Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JBauer

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
Függvények / SetPlayerRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 21:21:03 »
SetPlayerRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel létrehozhatsz egy verseny ellenörzõpontot.
Paraméterek:
 
(playerid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek be akarod jelölni az ellenõrzõpontot.
Type: Az ellenõrzõpont típusa 0-Normál, 1-Befejezõ, 2-Nincs(Egy sima ellenõrzõpont minden extra nélkül), 3-Légi normál, 4-Légi befejezõ
X: Az ellenõrzõpont X ko-ordinátája.
Y: Az ellenõrzõpont Y ko-ordinátája.
Z: Az ellenõrzõpont Z ko-ordinátája.
NextX: A következõ ellenõrzõpont X ko-ordinátája.
NextY: A következõ ellenõrzõpont Y ko-ordinátája.
NextZ: A következõ ellenõrzõpont Z ko-ordinátája.
Size: Az ellenõrzõpont mérete.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 0.0, 0.0, 0.0, 1.1, 1.1, 1.1, 3.0);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerRaceCheckpoint

32
Függvények / IsPlayerInRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 21:11:29 »
IsPlayerInRaceCheckpoint
Ezzel a függvénnyel ellenõrizheted, hogy egy játékos egy verseny ellenörzõpontban van-e.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akit ellenõrizni szeretnél.
Visszatérés: 1 ha a játékos az ellenõrzõpontban van, egyébként 0.
Példa script:
if(IsPlayerInRaceCheckpoint(playerid)) SetPlayerHealth(playerid, 100);

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInRaceCheckpoint

33
Függvények / DisablePlayerRaceCheckpoint
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 21:05:06 »
DisablePlayerRaceCheckpoint
Törli egy játékos verseny checkpointját
Paraméterek:
 
(playerid)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akivel dolgozni szeretnél.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
    DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
    return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DisablePlayerRaceCheckpoint

34
Függvények / UpdatePlayer3DTextLabelText
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 20:55:30 »
UpdatePlayer3DTextLabelText
Ez a függvény frissíti a játékos 3D TextLabeljének a színét és a szövegét.
Paraméterek:
 
(playerid, PlayerText3D:id, color, text[])

 
Playerid: A játékos idje akivel dolgozni szeretnél.
ID: A 3D TextLabel idje amivel dolgozni szeretnél.
Color: A TextLabel új színe.
Text: A TextLabel új szövege.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0,playerid,INVALID_VEHICLE_ID); 
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
  UpdatePlayer3DTextLabelText(playerid, 3dtextem, 0x33AA33AA, text);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText

35
Függvények / DeletePlayer3DTextLabel
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 20:48:25 »
DeletePlayer3DTextLabel
Eltöröl egy már létrehozott játékos 3D TextLabelt.
Paraméterek:
 
(playerid, PlayerText3D:id)

 
Playerid: Annak a játékosnak az azonosítója akivel dolgozni akarsz.
ID: A törlendõ 3D TextLabel idje.
Visszatérés: 1, ha törlõdött, egyébként 0.
Példa script:
new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0,playerid,INVALID_VEHICLE_ID); 
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   DeletePlayer3DTextLabel(playerid, 3dtextem);
   return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DeletePlayer3DTextLabel

36
Függvények / Delete3DTextLabel
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 20:41:37 »
Delete3DTextLabel
Egy már létrehozott 3D text labelt töröl
Paraméterek:
 
(Text3D:id)

 
ID: Annak a 3D TextLabelnek az idje amit törölni szeretnél.
Visszatérés: 1, ha sikerült törölni, egyébként 0.
Példa script:
new Text3D:textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = Create3DTextLabel(\"Asd\", 0x33AA33AA, 0.0, 0.0, 0.0, 150.0, 0, 1);
  return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
  Delete3DTextLabel(textem);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Delete3DTextLabel

37
Függvények / CreatePlayer3DTextLabel
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 11:09:55 »
CreatePlayer3DTextLabel
Ezzel a függvénnyel egy játékos számára hozhatsz létre 3D text labelt.
Paraméterek:
 
(playerid, text[], color, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:DrawDistance, attachedplayer, attachedvehicle, testLOS)

 
Playerid: Annak a játékosnak az idje akinek létre akarod hozni a text labelt.
Text: A szöveg, amit megjelenítsen.
Color: A szöveg színe.
X: A szöveg x ko-ordinátája.
Y: A szöveg y ko-ordinátája.
Z: A szöveg z ko-ordinátája.
DrawDistance: Ettõl a távolságtól lehet látni a text labelt.
Attachedplayer: Az a játékos akihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_PLAYER_ID-t)
Attachedvehicle: Az a jármû amihez hozzá szeretnéd csatolni a szöveget. (Ha nincs akkor használd az INVALID_VEHICLE_ID-t)
TestLOS: Ha 1 akkor látható a falakon át, ha 0 akkor nem.
Visszatérés: A létrehozott 3D Text Label idje.
Példa script:
new PlayerText3D: 3dtextem, Float: Pos[3];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
  3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0, playerid, INVALID_VEHICLE_ID); 
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayer3DTextLabel

38
Függvények / TextDrawUseBox
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:37:18 »
TextDrawUseBox
Egy \'dobozt\' ad a TextDrawhoz
Paraméterek:
 
(Text:text, use)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
Use: 1 a \'doboz\' láthatóságához, 0 a kikapcsolásához.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(122.00, 33.00, \"TextDraw\");
  TextDrawUseBox(textem, 1);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawUseBox

39
Függvények / TextDrawTextSize
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:32:02 »
TextDrawTextSize
A TextDraw méretét módosítja
Paraméterek:
 
(Text:text, Float:x, Float:y)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
X: Az x tengely mérete (640x480)
Y: Az y tengely mérete (640x480)
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(100.00, 33.00, \"TextDraw\");
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  TextDrawTextSize(textem, 100.00, 30.00);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawTextSize

40
Függvények / TextDrawSetString
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:25:50 »
TextDrawSetString
Megváltoztathatod a TextDraw szövegét.
Paraméterek:
 
(Text:text, string[])

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
String: Az a szöveg amit be szeretnél állítani.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.00, 50.00, \"A te id-d: 0\");
  return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  new s_szStr[128+1];
  format(s_szStr, sizeof(s_szStr), \"A te id-d: %i\", playerid);
  TextDrawSetString(textem, s_szStr);
  TextDrawShowForPlayer(playerid, textem);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetString

41
Függvények / TextDrawSetShadow
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:19:33 »
TextDrawSetShadow
Ez a függvény egy árnyékot ad egy TextDraw jobb alsó sarkához, amely illeszkedik a betûtípushoz.
Paraméterek:
 
(Text:text, size)

 
Text: Az a textdraw amivel dolgozni szeretnél.
Size: Az árnyék mérete.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.00, 78.00, \"TextDraw\");
  TextDrawSetShadow(textem, 5);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetShadow

42
Függvények / TextDrawSetProportional
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:10:02 »
TextDrawSetProportional
Ezzel a függvénnyel bõvítheted a TextDrawot egy térközzel.
Paraméterek:
 
(Text:text, set)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
Set: 1 a térköz hozzáadásának engedélyezéséhez, 0 a letiltásához.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(50.0, 50.0, \"TextDraw\");
  TextDrawSetProportional(textem, 1);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetProportional

43
Függvények / TextDrawSetOutline
« Dátum: 2012. Július 31. - 23:01:10 »
TextDrawSetOutline
Ezzel a függvénnyel egy fekete körvonalat adhatsz a textdrawhoz. Ennek a színét nem lehet megváltoztatni.
Paraméterek:
 
(Text:text, size)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni szeretnél
Size: Meghatározza a körvonal vastagságát.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Példa script:
new Text: textem;
public OnGameModeInit()
{
  textem = TextDrawCreate(120.00, 50.00, \"TextDraw\");
  TextDrawSetOutline(textem, 2);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetOutline

44
Függvények / TextDrawLetterSize
« Dátum: 2012. Július 31. - 22:53:11 »
TextDrawLetterSize
Ez a függvény a TextDraw betûméretét állítja be
Paraméterek:
 
(Text:text, Float:x, Float:y)

 
Text: Az a TextDraw amivel dolgozni szeretnél.
X: A betû szélessége
Y: A betû magassága
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke
Példa script:
new Text: Textem;
public OnGameModeInit()
{
  Textem = TextDrawCreate(120.00, 80.00, \"TextDraw\");
  TextDrawLetterSize(Textem, 10.0, 10.0);
  return 1;
}

 
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawLetterSize

45
Függvények / TextDrawFont
« Dátum: 2012. Július 31. - 22:44:25 »
TextDrawFont
Ezzel a függvénnyel egy textdraw betûtípusát tudod megváltoztatni
Paraméterek:
 
(Text: text, font)

 
Text: A TextDraw amivel dolgozni akarsz.
Font: A betûtípus idje, 4 típus van, ha efölött adod meg akkor a textdraw nem jelenik meg. Ha 16 fölötti számot adsz meg akkor az a kliens crashelésével jár.
Visszatérés: Ennek a függvénynek nincsen speciális visszatérési értéke.
Elérhetõ betûtípusok:
\"clipboard01vu9.png\"
\"width=500http://wiki.sa-mp.com/wroot/images2/2/26/Textdraw_Fonts.png[/img]
Eredeti link: wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawFont

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal