Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Csabesz

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24
316
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Kocsi lekérés
« Dátum: 2011. Január 25. - 20:27:13 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9515.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9515.0

317
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: x4web HOSTING
« Dátum: 2011. Január 25. - 14:48:40 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Hostingok.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9500.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9500.0

318
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: COD 4 multy probléma :D
« Dátum: 2011. Január 23. - 21:07:20 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9483.0

319
OnPlayerStateChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Paraméterek:
 
( playerid, newstate, oldstate )

 
playerid     - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megváltozott az állapota.
newstate  - Annak az állapotnak az azonosítója, amire megváltozott a játékos állapota.
oldstate    - Annak az állapotnak azonosítója, ami volt az új állapot elõtt.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSateChange ( playerid, newstate, oldstate )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi állapotod: %d, új állapotod: %d!\" , newstate, oldstate );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerInteriorChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik a belsõje ( interior ).
Kapcsolódó függvények:
GetPlayerState: Játékos állapotának lekérdezése.
SetPlayerSpecialAction: Játékosnak speciális animáció adása.
GetPlayerSpecialAction: Játékos speciális animációjának lekérdezése.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerStateChange

320
OnPlayerInteriorChange
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos X Interiorból ( belsõbõl ) belép Y Interiorba ( belsõbe ).
Paraméterek:
 
( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )

 
playerid             - Annak a játékosnak az azonosítója, aki átlépett X interiorból ( belsõbõl ) Y interiorba ( belsõbe ).
newinteriorid  - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, amibe belépett a játékos.
oldinteriorid    - Annak az interiornak ( belsõnek ) az azonosítója, ami belépés elõtt volt a játékosnak.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerInteriorChange ( playerid, newinteriorid, oldinteriorid )
{
    new string [ 48 ];
    format ( string, 48 , \"Régi belsõd: %d, új belsõd %d!\" ,oldinteriorid, newinteriorid );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, string );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások
OnPlayerStateChange: Akkor hívódik meg, mikor a játékosnak megváltozik az állapota.
Kapcsolódó függvények:
SetPlayerInterior: Játékos belsõjének beáálítása.
GetPlayerInterior: Játékos belsõjének lekérdezése.
LinkVehicleToInterior: Jármû elhelyezése egy belsõbe.

Eredeti téma:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange

321
OnPlayerPickUpPickup
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos felvesz egy Pickup-ot.
Paraméterek:
 
( playerid, pickup )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki felvette a Pickup-ot.
pickupid - Annak a Pickup-nak az azonosítója ( ID ) amit a játékos ( playerid ) felvett.
Visszatérés Ez az eljárás nem ad vissza egy adott értéket.
Példa:
 

new MyPickUp;
public OnGameModeInit ( )
{
    MyPickp = CreatePickup ( 1242, 2, 1503,3359, 1432,3585, 10,1191, -1 );
    return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup ( playerid, pickupid )
{
    if ( pickupid == MyPickUp )
    {
        SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Felvetted a saját Pickupod!\" );
    }
    return 1;
}

 


Kapcsolódó függvények:
CreatePickup: Pickup létrehozása.
DestroyPickup: Pickup törlése.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerPickUpPickup

322
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Újabb SMF
« Dátum: 2011. Január 23. - 12:59:40 »
Gondolom választ kaptál a kérdésedre.  :D
Ezért illett volna lezárni a témát.

323
OnPlayerDeath
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos meghal.
Paraméterek:
 
( playerid, killerid, reason )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki meghalt.
killerid   - Annak a játékosnak az azonosítója, aki megölte a playerid azonosítójú játékost.
                   INVALID_PLAYER_ID az értéke, ha nem ölte meg senki. ( Tehát nem volt gyilkos )
reason   - A halál okának azonosítója.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerDeath ( playerid, killerid, reason )
{
    SendDeathMessage ( killerid, playerid, reason );
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Meghaltál...  :(\" );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos megszületik ( lespawnol ).
Kapcsolódó függvények:
SendDeathMessage: Halál hozzáadása, a halál listához.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDeath

324
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Dini-vel mentés
« Dátum: 2011. Január 19. - 22:26:56 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0

325
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Dini-vel mentés
« Dátum: 2011. Január 19. - 22:24:52 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Segítség.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0" class="bbc_link">http://sampforum.hu/index.php?topic=9372.0

326
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerSpawn ( playerid )
« Dátum: 2011. Január 17. - 20:39:49 »
OnPlayerSpawn
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos elkezdi a játékot ( lespawnol ).
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki éppen elkezdte a játékot ( lespawnolt ).
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
    return 1;
}

 
Itt lehet a játékosnak a kezdéshez dolgokat adni. Pl: Fegyverek, Élet, Páncél, Pénz stb..
Példa:
 

public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Jó Játékot!\");
    GivePlayerWeapon ( playerid, 32, 100 );
    GivePlayerMoney ( playerid, 40500 );
    return 1;
}

 


Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerDeath: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos meghal.
OnVehicleSpawn: Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a jármûvek lespawnolnak.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSpawn

327
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: SMF Profil szerkesztése
« Dátum: 2011. Január 15. - 23:19:20 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Kérdések.
http://sampforum.hu/index.php?topic=9308.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=9308.0

328
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
« Dátum: 2011. Január 15. - 19:03:52 »
OnPlayerDisconnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl.
Paraméterek:
 
( playerid, reason )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki lecsatlakozott a szerverrõl.
reason   - Annak a lecsatlakozási oknak az azonosítója, amiért a játékos elhagyta a szervert.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerDisconnect ( playerid, reason )
{   
    new string [ 64 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ];
    GetPlayerName ( playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME );
    switch ( reason )
    {
        case 0: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Idõtúllépés  )\", pName );
        case 1: format ( string, sizeof ( string) ,\"%s elhagyta a szervert. ( Kilépett )\", pName );
        case 2: format ( string, sizeof ( string ),\"%s elhagyta a szervet.. ( Kicked/Banned )\", pName );
    }
    SendClientMessageToAll ( 0xFFFFFFAA, string );
    return 1;
}

 
Indokok ( reasons ):
0  Idõtúllépés
1  Szabályos lecsatlakozás  ( /q vagy ESC menü és kilépés )
2  Kicked vagy banned
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerConnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos csatlakozik a szerverhez.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect

329
Eljárások ( Callbackok ) / public OnPlayerConnect ( playerid )
« Dátum: 2011. Január 15. - 19:03:14 »
OnPlayerConnect
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a játékos csatlakozik a szerverhez.
Paraméterek:
 
( playerid )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, aki csatlakozott a szerverhez.
Visszatérés Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
 

public OnPlayerConnect ( playerid )
{
    SendClientMessage ( playerid, 0x0000FF, \"Üdvözöllek a szerveren!\");
    return 1;
}

 
Kapcsolódó eljárások:
OnPlayerDisconnect: Ez az eljárás akkor hívódik meg, mikor a játékos lecsatlakozik a szerverrõl.
OnNPCConnect: Ez az eljárás meghívódik, mikor egy mesterséges játékos ( NPC ) csatlakozik a szerverhez.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect

330
Tanuljunk PAWN nyelvet / [ Leírás ] Dialógusok / Párbeszédpanelek
« Dátum: 2011. Január 14. - 18:58:47 »
Dialógusok/Párbeszédpanelek
 
Üdv!
Mivel még nem láttam róla magyar leírást, ezért gondoltam itt az ideje, hogy írjak róla.  :D


1. Mi is a dialógus/Párbeszédpanel ?
A párbeszédpanelek ( dialógusok ) 0.3-as verzióknál érhetõ el. Legtöbbször Menük helyettesítésére a legalkalmasabb, mivel kezelése sokkal egyszerûbb.
Lehet lista, szövegdoboz és bevitel típusú.


2. Függvények / Eljárások
Eljárások:
ShowPlayerDialog: Egy adott játékos számára megjeleníti a párbeszédpanelt.
Paraméterek:
 
( playerid, dialogid, style, caption [ ], info [ ], button1 [ ], button2 [ ] )

 
playerid - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítjük a párbeszédpanelt.
dialogid - A párbeszédpanel azonosítója. ( Következõkbe ezzel fogjuk elérni. ) ( Maximum értéke: 32767 )
style     - A párbeszédpanel \'stílusa\'. Ez lehet 4 féle.
        1. DIALOG_STYLE_MSGBOX ( 0 )
        Ezt szövegek megjelenítésére használjuk.
        Kép:
        \"mmhc4.png\"
        2. DIALOG_STYLE_INPUT ( 1 )
        Ezt akkor használjuk, amikor szeretnék bevinni X karaktert. (szöveg, szám stb.. )
        Kép:
        \"UAqqz.png\"
        3. DIALOG_STYLE_LIST ( 2 )
        Lista megjelenítésére használjuk.
        Kép:
        \"o5fKo.png\"
        2. DIALOG_STYLE_PASSWORD ( 3 )
        Ezt akkor használjuk, amikor jelszót kérünk be.
        Kép:
\"width=500http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/f/f8/Dialog_style_password.png[/img]
caption [ ] - Dialógus \'címe\'. Ez jelenik meg a dialógus tetején, mint cím.
info [ ]       - Dialógus leírása. Ez a cím alatt helyezkedik el. Ide szoktuk írni az információkat.
                   - \\n - Új sor kezdete.
                   - \\t - Tabulátor, sor betolása.
button1 [ ] - Dialógus 1. gombja.
button2 [ ] - Dialógus 2. gombja. ( 0.3c verziótól már nem szükséges! Üresen is hagyhatod(\"\") és akkor csak a button1 [ ] fog megjelenni )

Visszatérés - Ez a funkció nem add vissza értéket.

Példák:



/* DIALOG_STYLE_INPUT */
ShowPlayerDialog ( playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejeletkezés\", \"Kérlek írd be a jelszavad:\", \"Belépés\", \"Kilépés\" );
/* DIALOG_STYLE_LIST */
ShowPlayerDialog ( playerid, 2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Lista Dialógus\", \"1. Sor\\n2. Sor\\n3. Sor\",\"Gomb 1\", \"Gomb 2\" );

 



Függvények:

OnDialogResponse - Ez a függvény akkor hívódik meg, amikor a játékosnak megjelenítettük a párbeszédpanelt és választott a lehetõségek közül.

Paraméterek:


( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )

 

playerid    - Annak a játékosnak az azonosítója, akinek megjelenítettük a párbeszédpanelt.

dialogid    - A meghívott párbeszédpanel azonosítója.

response  - A választott \'gomb\'. ( 0 - Elsõ gomb értéke,  1 - Második gomb értéke )

listitem     - A listából kiválasztott \'sor\'.

inputtext [ ] - A bevitt adat. ( Csak Inputos dialógusnál! )

Példák:


public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
    if (dialogid == 1 ) // 1 azonosítójú dialógus.
    {
        if ( !response ) return SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFFFF, \"Te kiléptél!\" ); // Második gombot választotta, ami a mostani esetbe a kilépés.
        new iText [ 128 ];
        format ( iText, 128, \"Te ezt írtad be: %s\", inputtext );
        SendClientMessage ( playerid, 0xFFFFFFFF, iText );
        return 1;
    }
    return 0;
}

 



public OnDialogResponse ( playerid, dialogid, response, listitem, inputtext [ ] )
{
    if (dialogid == 1 )
    {
        if ( !response )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te kiléptél a dialógusból.\" );
              return 1;
        }
        if ( listitem == 0 )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te az elsõ lehetõséget választottad!.\" );
        }
        if ( listitem == 1 )
        {
              SendClientMessage ( playerid, 0xFF0000FF, \"Te a második lehetõséget választottad!.\" );
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 



3. Utószó

Remélem mindet leírtam és jól. Ha bármi hibát vétettem, vagy valamit nem írtam le, akkor szóljatok!

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal