Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 316
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Kocsi lekérés« Dátum: 2011. Január 25. - 20:27:13 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9515.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9515.0 317
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: x4web HOSTING« Dátum: 2011. Január 25. - 14:48:40 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Hostingok.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9500.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9500.0 318
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: COD 4 multy probléma :D« Dátum: 2011. Január 23. - 21:07:20 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0 319
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerStateChange ( playerid, newstate, oldstate )« Dátum: 2011. Január 23. - 15:15:00 »
OnPlayerStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megváltozik az állapota. Paraméterek: ( playerid, newstate, oldstate ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megváltozott az állapota. newstate - Annak az állapotnak az azonosítója, amire megváltozott a játékos állapota. oldstate - Annak az állapotnak azonosítója, ami volt az új állapot elõtt. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások OnPlayerInteriorChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik a belsõje ( interior ). Kapcsolódó függvények: GetPlayerState: Játékos állapotának lekérdezése. SetPlayerSpecialAction: Játékosnak speciális animáció adása. GetPlayerSpecialAction: Játékos speciális animációjának lekérdezése. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange 320
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )« Dátum: 2011. Január 23. - 15:06:11 »
OnPlayerInteriorChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos X Interiorból ( belsõbõl ) belép Y Interiorba ( belsõbe ). Paraméterek: ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki átlépett X interiorból ( belsõbõl ) Y interiorba ( belsõbe ). newinteriorid - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, amibe belépett a játékos. oldinteriorid - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, ami belépés elõtt volt a játékosnak. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az állapota. Kapcsolódó függvények: SetPlayerInterior: Játékos belsõjének beáálítása. GetPlayerInterior: Játékos belsõjének lekérdezése. LinkVehicleToInterior: Jármû elhelyezése egy belsõbe. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange 321
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerPickUpPickup ( playerid, pickupid )« Dátum: 2011. Január 23. - 14:43:56 »
OnPlayerPickUpPickup
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos felvesz egy Pickup-ot. Paraméterek: ( playerid, pickup ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki felvette a Pickup-ot. pickupid - Annak a Pickup-nak az azonosítója ( ID ) amit a játékos ( playerid ) felvett. Visszatérés Ez az eljárás nem ad vissza egy adott értéket. Példa:
Kapcsolódó függvények: CreatePickup: Pickup létrehozása. DestroyPickup: Pickup törlése. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerPickUpPickup 322
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Újabb SMF« Dátum: 2011. Január 23. - 12:59:40 »
Gondolom választ kaptál a kérdésedre.
Ezért illett volna lezárni a témát. 323
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )« Dátum: 2011. Január 20. - 20:01:32 »
OnPlayerDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos meghal. Paraméterek: ( playerid, killerid, reason ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki meghalt. killerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megölte a playerid azonosítójú játékost. INVALID_PLAYER_ID az értéke, ha nem ölte meg senki. ( Tehát nem volt gyilkos ) reason - A halál okának azonosítója. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások: OnPlayerSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megszületik ( lespawnol ). Kapcsolódó függvények: SendDeathMessage: Halál hozzáadása, a halál listához. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath 324
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Dini-vel mentés« Dátum: 2011. Január 19. - 22:26:56 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0 325
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Dini-vel mentés« Dátum: 2011. Január 19. - 22:24:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0" class="bbc_link">http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0 326
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerSpawn ( playerid )« Dátum: 2011. Január 17. - 20:39:49 »
OnPlayerSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos elkezdi a játékot ( lespawnol ). Paraméterek: ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki éppen elkezdte a játékot ( lespawnolt ). Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Itt lehet a játékosnak a kezdéshez dolgokat adni. Pl: Fegyverek, Élet, Páncél, Pénz stb.. Példa:
Kapcsolódó eljárások: OnPlayerDeath: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos meghal. OnVehicleSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a jármûvek lespawnolnak. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn 327
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: SMF Profil szerkesztése« Dátum: 2011. Január 15. - 23:19:20 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9308.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9308.0 328
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )« Dátum: 2011. Január 15. - 19:03:52 »
OnPlayerDisconnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl. Paraméterek: ( playerid, reason ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki lecsatlakozott a szerverrõl. reason - Annak a lecsatlakozási oknak az azonosítója, amiért a játékos elhagyta a szervert. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Indokok ( reasons ): 0 Idõtúllépés 1 Szabályos lecsatlakozás ( /q vagy ESC menü és kilépés ) 2 Kicked vagy banned Kapcsolódó eljárások: OnPlayerConnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos csatlakozik a szerverhez. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect 329
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerConnect ( playerid )« Dátum: 2011. Január 15. - 19:03:14 »
OnPlayerConnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos csatlakozik a szerverhez. Paraméterek: ( playerid ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki csatlakozott a szerverhez. Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket. Példa:
Kapcsolódó eljárások: OnPlayerDisconnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl. OnNPCConnect: Ez az eljárás meghívódik, mikor egy mesterséges játékos ( NPC ) csatlakozik a szerverhez. Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect 330
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Dialógusok / Párbeszédpanelek« Dátum: 2011. Január 14. - 18:58:47 »Dialógusok/Párbeszédpanelek
Üdv! Mivel még nem láttam róla magyar leírást, ezért gondoltam itt az ideje, hogy írjak róla. 1. Mi is a dialógus/Párbeszédpanel ? A párbeszédpanelek ( dialógusok ) 0.3-as verzióknál érhetõ el. Legtöbbször Menük helyettesítésére a legalkalmasabb, mivel kezelése sokkal egyszerûbb. Lehet lista, szövegdoboz és bevitel típusú. 2. Függvények / Eljárások Eljárások: ShowPlayerDialog: Egy adott játékos számára megjeleníti a párbeszédpanelt. Paraméterek: ( playerid, dialogid, style, caption [ ], info [ ], button1 [ ], button2 [ ] ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítjük a párbeszédpanelt. dialogid - A párbeszédpanel azonosítója. ( Következõkbe ezzel fogjuk elérni. ) ( Maximum értéke: 32767 ) style - A párbeszédpanel \'stílusa\'. Ez lehet 4 féle. 1. DIALOG_STYLE_MSGBOX ( 0 ) Ezt szövegek megjelenítésére használjuk. Kép: 2. DIALOG_STYLE_INPUT ( 1 ) Ezt akkor használjuk, amikor szeretnék bevinni X karaktert. (szöveg, szám stb.. ) Kép: 3. DIALOG_STYLE_LIST ( 2 ) Lista megjelenítésére használjuk. Kép: 2. DIALOG_STYLE_PASSWORD ( 3 ) Ezt akkor használjuk, amikor jelszót kérünk be. Kép: http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/f/f8/Dialog_style_password.png[/img] caption [ ] - Dialógus \'címe\'. Ez jelenik meg a dialógus tetején, mint cím. info [ ] - Dialógus leírása. Ez a cím alatt helyezkedik el. Ide szoktuk írni az információkat. - \\n - Új sor kezdete. - \\t - Tabulátor, sor betolása. button1 [ ] - Dialógus 1. gombja. button2 [ ] - Dialógus 2. gombja. ( 0.3c verziótól már nem szükséges! Üresen is hagyhatod(\"\") és akkor csak a button1 [ ] fog megjelenni ) Visszatérés - Ez a funkció nem add vissza értéket. Példák:
Függvények: OnDialogResponse - Ez a függvény akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megjelenítettük a párbeszédpanelt és választott a lehetõségek közül. Paraméterek: ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] ) playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítettük a párbeszédpanelt. dialogid - A meghívott párbeszédpanel azonosítója. response - A választott \'gomb\'. ( 0 - Elsõ gomb értéke, 1 - Második gomb értéke ) listitem - A listából kiválasztott \'sor\'. inputtext [ ] - A bevitt adat. ( Csak Inputos dialógusnál! ) Példák: public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
3. Utószó Remélem mindet leírtam és jól. Ha bármi hibát vétettem, vagy valamit nem írtam le, akkor szóljatok! |