Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Andris2120

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
Általános / LLRP.. back to the future?
« Dátum: 2014. Június 04. - 18:42:18 »
Garrett! <3  <3  <3 de mókás is volt... :D innen jönnek az RP-s alapjaim nekem is...
én nagyon adom, játszunk és dögöljünk bele az RP-be, imádtam ezt a szervert!!! Jól fel volt építve az egész!
A játékosok is nagyon jók voltak...remélem vissza találnak :) ÁÁHHH LEGYEN LLRP!!!!! >:D :thumbsup:

2
Általános / LLRP.. back to the future?
« Dátum: 2014. Június 04. - 18:42:18 »
Garrett! <3  <3  <3 de mókás is volt... :D innen jönnek az RP-s alapjaim nekem is...
én nagyon adom, játszunk és dögöljünk bele az RP-be, imádtam ezt a szervert!!! Jól fel volt építve az egész!
A játékosok is nagyon jók voltak...remélem vissza találnak :) ÁÁHHH LEGYEN LLRP!!!!! >:D :thumbsup:

3
Szkript kérések / /széf probléma
« Dátum: 2014. Március 15. - 17:10:24 »
:hmmm: :hmmm:
hát abból a kicsibõl amit leszûrtem a kérdésedbõl, valami olyasmire vágyhatsz hogy ha beírod hogy: /széf akkor mutassa a széfben lévõ pénzt...
viszont azt a részt nem értem hogy mit magyarázol az sscanf-fal szóval egy külön parancsban leírom, hátha utána meg tudod csinálni magadnak.
tehát:
 

CMD:szef(playerid, params[])
{
    new nev[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    dfile_Open(nev) //igazából fölösleges hisz a dfile magától nyitja meg a fájlokat ha épp ki kell olvasni valamit vagy beírni, de a biztonság kedvéért :)
    new str[128]; //na én így csináltam a hasonló dolgokat
    format(str, sizeof(str), \"Készpénz: %i\", dfile_ReadInt(\"Széfpénz\"));
    ShowPlayerDialog(playerid, 666, DIALOG_STYLE_LIST, \"Széf\", str, \"Ok\", \"\");
    return 1;
}

 
Ezek után még csinálhatsz egy (szerintem) sokkal jobban kinézõ kivesz-betesz dolgot az OnDialogResponse-ban ami mint már említettem jobban is nézne ki szerintem és egyszerûbb is lenne használni (persze ha szebb és a használat egyszerûbb = a script kcsit hosszadalmasabb és összetettebb)

4
Szkript kérések / Mérõ
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 19:39:58 »
Idézetet írta: kadaradam date=1375378141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40505\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mi? Minek ide a távolságmérés?  ???
 
new Float:ZPos;
GetPlayerPos(playerid, ZPos, ZPos, ZPos);
printf(\"Magasságod: %f\", ZPos);

 

Ez volt a legjobb ötletem :D de amugy hogyha mind a hármat egyben akarod tárolni abból nem lesz valami gubanc? vagy csak szimplán az utolsót tárolja? 

5
Segítségkérés / invertory system
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 19:02:46 »
menni fog az ;) de még ne kezdj ekkora katyvaszt. Kisebb dolgokat...csak lazán :D

6
Segítségkérés / invertory system
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 18:47:25 »
modot tanulásra? :D ezt nem értem... nade semmi gáz... Mondjuk én azt javaslom hogy mindenek elõtt zcmd-t kezdj használni mert sokkal egyszerûbb és gyorsabb mint az alap strcmp.
Aztán ha ezt a script dolgot szeretnéd megtanulni, akkor szeretnél elõtte angolul is megtanulni, mert az sokat könnyít a helyzeteden. ilyen inventory FS-be pedig akkor kezdj ha már valamilyen mentési formát ismersz...(Dini, Y_ini, stb...) de egyébként az egész egy parancs és egy dialog(feltéve hogy dialogosat szeretnél).
Beírja a parancsot, felhozza az ablakot,
hogy mondjuk: - Cola[1]
                         - Vasérc[22]
                         - Telefon [8]    <- habár hülyeség hogy valakinél 8 teló legyen :D
                         - Horgászbot[1]
                         - Csali[153]
ilyesmik és ha rányom valamelyikre akkor használja (mondjuk beteszi a botot a kezébe egy AttachPlayerObjectToPlayerrel(asszem valami ilyesmi a neve, de nem biztos, google a barátod :D), ráakasztja a csalit stb, stb és közbe minusz annyi a cuccokból amiket használ, amennyit használ :D kivéve a bot mert azt utána elteszi...de ezek csak példák :D) majd ami nem fogyó cucc azt utána elteszi(pl a botot) és kész :D :D
de ehhez elõbb alapok kellenek és azok biztos tudása. Sok sikert! :)

7
Szkript kérések / Mérõ
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 18:24:54 »

new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
new Float:magassag = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, X, Y, 0);

 
az X és az Y koordinátáktól nem fog távolságot mérni mert minek és voila

8
Szkript kérések / Testreszabható sebzés
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 18:02:15 »
szét kéne nézni mert egy másik témában írtam egy olyat amit te is alapul vehetnél...midnegy tessék ;)
OPSP(OnPlayerShootPlayer)-vel csinálnám ezt is
OPSP: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195439
 
#include <a_samp>  //alap feüggvénykönyvtár
#include <OPSP>  //OPSP függvénykönyvtár
 
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 34) // Sniper
    {
        new Float:elet;
        GetPlayerHealth(Target, elet);
        SetPlayerHealth(Target, elet-100);  // a -100 helyett annyit írsz amennyit szeretnél hogy levegyen
    }
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 30) // AK-47
    {
       new Float:elet;
       GetPlayerHealth(Target, elet);
       SetPlayerHealth(Target, elet-40);    // a -40 helyett annyit írsz amennyit szeretnél hogy levegyen
     }
     return 1;
}

 
és ezt így tovább amennyi fegyverrel csak akarod

9
Szkript kérések / HP
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 17:37:00 »
bool talán?
( zcmd-vel irom :) )
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Float:cmdhp;
new bool:hpcmd[MAX_PLAYERS];
CMD:hp(playerid, params[])
{
    if(sscanf(params, \"f\", cmdhp)) return SendClientMessage(playerid, /* szín */, \"Használat: /hp [mennyiség]\");
    {
             for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
             {
                   SetPlayerHealth(i, cmdhp);
                   hpcmd = true;
             }
    }
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(hpcmd[playerid] == true)
    {
         SetPlayerHealth(playerid, cmdhp);
    }
    else
    {
         //Ami normál esetben történne
    }
    return 1;
}

10
Szkript kérések / Minusz hp adása
« Dátum: 2013. Augusztus 01. - 17:22:16 »
OPSP-vel és GetPlayerWeaponnal megoldható, vagyis én így csinálnám :D
OPSP: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=195439
 
#include <a_samp>  //alap feüggvénykönyvtár
#include <OPSP>  //OPSP függvénykönyvtár
 
public OnPlayerShootPlayer(Shooter,Target,Float:HealthLost,Float:ArmourLost)
{
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 34) // Sniper
    {
        new Float:elet;
        GetPlayerHealth(Target, elet);
        SetPlayerHealth(Target, elet-100);
    }
    if(GetPlayerWeapon(Shooter) == 30) // AK-47
    {
       new Float:elet;
       GetPlayerHealth(Target, elet);
       SetPlayerHealth(Target, elet-40);   
     }
     return 1;
}

11
RP/RPG kérések / Mod szerverhez!
« Dátum: 2013. Július 31. - 18:08:52 »
Miért nem írsz teljesen újat? Ugyanmár, tényleg akarsz készíteni egy szervert ami ugyanazzal a játékmóddal fut mint másik 1000(kisebb eltérésekkel)...? Akkor szerintem értelme sincs szervert kezdeni...

12
Szkript kérések / Pozicio mentes
« Dátum: 2013. Július 25. - 23:46:39 »
Csapj hozzá a mentéshez X, Y, Z koordinátákat és ha van kedved akkor egy szöget is...
OnPlayerSpawn alatz meg be tudod tölteni és voila :D ha nem tiszta holnap délután írok egy példát (csak most telorol vagyok :3)

13
Segítségkérés / Dialog
« Dátum: 2013. Július 12. - 15:41:12 »
Halihó!
Egy amolyan Dialog-os adminredszerrel próbálkozom, ami remekül megy és van egy olyan benne hogy ugye beírom a parancsot akkor kidobja a listát...Ban, kick, kocsi, idõjárás....minden
DE:
Mikor a Kick-re nyomok, ugye akkor felhoz egy input-os dialogot hogy adjam meg az ID-t...beírom hogy mondjuk \'3\' és utána nem rúgja ki az illetõt...tudom hogy hol lehet a hiba de nem találom...
 

                if(dialogid == 103)
{
    if(response)
    {
               new str[4];
               new celpontid;
      strins(str, inputtext, 0);
               celpontid = strval(str);
      Kick(celpontid);
     }
      else
      {
      }
}

 
Szerk.: MEGOLDOTTAM
[mod]Ha megoldottad, akkor: \"Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót!\"!!!!!!!!!!!!!!!!![/mod]

14
Szkript kérések / Pickup bemenés boltba,bankba stb..
« Dátum: 2013. Április 30. - 22:12:24 »
www.solidfiles.com/d/af44b86875
Bocsi...ez is jo kell legyen...akarcsak az elottem szoloe :)egyebkenzt ez alapjan megtanulhatsz sajatot csinalni :)

15
Szkript kérések / Pickup bemenés boltba,bankba stb..
« Dátum: 2013. Április 28. - 14:12:55 »
kész van...Itt letöltheted... ;)

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal