Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - JBauer

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Bemutatkozás / JBauer
« Dátum: 2012. Október 01. - 17:12:21 »
Üdvözlök mindenkit!
Úgy gondolom, hogy eljött az ideje annak, hogy bemutatkozzak. 15 éves vagyok, Patrik a nevem. Fejér megyében lakok, aki tudja hol az tudja, aki nem az nem. Tatabányára járok az Árpádba. Ennyit a \"formaságokról\".
A játékra 2009-ben találtam rá, ez idõ alatt csak egyszemélyes módban nyomultam, imádtam csítelni :D
Tavaly találtam rá a többszemélyes változatra és azonnal megtetszett. Elõször a FayRPG nevû szerveren játszottam, majd a SeeRPG-n aztán jöttek a freeroam szerverek, utána az LLRP, PDRP és megint a freeroam szerverek (fõ a változatosság).
Idén március körül kezdtem megismerkedni a Pawn nyelv rejtelmeivel. Mára már elég jól megy, bár mostanában hagytam abba az aktív scriptelést idõhiány miatt. Több szervernek is dolgoztam, pár lényegesebb: ECPS, Malibu, Nemzetközi Malibu, Foothills (csak egy script), ISRP
A fórumra idén január körül regisztráltam. Augusztus másodikán megkaptam a segítõkész rangom, majd október elsején a segítségkérés és alfórumaiba a lokális moderátor rangot.
Kedvenc: zenei mûfaj: - rap, hip-hop
                kaja: - nincs, szinte mindenevõ vagyok
                film: - nincs, mindent megnézek, de kedvenc nincs
Emberek akiket bírok/tisztelek: Olie, Fl0rian, Magic_Man, Keller, Indi, James, Szilard, Bendor, T0ny, Gabor, Dead, SnooP, Zharko, BigTics
Nagyjából ennyi, ha bármi kérdésetek van írjatok.
Üdv. JBauer

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Mi Folyik Ittt.....????????
« Dátum: 2012. Szeptember 29. - 09:44:58 »
Itt kérlek patak folyik..

18
Pluginok és Programok / Számológép [PASCAL]
« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 21:17:07 »
Üdv.
Az elõbb írtam egy számológépet pascal nyelven.
A kód szabadon felhasználható a készítõ (JBauer) nevének feltüntetésével!
A kódot teszteltem, mûködik.
Íme:
program Szamologep;
var melyik,szam1,szam2:integer;
begin
        writeln(\'========///\\\\\\Számológép///\\\\\\========\');
        writeln(\'Kérlek írd be, hogy melyik mûvelettel szeretnél dolgozni!\');
        writeln(\'1 = összeadás, 2 = kivonás, 3 = szorzás, 4 = osztás\');
        writeln(\'Minden mûveletnél csak 2 tagot használhatsz!\');
        readln(melyik);
        if melyik = 1 then begin
                                writeln(\'Összeadás: Írd be az elsõ tagot!\');
                                readln(szam1);
                                writeln(\'Ok‚, most írd be a második tagot!\');
                                readln(szam2);
                                writeln(\'A két szám (\' ,szam1, \', \' ,szam2,\') összege: \', szam1+szam2, \'!\');
                                szam1:=0;
                                szam2:=0;
                        end;
        if melyik = 2 then begin
                                writeln(\'Kivonás: Írd be az elsõ tagot!\');
                                readln(szam1);
                                writeln(\'Ok, most Írd be a második tagot!\');
                                readln(szam2);
                                writeln(\'A két szám (\' ,szam1, \', \' ,szam2,\') kivonata: \', szam1-szam2, \'!\');
                                szam1:=0;
                                szam2:=0;
                        end;
        if melyik = 3 then begin
                                writeln(\'Szorzás: Írd be az elsõ tagot!\');
                                readln(szam1);
                                writeln(\'Ok, most Írd be a második tagot!\');
                                readln(szam2);
                                writeln(\'A két szám (\' ,szam1, \', \' ,szam2,\') szorzata: \', szam1*szam2, \'!\');
                                szam1:=0;
                                szam2:=0;
                        end;
        if melyik = 4 then begin
                                writeln(\'Osztás: Írd be az elsõ tagot!\');
                                readln(szam1);
                                writeln(\'Ok‚ most írd be a második tagot!\');
                                readln(szam2);
                                writeln(\'A két szám (\' ,szam1, \', \' ,szam2,\') hányada: \', szam1/szam2, \'!\');
                                szam1:=0;
                                szam2:=0;
                        end;
       writeln(\'========///\\\\\\Számológép///\\\\\\========\');
       writeln(\'A scriptet JBauer készítette, szabadon felhasználható a készítõ nevének feltûntetésével!\');
end.

 
Remélem tetszeni fog!
Üdv. JBauer

19
Minecraft / Tekkit
« Dátum: 2012. Szeptember 04. - 20:20:15 »
Hali.
Az lenne a kérdésem, hogy mi az a tekkit, mit jelent? Mi a célja? Stb..
Ezen a téren kicsit nagyon hiányos a tudásom és szeretnék tanulni, szóval aki tudja az írja le legyen szíves.
Köszi elõre is.
Üdv. JBauer

20
Verseny szervezése / Megaszeró 2012
« Dátum: 2012. Augusztus 16. - 20:02:37 »
Üdvözlök mindenkit.
Gondolom vannak akik tudják, hogy mi az a Megaszeró, akik nem azok olvassák el ezt és szerintem képben lesznek.
Szóval ezt szeretném én újraindítani és megpróbálkozni vele. Elõször szeretném megnézni, hogy hányan lennének akik jelentkeznek és ezek alapján dõl el, hogy a verseny elindul-e vagy sem.
Az (elõ) jelentkezéshez csak annyit kell tenned, hogy kitöltöd ezt az \"ûrlapot\":
 

Megaszeró 2012 jelentkezési ûrlap
Név:~Neved helye~
Scriptelési szint:~Válaszod helye~
Szerver név:~Válaszod helye~
Szerver IP:~Válaszod helye~

 
Várom a jelentkezõket és a reakciókat.
Üdvözlettel JBauer.

21
Függvények / db_get_field_assoc
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 09:32:37 »
db_get_field_assoc
Ezzel a függvénnyel lekérheted egy megadott mezõ tartalmát.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult, const field[], result[], maxlength)

 
Dbresult: A db_query eredménye.
Field: A mezõ amibõl lekéri a nevet.
Result: Az eredmény.
Maxlength: A mezõ maximális hossza.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
CMD:adminom(playerid, params[])
{
       new query[256+1],string[128+1],string2[128+1];
       new DBResult:qresult;
       format(query,sizeof(query),\"SELECT admin FROM `playereik` WHERE Username = \'Asd\'\");
       qresult = db_querypDB,query);
       if(db_num_rows(qresult) == 1)
       {
               db_get_field_assoc(qresult,\"admin\",string,128);
               format(string2,sizeof(string2),\"A te admin szinted: %d\",string);
               SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,string2);
       }
       db_free_result(qresult);
       return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_get_field_assoc

22
Függvények / db_get_field
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 09:26:57 »
db_get_field
Ezzel a függvénnyel egy mezõ tartalmát kérheted le.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult, field, result[], maxlength)

 
Dbresult: A db_query eredménye.
Field: A mezõ amibõl lekéri a nevet.
Result: Az eredmény.
Maxlength: A mezõ maximális hossza.
Visszatérés: Ez a függvény nem ad vissza semmilyen speciális értéket.
Példa script:
CMD:adminom(playerid, params[])
{
        new query[256+1],string[128+1],string2[128+1];
        new DBResult:qresult;
        format(query,sizeof(query),\"SELECT admin FROM `playereik` WHERE Username = \'Asd\'\");
        qresult = db_querypDB,query);
        if(db_num_rows(qresult) == 1)
        {
                db_get_field(qresult,0,string,128);
                format(string2,sizeof(string2),\"A te admin szinted: %s\",string);
                SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA,string2);
        }
        db_free_result(qresult);
        return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_get_field

23
Függvények / db_field_name
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 09:21:04 »
db_field_name
Ez a függvény visszaadja a nevét egy adott területnek.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult, field, result[], maxlength)

 
Dbresult: A db_query eredménye.
Field: A mezõ amibõl lekéri a nevet.
Result: Az eredmény.
Maxlength: A mezõ maximális hossza.
Visszatérés: A név egy adott területen.
Példa script:
CMD:getfname(playerid, params[])
{
    new DBResult: result;
    result = db_query(pDB, \"SELECT * FROM `csatlakozasok`\");
    for(new a;a<db_num_fields(Result);a++)
    {
new info[30];
db_field_name(Result, a, info, 30);
printf(\"Mezõ név: %s\",info);
    }
    return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_field_name

24
Függvények / db_num_fields
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 09:13:17 »
db_num_fields
Ezzel a függvénnyel lekérheted a mezõk számát.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult)

 
Dbresult: A db_query eredménye.
Visszatérés: A mezõk száma.
Példa script:
CMD:mezok(playerid, params[])
{
  new DBResult:result;
  result = db_query(pDB, \"SELECT regid, money, score, pass, age FROM `playerek` WHERE playername = \'MarkHenry\'\");
  printf(\"%d mezõ!\", db_num_fields(result));
  db_free_result(result);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_num_fields

25
Függvények / db_next_row
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 09:04:37 »
db_next_row
Ez a függvény továbblép a következõ sorra egy db_queryben.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult)

 
Dbresult: A db_query eredménye.
Visszatérés: 1, ha sikeres 0, ha üres a db vagy elérte az utolsó sort.
Példa script:
CMD:Logoltam(playerid, params[])
{
     new DBResult:Result;
     Result = db_query( Database, \"SELECT * FROM `belepesek` WHERE neve=\'JBauer\'\" );
     for(new a;a<db_num_rows(Result);a++)
     {
         new info[2][30];
 db_get_field_assoc(Result, \"ip\", info[0], 30);
 db_get_field_assoc(Result, \"time\", info[1], 30);
 printf( \"JBauer ip/dátum: %s %s\", info[0], info[1] );
 db_next_row(Result);
     }
     return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_next_row

26
Függvények / db_num_rows
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 08:46:47 »
db_num_rows
Ez a függvény a sorok számát mutatja meg egy db_query eljárásban.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult)

 
Dbresult: Az eredmény egy db_queryben.
Visszatérés: A sorok száma.
Példa script:
CMD:regisztralva(playerid, params[])
{
  new DB:pDB, DBResult:qRESULT, string[128+1];
  pDB = db_open(\"Playerek.db\");
  qRESULT = db_query(pDB, \"SELECT * FROM `playerek`\");
  format(string, sizeof(string), \"Összesen %d játékos van regisztrálva a szerverre!\", db_num_rows(qRESULT));
  SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string);
  db_free_resutl(qRESULT);
  db_close(pDB);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_num_rows

27
Függvények / db_free_result
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 23:23:19 »
db_free_result
Ezzel a függvénnyel szabad memóriát érhetsz el egy adatbázisban.
Paraméterek:
 
(DBResult:dbresult)

 
Dbresult: A szabad eredmény.
Visszatérés: 0, ha a dbresult értéke nulla, egyébként 1.
Példa script:
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        new query[256+1];
        format(query, sizeof(query), \"INSERT INTO chatlog VALUES (\'%d\',\'%s\')\",playerid,text);
        db_free_result(db_query(Chatlog,query));
        return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_free_result

28
Függvények / db_query
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 23:17:23 »
db_query
Ezzel a függvénnyel végrehajthatsz egy SQL lekérdezést egy, már nyitott SQLite adatbázisban.
Paraméterek:
 
(DB:db, query[])

 
DB: Annak az adatbázisnak az azonosítója amiben lekérdezést szeretnél végrehajtani.
Query: A lekérdezés amit végre szeretnél hajtani.
Visszatérés: A lekérdezés eredménye.
Példa script:
CMD:skin(playerid,params[])
{
        new id;
        new query[256+1];
        if(sscanf(params,\"i\",id)) return SendClientMessage(playerid,0xAFAFAFAA, \"/skin [skinid]\");
        format(query,sizeof(query),\"UPDATE `playerek` SET `SkinID`=\'%d\' WHERE (`Playername` = \'%s\')\",id, pName(playerid));
        db_free_result(db_query(playerdb,query));
        SetPlayerSkin(playerid,id);
        return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_query

29
Függvények / db_close
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 23:12:24 »
db_close
Ez a függvény bezár egy már megnyitott SQLite adatbázist
Paraméterek:
 
(ID)

 
ID: Annak az adatbázisnak az azonosítója amit a db_opennel megnyitottál.
Visszatérés: Ha sikeres a bezárás akkor 1, ha nem sikerült akkor 0.
Példa script:
new DB:playerdb;
public OnGameModeInit()
{
  playerdb = db_open(\"playerek.db\");
  return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
  db_close(playerdb);
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_close

30
Függvények / db_open
« Dátum: 2012. Augusztus 01. - 23:07:18 »
db_open
Ezzel a függvénnyel megnyithatsz egy SQLite adatbázist a scriptfiles mappában.
Paraméterek:
 
(name[])

 
Name: Az adatbázis neve.
Visszatérés: A megnyitott adatbázis idje.
Példa script:
new DB:playerdb;
public OnGameModeInit()
{
  playerdb = db_open(\"playerek.db\");
  return 1;
}

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Db_open

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal