Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - banbence

Oldalak: [1] 2 3
1
GTA IV / Lan/Hamachi probléma
« Dátum: 2014. Január 15. - 22:27:43 »
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy ugye haverokkal hamachi-n játszanánk (tört verzió, razor). Minden baró lenne ha nem csak egy ember tudna belépni a szobába hanem a többiek is. Ilyenkor mit kell csinálni, mert ugye nem ketten akarunk játszani vele hanem kicsit többen. Azért sem értem mert 2/32-õt ír fenn a sarokban, úgyhogy simán betudna lépni más is. És ha már egy valaki belép utána a másiknak csak tölt de nem lép be neki a szobába. Ebben tudna valaki segítetten? Elõre is köszi!

2
Segítségkérés / Ez mi?
« Dátum: 2012. Október 27. - 19:37:58 »
Sziasztok!
Az mért van, hogy szerveren bárki nyom egy Spacet akkor a jármû tetejére dobja.. Nyom egy specet akkor a képen látható módon rakja az autó tetejére és az autó egybõl megáll, bármilyen gyorsan is megyek.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/121027/1344834647sa-mp-002_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

3
Segítségkérés / Anim
« Dátum: 2012. Október 25. - 23:10:42 »
Szevasztok!
Van egy anim scriptem és azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudom azt megcsinálni, hogy egér kattintással állítsa lesz az anim. :)

4
Segítségkérés / Ismét interior
« Dátum: 2012. Október 25. - 12:16:35 »
Sziasztok!
Azt hogyan tudom megcsinálni, hogy van egy alap interior. Pl: Név:SF police HQ  ID:10  Kooridnáta:246.375991,109.245994,1003.218750
És ezen az interioron belül mappolni szeretnék. Ugy már próbáltam, hogy oda megyek MTA-ban de ott nincs semmi.

5
Szkript kérések / idõ
« Dátum: 2012. Október 24. - 12:18:33 »
Sziasztok!
Olyan scriptre lenne szükségem, hogy ha beírok egy parancsot mutassa mennyi az idõ. Kb mint fayon. :)
Remélem megoldható. Köszönöm ;)

6
Segítségkérés / Interior
« Dátum: 2012. Október 24. - 10:41:22 »
Sziasztok!
Azt hogyan tudom megcsinálni, hogy van egy alap interior. Pl: Név:SF police HQ  ID:10  Kooridnáta:246.375991,109.245994,1003.218750
És ezen az interioron belül mappolni szeretnék.

7
Segítségkérés / Virtual
« Dátum: 2012. Október 23. - 00:50:13 »
Sziasztok!
Csináltam egy kórházat. Csak az a bajom, hogy amikor oda teleportál az épületben lehet hallani az eget. Azt a susogást. Ezt nem lehet  valahogy megoldani?

8
Segítségkérés / Halál
« Dátum: 2012. Október 21. - 23:48:48 »
Ismét Jó estét!  ;D
Olyan kérdésem lenne, ha meghal valaki akkor egy adott koordinátára rakja és abból az épültbõl adott ideig ne tudjon kijönni. :)
Nagyon köszönöm!

9
Segítségkérés / Név mellöl ID
« Dátum: 2012. Október 21. - 23:34:16 »
Sziasztok.
Hogyan tudom megcsinálni, hogy a fej felett amit ír nevet és ID, hogy az ID-t hogyan tudom kivenni, hogy ne írja csak a nevét. :)

10
Segítségkérés / Remove [!!FONTOS!!]
« Dátum: 2012. Október 20. - 21:12:39 »
Sziasztok.
Mapeditorral kitörtöltem az összes fát LS-bõl (1000-1200) és mivel max 500-at lehet ezért nemtudom, hogyan töröljem.
Van erre megoldás?  :)

11
Munkaerő keresése / Hozzáértõ scriptert keresek!
« Dátum: 2012. Október 18. - 23:27:29 »
Sziasztok!
Van egy-két scriptem ami nem tökéletesen mûködik. Ehez kérném a segítségeteket. Aki szívesen segít az kérem írjon PÜ-t.
Remélem tudtok segíteni  :angel:  :)

12
Szkript kérések / Lakás (Albérlet) SEGÍTSETEK!
« Dátum: 2012. Október 18. - 17:03:28 »
Sziasztok.
Szükségem lenne egy albérlet rendszerre ha van ilyen.   :)
NEM olyan kell ahol lehet venni házat, csak bérleni lehet naponta ill. több napra. !!Albérlet!!      ^-^
Elõre is köszönöm!

13
Segítségkérés / Övrendszer
« Dátum: 2012. Október 17. - 23:10:32 »
Megint sziasztok :)
Van egy övrendszerem. Itt találtam samp-n régebben.
Az a baj vele, hogy motorokon nem mûködik. Mármint az jó, hogy az övet nem lehet a motoron becsatolni, de ha motorra ülök és a falnak megyek 180-200km/h-val akkor semmi nem történik. Remélem tudok segíteni. Köszönöm
Kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_GREEN 0x269426AA
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
new safetybelt[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Övrendszer\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Övrendszer\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
stock GetPlayerSpeed(playerid,bool:kmh)
{
    new Float:Vx,Float:Vy,Float:Vz,Float:rtn;
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),Vx,Vy,Vz); else GetPlayerVelocity(playerid,Vx,Vy,Vz);
    rtn = floatsqroot(floatabs(floatpower(Vx + Vy + Vz,2)));
    return kmh?floatround(rtn * 100 * 1.61):floatround(rtn * 100);
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
new BikeModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
switch(BikeModel)
{
   default:
   {
   safetybelt[playerid]=0;
          }
}
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
safetybelt[playerid]=0;
}
return 1;
}
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
   new Float:health;
   for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
   {
        if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerInVehicle(i,vehicleid))
{
    if(safetybelt[playerid] == 0)
            {
           if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 60)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 2000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-1);
           }
                if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 75)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-5);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 85)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-10);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 100)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 5000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-15);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 160)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 6000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-20);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 180)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 8000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-30);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 200)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 12000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-35);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 220)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 15000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-50);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 250)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 20000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-75);
      }
   }
    if(safetybelt[playerid] == 1)
            {
           if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 60)
                {
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-0);
      }
                if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 75)
                {
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-2);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 85)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 1500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-5);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 100)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 2500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-10);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 160)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 4000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-15);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 180)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 5500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-20);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 200)
                {
                  SetPlayerDrunkLevel (playerid, 7500);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-25);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 220)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 9000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-30);
           }
        if(GetPlayerSpeed(i,true) >= 250)
                {
                    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 12000);
                 GetPlayerHealth(i,health);
            SetPlayerHealth(i,health-40);
           }
            }
}
   }
   return 1;
}
CMD:ov(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[ Jármûben kell lenned a parancs használatához ]\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
new BikeModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
switch(BikeModel)
{
   case 448,461,462,463,468,471,509,510,521,522,523,581,586: {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"[ Ezen a jármûvön nincs biztonsági öv ]\");
   }
   default: {
   if(safetybelt[playerid] == 0)
   {
          safetybelt[playerid] = 1;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[ Becsatoltad a biztonsági övet ]\");
   }
   else if(safetybelt[playerid] == 1)
   {
          safetybelt[playerid] = 0;
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"[ Kicsatoltad a biztonsági övet ]\");
   }
            }
    }
    }
return 1;
}

14
Segítségkérés / Beszéd
« Dátum: 2012. Október 17. - 20:31:22 »
Sziasztok! :)
Van egy kódom amit azt eredményezi, hogyha a játékban én írok akkor nem a nevemet jeleníti meg hanem azt hogy Te: blabla
De az a baj a kóddal ha más ír nekem akkor  azt írja ki hogy Neve: blabla Te: blabla, szóval nekem csak az kelllene hogyhogy más ír akkor a nevét írja ki.
 Remélem tudtok segíteni :)
Kód:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    new string[128];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
    if(i != playerid)
    {
    SendPlayerMessageToPlayer(i, playerid, text); continue;
     }
     format(string, sizeof(string),\"Te: %s\",text);
      SendClientMessageToAll(-1, string);
    }
    SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xFFFFFFAA, 100.0, 10000);
    return 0;
}

15
Segítségkérés / Mobil
« Dátum: 2012. Október 16. - 22:25:17 »
Sziasztok!
Bendor csinált egy telefont rendszert: http://sampforum.hu/index.php?topic=33053.0
Az a baj vele ha a pickupra megyek nem történik semmi. Mivel nem ír vissza ezért hozzátok fordulok.  ^-^
Itt a kód:
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include zcmd
#include Dini
#include sscanf
#include btel
#pragma tabsize 0
#pragma unused ret_memcpy
new call[MAX_PLAYERS];
new pickup;
new Float:xtel = 0.0,
        Float:ytel = 0.0,
        Float:ztel = 3.0;
new tpickup;
 
enum number
{
Number
}
new PhoneNumber[MAX_PLAYERS][number];
 
public OnFilterScriptInit()
{
        pickup = AddStaticPickup(1318,2,xtel,ytel,ztel,-1);
return 1;
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PhoneNumber[playerid][Number] = GetPlayerNumber(playerid);
return 1;
}
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid,pickupid)
{
if(pickupid == pickup)
                {
                if(GetPlayerHavePhone(playerid) == 0)
                {
                    ShowPlayerDialog ( playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"BTel Kereskedés\", \"Nokia 3310\\nSamsung Galaxy Mini\\niPhone\",\"\",\"Kilépés\" );
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 100)
                    {
                SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Nincs elég pénzed!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog ( playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"BTel Kereskedés\", \"Nokia 3310\\nSamsung Galaxy Mini\\niPhone\",\"\",\"Kilépés\" );
 
                        }
                }
                else if(GetPlayerHavePhone(playerid) == 1)
                {
                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Neked már van telefonod! Eldobáshoz: /dropphone\");
                }
if(pickupid == tpickup)
                {
                SetPlayerHavePhone(playerid,true);
                }
}
return 1;
}
 
public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
   if (dialogid == 1 )
    {
        if ( !response )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Elhagytad a kereskedést!\" );
              return 1;
        }
        if ( listitem == 0 )
        {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 20)
                        {
                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Nincs elég pénzed!\");
                                }
                        else
                                {
                                    GivePlayerMoney(playerid,-20);
                                    SetPlayerPhoneStyle(playerid,0);
                                        SetPlayerHavePhone(playerid,true);
                                        GenTelNum(playerid);
                                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Megvetted a Nokia 3310-et!\");
                                }
        }
        if ( listitem == 1 )
        {
                        if(GetPlayerMoney(playerid) < 50)
                        {
                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Nincs elég pénzed!\");
                                }
                        else
                                {
                                    GivePlayerMoney(playerid,-50);
                                    SetPlayerPhoneStyle(playerid,1);
                                        SetPlayerHavePhone(playerid,true);
                                        GenTelNum(playerid);
                                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Megvetted a Samsung Galaxy Mini-t!\");
                                }
        }
        if ( listitem == 2 )
        {
                        if(GetPlayerMoney(playerid) < 100)
                        {
                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Nincs elég pénzed!\");
                                }
                        else
                                {
                                    GivePlayerMoney(playerid,-100);
                                    SetPlayerPhoneStyle(playerid,2);
                                        SetPlayerHavePhone(playerid,true);
                                        GenTelNum(playerid);
                                        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Megvetted az iPhone-t!\");
                                }
                }
        return 1;
    }
    if (dialogid == 2 )
    {
         if ( !response )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Kiléptél a zenelejátszóból!\" );
              return 1;
        }
        if ( listitem == 0 )
        {
                 // ide jön a zene,így :   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://asd.com/asd.mp3\");
        }
        if ( listitem == 1 )
        {
        // ide jön a zene,így :   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://asd.com/asd.mp3\");
        }
        if ( listitem == 2 )
        {
                // ide jön a zene,így :   PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://asd.com/asd.mp3\");
                }
        return 1;
  }
    return 0;
}
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if(call[playerid] == 1)
        {
        new hivas[128];
        format(hivas, sizeof (hivas), \"((Hívásban))%s: %s\",Nev(playerid), text);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                        if(call == 1)
                        {
                                SendClientMessage(i,0xffffffaa,hivas);
                        }
                }
                return 0;
        }
        else return 1;
}
 
CMD:musicoff(playerid,params[])
{
    StopAudioStreamForPlayer(playerid);
return 1;
}
 
 
CMD:mp3(playerid,params[])
{
        ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"iTunes\", \"Rap\\nPOP\\nRock\",\"\",\"Kilépés\" );
return 1;
}
 
CMD:dropphone(playerid,params[])
{
        new Float:xt,Float:yt,Float:zt;
        SetPlayerHavePhone(playerid,false);
        SendClientMessage(playerid,0xfc0a0aAA,\"Eldobtad a telefonod!\");
        tpickup = AddStaticPickup(1318,2,xt,yt,zt,-1);
return 1;
}
 
CMD:ignore(playerid,params[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                        call[playerid] = 1;
                    call = 1;
        }
return 1;
}
 
CMD:call(playerid,params[])
{
        new numb,pid;
        if(sscanf(params, \"i\",numb)) return SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Használat: /call telefonszám\");
                if(GetPlayerPhoneStatus(playerid) == 1)
                {
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
                {
                                if(PhoneNumber[Number] == numb)
                                {
                                        pid = i;
                                    call[playerid] = 1;
                                    call[pid] = 1;
                                }
                        }
                }
                else
                {
                        SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Ki van kapcsolva az illetõ mobilja!\");
                }
return 1;
}
 
CMD:sms(playerid,params[])
{
new id,text,string[128],numb;
if(sscanf(params, \"is[128]\",numb,text)) return SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Használat: /sms id üzenet\");
        if(GetPlayerPhoneStatus(playerid) == 1)
        {
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(PhoneNumber[Number] == numb)
                {
                id = i;
                                if(GetPlayerPhoneStatus(playerid) == 1)
                                {
                                        format(string,sizeof(string),\"%s smse:%s\",Nev(playerid),text);
                                        SendClientMessage(id,0xfc0a0aAA,string);
                                }
                        }
        }}
        else
        { SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Ki van kapcsolva a mobilod!\"); }
return 1;
}
CMD:jegyzetir(playerid,params[])
{
if(GetPlayerHavePhone(playerid) == 1)
        {
        if(GetPlayerPhoneStatus(playerid) == 1)
        {
                if(GetPlayerPhoneStyle(playerid) >= 1 )
                {
                new text[128];
                        if(sscanf(params, \"ui\",text)) return SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Használat: /jegyzet text\");
                                format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                                GetPlayerPhoneStyle(playerid);
                                dini_Set(File,\"Jegyzet\",text);
                }
                else SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Nincs hozzá megfelelõ telefonod!\");
                }
    else SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Nincs hozzá megfelelõ telefonod!\"); }
else SendClientMessage(playerid, 0xfc0a0aAA, \"Nincs telefonod!\");
return 1;
}
 
CMD:jegyzetolv(playerid,params[])
{
        new string[128];
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        format(string,sizeof(string),\"Jegyzeted:%s\",dini_Get(File,\"Jegyzet\"));
                SendClientMessage(playerid,0xffffffaa,string);
return 1;
}

 
Remélem tudtok segíteni.  ;D

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal