Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bencarter007

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 20
31
Segítségkérés / dialog regisztrációban nem ment adatokat
« Dátum: 2015. Április 02. - 10:40:40 »
ez a teljes kód:
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        if(response) // If they clicked \'Cancel\' or pressed esc
        {
            new string[24+4];
          format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",pName(playerid));
    dfile_Open(string);
    if(!strcmp(inputtext, dfile_ReadString(\"Password\")))
   {
       pInfo[playerid][Admin] = dfile_ReadInt(\"Admin\");
       pInfo[playerid][Logins] = dfile_ReadInt(\"Logins\");
       pInfo[playerid][Warns] = dfile_ReadInt(\"Warns\");
       pInfo[playerid][PosX] = dfile_ReadFloat(\"PosX\");
      pInfo[playerid][PosY] = dfile_ReadFloat(\"PosY\");
      pInfo[playerid][PosZ] = dfile_ReadFloat(\"PosZ\");
       pInfo[playerid][Money] = dfile_ReadInt(\"Money\");
       pInfo[playerid][Kills] = dfile_ReadInt(\"Kills\");
       pInfo[playerid][Deaths] = dfile_ReadInt(\"Deaths\");
       pInfo[playerid][interior] = dfile_ReadInt(\"Interior\");
       pInfo[playerid][skin] = dfile_ReadInt(\"Skin\");
       pInfo[playerid][sex] = dfile_ReadInt(\"Sex\");
       pInfo[playerid][Age] = dfile_ReadInt(\"Age\");
       pInfo[playerid][Money] = dfile_ReadInt(\"Money\");
       pInfo[playerid][Kills] = dfile_ReadInt(\"Kills\");
       pInfo[playerid][Deaths] = dfile_ReadInt(\"Deaths\");
       pInfo[playerid][Wanted] = dfile_ReadInt(\"Wanted\");
      pInfo[playerid][Job] = dfile_ReadInt(\"Job\");
      pInfo[playerid][LeaderJob] = dfile_ReadInt(\"LeaderJob\");
      pInfo[playerid][LeaderRank] = dfile_ReadInt(\"LeaderRank\");
      pInfo[playerid][Family] = dfile_ReadInt(\"Family\");
      pInfo[playerid][FamilyRank] = dfile_ReadInt(\"FamilyRank\");
      pInfo[playerid][CarJacks] = dfile_ReadInt(\"CarJacks\");
      pInfo[playerid][JailTime] = dfile_ReadInt(\"JailTime\");
      pInfo[playerid][AdminJailTime] = dfile_ReadInt(\"AdminJailTime\");
      pInfo[playerid][Joint] = dfile_ReadInt(\"Joint\");
      pInfo[playerid][Marihuana] = dfile_ReadInt(\"Marihuana\");
      pInfo[playerid][MarihuanaSeed] = dfile_ReadInt(\"MarihuanaSeed\");
      pInfo[playerid][Cocaine] = dfile_ReadInt(\"Cocaine\");
      pInfo[playerid][Paper] = dfile_ReadInt(\"Paper\");
      pInfo[playerid][Lighter] = dfile_ReadInt(\"Lighter\");
      GivePlayerMoney(playerid,pInfo[playerid][Money]);
      LoggedIn[playerid] = true;
      CarJackTime[playerid] = 5*60;
       pInfo[playerid][Logins] ++;
      SpawnPlayer(playerid);
      if(pInfo[playerid][Admin] == 1) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvözöllek, admin segéd!\");
      if(pInfo[playerid][Admin] == 2) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvözöllek, admin!\");
      if(pInfo[playerid][Admin] == 3) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvözöllek, főadmin!\");
      if(pInfo[playerid][Admin] == 4) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvözöllek, fejlesztő!\");
      if(pInfo[playerid][Admin] == 5) SendClientMessage(playerid,-1,\"Üdvözöllek, tulajdonos!\");
   }
   else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Az általad megadott jelszó hibás!\\nGépeld be a jelszavad!\", \"Belép\", \"Kilép\");
        }
        else       
{
            Kick(playerid);
        }
        return 1;    }
    if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        if(response)
        {
            new string[24+4];
          format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",pName(playerid));
          if((strlen(inputtext) > 5) && (strlen(inputtext) < 33 ))
          {
      dfile_Create(string);
       dfile_Open(string);
      {
                dfile_WriteString(\"Password\",inputtext);
                dfile_WriteInt(\"Admin\",0);
         dfile_WriteInt(\"Logins\",-1);
         dfile_WriteInt(\"Warns\",0);
                dfile_WriteFloat(\"PosX\",0.0);
         dfile_WriteFloat(\"PosY\",0.0);
         dfile_WriteFloat(\"PosZ\",0.0);
         dfile_WriteInt(\"Money\",0);
         dfile_WriteInt(\"Kills\",0);
         dfile_WriteInt(\"Deaths\",0);
         dfile_WriteInt(\"Wanted\",0);
         dfile_WriteInt(\"Interior\",0);
         dfile_WriteInt(\"Skin\",1);
          dfile_WriteInt(\"Sex\",0);
          dfile_WriteInt(\"Age\",0);
          dfile_WriteInt(\"Money\",0);
          dfile_WriteInt(\"Kills\",0);
          dfile_WriteInt(\"Deaths\",0);
         dfile_WriteInt(\"Job\",0);
         dfile_WriteInt(\"LeaderJob\",0);
         dfile_WriteInt(\"LeaderRank\",0);
         dfile_WriteInt(\"Family\",0);
         dfile_WriteInt(\"FamilyRank\",0);
         dfile_WriteInt(\"CarJacks\",0);
         dfile_WriteInt(\"JailTime\",0);
         dfile_WriteInt(\"AdminJailTime\",0);
         dfile_WriteInt(\"Joint\",0);
         dfile_WriteInt(\"Marihuana\",0);
         dfile_WriteInt(\"MarihuanaSeed\",0);
         dfile_WriteInt(\"Cocaine\",0);
         dfile_WriteInt(\"Paper\",0);
          dfile_WriteInt(\"Lighter\",0);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SEX, DIALOG_STYLE_LIST, \"Milyen nemű a karaktered?\", \"Férfi\\nNő\", \"Tovább\", \"\");
      }
      dfile_SaveFile();
      dfile_CloseFile();
   }
   else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A jelszavad legyen 6-32 karakter!\\nKérlek regisztrálj!\\n\\nGépelj be egy jelszavat!\", \"Tovább\", \"\");
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
        return 1;
    }
if(dialogid == DIALOG_SEX)
    {
        if(response) // If they clicked \'Cancel\' or pressed esc
        {
            switch(listitem)
        {
                case 0:
         {
             pInfo[playerid][sex] = 1;
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \"\");
         }
                case 1:
         {
             pInfo[playerid][sex] = 2;
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \"\");
         }
        }
        }
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_AGE)
    {
        if(response)
        {
                new age = strval(inputtext);
                if((age > 20) && (age < 100))
                {
                    pInfo[playerid][Age] = age;
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Gépeld be a jelszavad!\", \"Belép\", \"Kilép\");
      }
      else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \" \");
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

32
Segítségkérés / dialog regisztrációban nem ment adatokat
« Dátum: 2015. Április 02. - 02:41:09 »
a regisztrációban minden más működik, csak épp ezek a sorok nem.
beregisztrálok, kapom a kezdőpénzt, a fegyvereket, de a kort és a nemet nem menti...
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
    {
        if(response)
        {
            new string[24+4];
          format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",pName(playerid));
    if(!strcmp(password,\"password\")
   {
       //bejelentkezett
   }
   else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Az általad megadott jelszó hibás!\\nGépeld be a jelszavad!\", \"Belép\", \"Kilép\");
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
    {
        if(response)
        {
            new string[24+4];
          format(string,sizeof(string),\"%s.ini\",pName(playerid));
          if((strlen(inputtext) > 5) && (strlen(inputtext) < 33 ))
          {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SEX, DIALOG_STYLE_LIST, \"Milyen nemű a karaktered?\", \"Férfi\\nNő\", \"Tovább\", \"\");
   }
   else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", \"A jelszavad legyen 6-32 karakter!\\nKérlek regisztrálj!\\n\\nGépelj be egy jelszavat!\", \"Tovább\", \"\");
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
        return 1;
    }
if(dialogid == DIALOG_SEX)
    {
        if(response)
        {
            switch(listitem)
        {
                case 0:
         {
             pInfo[playerid][sex] = 1;
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \"\");
         }
                case 1:
         {
             pInfo[playerid][sex] = 2;
                 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \"\");
         }
        }
        }
        return 1;
    }
    if(dialogid == DIALOG_AGE)
    {
        if(response)
        {
                new age = strval(inputtext);
                if((age > 20) && (age < 100))
                {
                    pInfo[playerid][Age] = age;
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Gépeld be a jelszavad!\", \"Belép\", \"Kilép\");
      }
      else ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGE, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Karakter adatok\", \"Hány éves a karaktered?\\n(21-99)\", \"Tovább\", \" \");
        }
        else
        {
            Kick(playerid);
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
ötlet?

33
Leírások/Útmutatók / Tutorial a teljesen kezdő pawno-soknak!
« Dátum: 2015. Március 30. - 15:05:15 »
Teljes mértékben igazad van, egy admin pls törölje a témát!

34
Leírások/Útmutatók / Tutorial a teljesen kezdő pawno-soknak!
« Dátum: 2015. Március 30. - 12:48:53 »
Az utolsó pár sorban megjegyeztem, hogy nem vagyok pontos,
Elnézést is kérek érte,  de ezzel a tutoriallal már egy nagyon egyszerű szervert már össze lehet hozni. Kedvet szerettem volna csinálni a nagyon kezdőknek, és kicsit ösztönötni az RP editereket, hogy írjanak saját módot.
Még az egyszer biztos Elnézést kérek a hiányosságokért!

35
Leírások/Útmutatók / Tutorial a teljesen kezdő pawno-soknak!
« Dátum: 2015. Március 30. - 07:14:54 »
Helyezd kérlek át! Köszönöm! :)

36
Leírások/Útmutatók / Tutorial a teljesen kezdő pawno-soknak!
« Dátum: 2015. Március 30. - 00:21:58 »
nem tudtam eldönteni, mert egyszerre egy működő gamemode és leírás

37
Leírások/Útmutatók / Tutorial a teljesen kezdő pawno-soknak!
« Dátum: 2015. Március 29. - 23:52:39 »
/*
Köszöntelek a rövid tutorial scriptben!
 
a \"per csillag\" nyitja a kommentárt, a \"csillag per\" pedig zárja, mint azt láthatod itt is
*/
//a kommentárt így is hozzáadhatod, de a \"//\" után a teljes sor kommentként lesz jelen
/*
ha összehasonlítasz, azt mindig így tedd:
if(változó1 == változó2)            ez egyenlőséget jelez
if(változó1 >= változó2)            változó1 nagyobb vagy egyenlő a változó2-vel
if(változó1 <= változó2)            változó1 kisebb vagy egyenlő a változó1-el
if(változó1 > változó2)             változó1 nagyobb, mint a változó2
if(változó1 < változó2)             változó1 kisebb, mint a változó2
!!!FONTOS!!!
a változók nevébe ne adj meg ékezetes karaktereket!
a változókhoz rendelhetsz értéket:
new integer = 1;
new Float:value = 3.14;
new string[24] = \"egy karakterlánc\";
integer++; //az integer nevű változóhoz hozzáad egyet
integer--; //az integer nevű változóból kivon egyet
integer -= 2; //az integer értékből kivontunk 2-t, ugyanaz, mint: integer = integer -2;
integer += 2;//az integerhez hozzáadtunk 2-t, ugyanaz, mint: integer = integer +2;
integer *= 2; //az integer-t megszoroztuk kettővel, ugyanaz, mint: integer = integer * 2;
!!!FONTOS!!!
elkerülendő, hogy az érték átadáskor kifaggyon a program, figyelembe kell venni, hogy
a változó typusa megfelelő legyen az adott adat tárolására!
[GYAKORI HIBA]: integer /= 2; //az integer-t osztotuk kettővel,ugyanaz, mint: integer = integer /2;
az integer egész változó típusú, így nem tudja tárolni az adatokat.
Miért?
Fel van készítve arra, hogy az osztás nem egész számot ad vissza, pl.: 1/2 = 0.5
Ezt már nem tudja menteni egyszerű egész számra lefoglalt memóriaterületre a program
a lefoglalható memóriaterületekre most nem térek ki, aki kiváncsi rá, az olvasson utána
(Elnézést kérek érte)
 
include-ok
az include-ok amolyan beépülők, a pawno/includes mappájából olvassa be őket a konverter.
#include <a_samp> //ez egy olyan alap, amelyre minden módban szükség van
#include <zcmd> //ez egy parancsfeldolgozó, ezzel (szerintem/számomra) legegyszerűbb a parancsok feldolgozása, lentebb ki lesz fejtve
#include <sscanf2> //ez egy függvény, amely a zcmd-t segíti, feldarabolja a paramétereket, és segít feldolgozni azokat, további infó lentebb
néhány include megköveteli a plugin-okat, ezeket a plugins mappában találjuk és oda is kell őket beilleszteni.
az include-ok helyes felhasználásáról érdemes többet olvasni, a leírás végén linkelek pár leírást.
*/
//a script működése érdekében kivettem a kódot a megjegyzésekből, és a feldolgozandó részbe is kimásoltam
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
 
//definíciók
//definiálhatsz egy szavat, amihez hozzáadsz egy értéket, így például a zöld színt
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
//#define kulcsszó érték
stock pName( playerid )
{
new name[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, name, sizeof name );
return name;
}
main()//ezt a részt innen ne töröld ki, különben nem fut fel a szerver
{
/*a \"print\" a konzolba ír szöveget
pl.: print(\"hello world\");
ha egy változót szeretnénk a szövegbe beilleszteni, nem kell sztringeket
létrehozni sé formázni őket, mint egyébként a SendClientMessage-nél kéne.
a változó beillesztős konzolos kiírás így néz ki:
new integer = 4;
printf(\"az integer értéke %d\",integer);
*/
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" A játékmód felfutott\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()//amikor felfut a mód
{
SetGameModeText(\"teszt mód\");//ez írja a szerver kliensben a GAMEMODE alá
//az AddPlayerClass-okból legalább egyet haggy bent, különben bugolni fog a szerver
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()//amikor a szerver leáll
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)//amikor a játékos spawn előtt választ
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)//amikor a játékos csatlakozik
{
new string[180];//létrehoztál egy új sztringet
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szerverhez!\",pName(playerid));
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)//amikor egy játékos lecsatlakozik
{
    new string[180];//létrehoztál egy új sztringet, a []-ben szereplő érték a biteket foglalja le a memóriában
    //minél több karaktert szeretnél beletenni, annál több itet kell lefoglalni
format(string,sizeof(string),\"%s lecsatlakozott a szerverről!\",pName(playerid));
//a string változóba eltároltuk a szöveget. a \" %s \" a játékos nevét fogja behelyetesíteni.
//minden változó fajta behelyettesítéséhez más karaktert használunk.
//%s a sztring, %f a lebegőpontos, %d az egész változó
SendClientMessageToAll(-1,string);
switch(reason)//a switch a sok változós összehasonlításnál jó
//switch-be beírod a változót, a \"case\" után pedig hogy mit tartalmazzon.
{
case 0: SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: időtúllépés\"); //ha a változó egyet tartalmaz, akkor ezt írja
case 1: SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: kilépett (/q)\"); //ha a változó kettőt tartalmaz, akkor ezt írja
case 2: SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: kick/ban\"); //ha a változó hármat tartalmaz, akkor ezt írja
}
 /*
ez az összehasonlítás így is kinézhetett volna:
if (reason == 0) SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: időtúllépés\");
else if (reason == 1) SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: kilépett (/q)\");
else if (reason == 2) SendClientMessageToAll(-1,\"Oka: kick/ban\");
 */
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)//mikor a játékos spawnol
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)//miko a játékos meghal
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])//amikor a játékos beír valamilyen szöveget, a parancsok nem tartoznak ide
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)//amikor a játékos és a szerver között van kapcsolat, tehát ezred másodpercenként
{
return 1;
}
CMD:car(playerid,params[])//amikor a játékos beírja ezt a parancsot
{
//itt létrehozol változókat
new car; //ez egy egyszerű változó, mely egy integer-t, tehát egy egész számot ment a memóriába.
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle;// a \"Float:\" lebegőpontos (pl 3.14) értéket ment
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);//lekéri a játékos koordinátáit. a koordináták mindig lebegőpontosak
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); //lekéri a játékos nézőszögét, ez szintén lebegőpontos
car = CreateVehicle(558,x,y,z,Angle,0,0,-1);//a \"car\" nevű változóra rátesszük a járművet, amit létrehozunk.
// CreateVehicle(jármű modell, x tengely, y tengely, z tengely, forgási tengely, szín 1, szín 2, respawn idő);
PutPlayerInVehicle(playerid,car,0);//beleteszi a járműbe a játékost, PutPlayerInVehicle(játékosid, jármű id, ülés száma)
//az ülések: 0-sofőr,1 - anyós, 2&3 - hátsó ülések,4 és több ritkán használt
SendClientMessage(playerid,-1,\"Lekértél egy autót!\");
//küldesz egy üzenetet a játékosnak, SendClientMessage(játékos id, szín id, \"Üzenet\");
return 1; //visszaadjuk a szervernek, hogy parancsot írt be a játékos
}
CMD:createcar(playerid, params[])
{
new string[128],carmodel,Float:x,Float:y,Float:z,Float:angle;//létrehozzuk a változókat
if(sscanf(params, \"d\", carmodel)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[TIPP]: /createcar <modell>\");
//az SSCANF feldolgozza a paramétereket, kiolvassa a paraméterek közül a megadott modellt, pl.: /createcar 558
//itt az 558-as értéket menti át a \"carmodel\" változóba.
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);//lekérjük a koordinátákat, az előző parancsnál magyarázva
GetPlayerFacingAngle(playerid,angle);//lekérjük a játékos nézőszögét, előző parancsnál magyarázva
new car = CreateVehicle(carmodel,x,y,z,angle,0,0,-1);//létrehozzuk a járművet, előző parancsnál magyarázva
PutPlayerInVehicle(playerid,car,0);//beleültetjük a játékost a járműbe, előző parancsnál magyarázva
format(string,sizeof(string),\"Letettél egy %d modellű járművet! [iD:%d]\",carmodel,car);
/*a sztringbe beillesztjük a szövegünket, melyben az első %d az általunk megadott jármű modellje lesz,
a második pedig a jármű ID-je, melyet az imént létrehoztunk*/
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);//elküldjük a játékosnak az üzenetet
return 1;
}
/*amennyiben a leírások valamelyike nem volt érthető, vagy nem merítettem ki a témát eléggé,
(mert nem írtam le mindent, ez az igazság) mellékelek egy link listát!
külön köszönet a www.sampforum.hu adminjainak és felhasználóinak!
zcmd leírása: http://sampforum.hu/index.php?topic=10780.0
sscanf leírása: http://sampforum.hu/index.php?topic=4400.0
 
!!!Figyelem!!!
Előfordulhatnak banális elírási, illetve fogalmazási és megnevezési hibák.
Amennyiben észrevételek vannak, kérem őket kommentbe, privát üzenetbe, vagy a
[email protected] címre.
Megértéseteket köszönöm!
*/

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Blueberry és Montgomery új útjai!
« Dátum: 2015. Március 18. - 12:19:17 »
Az átmenetek néhol furák, de amúgy szép munka  :smokin:

39
Segítségkérés / Sziréna mindig a kocsira!
« Dátum: 2015. Március 17. - 10:58:33 »
Bocsánat! javítok!
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new objectid = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.009999, -0.019999, 0.944999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 19419 |
return 1;
}

40
Segítségkérés / Sziréna mindig a kocsira!
« Dátum: 2015. Március 16. - 20:37:48 »
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
new objectid = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.009999, -0.019999, 0.944999, 0.000000, 0.000000, 0.000000); //Object Model: 19419 |
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You\'ve Added a siren to your vehicle\");
return 1;
}

 
Nem volt tesztelve, de elvileg kéne mennie

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA5 bankrablás
« Dátum: 2015. Február 11. - 10:51:23 »
Alapjában véve meg van írva, hogy lehajoljon, ha átnézitek a kódot, látni.
valamiért nem hajtja végre a
 
ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);

 
részét. ha valakinek ötlete van, hogy lehetne kijavítani, várom!
Feltettem a kódot is!
megjegyzés:
az admin link shortener miatt REGGEL levette a linket, DÉLIG nem volt link,
később ki lett téve egy rendes link, emiatt nem volt elérhető a letöltés.
figyelmeztetést megkaptam érte, többet nem fordul elő.

42
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA5 bankrablás
« Dátum: 2015. Február 09. - 01:27:09 »
Hali!
Megtetszett a bankrablás a GTA5-ből, hát megirtam.
/bank paranccsal bejutsz a bankba. Ott ácsorog egy NPC.
Ha rászegezed a fegyvert, akkor elkezdi kipakolni a pénzt a pultra,
pár másodperc múlva a rabló felveszi az összeget és mehet.
Tehát bemész
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-049_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Előhúzod a fegyvert
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-050_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Rá célzol
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Kezdi kipakolni a lóvét
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Kipakolta, futás.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150209/sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Egyszerre csak egy ember rabolhat és nincs lefagyasztva a rabló
a rablás idejére, hiszen igy nem tudna védekezni.
ha /enter & /exit parancsra van irva a módban a belépés/kilépés, ide csak egy
 

new bool:IsPlayerRobbing[MAX_PLAYERS];
CMD:exit(playerid,params[])
{
if(IsPlayerRobbing[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Rablás közben nem mehetsz ki!\");
}

 
ez egy tipp,mindenkire rábizom, hogy oldja meg :D
Alapból 10 000 dolcsit ad a rablásért, de ebben a sorban be lehet állitani mennyit adjon:
 

#define BankRobMoney 10000

 
A fájl tartalmazza a forráskódot, a konvertált .AMX fájlt és az NPC felvételét(.rec).
A rendszert szabadon lehet használni, fejleszteni, a nevemet azért tüntessétek fel. Köszi!
link: http://www.filedropper.com/bankrob
kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:BankRobToggle;
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define BankRobMoney 10000
stock pName(playerid)
{
new name[100];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
public OnFilterScriptInit()
{
CreateMap();
BankRobToggle = false;
ConnectNPC(\"Bank_NPC\", \"bot\");
return 1;
}
forward CreateMap();
public CreateMap()
{
CreateObject(4571,2164.8999000,-518.7999900,433.2000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(stolenbuilds09) (1)
CreateObject(2173,2183.3000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(med_office_desk_3) (2)
CreateObject(2173,2185.2000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (3)
CreateObject(2173,2187.1001000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (4)
CreateObject(2173,2183.3000000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,180.0000000); //object(med_office_desk_3) (6)
CreateObject(2173,2185.2000000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (7)
CreateObject(2173,2187.1001000,-520.5000000,497.2000100,0.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (8)
CreateObject(2174,2187.1001000,-520.5999800,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (1)
CreateObject(2190,2185.8000000,-520.4000200,498.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pc_1) (1)
CreateObject(2190,2183.6001000,-520.4000200,498.0000000,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(pc_1) (2)
CreateObject(2174,2184.8000000,-520.7000100,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (3)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (9)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (10)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,497.2000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (11)
CreateObject(2174,2182.6001000,-520.5999800,497.2000100,0.0000000,0.0000000,270.0000000); //object(med_office4_desk_2) (4)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (13)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (14)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (15)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (16)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,498.0000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (17)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,498.7999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (18)
CreateObject(2173,2188.3999000,-520.5999800,498.8999900,90.0000000,0.0000000,269.9950000); //object(med_office_desk_3) (19)
CreateObject(2173,2182.3000000,-521.5999800,498.7999900,90.0000000,0.0000000,89.9890000); //object(med_office_desk_3) (20)
CreateObject(2173,2189.0000000,-520.9000200,497.5000000,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (21)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,498.2999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (22)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,499.1000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (23)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,498.2999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (24)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,499.1000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (25)
CreateObject(16150,2185.5000000,-518.9000200,496.7000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(ufo_barinterior) (1)
CreateObject(2173,2189.1001000,-520.9000200,499.8999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (26)
CreateObject(2173,2188.3999000,-520.5999800,499.7000100,90.0000000,0.0000000,269.9890000); //object(med_office_desk_3) (27)
CreateObject(2173,2187.3000000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (28)
CreateObject(2173,2185.3999000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (29)
CreateObject(2173,2183.5000000,-522.9000200,499.6000100,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (30)
CreateObject(2173,2182.3000000,-521.5999800,499.6000100,90.0000000,0.0000000,89.9890000); //object(med_office_desk_3) (31)
CreateObject(2173,2182.6001000,-520.9000200,499.8999900,90.0000000,0.0000000,179.9950000); //object(med_office_desk_3) (32)
CreateObject(1522,2184.5000000,-513.0000000,497.1000100,0.0000000,0.0000000,0.0000000); //object(gen_doorshop3) (1)
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if (IsPlayerNPC(playerid))
    {
        if ( !strcmp ( pName(playerid), \"Bank_NPC\", true ) )
    {
   SetPlayerSkin(playerid,194);
   return 1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(!IsPlayerNPC(playerid))
{
    if(GetPlayerWeapon(playerid) <34 && GetPlayerWeapon(playerid) >21)
    {
    new target = GetPlayerTargetPlayer(playerid);
    if (BankRobToggle == false)
    {
        if(IsPlayerNPC(target))
        {
         if ( !strcmp ( pName(target), \"Bank_NPC\", true ) )
         {
                 ApplyAnimation(target,\"ped\",\"handsup\",4.1,0,1,1,1,1,1);
            BankRobToggle = true;
            new Float:x,Float:y,Float:z,string[280];
            GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
            for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
            {
               if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,x,y,z))
               {
                  format(string,sizeof(string),\"%s kiabálja: Fegyveres rablás! Mindenki a földre!\",pName(playerid));
                  SendClientMessage(i,-1,string);
                  format(string,sizeof(string),\"%s kiabálja: Hé, Bankos! Pakold a pénzt kifelé!\",pName(playerid));
                  SendClientMessage(i,-1,string);
               }
            }
            SetTimerEx(\"BankRobStart\",1500,false,\"dd\",playerid,target);
         }
      }
   }
}
}
return 1;
}
forward BankRobStart(playerid,target);
public BankRobStart(playerid,target)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(target,x,y,z);
    if(IsPlayerNPC(target))
{
if ( !strcmp ( pName(target), \"Bank_NPC\", true ) )
{
    ApplyAnimation(target, \"BOMBER\", \"BOM_Plant\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
    SetTimerEx(\"BankRobReady\",15000,false,\"dd\",playerid,target);
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"Bankos hebegi: Odaadom a pénzt, csak egy...egy pillanat...\");
         SendClientMessage(i,COLOR_GREEN,\"*Bankos nekiállt kipakolni a pénzt a széfből.*\");
      }
   }
}
}
}
forward BankRobReady(playerid,targetid);
public BankRobReady(playerid,targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(IsPlayerConnected(targetid))
    {
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    ClearAnimations(targetid);
    GivePlayerMoney(playerid,BankRobMoney);
    BankRobToggle = false;
   for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
   {
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(i,5.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"*A rabló leszedi a pultról a pénzt*\");
      }
      else if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,x,y,z))
      {
         SendClientMessage(i,-1,\"*A rabló leszedi a pultról a pénzt*\");
      }
   }
}
}
}
CMD:bank(playerid,params[])
{
SetPlayerPos(playerid,2185.2363,-513.9238,498.2156);
SetPlayerInterior(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Beléptél a bankba!\");
return 1;
}

 
update!
javítva a fegyver lekérése!
 
if(GetPlayerWeapon(playerid) <34 && GetPlayerWeapon(playerid) >21)

 
Köszönet \"florone\" nevű fórumozónak!
Hibákat, észrevételeket várom!
Köszönöm!

43
Segítségkérés / Float olvasás dfile-ból
« Dátum: 2015. Január 16. - 02:33:08 »
az egész változókkal ez működik hiba nélkül,
a lebegőpontos változókat megwarningolja egy tag mismatch-al a dolgot.
hibás sorok:
 
pInfo[playerid][PosX] = dfile_ReadFloat(\"PosX\");
pInfo[playerid][PosY] = dfile_ReadFloat(\"PosY\");
pInfo[playerid][PosZ] = dfile_ReadFloat(\"PosZ\");

 
ötletek?

44
Segítségkérés / dialog rendezése
« Dátum: 2014. December 23. - 14:51:28 »
köszi!

45
Segítségkérés / dialog rendezése
« Dátum: 2014. December 23. - 14:49:32 »
Hali!
a dialogomban a szöveg iigy jelenik meg:
 

asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
 

hogy tudom rendezni ballra?
 

asdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasd
asdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasdasd

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 20
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal