Szerző Téma: UpdatePlayer3DTextLabelText  (Megtekintve 908 alkalommal)

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
UpdatePlayer3DTextLabelText
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 20:55:30 »
0 Show voters
UpdatePlayer3DTextLabelText
Ez a függvény frissíti a játékos 3D TextLabeljének a színét és a szövegét.
Paraméterek:
 
(playerid, PlayerText3D:id, color, text[])

 
Playerid: A játékos idje akivel dolgozni szeretnél.
ID: A 3D TextLabel idje amivel dolgozni szeretnél.
Color: A TextLabel új színe.
Text: A TextLabel új szövege.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    3dtextem = CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"Szia!\", 0x33AA33AA, Pos[0], Pos[1], Pos[2]+2, 15.0,playerid,INVALID_VEHICLE_ID); 
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
  UpdatePlayer3DTextLabelText(playerid, 3dtextem, 0x33AA33AA, text);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/UpdatePlayer3DTextLabelText
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 01. - 22:47:56 írta JBauer »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
UpdatePlayer3DTextLabelText
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 01. - 22:12:37 »
0 Show voters
Szép leírás, de szerintem a példa helytelen. Az OnPlayerUpdate tudtommal másodpercenként több százszor lefut, szóval ez nagyon laggoltattatná a szervert, hogy minden másodpercben legalább 400 szor megváltoztatja a 3dtextet. Csak egy kis észrevétel

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
UpdatePlayer3DTextLabelText
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 01. - 22:48:11 »
0 Show voters
Köszi, és átjavítottam.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal