Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Gamestar

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
76
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jármu létrehozó
« Dátum: 2010. Február 01. - 15:51:17 »
Jármu létrehozó.
Errol a szkriptrol nem hinném, hogy olyan sokat kéne írnom. Jármuveket hozhatsz lére vele, ha beírod a /v (jármu modellje) parancsot.
Korlátozásként 30 másodpercenként 1 jármu hozható létre, és az elozo automatikusan törlodik. Ha a játékos lecsatlakozik, az általa lerakott jármu úgy szint törlodik.
Letöltés:
http://www.sa-mp.hu/index.php/topic,931.0.html

77
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Star Wars Paródiák
« Dátum: 2010. Február 01. - 14:19:17 »

78
Leírások/Útmutatók / RCON
« Dátum: 2010. Január 22. - 23:29:32 »
Rcon felület kezelése
 

- Alapfokon -
 
Az RCON a szerver alap adminisztrációs rendszere. Egy jelszó védi, melynek beírása után vagyunk jogosultak használni (/rcon login jelszó). A jelszót a szerver konfigurációját tartalmazó server.cfg-ben módosíthatjuk (rcon_password), vagy játékba lépve beírva a(z) /rcon rcon_password jelszó parancsot. Szerverünket akár a kliensbol is vezérelhetjük: Menüsor / Tools / Remote Console - itt írjuk be a szerver címét, ip:port, és az rcon jelszót. A parancsok ugyanúgy muködnek, csak nem kell /rcon elotag (pl mapname SA). Az ismertekkel szemben sokkal több muveletet elvégezhetünk, mint elsore gondolnánk, íme a lista:
/rcon cmdlist - Parancsok listázása

/rcon varlist - Értékek listázása


/rcon exit - Szerver leállítása


/rcon echo [szöveg] - Szerver üzenet (Nem a játék konzolban)


/rcon hostname [név] - A szerver nevének módosítása


/rcon gamemodetext [név] - A játékmód nevének módosítása


/rcon mapname [név] - A pálya nevének módosítása


/rcon exec [fájlnév] - Konfigurálás betöltése


/rcon kick [azonosító] - Játékos kirúgása


/rcon ban [azónosító] - Játékos kitiltása


/rcon changemode [módneve] - Másik játékmódra váltás


/rcon gmx - A szerver alapméretezése


/rcon reloadbans - Tiltólista frissítése


/rcon reloadlog - Naplófájl ürítése


/rcon say - Admin üzenet küldése


/rcon players - Játékosok listázása


/rcon banip [iP] - IP tiltása


/rcon unbanip [iP] - IP tiltásának törlése


/rcon gravity - Gravitáció módosítása


/rcon weather [azonosító] - Idojárás módosítása


/rcon loadfs - Filterszkript betöltése


/rcon unloadfs - Filterszkript kitöltése


/rcon reloadfs - Filterszkript újratöltése


/rcon rcon_password [jelszó] - RCON jelszó modosítása

Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Controlling_Your_Server

79
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúrázott szavak (fájlból)
« Dátum: 2010. Január 20. - 23:40:57 »
Cenzúrázott szavak (fájlból)
Ez a hasznos szkript lehetové teszi számunkra, hogy egy fájlban listázott szavakat kicenzúrázzunk a beszélgetoablakból, ez annyit tesz, ha például a Tesco szó szerepel a listán, és valaki beírja a beszélgetoablakba ***** fog megjelenni. A * átállítható más karakterre. Kitunoen alkalmas trágár szavak cenzúrázására.
Alapból támogatott: 120 darab 32 karakteres kifejezés ill. szó fájlonként.
Lista letöltése (csak pár szó) [balra] | Szkript letöltése [jobbra]
\"WXVe.jpg\" \"tb4Y.jpg\"

80
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cenzúra
« Dátum: 2010. Január 20. - 21:59:39 »
Cenzúra
Tudom, hogy létezik rövidebb, más fajta cenzúra, de eszembe jutott egy új fajta elv. Lehetoségünk van megadni a karaktert, amivé a szó változzon. Akinek nem világos, ez a függvény \"kiradíroz\" egy adott szót egy szövegbol, minden karakterét a megadott karakterré alakítja.
Például, beszélgetoablakba: Cenzura(text,\"cenzúra\"); majd ha beírod: Cenzúra tesztelése ez jelenik meg: ******* tesztelése ...
 

stock Cenzura(string[],word[],destch=\'*\')
{
// Változók
new start_index=(-1),
    end_index=(-1);
// Szó megkeresése, start pozíció felvétele
start_index=strfind(string,word,true);
// Ha a start_index -1, akkor nem lett meg
if(start_index==(-1)) return false;
// Változó létrehozása
end_index=(start_index+strlen(word));
   
// Számlálás
for( ; start_index<end_index; start_index++)
// Az indexelt karakter átalakítása
string[start_index]=destch;
// Visszatérés
return true;
}

81
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar karakterek javítása 0.2
« Dátum: 2010. Január 20. - 19:32:22 »
Magyar karakterek javítása
Mielott leírnád, az ötletet valóban Kowalski projektjébol vettem, csak az övé nem muködo képes, és én eddig nem is találtam muködo képeset, meg semmilyet se...
Ebbol következik, hogy megalkottam az elso nyilvános, hatékony megoldást erre a régi problémára, hogy az ékezetes öüóoúéuí karakterek nem jelentek meg rendesen a képernyon megjeleno üzenetekben (GameText, TextDraw, Menük)
Használatba vételhezd ágyazd be a függvénykönyvtárat: #include \"fixchars.h\"
\"ikKV.jpg\"

82
Archívum / Magyar szerverek
« Dátum: 2010. Január 17. - 12:57:05 »
Szerverek:: Magyar szerverek
Létrehoztam ezt a fájlt, amit ha beillesztesz a GTA:SA gyökérkönyvtárába, akkor minden magyar szerver a Favorites fülbe kerül neked.
Nem garantálom, hogy minden szerver itt van-e, ha valaki tud szervert, írja le válaszba. Házi szervert nem rakok be!
Letöltés

83
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Szabályzat! (SA-MP Segítség)
« Dátum: 2010. Január 17. - 12:39:44 »


Segítségkérés Szabályzata
 


Ez a fórumrész a San Andreas játékkal kapcsolatban felmerülõ problémákra próbál segítséget nyújtani. Ezen fórumrészben kérdezhetsz illetve válaszolhatsz mások kérdésire. Kérjük vedd figyelembe, hogy senkinek sem kötelessége válaszolni, és az értelmetlen, komolytalan kérdésekre valószínûleg nem is fognak. ( Az ilyen kérdéseket illetve válaszokat a moderátorok automatikusan törölni fogják majd büntetni! ).
 
  • Ha nyítsz egy témát akkor kérlek hanyagold a tárgyaknál a smile(smilye) jeleket, mivel ez idegesítõ lehet, mindig a problémádra utaló kérdésed legyen a fõ tárgy!

  • Ha nyítsz egy témát akkor ne mindenre külön nyisd meg hanem tömörebben fogalmazd meg abban az egy témában a problémádat, így is kevesebb munkát adsz a moderátorok számára!

  • Mielõtt kérdeznél elõbb nézz utána, nem-e született már válasz a kérdésedre, elõfordulhat hogy másnak is volt már hasonló problémája, használd a keresõ funkciót!

  • Kérdésed legyen érthetõ, röviden megfogalmazott hamar a problémára mutató tartalmú.

  • Hozzászólásokba/kérdésekbe ne közölj/írj pornográf tartalmat, reklámot, trágár szavakat.


  • Lehetõleg magyar nyelven írj mindent, helyesen, ha szükséges használj helyesírás ellenõrzést. (Ez nem szégyen, hanem elõsegítheti számodra is a helyesírás elsajátítását.) (Legtöbb böngészõ már rendelkezik ilyen funkcióval)

  • A \"hozzászólás vadászat\" tilos! Hozzászólás számlálás van a fórumon emiatt tilos, ezért csak akkor írj, ha valóban az adott kérdéshez/témához illik a mondandód!

  • A témanyitó ebben a fórumrészben csak SA-MP-ról kérdezhet, ha más jellegû a segítségkérése akkor a Kérdések/Segítség topikban tegye fel!

  • Ha a kérdésed az RP (RolePlay) -rõl szól, szíveskedj írni az RP/RPG kérések témába.

  • Csak akkor írj a témákba, ha valóban tudsz segíteni neki! Ha nem tudsz, inkább ne írj oda.

  • Kerüld el a többszöri üzenetküldéseket kérdésed bumpolását, (miszerint valaki válaszoljon már), várd türelmesen, amíg valaki segít neked! (Ezt 24 óra elteltével megteheted.)

  • Ha a probléma megoldódott, zárd le a témát, ezzel segítve a moderátorok munkáját, ebben segítségedre van a \"Téma megoldva\" gomb!

  • Ha egy kérdésre valaki hasznos választ kapott, (problémája megoldódott) ne írj hozzászólásként, \"Zárd a témát.\" tartalmat, ezt a feladatot bízd a témanyitóra illetve a moderátor/okra. (Az ilyen hozzászólások szó nélkül törlésre kerülnek.)

  • Szintén ne írj hozzászólásként csak \"használj keresõt\" tartalmat hanem írd mellé azokat a találatokat amit megtaláltál vele, így lehet következõleg a témanyitó is használni fogja a keresõ funkciókat.

  • A témanév ne \"segítsetek plsplspls\" legyen, hanem egyértelmûen ami a kérdésre utal. (Az ilyen témák szó nélkül törlésre kerülhetnek, ez függ a moderátor hangulatától, lehet csak átnevezi a témád így mielõtt panaszkodnál hogy törölték, lehet csak átnevezte egy moderátor.)

  • Létre lett hozva egy téma object ID-kérdéseknek, ne nyiss témát object ID-k miatt, ott kérdezz!(Kiemelve)

  • Ne kérj szkriptert, mert úgy se fog senki segíteni, hisz õk is maguktól írtak, vagy segítséggel, de nem más írta meg nekik. Nem kötelezõ betartani, de csak a tárhelyet terheled!

  • Ha úgy gondolod, hogy egy téma megoldódott, de nem te nyitottad, akkor ne írd oda, hogy \"Zárd\". Ez a moderátorok dolga.

  • Az átláthatóság kedvéért a forráskódokat [*/code=pawn*][/code*] tagek közé írd, a warningokat/errorokat pedig sima [*/code*][/code*]-ba

  • A rend fenntartásának érdekében minden olyan téma lezárásra kerül, ami átkerül a 4. oldalra.


  • Ha nem tudsz segíteni a kérdezõnek, akkor ne írj a témához! Most arra gondolok, hogy ha nem tudsz scriptelni, vagy azt sem tudod hogy mi az a függvény, akkor gondok vannak, inkább olvasgasd a \"Leírások és útmútatók\" részleget. Ellenben a hozzászólásod törlésre kerül.

  • Ne írd oda egy témába feleslegesen, hogy \'meg lehet oldani, ha lesz idõm megcsinálom\'. Csak akkor írj oda, ha ténylegesen segítesz.




Többszörös szabályok megszegése figyelmeztetéshez/némításhoz/kitiltáshoz vezethet.
 


84
Beszélgetés / Fekete-fehér igen-nem
« Dátum: 2010. Január 17. - 09:10:59 »
Fórumjáték:: Fekete-fehér igen-nem
A játék lényege, hogy minden válasz után felteszel egy igen-nem el megválaszolható kérdést. A válaszban nem szerepelhet az igen/nem/fekete/fehér szavak egyike sem, semmilyen nyelven sem, ha mégis szerepelne, akkor kiestél. Ez annyit tesz, hogy többet nem írhatsz a témába.
Mutatok két példát:
Jó példa: Tudsz szorozni? Tudok.
Rossz példa: Tudsz szorozni? Igen.
Jó példa: Milyen színu a hajad? Sötét.
Rossz példa: Milyen színu a hajad? Fekete.
 

_________________________________________________
 
Akkor kezdem is:
Van otthon TV-tek?

85
Beszélgetés / Mi a véleményed ... szerverrol?
« Dátum: 2010. Január 15. - 22:07:10 »
Mi a véleményed ... szerverrol?
Tudom, van ilyen téma, de untig kitárgyaltátok már. A lényeg, véleményt mondasz a feladott szerverrol ( ha nem ismered, ne írj ), majd feladsz egy újabb szervert. Akkor kezdem is. Mi a véleményed a nextgen stunting szerverrol?

86
Leírások/Útmutatók / Projekt: Teleportkezelo kézikönyve
« Dátum: 2010. Január 13. - 22:06:16 »
Teleportkezelo - Felhasználói kézikönyv
1. Bevezeto
2. Hogyan hozzunk létre teleportokat?
3. Hogyan szerkesszük a teleportokat?
4. Hogyan töröljük a teleportokat?
5. Mikre kell odafigyelnem?
6. Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot?
7. Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján?
Bevezeto
Ez a rendszer a kezdok és a jobbak számára is igencsak kényelmessé és praktikussá teszi a teleportok kezelését. Mindössze 1 sorból létrehozható egy teleport, lehetoség van fájlból betölteni/ fájlba menteni oket, és végül, de nem utolsó sorban, rengeteg kiegészíto függvény van, mint például a célkoordináták/dimenziók/parancsok/nevek módosítása. Ebben a kézikönyvben igyekszem úgy bemutatni a rendszert, hogy mindenki képes legyen használni.
Hogyan hozzunk létre teleportokat?
Ez sokkal egyszerubb, mint elsore gondolnánk. Két függvény áll rendelkezésünkre: Teleport_Create és Teleport_Add. A ketto között annyi a különbség, hogy az 1. visszaadja az azonosítót, ezáltal felcímkézheto, míg a másik nem.
Mindkét függvény prototípusa valahogy így néz ki:
Teleport_Add(név, parancs, koordináták, és a 2 dimenzió(alapméretezett))
Ez a két függvény bárhol alkalmazható, mint a most következok. Ám most fájlok használásával fogunk dogozni. Itt úgy szint 2 függvény van, de a létrehozásra csak 1 szolgál, a neve pedig Teleport_LoadFormFile. Ez a függvény betölti az adott fájlból az oda elmentett teleportokat.
A prototípusa:
Teleport_LoadFormFile(a teleportokat tartalmazó fájl útvonala)
Végül, az OnPlayerCommandTextbe beillesztendo függvényt ne felejtsük ki!
Hogyan szerkesszük a teleportokat?
Itt már jóval több függvény van: Teleport_SetPos, Teleport_SetInterior, Teleport_SetVirtualWorld, Teleport_SetName, Teleport_SetCommand, Teleport_SaveToFile - Pozíció/Dimenziók/Név/Parancs/Fájlba mentés
Ezek bárhol alkalmazhatók, így akár kezelofelület létrehozására is nyílik lehetoségünk.
Hogyan töröljük a teleportokat?
Végtelenül egyszeru, és 1 sor. Teleport_Remove(teleport azonosítószáma) függvény. Bárhol alkalmazható. Egyszeruen megszünteti a teleport aktivitását, innentol a rendszer már nem veszi figyelembe...
Mikre kell odafigyelnem?
- Elso, és szerintem legfontosabb, hogy a Teleport_OnPlayerCommandText függvényt ágyazd be a helyére, egyébként az egész nem fog muködni.
- A Teleport_SetActive függvényt ne használd, hacsak nem tudod mit csinálsz, ugyanis jó kis kavarodáshoz vezethet a szakszerutlen/rossz alkalmazása.
- Ha fel akarod címkézni a teleportot, akkor Teleport_Create, ellenkezo esetben Teleport_Add függvénnyel hozd létre.
Hogyan hozhatok létre professzionális teleportot?
Mindössze beilleszted az alábbi kódot a szkriptedbe.
public OnPlayerTeleport(playerid,teleportid)
{
// Tárolók létrehozása
new telename[MAX_TELEPORT_NAMELEN],
    telecmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN],
    pname[MAX_PLAYER_NAME],
    myString[128];
// Név tárolása
Teleport_GetName(teleportid,telename,sizeof telename);
// Parancs tárolása
Teleport_GetCommand(teleportid,telecmd,sizeof telecmd);
// Játékosnév tárolása
GetPlayerName(playerid,pname,sizeof pname);
// Üzenet megformázása
format(myString,sizeof myString,\"[TELEPORT] %s (%d) elteleportált ide: %s (%s)\",pname,playerid,telename,telecmd);
// Üzenet elküldése
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, myString);
// A kamera alaphelyzetbe állítása
SetCameraBehindPlayer(playerid);
// Visszatérés
return 1;
}
Hogyan menthetek teleportot fájlba azonosító alapján?
Erre nem készült alapból függvény, de ha netán szükség lenne rá, így kell:
stock Teleport_SaveToFileEx(teleportid,file[])
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_TELEPORT_NAMELEN],
    cmd[MAX_TELEPORT_CMDLEN],
    Float:pos[4],
    interior,
    virtualworld;
// Név tárolása
Teleport_GetName(teleportid,name,sizeof name);
// Parancs tárolása
Teleport_GetCommand(teleportid,cmd,sizeof cmd);
// Pozíciók tárolása
Teleport_GetPos(teleportid,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3]);
// Dimenziók tárolása
interior = Teleport_GetInterior(teleportid);
virtualworld = Teleport_GetVirtualWorld(teleportid);
// Mentés
Teleport_SaveToFile(file,name,cmd,pos[0],pos[1],pos[2],pos[3],interior,virtualworld);
// Visszatérés
return true;
}
Teleportkezelo témája
A kézikönyv fejleszés alatt áll.

87
SA-MP: Szerverfejlesztés / RP Beszélgetoablak
« Dátum: 2010. Január 13. - 14:50:33 »
RP Beszélgetoablak (Chat)
Ez a függvény az RP-nek jobban megfelelo X mondja: szöveg formába teszi az üzenetet, és így küldi el. Extraként lehet csak 1 bizonyos embernek elküldeni. Az onplayertext visszatérési értékét írjátok false-ra, hogy az alap méretezettet ne küldje el...
Demo:
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    SendRolePlayFormatToAll(playerid,text);
    return false;
}

 

stock SendRolePlayFormatToAll(playerid,str[],color=0xFFFFFFAA)
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_PLAYER_NAME],
    formats[128];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
// Üzenet megformázása
format(formats,sizeof formats,\"%s mondja: %s\",name,str);
// Üzenet elküldése
SendClientMessageToAll(color,formats);
// Visszatérés
return true;
}
stock Chat_SendRolePlayFormatToPlayer(giveid,playerid,str[],color=0xFFFFFFAA)
{
// Tárolók létrehozása
new name[MAX_PLAYER_NAME],
    formats[128];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,name,sizeof name);
// Üzenet megformázása
format(formats,sizeof formats,\"%s mondja neked: %s\",name,str);
// Üzenet elküldése
SendClientMessage(giveid,color,formats);
// Visszatérés
return true;
}

88
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fegyverek lekérése [2010 elso munkája]
« Dátum: 2010. Január 01. - 10:26:23 »
Fegyverek lekérése
Ezt a kódot nem teszteltem, csak megírtam, de szerintem muködni fog. A lényege annyi, hogy lekéri a játékos fegyvereit, és visszaadja egy karakterláncban(1. függvény), vagy beírja egy célkarakterláncba.(2. függvény). Mutatok egy példát, hogy írja be:
Fegyver neve(loszer),Fegyver neve(Loszer)...
Ha nem talál fegyvereket, mindketto -1 értéket ad vissza.
 
stock GetPlayerWeapons(playerid) {
// Tárolók létrehozása
new weaponid=0,
    ammo=0,
slot,
name[24],
dest[256];
// Lefuttatunk egy ciklust, ezzel végigmegyünk a fegyvereken
for(slot=0; slot<11; slot++) {
// A játékos fegyveradatainak tárolása
GetPlayerWeaponData(playerid,slot,weaponid,ammo);
// Ha az értékek megváltoztak (van fegyvere), folytatjuk, ellenkezo
// esetben nem teszünk semmit
if((weaponid != 0) && (ammo != 0)) {
       // A fegyver nevének tárolása
   GetWeaponName(weaponid,name,sizeof(name));
   // Hozzáadás a célkarakterlánchoz
   format(dest,sizeof dest,\"%s,%s(%d)\",dest,name,ammo);
   // Értékek alaphelyzetbe állítása
   weaponid = 0;
   ammo = 0;
} else { }
}
// Ha a sztring üres (nem talált fegyvert), visszatérés -1 értékkel,
// ellenkezo esetben visszatérés a célsztringgel
return strlen(dest) ? dest[0] : -1;
}

 

stock GetPlayerWeaponsAsString(playerid,dest[],len) {
// Tárolók létrehozása
new weaponid=0,
    ammo=0,
slot,
name[24];
// Lefuttatunk egy ciklust, ezzel végigmegyünk a fegyvereken
for(slot=0; slot<11; slot++) {
// A játékos fegyveradatainak tárolása
GetPlayerWeaponData(playerid,slot,weaponid,ammo);
// Ha az értékek megváltoztak (van fegyvere), folytatjuk, ellenkezo
// esetben nem teszünk semmit
if((weaponid != 0) && (ammo != 0)) {
       // A fegyver nevének tárolása
   GetWeaponName(weaponid,name,sizeof(name));
   // Hozzáadás a karakterlánchoz
   format(dest,len,\"%s,%s(%d)\",dest,name,ammo);
   // Értékek alaphelyzetbe állítása
   weaponid = 0;
   ammo = 0;
} else { }
}
// Ha a célsztring üres, visszatérés -1 értékkel, ellenkezo értékben
// pedig 1 értékkel
return strlen(dest) ? 1 : (-1);
}

89
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rp név ellenorzo [2009 utolsó munkája]
« Dátum: 2009. December 31. - 23:40:36 »
Rp név ellenorzo
Tudom, Spatrik már írt egyet, de én megpróbáltam egy más szemszögbol megközelíteni, ez a függvény viszont csupán a megadott névrol állapítja meg, RP szabványnak megfelelo vagy sem, de mellékletnek írtam egy \"bemutatót\", ami csatlakozásnál ellenoriz, és nem megfelelo név esetén kirúg. Megpróbáltam minnél egyszerubben, és hatékonyan megoldani, de biztos lehet még jobb változat is...
Aki nem tudja, mi ez valamennyire felvázolnám neki:
Ez a kód csak Role Play (RP/RPG) szervereken hasznos, magyarul szerepjáték, amit minél inkább próbálnak a való világ mintájára szabni, ami elég jó, ha a felhasználók nevében is megmutatkozik. Vezetékneved_Keresztneved alatt nem feltétlenül a saját nevedet kell érteni, ki is találhatsz egy nevet, ami a karakteredhez illik. például: Szakacs_Adam, Kovacs_Ferenc...
 
stock CheckRpName(const name[]) {
// Változók létrehozása
new length=strlen(name),
    ch;
// Ha nem találunk vonalat, nincs értelme folytatni,
// mivel a név nem felel meg...
for(ch=0; ch<length; ch++) if(name[ch]) break;
if(ch==(length+1)) return false;
// Ciklus lefuttatása, ezzel végigmegyünk a karaktereken
for(ch=0; ch<length; ch++) {
    // Ha a 2. és az utolsó-2 karakteren belül vagyunk,
    // és a karakter angol abc betu, vagy vonal, akkor
    // nem teszünk semmit
if((ch>=2) && (ch<=(length-2))) {
   if((name[ch]>=\'a\')&&(name[ch]<=\'z\')||(name[ch]>=\'A\')&&(name[ch]<=\'Z\')||name[ch]==\'_\') {}
   else return false;
}
else {
    // Ha nem a megfelelo karaktereken belül vagyunk,
    // de a karakter egy vonal, akkor a név nem megfelelo
    if(name[ch]==\'_\') return false;
}
}
// Ha a név átment a fenti ellenorzéseken,
// akkor megfelelo, igaz érték visszaadása
return true;
}

 
És akkor jöjjön a csatlakozásnál való ellenorzés, amit fent említettem...
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Tároló létrehozása
new player_name[MAX_PLAYER_NAME];
// Név tárolása
GetPlayerName(playerid,player_name,sizeof player_name);
// Ha a név RP szabványoknak megfelelo,
// nem teszünk semmit...
if(CheckRpName(player_name)) { }
// Ellenkezo esetben küldünk a játékosnak egy
// figyelmezteto üzenetet, majd kirúgjuk
else {
    SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"A neved nem felel meg az RP szabványnak. Kérlek térj vissza megfelelo névvel.\");
        SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Plélda a megfelelo névre: Vezetékneved_Keresztneved\");
Kick(playerid);
}
return 1;
}

 
Remélem segítettem vele.

90
Klánok / .::[SH]::. Samp Hungary .::[SH]::.
« Dátum: 2009. December 31. - 15:59:07 »
.::[sH]::. Samp Hungary .::[sH]::.
A klán története:
Nagy múltja nincs, létrehoztam egy barátommal és kész. A klán eloször úgy volt függetlenül, akármely szerverrol elérheto, ezt azonban a saját szerverünkre korlátoznám. (A klántagok legyenek a saját szerverükön.). A szerverrol röviden annyit, hogy keményen dolgozunk 2 hónapja vele, és reméljük, majd elnyeri tetszéseteket, freeroam játékmód(nem részletezem tovább,nem ide tartozik.).
A klán alapítója: Ecko
A klán vezetoi: Ecko,Gamestar
A klán tagjai: franco
Tagfelvétel állapota: van
Jelentkezni: Ebben a témában, a következo urlap kitöltésével:
 
Játékban használt nevem:
Korom:
Miért szeretnék jelentkezni:

 
A klán szabályzata:
- Ne használj segédprogramokat a játékhoz (köznyelven csíteket)
- A szerveren példamutatóan viselkedj, ne szekálj senki mást, mindegy mit tett. (okos enged,szamár szenved)
- Ne reklámozgass semmit
- Tiszteld a vezetok kéréseit (kevés van)
- Ha inaktív vagy, jelezd elore, hogy tudjuk. (3 nap után automatikus távozás,ha nem szólsz)

Oldalak: 1 ... 4 5 [6]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal