Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - banbence

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Segítségkérés / Virtual
« Dátum: 2012. Október 23. - 00:50:13 »
Sziasztok!
Csináltam egy kórházat. Csak az a bajom, hogy amikor oda teleportál az épületben lehet hallani az eget. Azt a susogást. Ezt nem lehet  valahogy megoldani?

17
Segítségkérés / Halál
« Dátum: 2012. Október 21. - 23:48:48 »
Ismét Jó estét!  ;D
Olyan kérdésem lenne, ha meghal valaki akkor egy adott koordinátára rakja és abból az épültbõl adott ideig ne tudjon kijönni. :)
Nagyon köszönöm!

18
Segítségkérés / Név mellöl ID
« Dátum: 2012. Október 21. - 23:44:20 »
Köszönöm  :(

19
Segítségkérés / Név mellöl ID
« Dátum: 2012. Október 21. - 23:34:16 »
Sziasztok.
Hogyan tudom megcsinálni, hogy a fej felett amit ír nevet és ID, hogy az ID-t hogyan tudom kivenni, hogy ne írja csak a nevét. :)

20
Segítségkérés / Remove [!!FONTOS!!]
« Dátum: 2012. Október 21. - 03:48:06 »
Nagyon Köszönöm  :)

21
Segítségkérés / Remove [!!FONTOS!!]
« Dátum: 2012. Október 20. - 21:12:39 »
Sziasztok.
Mapeditorral kitörtöltem az összes fát LS-bõl (1000-1200) és mivel max 500-at lehet ezért nemtudom, hogyan töröljem.
Van erre megoldás?  :)

22
Segítségkérés / MySQL
« Dátum: 2012. Október 20. - 01:44:34 »

23
Leírások/Útmutatók / Hogyan is készül egy /try parancs?
« Dátum: 2012. Október 19. - 12:36:30 »
Nagyon szépen köszönöm!:)

24
Munkaerő keresése / Hozzáértõ scriptert keresek!
« Dátum: 2012. Október 18. - 23:27:29 »
Sziasztok!
Van egy-két scriptem ami nem tökéletesen mûködik. Ehez kérném a segítségeteket. Aki szívesen segít az kérem írjon PÜ-t.
Remélem tudtok segíteni  :angel:  :)

25
Segítségkérés / Övrendszer
« Dátum: 2012. Október 18. - 21:43:06 »
Valaki csak megtudja oldani..  :confused:

26
Leírások/Útmutatók / Hogyan is készül egy /try parancs?
« Dátum: 2012. Október 18. - 21:31:42 »
Azt hogy lehet megcsinálni, hogy ha valaki csak annyit ír be, hogy: /try    akkor azt írja ki, hogy Használata: /try [cselekvés]
Meg ha valaki beírja /try enni és kiírja hogy Józsi megpróbálta ....   <- Ezt a szöveget színezni. Én próbáltam minden,hogyan de nem sikerült.  :no:

27
Segítségkérés / Övrendszer
« Dátum: 2012. Október 18. - 20:32:33 »
De leírtam, hogy ha motorral akárhányszor megyek a falnak NEM sérül, nem az animról van itt szó, hanem, hogy egyáltalán nem sérül a motoron ülve.

28
Szkript kérések / Lakás (Albérlet) SEGÍTSETEK!
« Dátum: 2012. Október 18. - 17:03:28 »
Sziasztok.
Szükségem lenne egy albérlet rendszerre ha van ilyen.   :)
NEM olyan kell ahol lehet venni házat, csak bérleni lehet naponta ill. több napra. !!Albérlet!!      ^-^
Elõre is köszönöm!

29
Segítségkérés / Övrendszer
« Dátum: 2012. Október 17. - 23:10:32 »
Megint sziasztok :)
Van egy övrendszerem. Itt találtam samp-n régebben.
Az a baj vele, hogy motorokon nem mûködik. Mármint az jó, hogy az övet nem lehet a motoron becsatolni, de ha motorra ülök és a falnak megyek 180-200km/h-val akkor semmi nem történik. Remélem tudok segíteni. Köszönöm
Kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN 0x269426AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
new safetybelt[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Övrendszer\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Övrendszer\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
stock GetPlayerSpeed(playerid,bool:kmh)
{
    new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz);
    rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2)));
    return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100);
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
new BikeModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
switch(BikeModel)
{
   default:
   {
   safetybelt[playerid]=0;
          }
}
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
safetybelt[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
   new Float:health;
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
   {
        if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i,vehicleid))
{
    if(safetybelt[playerid] == 0)
            {
           if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 60)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 2000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-1);
           }
                if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 75)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-5);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 85)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-10);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 100)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 5000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-15);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 160)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 6000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-20);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 180)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 8000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-30);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 200)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 12000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-35);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 220)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 15000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-50);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 250)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 20000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-75);
      }
   }
    if(safetybelt[playerid] == 1)
            {
           if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 60)
                {
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-0);
      }
                if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 75)
                {
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-2);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 85)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 1500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-5);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 100)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 2500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-10);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 160)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-15);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 180)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 5500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-20);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 200)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 7500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-25);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 220)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 9000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-30);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 250)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 12000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-40);
           }
            }
}
   }
   return 1;
}
CMD:ov(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[ Jármûben kell lenned a parancs használatához ]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new BikeModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
switch(BikeModel)
{
   case 448,461,462,463,468,471,509,510,521,522,523,581,586: {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[ Ezen a jármûvön nincs biztonsági öv ]\");
   }
   default: {
   if(safetybelt[playerid] == 0)
   {
          safetybelt[playerid] = 1;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[ Becsatoltad a biztonsági övet ]\");
   }
   else if(safetybelt[playerid] == 1)
   {
          safetybelt[playerid] = 0;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[ Kicsatoltad a biztonsági övet ]\");
   }
            }
    }
    }
return 1;
}

30
Segítségkérés / Beszéd
« Dátum: 2012. Október 17. - 20:31:22 »
Sziasztok! :)
Van egy kódom amit azt eredményezi, hogyha a játékban én írok akkor nem a nevemet jeleníti meg hanem azt hogy Te: blabla
De az a baj a kóddal ha más ír nekem akkor  azt írja ki hogy Neve: blabla Te: blabla, szóval nekem csak az kelllene hogyhogy más ír akkor a nevét írja ki.
 Remélem tudtok segíteni :)
Kód:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new string[128];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    if(i != playerid)
    {
    SendPlayerMessageToPlayer(i, playerid, text); continue;
     }
     format(string, sizeof(string),\"Te: %s\",text);
      SendClientMessageToAll(-1, string);
    }
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xFFFFFFAA, 100.0, 10000);
    return 0;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal