Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: 1 [2]
16
Szkript kérések / csapat mentés« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 19:32:17 »
sziasztok!
Ismét segítséget kérnék...igen, tudom hogy dini vagy y_ini használatával kell csapatokat elmenteni de hogyan használjam? A cél az lenne hogy ha egy játékos választ egy csapatot azt elmentse és a következö belépéskor automatikusan oda tegye, abba a csapatba... ha valaki elmagyarázná a dini vagy az y_ini használatát annak örülnék köszönet elöre is 17
Szkript kérések / [MEGOLDVA]Idõzített command« Dátum: 2012. Augusztus 12. - 21:41:50 »
Sziasztok
A segítségeteket kérném... a cél hogy egy /healme command csak 25 percenként legyen használható. Magam is megcsinálnám ha érteném az idõzítõ leírását csaj az is kicsit ködös... 18
Készülõ munkák / [MAP] Drift Map [MAP]« Dátum: 2012. Augusztus 11. - 16:48:33 »
Még távolról nincs teljesen kész de ilyesmire gondoltam, igyekszem úgy csinálni hogy jobban tetszen mint az elõzõ munká(i)m...
19
SA-MP: Szerverfejlesztés / Különleges ház« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 15:55:53 »
Amint ígértem, ma délután publikálom a házat és a hozzá készített interiort.
:thumbsup: munka idõ: 5:30 (map+commandok) objectek száma: kb. 230 készítõ: én, Andris/Deno[KS] Barlangot ihlette: Lu$ta Barlang mapja http://sampforum.hu/index.php?topic=11531.0 Videó:(ha lassú lenne vagy akadozna vagy bármi) Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/998f304739/ Commandok: (annak aki használni is szeretné a házat, nem csupán kívülrõl bámulni) #define PRESSED(%0) \\ ezt a script elejére ----------------------------------------------------------------Teleport command-------------------------------------------------------------------------------------------- if (strcmp(\"/bonus house\", cmdtext, true, 10) == 0) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------------Ezzel nyílik az oszlop/titkos ajtó-------------------------------------------------------------------------------- new secret; ki hova teszi, nekem ez is az elején van public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ---------------------------------------------------------------------------Záródása--------------------------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------AJTÓK---------------------------------------------------------------------------------------------------- public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Várom a pozitív és negatív visszajelzéseket
20
Készülõ munkák / [KÉSZ]2012.08.10-én, publikálás, interior kicsit másképp« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 03:25:18 »
Ma (2012.08.10-én) délután/este publikálom az interiort amit készítettem.
Nem volt kis munka és hozzá a commandok se egyszerûek. Maga a map kész, azonban még csak most illetve késõbb írom meg a commandokat hogy ma délután/este publikálhassam mindezt remélem elnyeri tetszésetek. Munka idõ: 4:45 Objectek: rengeteg (bublikálásnál pontosabb adatot írok) Készítõ: én, Andris/Deno[KS] :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: 21
Pályakészítõ / [MAP] Forest & Arena« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 21:46:47 »
objectek száma: 62
készítõ: én, Andris/Deno[KS] készítési idõ: 40-50 perc nekem a forest egy Last Man Standing event alapjának készült az aréna pedig egyértelmûen párbajokhoz videó: 22
Pályakészítõ / [MAP] Colosseum« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 20:41:19 »
Volt egy kis szabadidõm és untam magam...hát ezt hoztam össze mivel épp a napokban néztem meg A gladiátor c. filmet (újra), az inspirált amugy a filmet ajánlom
objectek: kb. 25db készítési idõ: 20 perc készítõ: én, Andris/Deno[KS] videó: letöltés: http://www.solidfiles.com/d/468b8ac2a0/ ui: ha tudnátok ajánlani(esetleg letöltõ linkkel együtt) valami jó videó felvevõt annak örülnék ugyanis amivel itt dolgoztam az csak próba verzió (max. 45mp) 23
Segítségkérés / Dialog kérdés (más)« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 14:32:43 »
Tudom, van már egy ilyen téma de ez teljesen más...
az volna a problémám hogy van egyszer egy ilyen dialogom: { Response pedig: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) Ezek a game mode-ban vannak benne Írnék egy FS-t eventek készítéséhez és miközben készül, tesztelem... Hát írtam oda is egy dialogot, látható, más id-vel public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) erre a response: public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) a probléma hogy amikor rányomnék a FOREST DM-re egy Desert Eagle-t ad(pénzért) ami mint látható a game mode-ban van nem a filterscriptben.... Ennek a problémának a megoldásához kérnék segítséget.... 24
Database / Andris (Deno[KS])« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 12:12:17 »
Sziasztok!
szerintem én vagyok a következõ újonc Imádok mapokat készíteni, néhány szerveren láthatóak is a munkáim. pl: [samp]95.143.38.20:7777[/samp] Scriptelésben van egy-két dolog amit nem értek vagy nem megy ezért ha valakinek akad kedve átnézni amit csinálok hogy jól csináltam-e annak örülnék... :thumbsup: Itt is publikálom majd a mapokat amit csináltam/csinálok hátha hasznotokra válik ha meg még nem elég jók akkor az építõ jellegû kritikát várom szeretettel. Mióta mapolsz? 1 év, talán 2 Hogy kezdted a mapolást? Ismerõsöm szerverére csináltam pár dolgot Mennyire tudsz mapolni? Azt mondják egész jól. Véleményem szerinte még van hova fejlõdni Kedvenc Objecktjeid ?(Ha vannak) Nincsenek nagyon Mit mapolsz szívesen? mindennel szeretek dolgozni Szoktál publikálni mapokat? itt még egyet se publikáltam de majd fogok ahogy máshol már sok mappal tettem Szerverekre szoktál mapolni? (Ha igen hova?) Igen, San Andreas-Team Death Match szerverre készült már néhány map Melyik mta verziót használod map készítésre ? 1.3 de tervezem az 1.0.4 használatba vételét Van mapper akire felnézel? Van, Lu$ta 25
Leírások/Útmutatók / Hogyan is megyünk be egy házba egyszerûen? :D« Dátum: 2012. Augusztus 09. - 00:22:00 »SZIASZTOK! Amit ma rátok szabadítok az valami olyasmi amit talán sokan nem ismertek. Engem mindig foglalkoztatott a kérdés hogy hogyan lehet gomb nyomásra ki-be menni házakból vagy akár kapukat kinyitni. LÉNYEG tehát a következõ: Az elsõ dolog amire szükségünk lesz hogy a következõ kódot az #include(-ok) alá tesszük... #define PRESSED(%0) \\ EZ nem szorul magyarázatra szerintem nem tudom, alapból benne van-e a callback de amennyiben nincs, ezt írjátok ahova jól esik bár én azt javaslom hogy a végére public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Következõ Lépés... (CSAK OLYAN GOMBOT HASZNÁLHATSZ AMI A JÁTÉKBAN BENNE VAN (pl: KEY_WALK vagy KEY_ENTER vagy KEY_LOOK_BEHIND stb....)) [Én a KEY_WALK gombot használom] public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) Most pedig lebontva magyarázok ^^ 1) if (PRESSED(KEY_WALK)) melyik gomb lenyomására történjen amit írtunk(jelen esetben a teleportálás) 2) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -2455.6279,-135.7820,26.1304)) if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, sugár amin belül mûködni fog a \"command\", x, y, z)) 3) SetPlayerPos(playerid, -2444.1000976563,-221.3000030517,25.39999961853); [ha jó helyen vagy] SetPlayerPos(playerid, x, y, z); ez változtatja majd a helyzeted 4) return 1; visszatérés 1-el, igaz állítással Én eddig csak egy szerveren láttam ilyet ugyhogy remélem helyettesít 1-2 commandot nálatok is, kicsit egyszerûbbé téve dolgokat:thumbsup: ha valamit elcsesztem csak szoljatok bátran és kijavítom ha kérdés van írjatok üzenetet
Oldalak: 1 [2]
|