Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34
466
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. December 30. - 21:33:41 »
Idézetet írta: norbee0170 date=1356898409\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
itt mindneki ilyen pro vagy megállt az órátok
 
16 perc
ne vicceljünk
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül, ha te csináltad szép
 
[/quote]
 
egyébként ismerõs nekem a script de nem akarok vádaskodni bizonyíték nélkül\' date=\' ha te csináltad szép[/quote\']
Az elõzõ bútorrendszerbõl csináltam.. de a bútorrendszernél leírtam,honnan van az alap script aminek a készítõjét sem tom :D
Csak ott volt a gépemen és megcsináltam rendesre :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 30. - 21:36:04 )

verseny társ? o.o  ???

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 30. - 21:41:56 )


Én azt reméltem hogy majd Te megírod. :D (verseny társ)
 
[/quote]
Meg is írom de valahonnan szerezhetted a képet :DD
[/quote]

467
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. December 30. - 21:30:29 »
Idézetet írta: Csabesz date=1356898283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31688\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezt várom már :)
[hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_cpy08g9ox6.jpg[/hs]  [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_w1hrnti2kp.jpg[/hs]   [hs width=300 height=200]http://www.kephost.com/images4/2012/12/30/a1_2012_12_30_475ni89hv0.jpg[/hs]
 
ezt hol láttad? mikor lesz? :DD

468
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 30. - 17:17:11 »
Farkas\" post=\"378803\" timestamp=\"1356882742\"]
Halli
Ezt meglehete ugy csinálni, hogy csak a házban használhasa ezt a parancsot mer ugy nem lenne jó ha az utcákon mindenüt butorok lennének xd.
Na ha meg lehet csinálni akor, hogy kell ha valaki tuda pls irha le.
THX elöre is.
És még annyi, hogy a Butorokat nem lehet törölni
 
[/quote]
1., Ha van házrendszered akkor keress olyat,hogy \"hazban\" vagy \"inhouse\" stb..
2., In-Game nem lehet törölni de a \"DObjects.txt\" -bõl kilehet törölni.

469
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. December 30. - 17:15:03 »
\"hazepites_logo_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Üdv, fórumózó(k)!
Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam.
Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be.
A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza.
A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez.
Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel :D)
Teszt: Megvolt, mûködik.
Használat: /hazepites
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI/y_ini>
#pragma tabsize 0
new Object;
new oModel;
new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni...
\"Fal\\n\",
\"Tapéta féle fal\\n\",
\"Kõfal\\n\",
\"Szikla színû fal\\n\",
\"Csupasz fehér fal\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Csupasz krém színû fal\\n\",
\"Padló\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Kõfal\"
};
#define OBJECT_FILE_NAME       \"Falak.txt\"
#define MENU    1000
#define NEXT    1001
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Házépítés sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == MENU)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new FalakString[1600];
         format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]);
         ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
return 1;
}
if(dialogid == NEXT)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19353;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19354;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19355;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19356;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19357;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 5:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19358;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 6:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19359;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 7:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19360;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 8:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19361;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 9:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19362;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:hazepites(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Képek:
Menü:
\"hazepites_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Falak menü:
\"hazepites_falak_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mozgatás:
\"hazepites_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: Jó szórakozást!

470
Segítségkérés / NPC neve a feje fölé! Hogyan?
« Dátum: 2012. December 30. - 13:58:57 »
new Text3D:npct;
if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
    new botname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, botname, sizeof(botname));
    if(!strcmp(botname, \"[]Robot[]\", true))
    {
    SetPlayerSkin(playerid, 139);
ShowPlayerMarkers(1); //Térképen mûködik
ShowNameTags(1); //Ide van írva de nem mutatja a játékba.
SetPlayerColor(playerid, COLOR_PINK);
npct = Create3DTextLabel(\"[Npc]Neve\",0x00FF00AA,0,0,0,50.0,0,0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(npct,botname,0,0,2.0);
}
}

471
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 30. - 13:32:08 »
/fbutor használata:
Ez arra jó,hogy ha nincs meg a dialogban az a bútor ami kell akkor az /fbutor [Object ID]..
Például: /fbutor 980
Persze itt akármilyen objectet lelehet kérni és ezt is menti.
Tervezem,hogy saját házat lehet majd csinálni, lesz egy menü és ott fal objectek és fellehet építeni saját házad :D

472
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 29. - 19:44:33 »
Idézetet írta: Csabesz date=1356806283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31631\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És le is menti? :D nem tudom megnézni mert telón vagyok? nagyon jó lett! :)  :$
 
lementi, be is tölti, de nem tudod már késõbb szerkeszteni.
 
[/quote]
Igen még gondolkodom,hogy kéne,hogy lehessen szerkeszteni...
Talán egy slottal? Nem tom,hogy kezdjek neki :D

473
Segítségkérés / Unknow mod
« Dátum: 2012. December 29. - 19:09:38 »
Én amikor ezt a módot használtam ezek a pluginok voltak:
sscanf streamer Whirlpool nativechecker
Bár én átírtam egy s mást mert olyan bug volt benne,hogy belépésnél a jó jelszóra is kickelt meg a rosszra is..
Sok bug van benne de kilehet javítani nekem már kész van a bugtalanítás :)

474
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 29. - 17:37:29 »
Kösz :D
Nem, azt magától létrehozza.
E:

V2: Saját házrendszer lesz és hozzá lesz kötve a bútorrendszer + több bútor + funkciók

475
SA-MP: Szerverfejlesztés / The Really Role Play - Játékmód
« Dátum: 2012. December 29. - 17:32:05 »
fasz állító meló xDD

476
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 29. - 17:22:35 »
Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor :D
Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide...
Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#pragma tabsize 0
//Bútorok-----------------------------------------------------------------------
//Kanapék
new KanapeObjektek[][]={
\"Bõr kanapé\\n\",
\"Fa kanapé\\n\",
\"Világosbarna kockás kanapé\\n\",
\"Színes kanapé\"
};
//Ágyak
new AgyObjektek[][]={
\"Két személyes gyerekágy\\n\",
\"Franciaágy\\n\",
\"Egy személyes ágy\\n\",
\"Franciaágy2\"
};
//Asztalok
new AsztalObjektek[][]={
\"Fa asztal két székkel\\n\",
\"Üvegasztal két fotellal\\n\",
\"Kávézóasztal\\n\",
\"Ebédlõ asztal\\n\",
\"Íróasztal\"
};
//TV-k
new TVObjektek[][]={
\"Modern TV\\n\",
\"Luxus TV\\n\",
\"Kazettás videólejátszó\\n\",
\"TVjáték\"
};
//PC-k
new PCObjektek[][]={
\"Videójáték\\n\",
\"Számítógép\\n\",
\"Játékgép\\n\",
\"Nyomtató\"
};
//WC-k
new WCObjektek[][]={
\"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\",
\"Szürkés színû kör alakú WC\\n\",
\"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\",
\"Fekete fedõlapos WC\\n\",
\"Bézs fedõlapos WC\"
};
//Kádak
new KadObjektek[][]={
\"Fehér színû kerámia kád\\n\",
\"Szürkés színû kerámia kád\\n\",
\"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\",
\"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\"
};
//Konyha bútorok
new KonyhaObjektek[][]={
\"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\",
\"Konyhapult mosogatóval\\n\",
\"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\",
\"Mosogató\\n\",
\"Mikró\"
};
//Egyéb bútorok
new EgyebObjektek[][]={
\"Radiátor\\n\",
\"Ventilátor\"
};
//Hifik
new HifiObjektek[][]={
\"Hangszóró\\n\",
\"Rádió\\n\",
\"Hordozható Rádió\\n\",
\"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\",
\"Nagy Fekete hifi\"
};
//------------------------------------------------------------------------------
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME       \"DObjects.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Bútorrendszer sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case 509:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new KanapekString[1600];
         format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 1:
      {
         new AgyakString[1600];
         format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 2:
      {
         new AsztalokString[1600];
         format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 3:
      {
         new TVkString[1600];
         format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 4:
      {
         new PCkString[1600];
         format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 5:
      {
         new WCkString[1600];
         format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 6:
      {
         new KadString[1600];
         format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 7:
      {
         new KonyhaString[1600];
         format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 8:
      {
         new EgyebString[1600];
         format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 9:
      {
         new HifiString[1600];
         format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 510:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2290;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1768;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1764;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1760;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 511:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1700;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1701;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1796;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1797;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 512:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2617;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2572;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2112;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1737;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2169;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 513:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1752;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1792;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1719;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 514:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2190;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2980;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2186;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 515:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2521;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2514;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2528;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2525;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 516:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2516;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2519;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2526;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2522;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 517:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2017;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2130;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2136;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2150;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2149;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 518:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 16780;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 519:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1841;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1788;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2102;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2101;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1839;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:butor(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
CMD:fbutor(playerid, params[])
{
new objectid;
if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
     {
         if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
        {
           new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
            GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
             oModel = objectid;
             ORX = 0.0;
           ORY = 0.0;
           ORZ = 0.0;
           Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
           EditObject(playerid, Object);
            return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\");
     }
    else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\");
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam.
Használata: /butor
Jelenleg ezeket lehet lerakni:
 

  • Kanapék


  • Ágyak


  • Asztalok


  • TVk


  • PCk


  • WCk


  • Kádak


  • Konyhai bútorok


  • Egyebek


  • Hifik


Képek:
Menü a /butor parancsra jön be:
\"butor_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kiválasztottam a kanapét példának:
\"butor_kanapek_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Elhelyezem a bútort:
\"butor_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
+1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...:
\"butor_hifi_luxustv_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: A színezést is én csináltam :)

Jó szórakozást :)

477
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. December 29. - 13:03:16 »
Nem lehet,hogy elavult az include?
Vagy egyáltalán lehet ilyet csinálni?

478
Idézetet írta: Flash date=1356736170\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rengeteg felesleges változót hozol létre.
pl:
 
new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS];

 
helyet így kéne:
new bool: SavedPos[5][MAX_PLAYERS];
és akkor erre a megoldásra írok példát:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SavedPos[0][playerid] = false;
        SavedPos[1][playerid] = false;
        SavedPos[2][playerid] = false;
        SavedPos[3][playerid] = false;
        SavedPos[4][playerid] = false;
        return 1;
}

 
és így kell a többit.
 
nem baj :D
aki akarja átírja ennyi :)

479
Segítségkérés / Spawn Zóna
« Dátum: 2012. December 28. - 18:57:56 »
stock OnPlayerEnterArea(playerid, areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = true;
return 1;
}

 

stock OnPlayerLeaveArea(playerid, areaid)
{
if(areaid == spawnhely)inSpawnZone[playerid] = false;
return 1;
}

 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
OnPlayerEnterArea(playerid);
return 1;
}

 
és így?

480
Segítségkérés / Nem ellenõrzi le,hogy bannolva vagyok-e.. :(
« Dátum: 2012. December 28. - 18:42:15 »
Itt van lol:
 
new file[128], string[500], name[24];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
if(MSStatics[playerid][banned] == 1)
{
format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\"));
    ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
    Kick(playerid);
    }
    else
    {
if(!fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\");
    }
    if(fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
    }
    }

Oldalak: 1 ... 30 31 [32] 33 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal