Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Csabesz

Oldalak: 1 ... 22 23 [24]
346
Pluginok és Programok / RyDeR Multi-Object Converter
« Dátum: 2010. Január 24. - 15:52:44 »
RyDeR Multi-Object Converter
 
RyDeR készített egy Tárgy konvertálót.
Nekem nagy tetszik, és azoknak is fog, akik nem találnak olyan oldalt, ahol át tudják konvertálni mapjukat.
Sokkal egyszerubb mint oldalakat keresni másolgatni stb..
Konvertál:
Ryder Object Streamer
Incognito\'s Streamer
YSI
MidoStream
Fallout\'s Object Streamer
Double-O-Objects
BlackFox\' Streamer
Bzuco\'s Turbo Streamer
pObjectStreamer [Pixels^]
Adatok:
- Tárgy számláló. - számolja hány tárgyat konvertálsz.
- Beállítható: World ID, Interior ID, Player ID, Viewdistance.
Letöltés:
\"ZIUs.jpg\"
A PROGRAM ANGOL.
Az archívum tartalmazza a programot és a forrást is.
Jó konvertálást!
Csabesz

347
Leírások/Útmutatók / [TuT] Helyes teleport készítése
« Dátum: 2010. Január 10. - 17:39:53 »
Észre vettem, hogy sokan helytelenül készítitek el a teleport(ok) parancsát!
Sokan MSN-en kérnek tolem segítséget, hogy segítsek neki(k) ebbe, abba és hiába mondom neki(k) sajnos még nem értik.
Ilyenkor jön az, hogy elkérem tolük a szkriptet és megcsinálom neki(k).
De még nézem a szkriptet, hogy hogyan oldotta meg eddig, akkor sok esetbe találkozok nagyon nagyon sok teleportal.
A teleportok viszont nagy helytelenül lettek létrehozva.
Ezért szántam el magam, hogy leírom nektek a teleport helyes létrehozását.
Nézzük meg azt a kódot, amit Ti használtok:
if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {  // Lekérdezi, hogy a játékos jármuben van vagy nincs.
new Float:X;  //   \\
new Float:Y;  //    | >  Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót.
new Float:Z;  //  /
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);  // Lekérdezi a játékos pozícióját.
VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); //  a VehicleID-t egyenlové tesszük a a jármu azonosítójával.
SetVehiclePos(VehicleID,-1635.0066,672.8344,7.1875); // Teleportálás, ha a játékos jármuben van.
} else { // Ellentkezoleg
new Float:X; //  \\
new Float:Y; //   | > Létrehoz 3 db a pozíció tárolására szolgáló változót.
new Float:Z; //  /
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);  // Lekérdezi a játékos pozícióját.
SetPlayerPos(playerid,-1635.0066,672.8344,7.1875);  // Teleportálja jármu nélkül.
return 1;  // Visszatérés  
}
}
Szerintem ez a legocsmányabb teleport amit láttam, de sajnos nagyon sok helyen találkozok,találkoztok vele.
Nézzük az én példámat:
if(strcmp(cmdtext, \"/tele-sf\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Játékos jármuben van vagy nincs.
    {
        SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármuvel.
    } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben)
        SetPlayerPos(playerid,-1917.4590,293.9239,41.0469); // Teleportálás jármu nélkül.
    }
    return 1; // Visszatérés
}
Szerintem sokkal célszerubb az én példámat használni, mivel rengeteg fölösleges dologtól szabadulunk meg.
Remélem segítettem ezzel, hogy szebb és egyszerubb szkripteket írjatok.
IceMan

Oldalak: 1 ... 22 23 [24]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal