Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Kérdések, Segítség / Android Market probléma« Dátum: 2012. Április 14. - 23:15:09 »
Üdv
Amikor az Android Marketrõl akarok letölteni, akkor az a probléma merül fel, hogy \"Starting download\", és vége. (Galaxy S 1 telefon) Valakinek esetleg van ötlete a probléma megoldására? (Az alkalmazások adatainak törlését megpróbáltam, és a googlemail/gmail probléma sem áll fenn) 17
SA-MP: Szerverfejlesztés / PAWN Autoindent« Dátum: 2012. Április 14. - 02:06:15 »
Üdv
Ez a felület az elrontott kódodon hajtja végre EBBEN a leírásban leírtakat. Nem garantálom, hogy minden kódon mûködik, de a hibabejelentés itt lehetséges. A kódokat nem tároljuk el! PAWN Autoindent megnyitása Példa: public OnFilterScriptInit() vagy public OnFilterScriptInit() -> public OnFilterScriptInit() Idézetet írta: Tücsi date=1310895834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20133\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Online Gang Zone Creator« Dátum: 2012. Április 13. - 09:55:06 »Itt könnyedén tudsz bandazónákat készíteni. Az alábbi képen kattints egy tetszõleges pontra a bal egérgombbal, majd tartsd nyomva,kKözben mozgathatod az egeret, így a zóna mérete tetszés szerint állítható. [/quote] 19
SA-MP: Szerverfejlesztés / IP szûrõ« Dátum: 2011. Szeptember 02. - 19:58:50 »
Írtam egy függvényt, mellyel a szövegen belül elvileg elég jól meg lehet találni az IP helyét. Mellékeltem egy szkriptet is.
ipfind Paraméterek:
Visszatérés:
stock ipfind(const string[], start = 0, &iplen = -1) Szkript: [pawn]// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> // ipfind függvényt ide másold stock replacestring(source[], string1[], string2[]) { new pos; pos = strfind(source, string1); while(pos != -1) { strdel(source, pos, pos + strlen(string1)); strins(source, string2, pos, strlen(string2)); pos = strfind(source, string1); } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { new len, pos = ipfind(text, 0, len); if(pos > -1) { new ip[32]; strmid(ip, text, pos, pos + len, sizeof(ip)); replacestring(text, ip, \"[REKLÁM NINCS]\"); } return 1; }[/pawn] 20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverek letiltása/engedélyezése« Dátum: 2011. Augusztus 25. - 11:43:26 »
Fegyverek :: engedélyezése / tiltása
Leírás Ezekkel a függvényekkel lehetõségünk nyílik bizonyos fegyvereket engedélyezni / letiltani. Függvények:
Fegyverek táblázata http://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons Letöltés http://pastebin.com/3kKbcVTp 21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Night-Admin« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 14:45:12 » :: Night-Admin ::
Ezt a szkriptet eredetileg a Play 1 Night 3 rendezvényre készítettem, de az egyeztetések után végül nem került az alkalmazására sor, tehát úgy döntöttem, hogy akkor inkább közkinccsé teszem. Szerkesztés: Mégis be fog kerülni, de egy újabb, jobb verzió. Parancsok Mielõtt bármelyik parancsot használod, be kell jelentkezned! (/rcon login jelszód)
Letöltés http://solidfiles.com/d/cf113/ 22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kapu kezelõ« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 14:22:58 »
Kapu kezelõ :: béta
A rendszer lényege alapvetõen az, hogy egyszerûen hozzunk létre kapukat. 1. Elsõként is, ha akarjuk, akkor kapcsoljuk be az automatikus kapukezelõt: Gate_Init(); Ha ez nem történik meg, akkor sincsen baj, hiszen a rendszert lehet használni, csak a kapuk ki/be csukását nekünk kell megoldani. Így akár ez paranccsal is mûködhet majd. 2. A legfontosabb lépés pedig, hogy hogyan is hozzunk létre kapukat. Erre két függvény van. Gate_New(): Itt meg lehet adni, hogy a kapu nyitott/zárt állapotban legyen, mekkora legyen a választávolsága (azaz mekkora távolságon belül nyíljon ki valakinek), és a mozgás sebességét. Gate_Create(): Az elõzõ függvény egyszerûsített változata. Ha akarjuk, megadhatjuk a sebességet is a koordináták elõtt, de elég csupán a koordinátákat megadni. Minden létrehozott kapunak egy egyedi azonosítószáma lesz, amivel a késõbbiekben hivatkozhatunk rá. 3. A rendszer számtalan más funkcióval is rendelkezik, ezek csupán a létrehozás utáni adatmódosítást szolgálják. Ezek közül kiemelendõ: Gate_Open() - A kapu kinyitása Gate_Close() - A kapu bezárása Gate_IsOpened() - A kapu nyitottságának megállapítása A zártság megállapítása: [PAWN]#define Gate_IsClosed(%1) if(!Gate_IsOpened(%1))[/PAWN] Illetve, ha idõközben a kapu automatikusságát ki akarjuk kapcsolni: Gate_ToggleAutoResponse(mygate, 0); Ha ez megtörtént, akkor a kapu nem fog magától kinyílni. Ilyenkor kinyithatjuk például paranccsal is: [PAWN]COMMAND:open(playerid) { Gate_Open(mygate); return 1; }[/PAWN] Itt is lefuttathatjuk az ellenõrzést, mert az magától nem fog lefutni. Például: [PAWN]COMMAND:open(playerid) { if(funcidx(\"OnPlayerOpenGate\")) { if(!CallRemoteFunction(\"OnPlayerOpenGate\", \"ii\", playerid, mygate)) return 0; } Gate_Open(mygate); return 1; }[/PAWN] Az OnPlayerOpenGate() függvény lehetõvé teszi, hogy mielõtt kinyílik egy kapu (egy adott játékosnak), meg tudjuk akadályozni a kinyílását. Ha nem kell a kapu, akkor törölhetjuk: [PAWN]Gate_Remove(mygate);[/PAWN] Röviden ennyi. A rendszer még fejlesztés alatt áll... Teszt szkript: [PAWN]#include <a_samp> #include <gate> #include <zcmd> // Define coordinates #define CLOSE -1515.4235, -263.9250, 6.0117 #define OPEN -1515.4387, -263.9299, 1.5194 new mygate = 0; public OnFilterScriptInit() { Gate_Init(); mygate = Gate_Create(971, OPEN, CLOSE); return 1; } public OnFilterScriptExit() { Gate_Remove(mygate); return 1; } // Gate only for team \'50\' public OnPlayerOpenGate(playerid, gateid) { if(GetPlayerTeam(playerid) != 50) return 0; // Don\'t open the gate return 1; } // Team changer command\'s COMMAND:team(playerid) { SetPlayerTeam(playerid, 50); return 1; } COMMAND:team2(playerid) { SetPlayerTeam(playerid, NO_TEAM); return 1; }[/PAWN] forward OnGateOpen(gateid); - Amikor a kapu kinyílik forward OnGateClose(gateid); - Amikor a kapu záródik forward OnPlayerOpenGate(playerid, gateid); - Mielõtt a kapu kinyílik egy játékosnak Függvények: [PAWN]Gate_IsActive(gateid) Gate_IsValid(gateid) Gate_SetResponseDistance(gateid, Float:dis) Gate_GetResponseDistance(gateid, &Float:dis) Gate_SetSpeed(gateid, Float:speed) Gate_GetSpeed(gateid, &Float:speed) Gate_SetModel(gateid, modelid) Gate_GetModel(gateid) Gate_ToggleAutoResponse(gateid, toggle) Gate_IsAutoResponse(gateid) Gate_GetObjectID(gateid) Gate_IsOpened(gateid) Gate_SetRot(gateid, Float:rx, Float:ry, Float:rz) Gate_GetRot(gateid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz) Gate_SetOpenPos(gateid, Float:x, Float:y, Float:z) Gate_SetClosePos(gateid, Float:x, Float:y, Float:z) Gate_GetClosePos(gateid, &Float:x, &Float:y, &Float:z) Gate_Open(gateid) Gate_Close(gateid) Gate_New(modelid, open, autores, Float:resdis, Float:speed, Float:open_x, Float:open_y, Float:open_z, Float:close_x, Float:close_y, Float:close_z, Float:rot_x = 0.0, Float:rot_y = 0.0, Float:rot_z = 0.0) Gate_Create(modelid, Float:open_x, Float:open_y, Float:open_z, Float:close_x, Float:close_y, Float:close_z, Float:rot_x = 0.0, Float:rot_y = 0.0, Float:rot_z = 0.0) Gate_Remove(gateid) Gate_Init()[/PAWN] Letöltés: http://solidfiles.com/d/a4a3f/ Hibát látsz? Ötleted van? Írd meg! Köszönet:
23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport kezelõ 3.0 [5. kiadás]« Dátum: 2011. Augusztus 18. - 18:00:34 » :: Teleport kezelõ 3.0 ::
Bevezetõ Ezt a projektet még 2009 végén kezdtem, de még elég hiányos volt akkor. Az évek során közel 50 függvényre bõvült. A lényeg viszont nem változott: kezeljük a teleportokat egyszerûen! Ezúttal egy komplett szervercsomagot készítettem, hogy a lehetõ legkönnyebb legyen kiigazodni a rendszeren. Az új verzió a korábbiakhoz képest rengeteg újítást / javítást tartalmaz, mint például:
Fontos, hogy ezzel a rendszerrel kis logikával a teleportok összes fajtája (pl. dm) létrehozható. A teleporton rengeteg tulajdonság beállítható, például:
És folytathatnám a sort. Fontos:
Egy szemléltetés, hogy mennyire egyszerû: CreateTeleport(\"SF\",\"/sf\",-1495.9395,-141.1882,15.0702,315.0674); Parancs a teleportok lementésére [pawn]CMD:saveteleport(playerid, params[]) { #if !defined MAX_TELEPORT_NAMELEN #define MAX_TELEPORT_NAMELEN 32 #endif #if !defined MAX_TELEPORT_CMDLEN #define MAX_TELEPORT_CMDLEN 32 #endif new name[MAX_TELEPORT_NAMELEN],command[MAX_TELEPORT_CMDLEN]; if(sscanf(params, \"s[32]s[32]\", name, command)) return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Use: /saveteleport [name][command]\"); new File:savedteleports = fopen(\"savedteleports.txt\", io_write); if(savedteleports) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehiclePos(vehicleid,x,y,z); GetVehicleZAngle(vehicleid,angle); } else { GetPlayerPos(playerid,x,y,z); GetPlayerFacingAngle(playerid,angle); } new formatstring[256]; format(formatstring, 256, \"CreateTeleport(\\\"%s\\\", \\\"%s\\\", %.3f, %.3f, %.3f, %.3f);\\r\\n\", name, command, x, y, z, angle); fwrite(savedteleports, formatstring); fclose(savedteleports); SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF, \"Teleport saved to savedteleports.txt (in your scriptfiles folder).\"); } return 1; }[/pawn] 3 dimenziós szöveg formázása Ez a funkció a legújabb verzióban került hozzáadásra. Segítségével könnyedén megformázhatjuk a teleport helyén megjelenõ 3 dimenziós szöveget, és ezzel is még egyedibbé tehetjük a teleportokat. A szövegbe az alábbiakat kell beleírni, és azok át fognak változni a megfelelõ dologra: {NAME} - A teleport neve {COMMAND} - A teleport parancsa {PRICE} - A teleport ára {NEWLINE} - Új sor kezdése {RRGGBB}(samp) - Szöveg átszínezése Például: [pawn]public OnFilterScriptInit() { new teleportid = CreateTeleport(\"LS\",\"/ls\",1933.2625,-2407.8191,14.2618,183.6625); Teleport_Set3DTextFormat(teleportid, \"{0522FF}Name: {FFFFFF}{NAME}{NEWLINE}{0522FF}Command: {FFFFFF}{COMMAND}{NEWLINE}{0522FF}Price: {FFFFFF}{PRICE}\"); return 1; }[/pawn] Ennek az eredménye ez lesz: Letöltés http://gtaforum.hu/files/teleportv3_rel2.rar Frissítés (5. kiadásra): http://solidfiles.com/d/abb0f/ Weboldal http://gtaforum.hu/load/teleport (hamarosan frissítem) A weboldalon egyszerûen generálható teleport. Leírás Leírás hamarosan. Köszönet
24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport kezelõ« Dátum: 2011. Július 10. - 19:35:08 »
Szia!
Elkészítettem egy weboldalt a teleportkezelõhöz, ezentúl csak ott fognak az információk frissülni! Ízelítõ: A teleportkezelõ ötlete egészen 2009 decemberéig vezethetõ vissza, akkor írtam meg elõször, meglehetõsen hibásra, és kevés funkcióval. De végülis ez egy tesztverzió volt. Úgy láttam, látom máig, hogy az embereknek tetszik és használják. Az évek során kiadtam pár újabb verziót, bár az áttörést a 2010 nyarán értem el. Megközelítõleg 50 funkció van a rendszerben azóta, amik rendkívûli sokoldalúságot biztosítanak. Ámbár ezt nagyon kevesen használják ki. Ezt az oldalt éppen ezért abból a célból hoztam létre, hogy akik a teleportkezelõmmel szeretnének dolgozni, minden szükséges segítséget, információt megkapjanak hozzá. További böngészésért használd a menüben lévõ funkciókat! WEB: http://sa-mp.hu/teleport/ GENERÁTOR: http://sa-mp.hu/teleport/?a=generator 25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Magyar San Andreas Multiplayer Wiki« Dátum: 2011. Június 17. - 11:16:34 »
* A téma hpeter94 engedélyével lett nyitva!
Sziasztok! Szerintem ez a projekt senki számára sem lehet újdonság. Mindkét fórum számtalanszor elkezdte, de sosem fejezte be. Ha nem is fejeznénk be teljesen, de szeretnénk egy végleges verziót alkotni. Arre kínál ez a téma most lehetõséget. És arra, hogy a 2 fórum nekiálljon, és elkészítse. Arra, hogy legyen egy egységes SA-MP Wiki, magyarul. Ez véleményünk szerint felülmúlna minden PAWN leírást, mivel ha valaki elolvas egy igényes fordítást, el tudja sajátítani az alapismereteket. Igazából én önként jelentkezõket várnék, akik segítenek ebben a projektben. (Nagyon megkérek mindenkit, ne úgy tekintsen erre, mint a másik fórum szarára, hanem mint a két fórum által közösen alkotott Wikire->amennyiben sikeresnek látszik a közös projekt, ki fogjuk rakni ennek a fórumnak a bannerét, valamint innen többeknek adunk admint). http://wiki.sa-mp.hu/ http://sa-mp.hu/wiki 26
Archívum / [DEV][HUN] Counter SA at WAR« Dátum: 2011. Február 06. - 10:16:33 »
Üdv!
Ez a szerver a Counter Strike játékot foglalja magába, minél inkább próbáljuk jobbra és jobbra fejleszteni. A fejlesztés múlt hét hétvégén kezdõdött, és tegnap fogtam bele újra, a szerver mostanra már eljutott egy béta verzióba. Amennyiben kész a bomb system, a szerveren lehet játszani. A szerveren 12 perces mapok vannak, amelyeken akárhány kör lejátszódhat. Egy nyert kör, egy pont egy csapatnak, és a map végén a szerver kihirdeti a gyõztes csapatot (értelemszerûen, amelyiknek több pontja van). Van csapat elosztás, így egy csapat nem lehet emberfölényben egy másik csapattal szemben. Pár elõzetes kép (a skinek külön letölthetõk a szerverhez készült IMG-ben, erre majd máshol kitérek): Karakterválasztó: Fegyvermenü: Játékból kép (pályaváltás után): Ha meghalsz, akkor specelsz: IP Cím: 91.82.84.98:8013 27
Leírások/Útmutatók / Hogyan frissítsünk 0.3c-re?« Dátum: 2010. December 30. - 01:00:15 »
Sokan feltennék ezt a kérdést, így szeretném tisztázni.
Ahhoz, hogy a módot és-/vagy szkripted kompatibilissá tedd az új, 0.3c verzióval, nem kell mást tenned, mint hogy megnyitod a szkriptet, és újrafordítod 0.3c-re frissített pawnoval. Azonban ez nem elég, ha egy plugint használsz. Ezesetben keresd fel a készítõ vagy a hivatalos fórum oldalát, ahol rövid idõn belül ki lesz írva a frissítés. Ha bármi kérdésetek lenne, szívesen válaszolok, itt tegyétek fel, ebben a témában. Üdv, GameStar 28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Teleport kezelõ 2.0a R1« Dátum: 2010. Október 16. - 11:41:32 »
A régebbi teleportkezelõm legújabb verziója, többek között újítás:
- Alap üzenetek törölve, helyettesítve egy FS-el - In-Game editor felület - A föggvények nevei rendesen is elérhetõk (pl. CreateTeleport, DestroyTeleport) - a régik ettõl független jók - OnPlayerFailedTeleport-hoz reason hozzáadása (hogy miért nem sikerült teleportálnia) - ezt egy FS írja is Új funkció a TeleportPlayer és a TeleportPlayerEx, amely egyszerûen teleportálja a játékost, pl TeleportPlayer(id,\"/teszt\") / TeleportPlayerEx(id,0); Itt tölthetõ le: http://solidfiles.net/d/d4ba/ 29
SA-MP: Szerverfejlesztés / GameStar« Dátum: 2010. Október 15. - 22:23:39 »
Általam készített munkák / általam átalakított munkák / részt vettem a projektben (nem mindet teszteltem le):
GRF http://solidfiles.com/d/a9a/ Több száz függvény van benne. Fixchars http://solidfiles.com/d/ikKV/ A magyar karaktereket javítja ki a feliratokban. C4 http://solidfiles.net/d/71282/ Bombát rakhatsz vele a kocsiba Tuning menü (Professzionális) http://solidfiles.net/d/6325/ Nagyon részletes tuning menü, magyar, csak átalakítás Sebességmérõ http://solidfiles.net/d/4f19b/ Sebességmérõ, lakott/lakatlan terület, sebességérték elszínezése Antiflood http://solidfiles.com/d/58bd/ A gyorsírást gátolja a chat-ben. Chatbot http://gtaforum.hu/index.php/topic,1111.0.html A chatben egy meserséges játékos írogat. HaaaX http://solidfiles.com/d/780a7/ Fejedhez vág egy monitort. Fájlban lévõ felhasználók MySQL-be konvertálása http://solidfiles.com/d/ef4f/ A fájlban lévõ INI alapú felhasználókat MySQL-be konvertálja át. Csapatkezelõ http://solidfiles.com/d/hBHu/ Csapatok részletesebb kezelése. Jármû lekérõ http://solidfiles.com/d/NLjg/ 30 másodpercenként engedélyezi egy jármû lerakását a /v paranccsal. Burger shot MAP http://gtaforum.hu/index.php/topic,2858.0.html Egyenlõre ennyit találtam, majd lesz még. 30
Beszélgetés / Magyar SAMP szerverek« Dátum: 2010. Október 10. - 12:47:28 »
Tisztelt Tagok!
Elkészítettük a szerverlista új verzióját. A magyar szervereket nagy részletességgel tartja nyilván, bannert készít (állót; fekvõt), amelyet egy link segítségével akárhova beágyazhatsz (fórum,weboldal...), továbbá nézi a szerver verzióját, rendelkezésre állását, és a szerveren lévõket %-ban is megadja. Csak kattints rá egy szerverre. Végül, a szerverek nagyságrendi sorrendben vannak, így remélhetõleg mindig a legjobbak vannak felül. Fontos megemlíteni, hogy erre a szerverlistára csak is kizárólag hosztolt szerverek kerülnek ki, melyeknek állandó IP címük van, amennyiben a Te szervered ennek megfelel, de nincs kint, jelezheted a [email protected] e-mail címen, feltétlen tüntesd fel az IP-t és a hoszt nevét, a szervered 5 napon belül ki lesz téve. Íme egy demó: A bannerek egy állandó linen helyezkednek el, és a kép folyamatosan frissül.. |