.53162, -2046.88245, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.66736, -2026.02258, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2062.70142, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1125.86499, -2045.75378, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1123.68884, -2027.51318, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1119.29590, -2043.22021, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19391, 1111.34229, -2064.69678, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 71.90170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.04431, -2046.84875, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2045.26685, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2049.60864, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2053.95508, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2058.31885, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.78882, -2047.56213, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19391, 1111.25562, -2043.16565, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2041.78601, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1125.87891, -2042.56104, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1125.94678, -2044.19092, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1125.85547, -2031.13953, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1114.97412, -2030.87683, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.58655, -2031.57373, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1120.95020, -2026.74426, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1110.22766, -2031.10168, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1122.40808, -2026.73669, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1125.85559, -2029.72351, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2040.87634, 73.35170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2019.41650, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2015.05603, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19454, 1117.71045, -2064.69751, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19391, 1111.96155, -2030.95044, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2023.74329, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2011.60962, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2015.95898, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2020.26099, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2024.67480, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.67444, -2027.52917, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.57483, -2042.41650, 75.08080,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1123.72327, -2031.92444, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1119.34692, -2030.87683, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2028.96533, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2033.37219, 73.35170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2037.75903, 73.35170,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(13011, 1120.60095, -2045.46069, 73.58390,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(12985, 1121.28699, -2028.14294, 74.23900,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19458, 1110.63220, -2059.94287, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.07617, -2022.81042, 76.74700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.11609, -2014.02673, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1111.33704, -2014.04346, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.29724, -2059.98657, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.81213, -2059.98657, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.35864, -2059.95679, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.86365, -2059.95679, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.19983, -2050.85938, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.81213, -2050.85791, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1110.62415, -2048.05127, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.63098, -2014.04883, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.14355, -2014.04883, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.65100, -2014.04883, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.58691, -2022.84644, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.10022, -2026.02515, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.60254, -2026.02515, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1111.33813, -2026.02515, 76.74300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.36157, -2048.05103, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.86621, -2048.05103, 76.74500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1109.57349, -2028.97070, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1112.77075, -2031.10168, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.56470, -2024.68701, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2020.26099, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2015.95898, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2011.60962, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1114.97412, -2030.87683, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1119.34692, -2030.87683, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1123.72327, -2031.92444, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1125.85559, -2029.72351, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2023.74329, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2019.41650, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37427, -2015.05603, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.37549, -2011.49951, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19454, 1114.41650, -2009.33154, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.58655, -2031.57373, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1110.22766, -2031.10168, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1111.76770, -2031.10168, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19454, 1121.04138, -2009.34863, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1125.94678, -2044.19092, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1125.82373, -2028.27783, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1125.85547, -2031.13953, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1125.87891, -2042.56104, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1125.86499, -2045.75378, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.57483, -2042.41650, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19454, 1113.54492, -2064.69360, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19454, 1121.18860, -2064.69775, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55273, -2049.40210, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2053.81152, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2058.19897, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2062.56323, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.04431, -2046.84875, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.78882, -2047.56213, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1122.53162, -2046.88245, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.76172, -2046.13782, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1121.67444, -2027.52917, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19435, 1120.95020, -2026.74426, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1122.40808, -2026.73669, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 1121.66736, -2026.02258, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2062.70142, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2058.31885, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2053.95508, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2049.60864, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2045.26685, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1649, 1111.05981, -2043.21106, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1119.29590, -2043.22021, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2041.78601, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.73254, -2011.82397, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.97058, -2062.91040, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.97058, -2059.45801, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.97058, -2055.97998, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.97058, -2052.56128, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.97058, -2049.08228, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.73242, -2025.68652, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.73242, -2022.23999, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.73242, -2018.76917, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1125.73242, -2015.30310, 77.38370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3499, 1125.21960, -2009.95959, 71.31990,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3499, 1125.42249, -2064.19702, 71.31990,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.83557, -2050.85791, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.81213, -2059.98657, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.35742, -2059.98657, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.86243, -2059.98657, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19454, 1113.54150, -2064.82935, 78.57780,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19458, 1110.63037, -2059.98755, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.16089, -2014.19971, 80.22300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.86621, -2048.05103, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1110.62415, -2048.05127, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.10022, -2026.02515, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.60254, -2026.02515, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1112.03784, -2026.24707, 79.99700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1111.33813, -2026.02515, 80.00300,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1111.33215, -2026.22607, 80.00100,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1113.65100, -2014.04883, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.58691, -2022.84644, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.63098, -2014.04883, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1117.14355, -2014.04883, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1111.33704, -2014.04346, 80.00100,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(3851, 1114.53796, -2054.41675, 80.09380,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(3851, 1115.24646, -2020.36548, 80.09380,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(19458, 1117.36157, -2048.05103, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.15869, -2059.86621, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1123.24854, -2046.61218, 79.99700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.31738, -2048.04858, 80.00100,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.17334, -2046.61414, 79.99900,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.16382, -2056.16455, 79.99700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1120.21228, -2026.04968, 80.13100,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.15540, -2027.19226, 80.22500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1124.17090, -2017.73877, 80.22500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1123.30493, -2027.17273, 80.22700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1123.18835, -2017.76550, 80.22700,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1123.20154, -2014.11731, 80.22500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2045.26685, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2049.60864, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2053.95508, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2058.31885, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2062.70142, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2062.70142, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2058.31885, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2053.95508, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2049.60864, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1108.86548, -2045.26685, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1111.05981, -2043.21106, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1119.29590, -2043.22021, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1119.29590, -2043.22021, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2041.78601, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2041.78601, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1125.94678, -2044.19092, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1125.94678, -2044.19092, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55273, -2049.40210, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2053.81152, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2058.19897, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2062.56323, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2062.56323, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55383, -2058.19897, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.56165, -2053.79321, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1122.55273, -2049.40210, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1123.74426, -2046.55371, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1649, 1119.29590, -2043.22021, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1114.97021, -2043.21265, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1125.85559, -2029.72351, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1125.85559, -2029.72351, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1123.72327, -2031.92444, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1123.72327, -2031.92444, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1119.34692, -2030.87683, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1114.97412, -2030.87683, 78.45970,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1114.97412, -2030.87683, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1119.34692, -2030.87683, 75.15170,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2033.37219, 73.35170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2037.75903, 73.35170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58862, -2040.87634, 73.35170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.57349, -2028.97070, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.56470, -2024.68701, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2020.26099, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2015.95898, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2011.60962, 78.45970,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2011.60962, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2015.95898, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2020.26099, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2024.67480, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1649, 1109.58044, -2028.96533, 75.15170,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(19458, 1122.10156, -2049.37891, 80.29500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 1121.29907, -2025.66931, 80.29500,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(1536, 1122.54211, -2049.48828, 76.78510,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1536, 1122.33777, -2025.60693, 76.78510,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1491, 1110.39294, -2009.33813, 73.36920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1491, 1110.57227, -2064.69360, 73.36920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1491, 1110.47571, -2043.19873, 73.36920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1491, 1111.17151, -2030.95850, 73.36920,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1119.07239, -2053.95142, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1110.70398, -2055.22485, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1114.20813, -2055.21753, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1110.62292, -2052.79980, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1115.02319, -2038.26636, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1113.90503, -2052.79980, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1117.33960, -2055.22412, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1117.33313, -2052.79688, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1117.13281, -2021.24890, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1113.70813, -2021.24890, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1111.32434, -2021.24890, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1111.35718, -2018.75366, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1114.83447, -2018.75366, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1117.10486, -2018.75366, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1118.88428, -2019.98486, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1118.77014, -2029.11462, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1119.02722, -2044.99109, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 1120.51221, -2027.39539, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(3850, 1120.75525, -2046.72632, 77.33550,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1117.21765, -2059.24658, 73.33300,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1111.18884, -2060.98120, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1111.18884, -2057.76831, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1111.18884, -2054.87329, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1111.18884, -2052.14404, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1119.85742, -2059.43066, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1114.04700, -2050.81445, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.04700, -2054.15991, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.04700, -2057.27148, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.04712, -2060.26440, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1117.21765, -2048.30933, 73.33300,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1117.21765, -2055.43188, 73.33300,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1117.21765, -2051.96338, 73.33300,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1111.18884, -2048.73267, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1114.58789, -2046.46936, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1120.00781, -2048.67261, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1120.02124, -2052.04272, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1120.01868, -2055.19482, 73.33300,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1671, 1119.16455, -2058.28320, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1110.51880, -2059.77344, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1110.59851, -2056.39233, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1110.56824, -2053.67993, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1110.53076, -2050.33447, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1110.56506, -2047.45178, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1114.03772, -2045.33130, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1114.99072, -2049.94531, 73.87310,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1114.94360, -2053.52368, 73.87310,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1115.00586, -2056.55444, 73.87310,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1114.92200, -2059.50708, 73.87310,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1116.36853, -2060.14722, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.36755, -2056.34326, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.25342, -2052.89966, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.28931, -2048.93555, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1119.01489, -2047.61145, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1119.00293, -2050.90503, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1119.14563, -2054.11230, 73.87310,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1114.22058, -2051.04248, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(14446, 1110.89746, -2044.95483, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1116.42139, -2044.97961, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1118.63159, -2062.84497, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(14446, 1112.29431, -2062.82397, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(14446, 1114.90015, -2057.00269, 77.20280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1114.86670, -2023.01868, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1112.32837, -2011.16663, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1118.77209, -2011.18860, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14446, 1115.36060, -2016.95972, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(14446, 1112.02539, -2029.11804, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(14446, 1116.95593, -2029.13965, 77.29820,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1112.27869, -2015.78003, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1112.36621, -2025.82935, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1112.37292, -2022.74548, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1120.35132, -2023.64368, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2198, 1112.38379, -2019.94641, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1112.10950, -2011.94788, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(2198, 1114.98267, -2014.50757, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.77197, -2018.23486, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.83569, -2021.90295, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1114.85815, -2024.98523, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2198, 1117.64697, -2023.89148, 73.35520,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1117.64136, -2020.85632, 73.35520,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1117.70959, -2017.16223, 73.35520,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1117.67590, -2013.37927, 73.35520,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(2198, 1120.45825, -2012.41711, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2198, 1120.45605, -2016.26184, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2198, 1120.47644, -2020.01660, 73.35520,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1121.16370, -2024.49561, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1671, 1111.74707, -2024.71021, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1111.66016, -2021.40295, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1111.80884, -2018.90332, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1111.75549, -2014.73767, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1111.32129, -2011.12122, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1671, 1116.84155, -2014.32825, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.84790, -2017.84692, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.80469, -2021.62219, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1116.99072, -2024.63635, 73.87370,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1671, 1115.80249, -2024.36951, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1115.86743, -2021.02539, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1115.67871, -2017.43677, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1115.79871, -2013.61011, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(1671, 1121.28906, -2013.51611, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1671, 1121.28906, -2013.51611, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1671, 1121.22083, -2017.38953, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -180.00000);
CreateObject(1671, 1121.22083, -2017.38953, 73.87370,   0.00000, 0.00000, -180.00000);

32
Függvények / Floattan
« Dátum: 2014. Október 31. - 22:46:17 »
Idézetet írta: DrAkE date=1414794582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value   Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode   Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° -  kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.
 

33
Függvények / Floatsqroot
« Dátum: 2014. Október 31. - 22:22:06 »
Leírás:
Kiszámítja az adott érték négyzetgyökét.
Paraméterek:
 
(Float:value)

 
value  Az érték kiszámítja a négyzetgyököt.
Visszatérés:
Az inputérték négyzetgyöke, mint a float.
Példa:
 
floatsqroot(25.0); // vissza 5, mert 5x5 = 25

 
Kapcsolódó funkciók:
 

34
Függvények / Floatlog
« Dátum: 2014. Október 31. - 22:07:19 »
Leírás:
Ez a funkció lehetővé teszi neked, hogy meg kapd a logaritmust egy értékét a float-hoz.
Paraméterek:
 
(Float:value, Float:base)

 
Float:value  Egy adott értéket kap a logaritmus
Float:base  A logaritmus alapja
Visszatérés:
A logaritmus mint érték.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    printf(\"A logaritmus 15.0 az alap 10.0 az %f\", floatlog( 15.0, 10.0 ));
    return 1;
}

 


Kapcsolódó funkciók:

 

35
Függvények / Floatadd
« Dátum: 2014. Október 31. - 20:31:53 »
Leírás: Együtt ad hozzá kettő floatot. Ez a funkció felesleges, mivel a szabvány operátor nem ugyan az a dolog
Paraméterek:
 
(Float:Number1, Float:Number2)

 
Float:Number1  Első float
Float:Number2  Másod float
Visszatérések:
Összeadja a két adott floatot.
Példa:
 
public OnGameModeInit()
{
    new Float:Number1 = 2, Float:Number2 = 3; //Két floatot jelent ki, Number1(2) Number2(3)
    new Float:Sum;
    Sum = floatadd(Number1, Number2);       //Tárolja a Sum változóba a két összeadott float értéket
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók
 

36
GTA San Andreas / Megjelenik újra Xbox 360-ra
« Dátum: 2014. Október 24. - 16:04:57 »
A GTA: San Andreas jövő héten újra megjelenik Xbox 360-ra, 720p felbontásban, nagyobb látótávolsággal és achievementekkel.
   
  • A Rockstar Games megerősítette, hogy Xbox 360-ra újra megjelenik a GTA: San Andreas

  • A felújított változat 720p felbontásban fut majd

  • A felújított változat 720p felbontásban fut majd

  • Nagyobb lesz a látótávolság

  • És kapunk achievementeket is

  • Megjelenés: 2014. október 26.


   
Szerdán szereztünk tudomást arról, hogy a GTA: San Andreas újra megjelenhet Xbox 360-ra, miután előkerültek a játék achievementjei. Akkor azt tippeltük, hogy mivel elég hitelesnek tűnik az információ, s közel van a megjelenés 10. évfordulója, hamarosan jönni fog egy bejelentés, ez a megerősítés pedig ma meg is érkezett.
A bejelentést a Rockstar Games GY.I.K. szekciójában kaptuk meg, ahol az egyik kérdés azt firtatta, hogy mikor lesz újra elérhető letölthető formában a GTA: San Andreas, miután nemrégiben eltűnt a Xbox LIVE katalógusából. A csapat erre azt felelte, hogy október 26-án, tehát pont a 10. születésnapon újra kapható lesz Xbox 360-ra a játék, méghozzá 720p felbontásban, nagyobb látótávolsággal, továbbá a már látott achievementekkel.
A csapat leszögezte, hogy a Games on Demand verzió nem kompatibilis a Xbox Originals kiadással, tehát a mentésfájlokat nem hordozhatjuk át, valamint akik megvették az eredetit, azoknak újra ki kell nyitniuk a pénztárcájukat a csinosított kiadásért, ugyanakkor továbbra is hozzáférnek a régihez, s bármikor letölthetik azt.
Arról egyelőre nem érkezett hír, hogy a játék más platformokra is megjelenik-e, így egyelőre Xbox 360-exkluzív ez a verzió.
[/quote]

37
Kérdések, Segítség / Kresz vizsga (Motor) - Tanácsok
« Dátum: 2014. Szeptember 28. - 19:23:08 »
Sziasztok!
1-2 hónapon belül kezdem el majd a motora le rakni a kreszt, aztán majd a forgalmi vizsgát. Szeretnék tõletek pár tanácsot kérni, meg hogy mi hogyan is lesz... Nem nagyon tudom ezért szerényen ennyit írnék le! Tanácsokat elõre is köszönöm!

38
Üdv a topicban!
 
Ezt a videót azért csináltam, mivel úgy éreztem ehez a zenéhez, muszáj össze vágnom a Samurai Warriors 4-bõl egy két jelenetett. Sajnos én magam nem tudtam föl venni, mert nekem nincs meg a játék, de viszont tetszik nekem! Ezért kénytelen voltam egy két videót letölteni, és abbõl össze vágni. Nos, az egyik az-az IGN-tõl kellet meg szereznem, a másikat meg egy harc jelenetett.

39
Test és Miniclip / #brainfuckcock
« Dátum: 2014. Augusztus 13. - 14:22:02 »

 

40
Játékok / [FREE WEEKEND] Nosgoth
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 15:44:32 »
Nosgoth nevû játék ingyenes lett. (Free Weekend)
http://store.steampowered.com/app/200110/

41
Adás-Vétel / Dead Island Epidemic - Ajándék
« Dátum: 2014. Július 31. - 14:54:36 »
A következõ Dead Island Epidemic Beta Gif-et szeretném eladni, vagy el cserélni.
 

\"width=328
http://kepfeltoltes.hu/140731/islandep_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
Ha érdekel valakit, akkor a következõ felhasználót keresse: mokusdubtepp

42
Játékok / Battlefield Hardline
« Dátum: 2014. Június 08. - 11:47:00 »
Az angol nyelvû cikk itt található meg. Illetve kinek mi a véleménye, mire számít stb. ?


Már van ilyen téma elnézést

43
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]Goudlyne RPG @ sunwell.hu
« Dátum: 2014. Június 03. - 20:45:45 »
Bocsi hogy írok, de ez jobb ha tudjátok:
Sunwellnál, nagy sok ilyen fajta játékmód van. Többségükben nem csinálnak rajta semmit, mivel csak is ara rendelik hogy játszanak, nem pedig ara hogy mások játszanak.. tehát saját magukat szórakoztatják. Nagyon sokan kérnek ilyen módot, és többségük meg sem változtatja a játékmód nevét stb. Vegyünk egy példát(Helyesírási hibákkal másolom be.).: \"Sziasztok. rakjatomk be nekem egy ojan modot ami ha jol tudom a goudlyne rpg a neve! elöre is koszi\" Szóval nincs nagy jövõje ennek a szervernek, de még annyira sem hogy legalább 2 játékos fent legyen egyszerre. Bár látom mondta a téma nyitó, hogy nem az övé a játékszerver, de azért ezt a tulajnak lett volna illõ ki írnia! Na, nem számít csak ennyit szeretem volna írni, és még egyszer elnézést hogy írtam. Csak gondoltam jelzem!

44
Munkaerő keresése / Mapper kerestetik, zombie típusú szervere
« Dátum: 2014. Május 30. - 21:49:57 »
Üdvözöllek látogató!
 
Úgy gondoltam bele fogok egy olyan Zombie szerverbe amelyen csak is játékosok vannak, és nem pedig a számítógép vagyis a mód által irányított bot. Fõ lényege a szervernek az, hogy a Zombi invázió leverése, ellenben terjesztése. Különféle pályák lennének, viszont ehhez nekem olyan pálya tervezõkre, vagyis mapperekre lenne szükségem aki úgy érzi, hogy valóban képes lenne olyan pályák megtervezésére amin kényelmesen el tudnak játszani a szervere látogatók. Persze én nem tudok anyagi támogatást adni munkádért, csak elismerést és a szerveren feltüntetést! Vissza térve, hogy milyen map stílusról is van szó.: Apokalipszis. Teljesen káosz mindenhol, lásd.: The Walking Dead, vagy egyéb zombis apokalipszis film. Ha úgy gondolod valóban szeretnél részt venni ebben, és tényleg meg is csinálnád itt privát üzentben meg tudjuk a többit beszélni.


Köszönöm szépen azoknak akik úgy fontolgatták a csatlakozást, de már nem kell fontolgatni.. Meg lettek a mappok, illetve hamarosan látható lesz róla tartalom.

45
Beszélgetés / "megalakult Új Oroszország"
« Dátum: 2014. Május 30. - 21:05:53 »
Nem nagyon szerettem volna ennek témát nyitni, mivel gondolom ezt be is mondták a híradóba stb.
 
Az önhatalmúlag kikiáltott \"donyecki és luhanszki népköztársaság\" képviselõi dokumentumot írtak alá szombaton, ami szerint a két kelet-ukrajnai megye közös független államot hoz létre \"Novorosszija\" (Új Oroszország) néven.[/quote]
 
Az URA-Inform Donbassz internetes portál helyszíni tudósítása szerint a dokumentumot a Donyeck városában lévõ \"Sahtar Plaza\" nevû szállodában írta alá az orosz állampolgárságú Alekszandr Borodaj, a \"donyecki népköztársaság\" miniszterelnöke és Alkeszij Karjakin a \"luhanszki népköztársaság\" \"köztársasági gyûlésének\" elnöke. A hotelben a kelet- és dél-ukrajnai megyék \"népi képviselõinek\" kongresszusát tartották szombaton, amelyen mikolajivi, odesszai, herszoni, dnyipropetrovszki, zaporizzsjai, és donyecki, valamint luhanszki oroszbarát szakadárok vettek részt. A kongresszus végén látták el a donyecki és a luhnaszki szeparatista vezetõk kézjegyükkel az egyesülésrõl szóló dokumentumot.
A hírportál tudósítása szerint az aláírási ceremónia zárt ajtók mögött zajlott, csak az orosz Rosszija 24 tévécsatorna munkatársai lehettek jelen az eseményen.
A két kelet-ukrajnai megyében május 11-én tartottak az ukrán jogszabályok szerint törvénytelen népszavazást a terület önállóságáról, majd másnap a referendum eredményére hivatkozva mindkét megyében a szakadárok önhatalmúlag kikiáltották a \"népköztársaságot\", azaz a megye függetlenné válását Ukrajnától. Jelezték továbbá, hogy a két megyében nincs helye ukrán elnökválasztásnak, hiszen azok már nem Ukrajna részei, hanem \"szomszédos államok\". Ukrajnában vasárnap tartják az elõre hozott elnökválasztás elsõ fordulóját.
[/quote]
 

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal