Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - pisti525

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57
826
Beszélgetés / Új Gépem Vélemények ? :D
« Dátum: 2012. Október 24. - 07:35:49 »
az széééép

827
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bike Shop
« Dátum: 2012. Október 23. - 18:39:20 »
fajjin lett!

828
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Biciklibolt
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:35:35 »
Jó lett! :)

829
Média / Underground Gaming
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:31:19 »

831
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / http://www.iceflashrpg.atw.hu/
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:15:41 »

832
Módolás / GGMM Használata,Telepítése
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:13:00 »

1. A GGMM telepítése
Csomagoljuk ki a \"ggmm.rar\" tömörített fájlt. Ezután egyszerûen másoljuk át a \"GGMM.exe\" és a \"GTAINTERFACE.dll\" fájlt a San Andreas könyvtárába (San Andreas alapértelmezett könyvtára: \"C:\\Program Files\\Rockstar Games\\GTA San Andreas\").
2. A GGMM elindítása
A másolás után indítsuk el a \"GGMM.exe\" fájlt, ami egyben a GGMM fõ indítófájlja. Miután elindítottuk, kattintsunk a felül látható \"Installer\" gombra, majd a legördülõ sávban a \"Manual mod installer\" gombra.
3. Jármû fizikai tulajdonságainak beállítása
A megjelent ablakban található táblákat töltsük fel a kiválasztott jármû \"olvassel.txt\" fájljában lévõ adatokkal.
A \"DFF Model\" és a \"TXD Textures\" tábláihoz a jármû csomagolt fájljában található .dff és .txd fájlt kell megadni.
A táblákba töltött adatokról többet, késõbbi számban fogtok megtudni.
4. Jármû telepítése
Miután az összes lehetséges adatot megadtuk a telepítõnek, nyomjuk meg a jobb alsó sarokban található \"Install\" gombot. Ekkor a program kicseréli a régi jármû modelljét és textúráit az újéval, illetve felülírja a fizikai tulajdonságait is.
A sikeres telepítés után a folyamattábla alján a \"Done!\" szöveg lesz olvasható. Ezután megnyomhatjuk az \"Exit\" gombot, amellyel kilépünk a telepítésbõl.
5. Az új jármû megtekintése a GGMM-rel
A telepítés véget ért. Az újonan telepített jármûvet megnézhetjük 3D-ben a GGMM segítségével. A jármûvek neve alatt található mezõbe írjuk be a felülírt jármû nevét. Így megjelenik az új jármû, és egyszerû egérmozgatással mozgathatjuk, görgetéssel pedig közelebbrõl is megtekinthetjük azt. A jármû modellje alatt található gombokkal megnézhetjük a fizikai tulajdonságait is, milyen az \"Wireframe\" (modellhálós), \"Damaged\" (összetört) állapotban.
 
 
LETÖLTÉS:  http://data.hu/get/5714856/ggmm.rar

833
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Privát sziget
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:01:34 »
Szép!

834
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Lakatlan sziget
« Dátum: 2012. Október 23. - 10:00:43 »
Szép!

835
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kertesház
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:58:34 »
Szép!

836
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:KRESZ Tábla Objectek
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:51:46 »
Szép!

837
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kávézó
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:50:49 »
Szép!!!

838
SA-MP: Szerverfejlesztés / DS CLUB
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:43:34 »
Szép munka! :)

839
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson - Teljes map.[for RPG]
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:42:44 »
klafa :)

840
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos munka script
« Dátum: 2012. Október 23. - 09:40:57 »
fajjin :)

Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal