Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - citromhun

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
PAWN kiegészítõ leírások / Paintjob (Jármû festés)
« Dátum: 2014. Május 29. - 19:20:50 »
Hogy használatba tud venni a festéseket a(z) ChangeVehiclePaintjob függvényre lesz szükséged.
\"VehiclePaintjob_Camper_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Camper
\"VehiclePaintjob_Remington_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Remington
\"VehiclePaintjob_Remington_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Remington
\"VehiclePaintjob_Remington_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Remington
\"VehiclePaintjob_Slamvan_0.png\"
Festés ID: 0
Jármú neve: Slamvan
\"VehiclePaintjob_Slamvan_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Slamvan
\"VehiclePaintjob_Slamvan_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Slamvan
\"VehiclePaintjob_Blade_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Blade
\"VehiclePaintjob_Blade_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Blade
\"VehiclePaintjob_Blade_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Blade
\"VehiclePaintjob_Uranus_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Uranus
\"VehiclePaintjob_Uranus_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Uranus
\"VehiclePaintjob_Uranus_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Uranus
\"VehiclePaintjob_Jester_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Jester
\"VehiclePaintjob_Jester_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Jester
\"VehiclePaintjob_Jester_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Jester
\"VehiclePaintjob_Sultan_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Sultan
\"VehiclePaintjob_Sultan_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Sultan
\"VehiclePaintjob_Sultan_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Sultan
\"VehiclePaintjob_Stratum_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Stratum
\"VehiclePaintjob_Stratum_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Stratum
\"VehiclePaintjob_Stratum_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Stratum
\"VehiclePaintjob_Elegy_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Elegy
\"VehiclePaintjob_Elegy_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Elegy
\"VehiclePaintjob_Elegy_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Elegy
\"VehiclePaintjob_Flash_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Flash
\"VehiclePaintjob_Flash_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Flash
\"VehiclePaintjob_Flash_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Flash
\"VehiclePaintjob_Savanna_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Savanna
\"VehiclePaintjob_Savanna_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Savanna
\"VehiclePaintjob_Savanna_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Savanna
\"VehiclePaintjob_Broadway_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Broadway
\"VehiclePaintjob_Broadway_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Broadway
\"VehiclePaintjob_Tornado_0.png\"
Festés ID: 0
Jármû neve: Tornado
\"VehiclePaintjob_Tornado_1.png\"
Festés ID: 1
Jármû neve: Tornado
\"VehiclePaintjob_Tornado_2.png\"
Festés ID: 2
Jármû neve: Tornado

47
Képek / Videók / Garry\'s modos pillanatképek
« Dátum: 2014. Május 27. - 14:29:58 »
Sziasztok!
 
Úgy gondoltam ide rakom azokat a képeket, amik a Garry\'s modban készültek illetve, ami álltalam is készült.
Amit én készítettem:
Efekt nélkül:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140527/gm_flatgrass0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Efektel:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140527/gm_flatgrass0003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Ha lenne mag?!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140527/gm_flatgrass0000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Az öreg Tommy | Flattywood
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140527/gm_flatgrass0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Interneten:
\"Garrys-Mod-Team-Fortress-2.jpg\"
\"Garrys-Mod.jpg\"

48
Függvények / VectorSize
« Dátum: 2014. Május 26. - 15:42:19 »
VectorSize


\"Add.png\"Ez a funkció a SA-MP 0.3z verzióban lett hozzáadva, korábbi verzióban nem mûküdik!
Leírás
                Visszatér a vektor normájával (hosszával) tér vissza.
Paraméterek
             
(Float:X, Float:Y, Float:Z)

 
              Float:X - A vektor nagysága a(z) X tengelyen.
              Float:Y - A vektor nagysága a(z) Y tengelyen.
              Float:Z - A vektor nagysága a(z) Z tengelyen.
Visszatérés
                Visszatér a kiválasztott vektorrunk hosszához.
Példa
 
stock Float:GetDistanceBetweenPoints(Float:x1, Float:y1, Float:z1, Float:x2, Float:y2, Float:z2)
{
    return VectorSize(x1-x2, y1-y2, z1-z2); //Visszatér. Kivonja az adott vektorból az x1, y1, z1-et. (Például)
}

 
Kapcsolódó funkciók
GetPlayerDistanceFromPoint
GetVehicleDistanceFromPoint
floatsqroot

49
PAWN kiegészítõ leírások / Játékos állapot
« Dátum: 2014. Május 26. - 14:49:57 »
Ahhoz hogy használd az alábbi érzékelõlet, a GetPlayerState függvényre és a(z) OnPlayerStateChange eljárásra lesz szükséged.
Megjegyzés: Gyakran használják.
ID             NÉV                    LEÍRÁS
 
0    PLAYER_STATE_NONE    Üres
1    PLAYER_STATE_ONFOOT    Játékos gyalogol
2    PLAYER_STATE_DRIVER    Játékos a jármû vezetõje
3    PLAYER_STATE_PASSENGER    Játákos a jármû utasa
7    PLAYER_STATE_WASTED    Játékos halott, vagy Class-t választ.
8    PLAYER_STATE_SPAWNED    Játékos leaspawnolt
9    PLAYER_STATE_SPECTATING    Játékos mint nézõ

 
Megjegyzés: Belsõlegesen használt
ID             NÉV                    LEÍRÁS
 
4    PLAYER_STATE_EXIT_VEHICLE    Játékos kiszál a jármûbõl
5    PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_DRIVER    Játékos beszáll az autóba mint vezetõ
6    PLAYER_STATE_ENTER_VEHICLE_PASSENGER    Játékos beszáll az autóba mint utas

50
PAWN kiegészítõ leírások / SoundIDk
« Dátum: 2014. Május 25. - 22:25:14 »
Hogy használni tudd a SoundID-ket a PlayerPlaySound függvényt kell használnod.
Speciális SoundID-k:
 
1000 - Letiltja a helikopter hangokat.
1001 - Engedélyezi a helikopter hangokat.

 
0.3d SoundID-k (kereste: WackoX):
 
2200-2214 (Police Rádió):
2200 - \"Fekete\"
2201 - \"Kék\"
2202 - \"Barna\"
2203 - \"Réz\"
2204 - \"Szokásos\"
2205 - \"Testreszabott\"
2206 - \"Sötét\"
2207 - \"Arany\"
2208 - \"Zöld\"
2209 - \"Szzürke\"
2210 - \"Világos\"
2211 - \"Pink\"
2212 - \"Piros\"
2213 - \"Ezüst\"
2214 - \"Fehér\"
 
2400-2404 (Police Rádió):
2400 - \"Central\"
2401 - \"East\"
2402 - \"North\"
2403 - \"South\"
2404 - \"West\"
 
2600-2608 (Police Rádió):
2600 - \"Head to a 10-\"
2601 - \"In a\"
2602 - \"In water\"
2603 - \"On a\"
2604 - \"On foot\"
2605 - \"Respond to a 10-\"
2606 - \"Suspect in water\"
2607 - \"Suspect last seen\"
2608 - \"We got a 10-\"
 
2800-2813 (Police Rádió):
2800 - \"17 in\"
2801 - \"21 in\"
2802 - \"24 in\"
2803 - \"28 in\"
2804 - \"34 in\"
2805 - \"37 in\"
2806 - \"7 in\"
2807 - \"71 in\"
2808 - \"81 in\"
2809 - \"90 in\"
2810 - \"91 in\"
2811-2813: a 10/attempt???
 
3000-3057 (Police Rádió):
3000 - \"2 ajtó\"
3001 - \"4 ajtó\"
3002 - \"Ambulance\"
3003 - \"Artic Cab\"
3004 - \"Beach Buggy\"
3005 - \"Bike\"
3006 - \"Boat\"
3007 - \"Buggy\"
3008 - \"Bulldozer\"
3009 - \"Bus\"
3010 - \"Camper Van\"
3011 - \"Coach\"
3012 - \"Combine Harvester\"
3013 - \"Compact\"
3014 - \"Convertible\"
3015 - \"Coupe\"
3016 - \"Cruiser\"
3017 - \"Firetruck\"
3018 - \"Forklift\"
3019 - \"Freight Train\"
3020 - \"Garbage Truck\"
3021 - \"Gas Tanker\"
3022 - \"Golf Car\"
3023 - \"Go Kart\"
3024 - \"Hearse\"
3025 - \"Helicopter\"
3026 - \"Hovercraft\"
3027 - \"Icecream Van\"
3028 - \"Jeep\"
3029 - \"Lawn Mower\"
3030 - \"Limo\"
3031 - \"Lowrider\"
3032 - \"Moped\"
3033 - \"Motorbike\"
3034 - \"Offroad\"
3035 - \"People Carrier\"
3036 - \"Pickup\"
3037 - \"Plane\"
3038 - \"Police Car\"
3039 - \"Police Van\"
3040 - \"Quad Bike\"
3041 - \"Rubber Dinghy\"
3042 - \"Sand Buggy\"
3043 - \"Sea Plane\"
3044 - \"Snowcat\"
3045 - \"Speedboat\"
3046 - \"Sport\"
3047 - \"Sports Car\"
3048 - \"Sports Bike\"
3049 - \"Station Wagon\"
3050 - \"SUV\"
3051 - \"Tank\"
3052 - \"Taxi\"
3053 - \"Tractor\"
3054 - \"Train\"
3055 - \"Tram\"
3056 - \"Truck\"
3057 - \"Van\"
 
4200-4203 (Casino Hangok):
Bandit wheel start
4201 - Falling coints
4202 - Blip
4203 - Blip
 
4800-4807 (Gym fickó):
4800 - \"Yo\' you wanna learn some new moves?\"
4801 - \"Suit youself homes, but the streets are mean dude.\"
4802 - \"Man you\'re an embarrassment, get yourselves some muscles first.\"
4803 - \"Hey you wanna go around with me?\"
4804 - \"Yo\' pay attention and you might learn something.\"
4805 - \"Yo\' charge in and batter yo opponent!\"
4806 - \"Make sure yo\' opponent is down and out!\"
4807 - \"Never give your opponent time to recover.\"
 
5200-5206 (Játék Hangok):
5200 - Continuous buzz.
5201 - Bling
5202 - Bumblebee video game take damage
5203 - Bumblebee video game game over
5204 - Bumblebee video game firing sound
5205 - Bumblebee video game beep
5206 - Bumblebee video game death
 
5400-5464 (Casino lány):
5400 - \"Place your bets!\"
5401 - \"Place your bets ladies and gentlemen.\"
5402 - \"An offer of credit has been made sir.\"
5403 - \"The house is prepared to offer you credit sir.\"
5404 - \"The house recognises sir\'s credit rating.\"
5405 - \"Sir doesn\'t have sufficient money to back another bet.\"
5406 - \"Sorry sir you do not have enough funds.\"
5407 - \"You appear to have incufficient funds to continue betting.\"
5408 - \"No more bets please!\"
5409 - \"No more bets ladies and gentlemen, please.\"
5410 - \"No more bets people.\"
5411-5447: Roulette numbers, eg \"Black, 26!\"
5448 - \"You win!\"
5449 - \"You win sir well done.\"
5450 - \"Congratulations sir!\"
5451 - \"Sorry sir, regulars only.\"
5452 - \"The house does not recognize your limit at this table sir.\"
5453 - \"Thank you sir have a nice day!\"
5454 - \"Thank you for playing sir!\"
5455 - \"One dollar pays out!\"
5456 - \"Two dollars pays out!\"
5457 - \"Five dollars pays out!\"
5458 - \"Ten dollars pays out.\"
5459 - \"Tenty dollars pays out.\"
5460 - \"Fourty dollars pays out.\"
5461 - \"Jackpot!\"
5462 - \"Another win for sir!\"
5463 - \"Congratulations sir, you\'re having quite a run.\"
5464 - \"I hope sir\'s luck holds!\"
6200-6205 (Hajós iskola):
6200 - Seagulls
6201 - \"Welcome to the boat school.\"
6202 - \"To pass, you must achieve bronze or higher in all five tests.\"
6203 - \"To view a demonstration of each test, please use the TV over there.\"
6204 - \"Passing the test, will unlock the next test.\"
6205 - \"You can come back and check you scores or take new tests, at any time.\"
 
Véletlen/Extra:
3200 - Air horn
3201 - Air horn (longer then previous one)
3400 - Air conditioning
3401 - Continuous ringing bell
3600 - Calling tone
3800 - Videotape (folyamatos)
4400 - Barber trimming hair (elektromos borotva).
6000 - Blast door sliding
6001 - Repeating siren (2 másodpercenként ismétlõdik).
6002 - Heavy door
6003 - Electricity (could be used for tazer)
6400 - Blip (\'door buzzer\' in game files)
6401 - Lift bell rings
39000 - \"What would your mother think?\"
39002 - \"Filth like you always have to pay for sex!\"

 
0.3d SoundID-k (kereste: WackoX):
 
\"ALDEA MALVADA\" - 2000
\"ANGELPINE\" - 2001
\"ARCO DEL OESTE\" - 2002
\"AVISPA COUNTRYCLUB\" - 2003
\"BACKOBEYOND\" - 2004
\"BATTERY POINT\" - 2005
\"BAYSIDE\" - 2006
\"BAYSIDE MARINA\" - 2007
\"BAYSIDE TUNNEL\" - 2008
\"BEACONHILL\" - 2009
\"BLACKFIELD\" - 2010
\"BLACKFIELD CHAPEL\" - 2011
\"BLACKFIELD INTERSECTION\" - 2012
\"BLUBERRY ACRES\" - 2013
\"BLUEBERRY\" - 2014
\"BONE COUNTY\" - 2015
\"CALIGULAS PALACE\" - 2016
\"CALTONHEIGHTS\" - 2017
\"CHINATOWN\" - 2018
\"CITYHALL\" - 2019
\"COME A LOT\" - 2020
\"COMMERCE\" - 2021
\"CONFERENCE CENTRE\" - 2022
\"CRANBERRY STATION\" - 2023
\"DILLIMORE\" - 2024
\"DOHERTY\" - 2025
\"DOWNTOWN\" - 2026
\"DOWNTOWN LOS SANTOS\" - 2027
\"EAST LOS SANTOS\" - 2028
\"EASTBEACH\" - 2029
\"EASTERBASIN\" - 2030
\"EASTERBAY AIRPORT\" - 2031
\"EASTERBAY BLUFFS CHEMICAL PLANT\" - 2032
\"EASTER TUNNEL\" - 2033
\"ELCASTILLO DEL DIABLO\" - 2034
\"ELCORONA\" - 2035
\"ELQUEBRADOS\" - 2036
\"ESPLANADE EAST\" - 2037
\"ESPLANADE NORTH\" - 2038
\"FALLEN TREE\" - 2039
\"FALLOW BRIDGE\" - 2040
\"FERNRIDGE\" - 2041
\"FINANCIAL\" - 2042
\"FISHERS LAGOON\" - 2043
\"FLINT COUNTY\" - 2044
\"FLINT INTERSECTION\" - 2045
\"FLINT RANGE\" - 2046
\"FLINT WATER\" - 2047
\"FORTCARSON\" - 2048
\"FOSTERVALLEY\" - 2049
\"FREDERICKBRIDGE\" - 2050
\"GANTON\" - 2051
\"GANTRBRIDGE\" - 2052
\"GARCIA\" - 2053
\"GARVERBRIDGE\" - 2054
\"GLENPARK\" - 2055
\"GREENGLASSCOLLEGE\" - 2056
\"GREENPALMS\" - 2057
\"HAMPTONBARNS\" - 2058
\"HANKYPANKY POINT\" - 2059
\"HARRY GOLD PARKWAY\" - 2060
\"HASHBERRY\" - 2061
\"HILLTOP FARM\" - 2062
\"HUNTER QUARRY\" - 2063
\"IDLEWOOD\" - 2064
\"JULIUSTH RUWAY EAST\" - 2065
\"JULIUSTH RUWAY NORTH\" - 2066
\"JULIUSTH RUWAY SOUTH\" - 2067
\"JULIUSTH RUWAY WEST\" - 2068
\"JUNIPER HILL\" - 2069
\"JUNIPER HOLLOW\" - 2070
\"KACCMILITARYFUELS\" - 2071
\"KINCAIDBRIDEG\" - 2072
\"KINGS\" - 2073
\"LAS BARRANCAS\" - 2074
\"LAS BRUJAS\" - 2075
\"LAS PAYASADAS\" - 2076
\"LASTDIMEMOTEL\" - 2077
\"LAS VENTURAS\" - 2078
\"LEAFYHOLLOW\" - 2079
\"LIL PROBEINN\" - 2080
\"LINDEN SIDE\" - 2081
\"LINDEN STATION\" - 2082
\"LITTLE MEXICO\" - 2083
\"LOS COLINAS\" - 2084
\"LOS FLORES\" - 2085
\"LOS SANTOS\" - 2086
\"LOS SANTOS INLET\" - 2087
\"LOS SANTOS INTERNATIONAL\" - 2088
\"LOS SEPULCROS\" - 2089
\"LOS VENTURAS AIRPORT\" - 2090
\"LVA FREIGHT DEPOT\" - 2091
\"MARINA\" - 2092
\"MARKET\" - 2093
\"MARKET STATION\" - 2094
\"MARTIN BRIDGE\" - 2095
\"MISSIONARY HILL\" - 2096
\"MONTGOMERY\" - 2097
\"MONTGOMERY INTERSECTION\" - 2098
\"MOUNT CHILLIAD\" - 2099
\"MULHOLLAND\" - 2100
\"MULLHOLLAND INTERSECTION\" - 2101
\"NORTHSTAR ROCK\" - 2102
\"OCEAN DOCKS\" - 2103
\"OCEAN FLATS\" - 2104
\"OCTANESPRINGS\" - 2105
\"OLD VENTURAS STRIP\" - 2106
\"OPEN OCEAN\" - 2107
\"PALLISADES\" - 2108
\"PALOMINO CREEK\" - 2109
\"PARADISO\" - 2110
\"PILGRAMSCREEK\" - 2111
\"PILSON INTERSECTIION\" - 2112
\"PLAYADELSEVILLE\" - 2113
\"PRICKLEPINE\" - 2114
\"QUEENS\" - 2115
\"RANDOLPH INDUSTRIAL ESTATE\" - 2116
\"REDCOUNTY\" - 2117
\"REDSANDSEAST\" - 2118
\"REDSANDSWEST\" - 2119
\"REGULARTOM\" - 2120
\"RICHMAN\" - 2121
\"ROCAESCALANTE\" - 2122
\"ROCKSHORE EAST\" - 2123
\"ROCKSHORE WEST\" - 2124
\"RODEO\" - 2125
\"ROYALE CASINO\" - 2126
\"SAN ANDREAS SOUND\" - 2127
\"SAN FIERRO\" - 2128
\"SAN FIERRO BAY\" - 2129
\"SANTA FLORA\" - 2130
\"SANTA MARIA BEACH\" - 2131
\"SHADYCREEKS\" - 2132
\"SHERMAN RESERVOIR\" - 2133
\"SOBELL RAILYARDS\" - 2134
\"SPINYBED\" - 2135
\"STARFISH CASINO\" - 2136
\"SUNNYSIDE\" - 2137
\"TEMPLE\" - 2138
\"THE BIG EAR RADIOTELESCOPE\" - 2139
\"THE CAMELSTOE\" - 2140
\"THE CLOWNS POCKET\" - 2141
\"THE EMERALDISLE\" - 2142
\"THE FARM\" - 2143
\"THE FOUR DRAGONS CASINO\" - 2144
\"THE HIGHROLLER\" - 2145
\"THE MAKOSPAN\" - 2146
\"THE PANOPTICON\" - 2147
\"THE PINKSWAN\" - 2148
\"THE PIRATES IN MENS PANTS\" - 2149
\"THE SHERMAN DAM\" - 2150
\"THE VISAGE\" - 2151
\"TIERRA ROBADA\" - 2152
\"UNITY STATION\" - 2153
\"VALLEOCULTADO\" - 2154
\"VERDANT BLUFFS\" - 2155
\"VERDANT MEDOW\" - 2156
\"VERONA BEACH\" - 2157
\"VINEWOOD\" - 2158
\"WHETSTONE\" - 2159
\"WHITEWOOD ESTATES\" - 2160
\"WILLOWFIELD\" - 2161
\"YELLOWBELL GOLFCOURSE\" - 2162
\"YELLOWBELL STATION\" - 2163

 
Minden verziónál életbe lépõ SoundID-k:
Név                                      ID
 
SOUND_CEILING_VENT_LAND    1002
SOUND_BONNET_DENT    1009
SOUND_WHEEL_OF_FORTUNE_CLACKER    1027
SOUND_SHUTTER_DOOR_START    1035
SOUND_SHUTTER_DOOR_STOP    1036
SOUND_PARACHUTE_OPEN    1039
SOUND_AMMUNATION_BUY_WEAPON    1052
SOUND_AMMUNATION_BUY_WEAPON_DENIED    1053
SOUND_SHOP_BUY    1054
SOUND_SHOP_BUY_DENIED    1055
SOUND_RACE_321    1056
SOUND_RACE_GO    1057
SOUND_PART_MISSION_COMPLETE    1058
SOUND_GOGO_TRACK_START    1062 (zene)
SOUND_GOGO_TRACK_STOP    1063 (zene)
SOUND_DUAL_TRACK_START    1068 (zene)
SOUND_DUAL_TRACK_STOP    1069 (zene)
SOUND_BEE_TRACK_START    1076 (zene)
SOUND_BEE_TRACK_STOP    1077 (zene)
SOUND_ROULETTE_ADD_CASH    1083
SOUND_ROULETTE_REMOVE_CASH    1084
SOUND_ROULETTE_NO_CASH    1085
SOUND_BIKE_PACKER_CLUNK    1095
SOUND_AWARD_TRACK_START    1097 (zene)
SOUND_AWARD_TRACK_STOP    1098 (zene)
SOUND_MESH_GATE_OPEN_START    1100
SOUND_MESH_GATE_OPEN_STOP    1101
SOUND_PUNCH_PED    1130
SOUND_AMMUNATION_GUN_COLLISION    1131
SOUND_CAMERA_SHOT    1132
SOUND_BUY_CAR_MOD    1133
SOUND_BUY_CAR_RESPRAY    1134
SOUND_BASEBALL_BAT_HIT_PED    1135
SOUND_STAMP_PED    1136
SOUND_CHECKPOINT_AMBER    1137
SOUND_CHECKPOINT_GREEN    1138
SOUND_CHECKPOINT_RED    1139
SOUND_CAR_SMASH_CAR    1140
SOUND_CAR_SMASH_GATE    1141
SOUND_OTB_TRACK_START    1142
SOUND_OTB_TRACK_STOP    1143
SOUND_PED_HIT_WATER_SPLASH    1144
SOUND_RESTAURANT_TRAY_COLLISION    1145
SOUND_SWEETS_HORN    1147
SOUND_MAGNET_VEHICLE_COLLISION    1148
SOUND_PROPERTY_PURCHASED    1149
SOUND_PICKUP_STANDARD    1150
SOUND_GARAGE_DOOR_START    1153
SOUND_GARAGE_DOOR_STOP    1154
SOUND_PED_COLLAPSE    1163
SOUND_SHUTTER_DOOR_SLOW_START    1165
SOUND_SHUTTER_DOOR_SLOW_STOP    1166
SOUND_RESTAURANT_CJ_PUKE    1169
SOUND_DRIVING_AWARD_TRACK_START    1183 (zene)
SOUND_DRIVING_AWARD_TRACK_STOP    1184
SOUND_BIKE_AWARD_TRACK_START    1185 (zene)
SOUND_BIKE_AWARD_TRACK_STOP    1186
SOUND_PILOT_AWARD_TRACK_START    1187 (zene)
SOUND_PILOT_AWARD_TRACK_STOP    1188
SOUND_SLAP    1190

 
Régebbi lista:
 
1002 gyenge ütés 
1009 ütközés
1020 folyamatos gép zaj
1021 gép
1022 motor, megállás
1027 gyengébb ütés
1035 garázs nyitás hang
1039 Ejtõernyõ hang (Macc álltál)
1052 radarkép A
1053 radarkép B
1054 radarkép A (ugyan az mint 1052 ID)
1055 radarkép B (ugyan az mint 1053 ID)
1056 race: zöld fény hang
1057 race: piros fény hang (kezdõ hang)
1058 választás hang
1062 *Videojáték zene: Go Go Space Monkey*
1068 *Videojáték zene: Duality*
1076 *Videojáték zene: Let´s Get Ready to Bumble*
1083 map: hozzá add egy jelzõt
1084 map: eltávolít egy jelzõt
1085 radarkép C
1095 hangos ürõdés
1097 *background music*
1100 fém kerítés csörgõ A
1101 fém kerítés csörgõ B
1130 puncs A
1131 fa tárgy ütõdés?
1132 kamera klikk
1133 Jármûalkatrész hang
1134 spray
1135 ütés
1136 puncs B
1137 high-pitch jelzés A
1138 high-pitch jelzés A
1139 high-pitch jelzés A
1140 ütközés A
1141 ütközés B
1142 stadion háttér zaj
1144 loccsanás
1145 Táska dobás?
1147 autó duda/kürt
1148 ütközés C
1149 radarkép (ugyan az mint 1052 ID?)
1150 választás hang
1153 Garázs ajtó mikor nyílik (ugyan az mint 1035 ID)
1159 robbanás
1163 two-feet stomp (ugrás után)
1165 Nagyobb garázs (Talán hangár.) ajtók
1183 *Autós iskola eredmény zene*
1185 *Motoros és Hajós iskola eredmény zene*
1187 *Repülõ iskola eredmény zene*
1190 pofon

 

39047 \" where\'s my cellphone!! \" 
39051 \" that\'s right put your hands there \"
39052 \" Holy fuck I\'ve got my phone \"
39074 \" I\'m listening ... \"
39076 \" Aha , real interesting \"
50002 \" Just Try Punk ! Just Try It ! \"
50004 \" You\'re My World Now ! \"
50050 \" Tell My Wife I Love Her \"
50051 \" I\'m going in \"
50052 \" What The Hell ! \"
50053 \" Uh , My Coffee \"
50094 \" Wait Wait , think about what you\'re doing \"
100001 \" Come On , time is moeny \"
100005 \" Not This Car ! \"
100006 \" My boss is gonna kill me \"
100007 \" There goes another tip \"
100008 \" OH NO MAN ! \"
100009 \" Today couldn\'t get any worse \"
100010 \" This is not good \"
100011 \" You Idiot \"
100012 \" Look Out! \"
100013 \" What Are You Doing?! \"
100014 \" Heeeeey \"
100015 \" Oh Fuck \"
100016 \" What The Fuck \"
100017 \" Hey Man ! \"

51
Készülõ munkák / Tolvajkergetõk in SA-MP
« Dátum: 2014. Május 25. - 20:05:30 »

TOLVAJ
\"Thief-icon.png\"KERGETÕK
IN

\"samp.png\"
 



\"Note-icon.png\"Leírás
- Ez a szkript unalmamba készülget illetve RP szerverekre szeretném tervezgetni, de leginkább FUN. Ahogy a téma nevébõl is látszik, az internetes sorozat ihlette ezt az FS-t.
\"Program-icon.png\"Funkció
- Egy bringa le van rakva a városban, és ha valaki ráül akkor a radaron jelzi sötétkék színnel, hogy a játékos hol tartózkodik. Rendelkezik olyan funkcióval is jelenleg, hogy lekéri azt hogy kb. hány métere van a játékos. Azt is meg tehetjük, majd hogy a játékosnak üzenjünk, hogy egy kicsikét meg rémisszük.
\"Command-Prompt-icon.png\"Parancsok
 
/spybike, /bkemsg, /bikehelp, /bikev

 
\"App-ksokoban-ruby-icon.png\"Verzió
Az FS jelenleg a Béta verziót képviseli mivel még nagyon nincs kiterjesztve, továbbá nagyon szét szórtan van elrendezve.

52
Játékok / Call of Duty Advanced Warfare
« Dátum: 2014. Május 25. - 09:53:55 »
Téma nevébõl is látszik, hogy igen ez egy új Call of Duty széria és nem sok változás lett megint csinálva benne, csak még nagyobb technológiával szolgál a játék.
 

 

 
Kinnek mi a véleménye? Mennyire várta? Mit változtatott volna rajta?

53
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Half-Life 2 féle Gravity gun
« Dátum: 2014. Május 25. - 09:21:05 »
Üdvözölek a topicban!
 
Leírás:
- Ez a filterszkript ara szolgál, hogy az adott fegyvered úgy viselkedhesen mint a Half-Life 2-ben lévõ Gravity gun. Alkalmass FUN szerverekre, de RP szervere viszont már nem alkalmass, és nem ajánlott!

- Ez az FS csak is Deagle pisztolyal mûküdik.



Készítõk:
Gravity Gun - Matz
Szerkesztette/Javította - whatthefuck123
 

Kód:
 
#include <a_samp>
native IsValidVehicle(vehicleid);
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
#define RELEASED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) != (%0)) && ((oldkeys & (%0)) == (%0)))
new Float:GUNDISTANCE[MAX_PLAYERS] = {10.0,...};
new check_timer[MAX_PLAYERS];
new aiming[MAX_PLAYERS];
//new movetimer[MAX_PLAYERS];
new liftimer[MAX_PLAYERS];
new lifting[MAX_PLAYERS];
new lifttype[MAX_PLAYERS]; // 0 = vehicle, 1 = human
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    lifting = -1;
    lifttype = -1;
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(liftimer[0]);
    KillTimer(check_timer[0]);
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
aiming[playerid]=0;
    lifting[playerid] = -1;
    lifttype[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    KillTimer(liftimer[playerid]);
    KillTimer(check_timer[playerid]);
    lifting[playerid] = -1;
return 1;
}
stock movecar(vehid, playerid)
{
    new Float:vector[3];
      GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vector[0], vector[1], vector[2]);
new Float:lx,Float:ly,Float:lz;
GetPlayerPos(playerid, lx,ly,lz);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehid, 0);
SetVehicleVelocity(vehid,vector[0], vector[1], vector[2]);
SetPlayerPos(playerid, lx,ly,lz);
//RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
stock getcar(vehid, playerid)
{
    new Float:vector[3];
      GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vector[0], vector[1], vector[2]);
new Float:lx,Float:ly,Float:lz;
GetPlayerPos(playerid, lx,ly,lz);
PutPlayerInVehicle(playerid, vehid, 0);
SetVehicleVelocity(vehid, -vector[0], -vector[1], -vector[2]);
SetPlayerPos(playerid, lx,ly,lz);
check_timer[playerid] = SetTimerEx(\"checkyet\",50,1,\"ii\",playerid,vehid);
//RemovePlayerFromVehicle(playerid);
}
forward checkyet(playerid,vehid);
public checkyet(playerid,vehid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetVehiclePos(vehid, x,y,z);
if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, x,y,z)<15.0)
{
KillTimer(check_timer[playerid]);
SetTimerEx(\"enablegravity\", 10, 0, \"iii\", playerid, vehid, 0);
//   SendClientMessage(playerid, -1, \"ok\");
}
else
{
//   printf(\"%f\",GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, x,y,z));
//SendClientMessage(playerid, -1, \"nope\");
}
}
forward Lift(playerid);
public Lift(playerid)
{
if(lifttype[playerid] == 0)//vehicle
{
    new Float:X2, Float:Y2, Float:Z2;
GetPlayerCameraLookAt(playerid, X2, Y2, Z2);
SetVehiclePos(lifting[playerid],X2, Y2, Z2);
}
if(lifttype[playerid] == 1)//player
{
    new Float:X2, Float:Y2, Float:Z2;
GetPlayerCameraLookAt(playerid, X2, Y2, Z2);
SetPlayerPos(lifting[playerid],X2, Y2, Z2);
}
if(lifttype[playerid] == 2)//object
{
    new Float:X2, Float:Y2, Float:Z2;
GetPlayerCameraLookAt(playerid, X2, Y2, Z2);
SetObjectPos(lifting[playerid],X2, Y2, Z2);
}
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(PRESSED(128))
{
aiming[playerid]^=1;//toggle
}
if(RELEASED(128))//KEY_AIM
{
    if(lifting[playerid]!=-1)
    {
        KillTimer(liftimer[playerid]);
        KillTimer(check_timer[playerid]);
    lifting[playerid] = -1;
    PlayerPlaySound(playerid, 1140, 0,0,0);//SOUND_CAR_SMASH_CAR
    }
}
if(PRESSED(KEY_LOOK_BEHIND)&&lifting[playerid]==-1)
{
    if(lifting[playerid] == -1)
    {
    new Float:X, Float:Y, Float:Z, vehicleid;
   for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
   {
       if(IsValidVehicle(i))
       {
         GetVehiclePos(i, X, Y, Z);
         if(IsPlayerAimingAt(playerid, X, Y, Z, 2.5))
         {
              vehicleid = i;
          }
       }
   }
   if(vehicleid > 0)
   {
                new Float:x,Float:y,Float:z;
                GetVehiclePos(vehicleid, x,y,z);
                new Float: dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, x,y,z);
                //SetTimerEx(\"enablegravity\", floatround(dist)/5, 0, \"iii\", playerid, vehicleid, 0);
                lifting[playerid]=vehicleid;
               //printf(\"%d\",floatround(dist)/5);
                if(dist>12.0) getcar(vehicleid, playerid);
                else
                {
                    SetTimerEx(\"enablegravity\", 10, 0, \"iii\", playerid, vehicleid, 0);
                }
       }
        }
if(lifting[playerid] == -1)
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z, targetid=INVALID_PLAYER_ID;
       for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
       if(GetPlayerState(i) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
       {
           if(i == playerid) continue;
         GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
         if(IsPlayerAimingAt(playerid, X, Y, Z, 2.5))
         {
              targetid = i;
          }
       }
   }
   if(targetid!=INVALID_PLAYER_ID)
   {
       lifting[playerid] = targetid;
       lifttype[playerid] = 1;
       liftimer[playerid] = SetTimerEx(\"Lift\", 50, 1, \"i\", playerid);
       PlayerPlaySound(playerid, 1148, 0,0,0);//SOUND_MAGNET_VEHICLE_COLLISION
       }
}
if(lifting[playerid] == -1)
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z, targetid=INVALID_OBJECT_ID;
       for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
   {
       if(IsValidObject(i))
       {
           if(i == INVALID_OBJECT_ID) continue;
         GetObjectPos(i, X, Y, Z);
         if(IsPlayerAimingAt(playerid, X, Y, Z, 2.5))
         {
             if(IsObjectMoving(i))
              {
               StopObject(i);
              }
              targetid = i;
          }
       }
   }
   if(targetid!=INVALID_OBJECT_ID)
   {
       new Float:ox,Float:oy,Float:oz;
       GetObjectPos(targetid, ox,oy,oz);
       new Float:px,Float:py,Float:pz;
       GetPlayerPos(playerid, px,py,pz);
       new Float:angle;
                lifting[playerid]=targetid;
      GetPlayerFacingAngle(playerid,angle);
                new Float:dist = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, ox,oy,oz);
       new time = MoveObject(targetid, px+(5.0*floatsin(-angle, degrees)),py+(5.0*floatcos(-angle, degrees)),pz+1.0, dist*1.7);//
      SetTimerEx(\"enablegravity\", time, 0, \"iii\", playerid, targetid, 2);
      //printf(\"%d\", time);
       }
}
/*   if(lifting[playerid]!=-1)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1148, 0,0,0);//SOUND_MAGNET_VEHICLE_COLLISION
}*/
}
if(PRESSED(KEY_FIRE))
{
    if(lifting[playerid] != -1)
    {
          new Float:vector[3];
       GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vector[0], vector[1], vector[2]);
        if(lifttype[playerid]==1)//player
        {
            SetPlayerVelocity(lifting[playerid], vector[0],vector[1],vector[2]);
            new str[128];
            new name[24]; GetPlayerName(playerid, name,sizeof(name));
            format(str,sizeof(str),\"You have been thrown by %s (%d)\",name,playerid);
      SendClientMessage(lifting[playerid], -1, str);
   }
        if(lifttype[playerid]==0)//car
        {
            //movetimer[playerid] = SetTimerEx(\"movecar\", 50, 0, \"i\", lifting[playerid], vector[0],vector[1], vector[2]);//create move Timer here....
            movecar(lifting[playerid], playerid);
      //PlayerPlaySound(playerid, 1140, 0,0,0);//SOUND_CAR_SMASH_CAR
        }
        if(lifttype[playerid]==2)//obj
   {
                //PlayerPlaySound(playerid, 1141, 0,0,0);//SOUND_CAR_SMASH_GATE
       new Float:Vector[3], Float:x,Float:y,Float:z;
       GetPlayerCameraFrontVector(playerid, Vector[0], Vector[1], Vector[2]);
       GetObjectPos(lifting[playerid], x,y,z);
       //I removed this part, u can make it exact if u want
       new Float:vertical=0.0, Float:horizontal=0.0;
       switch (GetPlayerWeapon(playerid))
      {
         case 34,35,36:
         {
            //if (DistanceCameraTargetToLocation(camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, vector_x, vector_y, vector_z) < radius) return true;
            //return false;
         }
         case 30,31: { vertical = 4.0; horizontal = -1.6; }
         case 33: { vertical = 2.7; horizontal = -1.0; }
         default: { vertical = 6.0; horizontal = -2.2; }
      }
          MoveObject(lifting[playerid], x+(Vector[0]*200.0)+horizontal,y+(Vector[1]*200.0)+horizontal,z+(Vector[2]*200.0)+vertical, 35.0);
   }
        KillTimer(liftimer[playerid]);
    lifting[playerid] = -1;
    }
}
return 1;
}
forward enablegravity(playerid, targetId, lift_type);
public enablegravity(playerid, targetId, lift_type)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 1148, 0,0,0);//SOUND_MAGNET_VEHICLE_COLLISION
lifting[playerid] = targetId;
lifttype[playerid] = lift_type;
liftimer[playerid] = SetTimerEx(\"Lift\", 50, 1, \"i\", playerid);
}
stock IsVehicleInRangeOfPoint(vehicleid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
{
    static
        Float:pX, Float:pY, Float:pZ;
    GetVehiclePos(vehicleid, pX, pY, pZ);
    return x - range / 2 < pX > x + range / 2 && y - range / 2 < pY > y + range / 2 && z - range / 2 < pZ > z + range / 2;
}
GetPlayerCameraLookAt(playerid, &Float:X, &Float:Y, &Float:Z)
{
    new Float:Destination[3], Float:Camera[3], Float:Vector[3];
    GetPlayerPos(playerid, Destination[0], Destination[1], Destination[2]);
    GetPlayerCameraPos(playerid, Camera[0], Camera[1], Camera[2]);
    GetPlayerCameraFrontVector(playerid, Vector[0], Vector[1], Vector[2]);
    new Float: posAngle = atan2(floatsub(Destination[1],Camera[1]),floatsub(Destination[0],Camera[0]));
    if(posAngle > 360) posAngle-=360; posAngle+=270; posAngle *= -1;
    Destination[0] += GUNDISTANCE[playerid] * floatsin(posAngle, degrees);
    Destination[1] += GUNDISTANCE[playerid] * floatcos(posAngle, degrees);
    new Float:dis = floatsqroot((Camera[0] - Destination[0]) * (Camera[0] - Destination[0]) + (Camera[1] - Destination[1]) * (Camera[1] - Destination[1]) + (Camera[2] - Destination[2]) * (Camera[2] - Destination[2]));
    X = Vector[0] * dis + Camera[0]; Y = Vector[1] * dis + Camera[1];       Z = Vector[2] * dis + Camera[2];
}
Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ, Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ, Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ)
{
new Float:TGTDistance;
TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ));
new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ;
tmpX = FrX * TGTDistance + CamX;
tmpY = FrY * TGTDistance + CamY;
tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ;
return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ));
}
stock Float:GetPointAngleToPoint(Float:x2, Float:y2, Float:X, Float:Y)
{
new Float:DX, Float:DY;
new Float:angle;
DX = floatabs(floatsub(x2,X));
DY = floatabs(floatsub(y2,Y));
if (DY == 0.0 || DX == 0.0) {
if(DY == 0 && DX > 0) angle = 0.0;
else if(DY == 0 && DX < 0) angle = 180.0;
else if(DY > 0 && DX == 0) angle = 90.0;
else if(DY < 0 && DX == 0) angle = 270.0;
else if(DY == 0 && DX == 0) angle = 0.0;
}
else {
angle = atan(DX/DY);
if(X > x2 && Y <= y2) angle += 90.0;
else if(X <= x2 && Y < y2) angle = floatsub(90.0, angle);
else if(X < x2 && Y >= y2) angle -= 90.0;
else if(X >= x2 && Y > y2) angle = floatsub(270.0, angle);
}
return floatadd(angle, 90.0);
}
stock GetXYInFrontOfPoint(&Float:x, &Float:y, Float:angle, Float:distance)
{
x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
stock IsPlayerAimingAt(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius)
{
new Float:camera_x,Float:camera_y,Float:camera_z,Float:vector_x,Float:vector_y,Float:vector_z;
GetPlayerCameraPos(playerid, camera_x, camera_y, camera_z);
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vector_x, vector_y, vector_z);
new Float:vertical, Float:horizontal;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
case 34,35,36:
{
   if (DistanceCameraTargetToLocation(camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, vector_x, vector_y, vector_z) < radius) return true;
   return false;
}
case 30,31: { vertical = 4.0; horizontal = -1.6; }
case 33: { vertical = 2.7; horizontal = -1.0; }
default: { vertical = 6.0; horizontal = -2.2; }
}
new Float:angle = GetPointAngleToPoint(0, 0, floatsqroot(vector_x*vector_x+vector_y*vector_y), vector_z) - 270.0;
new Float:resize_x, Float:resize_y, Float:resize_z = floatsin(angle+vertical, degrees);
GetXYInFrontOfPoint(resize_x, resize_y, GetPointAngleToPoint(0, 0, vector_x, vector_y)+horizontal, floatcos(angle+vertical, degrees));
if (DistanceCameraTargetToLocation(camera_x, camera_y, camera_z, x, y, z, resize_x, resize_y, resize_z) < radius) return true;
return false;
}

54
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / MTA:SA féle Derby
« Dátum: 2014. Május 25. - 09:09:48 »
Üdvözöllek a topicban!
 
Nem nagyon írok sok mindent a név mindent elárúl, illetve a kód tag-ban megtalálható az eredeti készítõ, és hogy mi az eredeti topicja az FS-nek.
További jó szórakozást, kívánok!
 
/*
MTA Derby
Eredeti készítõ: proSeryoga
Magyarosítás készítette: citromhun
Topic: http://sampforum.hu/index.php?topic=52885.0
Eredeti Topic: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=415667
Sorok száma: 219 (Ha csak ezt a megjegyzést kivesszük. De amúgy, 226 sor.)
*/
#include <a_samp>
#define ForEach(%0) for(new %0 = 0; %0 != GetServerVarAsInt(\"maxplayers\"); %0++) if(IsPlayerConnected(%0) && !IsPlayerNPC(%0))
new DB_VehicleID = 415;
#define DB_DIALOG 1111
#define MAX_DERBY_SPAWN 2
new Float:DB_Spawns[MAX_DERBY_SPAWN][][] = {
    {
            {2580.9543,-2922.2375,1003.8871},{2580.9353,-3040.3372,1003.8871},{2620.9497,-2980.4980,1003.8871},
            {2662.5625,-2922.4089,1003.8871},{2682.1228,-2959.8835,1003.8871},{2663.1399,-2999.8201,1003.8871},
            {2581.3845,-2962.0913,1003.8871},{2606.0146,-2995.0747,1003.8871},{2601.6973,-2941.1292,1003.8871},
            {2581.7783,-2959.8501,1003.8871}
    },
    {
            {3811.2156,-2453.5735,1002.5284},{3828.2717,-2437.7588,1002.5284},{3797.6394,-2471.6860,1002.5284},
            {3778.0747,-2452.8750,1002.5284},{3848.7319,-2453.9375,1002.5284},{3828.6216,-2453.9402,1015.5284},
            {3797.5637,-2453.8789,1015.5284},{3855.7751,-2472.6580,1015.5284},{3770.3140,-2436.6235,1015.5284},
            {3811.2190,-2436.3999,1015.5284}
    }
};
forward DB_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);
 
new DBP_Stats[MAX_PLAYERS];
new DBP_Vehicle[MAX_PLAYERS];
forward DBP_Spawn(playerid);
forward DBP_Exit(playerid);
forward LoadCreateObject();
forward SetPlayerPosEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:ang, int, vw);
//DB - Derby. DBP - Derby Player
//==============================================================================
public OnGameModeInit() {
SetTimer(\"ServerTimer\", 1000, 1);
LoadCreateObject(); return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
DBP_Exit(playerid); return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
DBP_Exit(playerid); return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if(!strcmp(cmdtext, \"/derby\", true)) {
   if(DBP_Stats[playerid] >= 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DB_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Derby\", \"{FFFFFF}Ki szeretne lépni a {FF0000}Derby{FFFFFF}bõl?\", \"Igen\", \"Nem\");
         new string[128];
         for(new i; i < MAX_DERBY_SPAWN; i++) {
      format(string,sizeof(string),\"%s{FF0000}Derby zóna - {FFCB77}Világ %d{FFFFFF}.\\n\",string,i); }
      ShowPlayerDialog(playerid, DB_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF0000}Derby{FFFFFF} - {0000FF}Zóna{FFFFFF}:\", string, \"Igen\", \"Kilép\");
} return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) {
DBP_Exit(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
DB_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys); return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
switch(dialogid) {
   case DB_DIALOG: {
   if(!response) return 1;
            if(DBP_Stats[playerid] >= 0) {
               ShowPlayerDialog(playerid, 15157, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Derby\", \"Te már a Derby-ben vagy!\", \" \", \"\"); return 1; }
             DBP_Stats[playerid] = listitem;
            new RandomDerby = random(sizeof(DB_Spawns));
             SetPlayerPosEx(playerid, DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][0], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][1], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][2]+2, random(360), 0, 1);
              DBP_Vehicle[playerid] = CreateVehicle(DB_VehicleID,DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][0], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][1], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][2]+2,0,random(126), random(126),50000);
            }
case DB_DIALOG+1: {
           if(!response) return 1;
           DBP_Exit(playerid); }
}
return 1;
}
forward ServerTimer();
public ServerTimer() {
ForEach(playerid) {
   if(DBP_Stats[playerid] >= 0) {
            new Float: pPos[4];
            new Float:vehhp;
           if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) {
               GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),pPos[0],pPos[1],pPos[2]);
                 GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vehhp); }
                 if(pPos[2] <= 990 || GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER || vehhp < 250.0) {
                DBP_Spawn(playerid); }
           }
}
return 1;
}
public DB_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
if(((newkeys & KEY_SUBMISSION) && !(oldkeys & KEY_SUBMISSION)) || ((newkeys & 1024) && !(oldkeys & 1024)) ) {
   if(DBP_Stats[playerid] == -1) return 1;
         ShowPlayerDialog(playerid, DB_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF0000}Derby\", \"Ki szeretne lépni a Derby arénából?\", \"Igen\", \"Nem\"); }
return 1;
}
public DBP_Spawn(playerid) {
if(DBP_Stats[playerid] == -1) return 1;
new RandomDerby = random(10);
SetPlayerPosEx(playerid, DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][0], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][1], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][2]+2, random(360), 0, 1);
DestroyVehicle(DBP_Vehicle[playerid]);
DBP_Vehicle[playerid] = CreateVehicle(DB_VehicleID,DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][0], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][1], DB_Spawns[DBP_Stats[playerid]][RandomDerby][2]+2,0,random(126), random(126),50000);
ResetPlayerWeapons(playerid);
SetVehicleVirtualWorld(DBP_Vehicle[playerid],GetPlayerVirtualWorld(playerid));
LinkVehicleToInterior(DBP_Vehicle[playerid],GetPlayerInterior(playerid));
PutPlayerInVehicle(playerid, DBP_Vehicle[playerid], 0);
return 1;
}
public DBP_Exit(playerid) {
if(DBP_Stats[playerid] == -1) return 1;
DestroyVehicle(DBP_Vehicle[playerid]);
     DBP_Stats[playerid] = -1;
      SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
public SetPlayerPosEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:ang, int, vw) {
SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetPlayerFacingAngle(playerid, ang);
     SetPlayerInterior(playerid, int);
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, vw);
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
return 1;
}
public LoadCreateObject() {
//Derby 1:------------------------------------------------------------------
    CreateObject(8558,2583.55273438,-2921.90820312,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2623.75903320,-2921.92407227,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 2)
    CreateObject(8558,2663.91845703,-2921.92724609,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 3)
    CreateObject(8558,2681.58496094,-2943.59521484,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 4)
    CreateObject(8558,2681.58984375,-2983.88793945,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 5)
    CreateObject(8558,2681.56201172,-3024.05273438,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 6)
    CreateObject(8558,2658.91650391,-3041.70947266,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,180.00000000); // 7)
    CreateObject(8558,2618.93896484,-3041.70922852,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,179.99450684); // 8)
    CreateObject(8558,2579.22973633,-3041.67895508,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,179.99450684); // 9)
    CreateObject(8558,2561.60351562,-3019.28930664,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 10)
    CreateObject(8558,2561.60791016,-2979.25610352,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 11)
    CreateObject(8558,2561.60058594,-2939.54589844,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2561.60351562,-3019.28906250,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 13)
    CreateObject(8558,2583.98046875,-2978.90551758,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2658.91259766,-2978.71704102,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2622.16528320,-3019.43432617,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 13)
    CreateObject(8558,2622.04321289,-2941.63378906,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 13)
    CreateObject(1634,2621.95776367,-2959.33129883,1003.68449116,0.00000000,0.00000000,180.00000000); // 1)
    CreateObject(1634,2600.51269531,-2978.81298828,1003.68449116,0.00000000,0.00000000,270.00000000); // 2)
    CreateObject(1634,2622.16284180,-3003.88330078,1003.68449116,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 3)
    CreateObject(1634,2643.73681641,-2978.61230469,1003.68449116,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 4)
    CreateObject(8558,2581.15527344,-2958.77563477,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2581.12744141,-2942.96484375,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2583.78588867,-2960.45166016,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2582.97290039,-2940.23608398,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2601.40527344,-2942.78515625,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2613.96875000,-2972.66796875,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,136.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2627.50952148,-2985.75268555,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,136.00003052); // 12)
    CreateObject(8558,2662.98852539,-2997.44946289,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2662.98754883,-3020.35913086,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2660.61303711,-3000.07495117,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2660.71166992,-3021.18383789,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2642.74194336,-3020.76025391,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2617.92700195,-2982.91992188,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,226.25000000); // 12)
    CreateObject(8558,2581.16992188,-2996.62011719,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2581.16650391,-3020.93725586,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2583.53076172,-2997.95751953,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2583.85302734,-3021.10888672,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2603.62939453,-3017.48510742,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2603.62231445,-3021.84985352,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2662.96679688,-2963.67480469,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2662.94287109,-2939.53588867,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2660.06127930,-2960.21826172,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2659.75219727,-2940.42773438,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
    CreateObject(8558,2625.03808594,-2975.54052734,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,226.24694824); // 12)
    CreateObject(8558,2639.40380859,-2941.73388672,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 12)
    CreateObject(8558,2621.37939453,-2940.33618164,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
CreateObject(8558,2621.35986328,-3021.18725586,1001.35871506,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
//Derby 2:------------------------------------------------------------------
CreateObject(8558,3795.19995117,-2472.10009766,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 1)
CreateObject(8558,3830.60009766,-2472.10009766,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 2)
CreateObject(8558,3828.19995117,-2454.30004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 3)
CreateObject(8558,3797.60009766,-2454.30004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 4)
CreateObject(8558,3795.19995117,-2436.80004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 5)
CreateObject(8558,3830.60009766,-2436.80004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 6)
CreateObject(8558,3849.30004883,-2454.30004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 7)
CreateObject(8558,3777.69995117,-2454.30004883,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 8)
CreateObject(8558,3770.00000000,-2454.30004883,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 9)
CreateObject(8558,3789.30004883,-2453.50000000,51.09999847+952,0.00000000,30.00000000,0.00000000); // 10)
CreateObject(8558,3810.50000000,-2453.50000000,48.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 11)
CreateObject(8558,3836.50000000,-2453.50000000,51.09999847+952,0.00000000,30.00000000,180.00000000); // 12)
CreateObject(8558,3855.30004883,-2454.30004883,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 14)
CreateObject(8558,3832.55004883,-2472.00000000,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 15)
CreateObject(8558,3792.30004883,-2472.00000000,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 16)
CreateObject(8558,3832.55004883,-2436.66992188,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 17)
CreateObject(8558,3792.30004883,-2436.66992188,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,0.00000000); // 18)
CreateObject(8558,3797.60009766,-2454.30004883,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); // 19)
CreateObject(8558,3828.19995117,-2454.30004883,61.00000000+952,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //20)
return 1;
}

 


55
Képek / Videók / Elképesztõ biciklis parkour
« Dátum: 2014. Május 24. - 19:22:28 »
Ezt még nézni is jó :)
 
 

 

56
Képek / Videók / Watch Dogs - igazi parkour, 4K-ban
« Dátum: 2014. Május 24. - 19:09:15 »
A videó itt tekinthetõ meg:
 

57
Készülõ munkák / [Filterszkript]Szerver beszélõ
« Dátum: 2014. Május 24. - 15:06:25 »

\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/140328/Szerverb_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 


\"information-icon.png\"Információ
Ez egy olyan fs ami, ha beírsz egy adott szöveget akor válaszol rá. A szõkincsérõl annyit, hogy egy .txt fájlban lévõ szavakra fog válaszolni, de a szavak õssze gyûjtésére külön kitaláltam azt, hogy az RCON admin majd tudja betáplálni a szavakat, és a válaszokat. A \"beszélõ\" neve: István.
István még elég fejletlen jelenleg, így még van mit javítanom, és szépítenem rajta :) . A jelenlegi verzió: β0.1
\"Window-new-icon.png\"Funkciók
Jelenleg még egy funkció sincs beépítve.
Amiket szeretnék beépíteni:
 

  •    

  • InGame szókincs növelés.
       

  • István, mint zene lájátszás.
       

  • Istvánnal olyan párbeszédet folytatni(PM-ben), amelyel kicsit megismerheted személyiségét.
       

  • Illetve lesz olyan parancs, hogy: /istvan, ezáltal ki írja milyen szavakat tudd, és hogyan kell használni.


\"document-word-icon.png\"Szókincs
Amely szavakat eddig tudja, és a válasza:
A szókincsek elvannak táplálva egy .txt fájlba ahol kiolvasa, a választ, és a kérdést.
\"addressbook-icon.png\"Fórumozók kérései
ZyZu.:
Egy kérdésem van.. miért nem csinálod meg hang felvételben.. szerintem sokkal újabb lenne.. és beszélne tényleg :D egyébként nem rossz ötlet de olyan InGameBot -nak számít.  :)[/quote]
Akkor csinálj 2 választót.. hangfelvétel vagy írás.. és akkor lehessen választani. :) De nem tudom hol láttam.. hogy valaki úgy csinálta, hogy a translator hangjához összekötötte.. és a fordítóról jött a hang. :D De másrészt nem rossz ötlet.[/quote]
Még nem tudom, hogy fogom meg oldani. De az eddigi terveim alapján alap lesz, az írásos bot és ha szeretné váltani akkor beírja azt a parancsot, hogy: /botlaunga, ezáltal elõjön egy kis párbeszéd ablak ahol ki lehet választani, hogy vagy \"Írásos\" módon beszél vagy \"Hang\" alapján fog beszélni István.
Szilard00:
Építs bele cleverbotot, mint ahogy én csináltam valahová. :DD[/quote]
Akár úgy is megoldhatod, hogy letöltöd a cleverbot PHP nyelven megírt API-ját, a_http-vel pedig (nem használok PAWN-t, de azt hiszem megoldható vele ilyesmi) továbbítod a játékostól az üzenetet, a PHP scripted (ami az API-t használja) pedig kiírja a cleverbot válaszát rá, amit PAWN-ban lekérdezel, majd kiírsz a játékos számára. :D[/quote]
Ezt ha nem bánnod már nem valósítom meg, mivel a versenyen én veszítettem, és Legend-el nyertetek! :)

58
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Whitelist szerverünkön
« Dátum: 2014. Május 24. - 10:10:49 »
Üdvözöllek a topicban!
 
Ahogy a téma nevébõl is láthatod ez a filterszkript ara szolgál, hogy aki nincs az adott whitelist fájlban azt ki kickelje. Tehát egyszerûen és ügyesen meg lett oldva, HK által, és nem kell lezárni jelszóra a szervert sem :).
Parancsok:
 
/whitelist, /blacklist

 
Használat:
Ahogy látható ebben az FS-ben van Fekete lista ami simán átállítható ara is, hogy szerverünket egyes játékosok NE érjék el! :)
Kód:
 
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <zcmd>
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
#define COLOR_WHITE   0xFFFBFFFF
#define COLOR_YELLOW    0xFFFB00FF
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
#define DIALOG_WHITELIST 301
#define DIALOG_REMOVE   302
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
public OnFilterScriptInit() return 1;
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
public OnFilterScriptExit()return 1;
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
public OnPlayerConnect(playerid) {
new name[MAX_PLAYER_NAME+1];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
     new player[200];
      format(player,sizeof(player),\"/whitelist/%s.txt\",name);
if(!dini_Exists(player)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Te nem vagy a Whitelist \'tagja\'\");
Kick(playerid);
} else {
    // A játékos be loginol
    }
return 1;
}
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if(dialogid == DIALOG_WHITELIST)
{
        new player[200], string[128];
        format(player,sizeof(player),\"/Whitelist/%s.txt\",inputtext);
        if(response == 1) {
           if(!dini_Exists(player)) {
              format(string,sizeof(string),\"Szerver: \'{00FFFF}%s{FFFFFF}\' hozzáadva a listához!\", inputtext);
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string);
      dini_Create(player);
      print(\"Egy játékos hozzá adva a whitelisthez\", inputtext);
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Név hozzá adása!\",\"Tovább\",\"Kilép\");
                } else {
                   format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} te nem rendelkezel jogosultságal!\", inputtext);
                   SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string);
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név hozzá adása\\n* Játékos név már hozzá van adva\",\"Tovább\",\"Kilép\");
                }
          }
        }
        if(dialogid == DIALOG_REMOVE) {
           new player[200], string[128];
            format(player,sizeof(player),\"/Whitelist/%s.txt\",inputtext);
             if(response == 1) {
                 if(dini_Exists(player)) {
                   dini_Remove(player);
                     print(\"Egy játékos kiszedve a whitelistrõl!\", inputtext);
                    format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} a feketelistára került!\", inputtext);
                     SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string);
                   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos keresése\",\"Kilép\",\"Megszakít\");
                } else {
                        format(string,sizeof(string),\"{00FFFF}%s{FFFFFF} nincs jogosultsága\", inputtext);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,string);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése.\",\"Tovább\",\"Kilép\");
                                }
                        }
        }
        return 1;
}
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
CMD:whitelist(playerid,params[]) {
        if(IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_WHITELIST,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése\",\"Tovább\",\"Kilép\");
        return 1;
    } else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Lépj be RCON Admin ként, hogy tovább tudj menni!\");
    return 1;
    }
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
CMD:blacklist(playerid,params[]) {
        if(IsPlayerAdmin(playerid)) {
                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REMOVE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{00FFFF}Whitelist\",\"{FF0000}Játékos név keresése\",\"Tovább\",\"Kilép\");
                return 1;
        } else SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Lépj be RCON Admin ként, hogy tovább tudj menni!\");
        return 1;
}
//=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 
Az FS sorai összesen: 85
UI.: Jó felhasználást!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Május 24. - 12:04:37 )

Javítottam a hibákat! Továbbá kiegíszítem 1-2 dologal még!

59
Beszélgetés / Csernobili atomszarkofág
« Dátum: 2014. Május 21. - 21:49:17 »
Ez a téma azért jött létre, hogy a fórum közösség egy kicsikét beszéljen errõl az eseményrõl ami minden ember sorsát simán megváltoztatná! A csernobili atomerõmû, egy gõzrobbanás sorozatai utánn, bekövetkezett a nukleáris olvadás. A 4.-es reaktor teteje a levegõbe repült, és felszabadult annyira sok halálos sugárzás ami Hiroshima, vagy Nagaszakira ledobott atombombánál is nagyobb szenyezõdést csinált, itt Magyarországon is, Ukrajna, Oroszország, sõt még az Egyesült Államokba is eljutott a szennyezõdés. Csernobil, és Pripjaty(Csernobil mellet volt, itt szállásolták el azokat a munkásokat, akik a Csernobili atomerûmûben dolgoztak, régebben Lenin atomerõmûnek nevezték. Csak azért agatták rá a Csernobili atomerõmû nevet, hogy Lenin nevét ne sértse, vagy valami ilyesmit hallotam.) Az atomerõmû tûzoltósága ha jól tudom, annak a tûzoltóságát azonnal felhívták, hogy: Felrobbant a 4-es raktor! A tûzoltóság magatehetetlenül oltották a tüzet, de a tüzet nem tudták eloltani, és közben annyira nagy diagnózist kaptak, hogy pár napon belül elhunytak. Onnan is lehet tudni, hogy diagnózist(avagy, atomszennyezõdést) kapsz hogy fémes ízt érzel a nyelveden. A lakosság 1-2 napig semit sem tudodt, hogy felrobbant a 4-es reaktor és mintha mi sem történt volna, csinálták a dolgukat. Hogy miért? Az akkori Szovjetúni teljes hírzárlatott rendelt el ezzel kapcsolatban. Aztán helikopterrel körözve, kocsival a városban figyelmeztették a lakosságot, hogy a Csernobili atomerõmû 4.-es reaktora felrobbant így Kiev(Kijev)-be telepítették átt õket, voltak olyanok akik ott maradtak, vagy vissza lopóztak. Õk, vagy elhunytak vagy még továbbra is élnek, de rákkosan! Mi közben telepítették ki a lakosságot, elkeszték feltakarítani a szenyezet dolgokat, és a törmelékeket, közben pedig az atomszarkofág épült. A munkások éjjel-nappal dolgoztak az atomszarkofágon, és eggyaránt a törmelékek eltakarításával. Sõt, még a Szovjetúnió még a fejlett holdjáróját is bevetette, de a nagy sugárzás miatt elromlott.
A jelenlegi szarkofág:
\"300px-Chernobylreactor_1.jpg\"
Mar 5, 2012 - A hír24 kijelenti hogy elkezdték csinálni az új atomszarkofágot, mivel a régi már elavult, és lyukas.
 
A francia tervek alapján készülõ könnyûszerkezetû, víz-, lég- és sugárzásmentes új szarkofág építési költségeibõl mintegy 700 millió euró összegben veszik ki részüket az európai donorországok. Oroszország egyelõre 50 millióval járul hozzá a munkálatokhoz.
A 150 méter hosszú, 260 méter széles és 105 méteres magasságú, félköríves kiképzésû hangár építését az erõmû közvetlen szomszédságában végzik, majd a kész építményt síneken fogják a jelenlegi betonszarkofág fölé gurítani. Az ehhez szükséges vágányok lefektetését már a múlt év augusztusában megkezdték. A szerkezet méreteit jellemzi, hogy talapzatával együtt bõven elférne alatta a New York-i Szabadság-szobor.
A teljes kivitelezés várhatóan 2015-ben fejezõdik be. Ezt követõen az új szarkofág mintegy 150 évig töltheti be feladatát, miközben biztonságos takarása alatt el lehet majd végezni a jelenlegi betonkoporsó és az 1986-ban felrobbant IV. blokk maradványainak aprólékos elbontását, és a helyszín teljes sugármentesítését. Az egyik videomegosztó portálra nemrég felkerült felvétel tanúsága szerint ugyanis a jelenlegi – több helyütt megrepedezett falú – szarkofágon belül ugyanolyan összevisszaságban hevernek a reaktor romjai, a fûtõ- és hûtõelemekkel egyetemben, mint ahogy a robbanást követõen szétszóródtak.
[/quote]
\"cs.jpg\"
\"width=500http://images.postr.hu/uploads/blogs/1496/8192/post_8192_20101112112640.jpg[/img]
2013. 02. 14. - Beszakadt a Csernobili atomerõmû gépházának teteje.
Annyit bizony kell tudni, hogy még mindig izzik az atomszarkofág alatt lévõ radióaktív fûtûanyag
\"investigation_thumbnail.jpg\"

60
Multiplayer / Végleges VC:MP Közösség
« Dátum: 2014. Május 20. - 20:10:34 »
\"616821999vice_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Sokat gondolkoztam azon\' date=\' hogy mi lenne ha nyitnék egy kis VC:MP közösséget ahol el lenne a megmaradt Vice City-es emberek. Nos, én válalnám a hátteret, és a modot is megírnám. De! Nem tudom, hogy hány olyan emberke van aki még hajlandó-e VC:MP-zni. Jelenleg nem írok többet, de akinek kérdése van, szívesen válaszolok rá.[/quote\']
Üdvözlök mindenkit!
 
Még márciusban pattant ki az a fejembõl, hogy csináljunk egy magyar VC:MP szervert. De mivel nem nagyon foglalkoztam velem és nem nagyon volt rá idõm, sõt még hanyagoltam is... Nos, a mai nap jött el az-az idõ mikor itt van a nyár, az ember felszabadul, és megszámlálhatatlan szabad napja van(már akinek.) Mai nap meg is kreáltam a Whale Host jóvoltából a VC:MP szervert. De van egy bibi! Nincs meg az a mod amivel nyílt volna a szerver még annó. Ezért még egy ideig csak az a mod lesz amely minden alap VC:MP szerveren megtalálható. Persze az alap modon is el lehet lenni, mint mikor teszteltük, a teher bírást. FIGYELEM!! A szerveren nem lehet magyar ékezetes betûkkel írni! Akkor írnám is az adatokat.
IP cím: 195.154.237.14:12325
Weblap: Hamarosan elkészül. (Whalehost domainos lesz, ideiglenesen.)
Férõhelyek száma: 20
Eddigi legnagyobb létszám: 6
 
Pillanat képek
 
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140521/vc-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140521/vc-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140521/vc-mp-003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140522/vc-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140522/vc-mp-005_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
 
Szerver használata
 
Autóbavaló beszállás, mint utas: TAB
Chat elõhozássa: T
Online játékosok megnézése: F5
Chatbox méretezés, eltüntetés: F7
Screenshot készítése: F8 (A képet oda teszi, ahol van a VC:MP kliens.)
 
Szerver szabályzata
 



1. Ne használj semiféle olyan programot, amivel úgymond csalhatsz a játékban! Jutalom: Örök ban(IP)
2. Ne trollkodj a játékosokkal (Folytonos goto, megölés) Jutalom: 3/3 figyelmeztetés, és kick
3. Sose szidd a másik játékost, és az édesanyját! Jutalom: Mute(Némítás)
4. Kerüld a Minigunt, kivéve ha Seasparrowal vagy. Jutalom: 3 óra ban.
5. Tiszteld a szerveren játszó játékosokat, adminisztrátorokat! (Mivel tökre vad idegenek, kivéve ha ismerõsel játszol!)
 


A csapat
Tulajdonos: citromhun
V.I.P.: divkn(Octavia_Melody)
Hogyan tehetek szert V.I.P-re?
 

A szerveren lehetõséged adódik V.I.P lenni. Persze nem csak a neved elé van írva, hannem különféle jogosultságal rendelkezik. V.I.P-et vagy vásárolni lehet, vagy régi játékosnak, vagy olyan személynek adjuk aki a mi szemünkben közösségi tagnak számít. Meddig tart a V.I.P? Amíg a szerver futt, vagy a játékos el nem veszíti azt a jogosultságot! Ha a fizetõs V.I.P-et választja a játékos akkor 508.0Ft-ot kell fizetnie, SMS-el. Most pedig nézzük, hogy milyen jogosultságok is vannak a V.I.P.-nek!: Alapvetõ globális goto, jármû lekérés, Örök élet, fegyver lekérés, Örök armour, és ami fontos figyelmeztetés adás, és muteolni is tudd :) .
Hamarosan még tovább lesz frissítve!
[/quote]

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal