Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Pedró

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
91
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsVehicleUpsideDown
« Dátum: 2013. November 23. - 20:40:02 »
IsVehicleUpsideDown


Sziasztok!

Ezt a függvényt még 1 éve dobtam össze.


A kód történetérõl ebben a témában olvashattok:
LINK

A függvény lényege az, hogy le ellenõrzi, hogy a megadott jármû fejjel lefelé van-e, majd visszatér 0(hamis) vagy 1(igaz) értékkel.



A kód:
 
stock IsVehicleUpsideDown(vehicleid) {
       new Float:p[4];
       if(GetVehicleRotationQuat(vehicleid, p[0], p[1], p[2], p[3])) {
               new Float:angle;
               angle = atan2(2.0 * ((p[2] * p[3]) + (p[1] * p[0])), (-(p[1] * p[1]) - (p[2] * p[2]) + (p[3] * p[3]) + (p[0] * p[0])));
               return (-75.0 <= angle <= 75.0);
       }
       return 0;
}

 



  • Készítõ: Pedró


  • Az anyagok készítõi, amelyeket felhasználtam: ev0lution$YOLO$, Y_Less, Zh3r0


  • Készítés idõpontja: 2012/09/24


92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Pedró\'s pro Ðrift video - 2012
« Dátum: 2012. December 25. - 19:21:22 »



Spoiler for Leírás:
Kész az elsõ drift videóm!
Meg kell hagyni, elég jó lett!
Videó készítõ, tulajdonos: Pedró, videó szerkesztõ: Buttings.
Készült: 2012. 12. 20. Itt: mLife SA-MP szerver.
Minden jog fentartva blabla

93
Kérdések, Segítség / Router beállítás gond..
« Dátum: 2012. December 23. - 00:17:36 »
Üdv!
Nekem az lenne a problémám, hogy nem érem el sehogy sem a Router control panel-t.. Azaz a 192.168.1.1 -es címen, de egyiken se.. Az alapértelmezett átjáróm az a 192.168.1.1, viszont a böngészõm nem tud hozzá csatizni, még az Internet Explorer sem. (Hoppá! A Google Chrome nem tudott csatlakozni a 192.168.1.1 webhelyhez)
ZTE ZXV 10 japán routerem van (Bendicsek szerint ez Modem), de van ebben wifi is, stb, és amikor voltak beköttetni a netet, a beszerelõs csávó még be is tudott lépni erre a bizonyos átjáró-s Router control panel-re, a vezérlõpultban állított valamit, hogy elérje, mert be kellett állítani a dolgokat, wifi-t stb.. Nos de én nem figyeltem, és így nem tudom elérni...
Fogalmam sincs mi a rákért kell ezt így leblokkolni.. :/
Valami megoldást esetleg ha tud valaki erre, hogy oldjam fel ezt a tiltást, vagy hogy elérjem ezt a router control panel-t, az kérem írjon választ.

94
Segítségkérés / Nem csatlakozik a 2. NPC-m.
« Dátum: 2012. December 18. - 15:21:19 »
Üdv!
Azzal a problémával sikerült összefutnom, hogy a 2. csatlakoztatott NPC-m váratlanul lecsatlakozik csatlakozás után pár másodpercel, tulajdonképpen ez egy Vonat npc lenne.. A record (.rec) fájl-t beraktam vonat.rec fájlnéven a npcmodes/recordings mappába, továbbá a npcmodes mappán belül létrehoztam a betöltetõ fájlt, vonat.pwn (és .amx):



//vonat.rec
#include <a_npc>
#define RECORDING \"vonat\"
public OnRecordingPlaybackEnd() {
StartRecordingPlayback(1, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) {
StartRecordingPlayback(1, RECORDING);
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle() {
StopRecordingPlayback();
return 0;
}

 
 
Játékmódomban:
Létrehozom a jármûvét:



new npc_vonat_veh;

 
OnGameModeInit:
 

ConnectNPC(\"[NPC]Vonat\", \"vonat\");
npc_vonat_veh = AddStaticVehicle(538, 0, 0, 0, 0, 1, 1);

 
 
Továbbá pedig a NPC-t jármûbe is rakom OnPlayerSpawn-kor..



   if(IsPlayerNPC(playerid)) {
if(!strcmp(pName(playerid), \"[NPC]Vonat\")) PutPlayerInVehicle(playerid, npc_vonat_veh, 0);
return 1;
}

 
 
A server.cfg -ben a maxnpc beállíás értéke: 2, szóval ezzel sem lehet gond.
A másik meg, hogy a Repülõs NPC csatlakozik, tökéletesen mûködik, viszont a 2. már nem..
Ha van ötletetetek a hiba megoldására, kérem válaszoljatok.

95
Segítségkérés / Dialog eltüntetés. Hmm?
« Dátum: 2012. December 18. - 15:12:09 »
Üdv!
Arra lennék kíváncsi, hogy megoldható-e egy dialog eltüntetése? :D Szóval nem a nyomógombos (buttom) megoldásra gondolok, hanem egy függvényre, ami ha meghívásra kerül eltünteti a bizonyos dialogot a bizonyos játékosnak.
Szóval? :D


Köszi elõre is!

96
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GameMod kérés
« Dátum: 2012. December 17. - 16:41:36 »
Idézetet írta: Dead date=1355758574\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31075\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem találja az adott filet.
 
Nem horgászunk.

97
Segítségkérés / MySQL kérdés - Nem tudom megfogalmazni..
« Dátum: 2012. December 09. - 18:32:27 »
Üdv!
Nekem olyan MySQL kódra lenne szükségem, amely visszatér a következõképpen:
Kilistázza mennyiségi sorrendben a sorokat 1x, úgy, hogy melyikbõl mennyi van.
Szóval, ha van egy táblám, kettõ oszloppal: Oszlop1, Oszlop2
Sorok:
zöld, 6
szürke, 1
piros, 4
szürke, 1
szürke, 1
piros, 2
sárga, 1
zöld, 6
sárga, 1
zöld, 6
kék, 1
kék, 1
zöld, 6
zöld, 6
pink, 91
és én az Oszlop1-el akarom megcsinálni ezt.. Függetlenül Oszlop2-tõl..
Akkor így térjen vissza:
Zöld ( 5 )
Szürke ( 3 )
Sárga ( 2 )
Kék ( 2 )
Piros ( 2 )
És ez maradjon le, mivel nincs benne az elsõ 5-ben:
Pink ( 1 )
A ( ) -es cucc ne látszódjon, csak példaként írtam hozzá.
ABC sorrendtõl függetlenül szeretném.
Nos, ha ezt a kódot valaki eltudja készíteni, annak nagyon megköszönném. Köszi elõre is!
További kellemes fórumozást!

98
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Boldog Új Éveket
« Dátum: 2012. November 28. - 13:42:11 »
Idézetet írta: Found date=1354106223\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30352\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok szerencsét kívánok!!

Én, megyek a fórumról sok ember azzal vádol hogy loptam afk filterszkriptemet...


Pedig én írtam, isten veletek!!  :Cry2:

 
cs

99
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fizetés
« Dátum: 2012. November 24. - 09:11:36 »
wtf, mi ez a szar?
de azé szeri van <3

100
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[Leírás]String Formázása.
« Dátum: 2012. November 10. - 12:00:34 »
Idézetet írta: ZyZu date=1349965766\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29682\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Van pár szöveg amit a google fordítóval csináltam mert nem tudtam mi :D
 
\"B2035490.jpg\"
Akit annyira érdekel ez a kis kezdõ semmiség, az angolul is elolvassa.
Ha meg már annyira átakartad hozni, google fordítóztál? És még le is írod, ásd el magad pls..
Magadtól is megtudtad volna talán írni.
\'Ami nem megy, azt nem kell erõltetni\' - Tarthatnád ehez magad!


\"profimedia-0051726132.jpg\"
 

A string[23 + MAX_PLAYER_NAME] hülyeség... Akkor már string[ 50 + 1 ]...
 
[/quote]
\"profimedia-0051726131.jpg\"
Ez is hülyeség.
Nemtökmind1, hogy hogyan írod be azt a 24 karakterthosszt egy karakterláncba?
Kezdõknek elég lenne ennyi:
new string[128];
Osztcsá.
Most a csóri kezdõ pont hasznosnak talál ilyen google fordítós székletet... -.-
Hát nemhinném..



 

A stílus teljesen mind1. Ha nem értesz hozzá kezdõnek inkább hülyeséget ne mondjál.
 
[/quote]
Jólvan ezt én sem tudtam hogy teljesen mindegy azért közi ebbõl én is tanulhattam meg a le írásból mert valamit belõle nem értettem használni tudtam de nem értettem hogy mit minek teszünk oda
 
[/quote]
\"11.jpg\"
- Ez kizárt dolog mert nemtudom. -
Nagyon érthetõen leírtad. NEM.
Amúgy irritáló a neved. Mokus .. >.< Oh god.. WHY???????




\"347030_2.jpg\"
Nah köszi sziasztok.

101
Segítségkérés / Fegyver a kézben.
« Dátum: 2012. November 01. - 16:56:47 »
Sziasztok.
Megint egy kérdéssel fordulok hozzátok, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet azt megoldani, hogy a skinválasztóban a skinválasztásnál a skin kezében legyen egy fegyver?
Próbáltam így:
 
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_KNIFE, 1);
SetPlayerArmedWeapon(playerid, WEAPON_KNIFE);

 
De semmit nem ér, nem adja a kezébe.
Válaszotokat elõre is köszönöm.

102
Sziasztok.
Nekem egy olyan függvényre lenne szükségem, ami:
Egy függvény/makró, ami visszatér azzal, hogy 1 értékben megvan-e egy másik érték maradék nélkül.
Például:
yesorno(3,1) //visszatér false értékkel.
yesorno(2,1) //visszatér true értékkel.
yesorno(1,1) //visszatér true értékkel.
Elõre is köszi, további jó fórumozást!

103
Sziasztok!

Sok helyen található már egy pont ugyanilyen script, csak épp kódilag nem meg egyezõ.


És most publikálom, hogy hogyan oldottam én meg röviden ezt..

A scriptrõl.
Az egész script egy parancsról, és néhány dialogról szól. Viszont nem mindegy, hogy 300, vagy épp csak ~70 sorból oldja meg az ember, esetleg helyezi be a játékmódjába.
Játékon belül nem lehet különbséget tapasztalni egy másik dialogos kocsilehívótól!
A csoport nevek direkt nem lettek lefordítva. Mindenki át írhassa saját igénye szerint, ha úgy tartsa kedve.
A kód szabadon terjeszthetõ, nevemet nem kötelezõ feltüntetni, nem igazán érdekel a dolog..
Egyéb:
A kódban szereplõ dialogoknak a tartalmi része (azaz a kocsinevek, csoportnevek) a következõ publikált scriptbõl tartalmaznak: Simple Vehicle Spawner v 1.2 by x96664
Készítõ.
A scriptet Pedró készítette 2012. Október. 22-én.
Letöltés
\"download_128x128.png\"
Forráskód
 
//2012. 10. 22
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new VehicleNames[][] = {
\"Landstalker\",\"Bravura\",\"Buffalo\",\"Linerunner\",\"Perrenial\",\"Sentinel\",\"Dumper\",\"Firetruck\",\"Trashmaster\",\"Stretch\",\"Manana\",\"Infernus\",\"Voodoo\",\"Pony\",\"Mule\",\"Cheetah\",\"Ambulance\",\"Leviathan\",\"Moonbeam\",
\"Esperanto\",\"Taxi\",\"Washington\",\"Bobcat\",\"Whoopee\",\"BF Injection\",\"Hunter\",\"Premier\",\"Enforcer\",\"Securicar\",\"Banshee\",\"Predator\",\"Bus\",\"Rhino\",\"Barracks\",\"Hotknife\",\"Trailer\",\"Previon\",\"Coach\",
\"Cabbie\",\"Stallion\",\"Rumpo\",\"RC Bandit\",\"Romero\",\"Packer\",\"Monster\",\"Admiral\",\"Squalo\",\"Seasparrow\",\"Pizzaboy\",\"Tram\",\"Trailer\",\"Turismo\",\"Speeder\",\"Reefer\",\"Tropic\",\"Flatbed\",\"Yankee\",\"Caddy\",\"Solair\",
\"Berkley\'s RC Van\",\"Skimmer\",\"PCJ-600\",\"Faggio\",\"Freeway\",\"RC Baron\",\"RC Raider\",\"Glendale\",\"Oceanic\",\"Sanchez\",\"Sparrow\",\"Patriot\",\"Quad\",\"Coastguard\",\"Dinghy\",\"Hermes\",\"Sabre\",\"Rustler\",\"ZR-350\",\"Walton\",
\"Regina\",\"Comet\",\"BMX\",\"Burrito\",\"Camper\",\"Marquis\",\"Baggage\",\"Dozer\",\"Maverick\",\"News Chopper\",\"Rancher\",\"FBI Rancher\",\"Virgo\",\"Greenwood\",\"Jetmax\",\"Hotring\",\"Sandking\",\"Blista Compact\",\"Police Maverick\",
\"Boxvillde\",\"Benson\",\"Mesa\",\"RC Goblin\",\"Hotring Racer A\",\"Hotring Racer B\",\"Bloodring Banger\",\"Rancher\",\"Super GT\",\"Elegant\",\"Journey\",\"Bike\",\"Mountain Bike\",\"Beagle\",\"Cropduster\",\"Stunt\",\"Tanker\",\"Roadtrain\",
\"Nebula\",\"Majestic\",\"Buccaneer\",\"Shamal\",\"Hydra\",\"FCR-900\",\"NRG-500\",\"HPV1000\",\"Cement Truck\",\"Tow Truck\",\"Fortune\",\"Cadrona\",\"FBI Truck\",\"Willard\",\"Forklift\",\"Tractor\",\"Combine\",\"Feltzer\",\"Remington\",\"Slamvan\",
\"Blade\",\"Freight\",\"Streak\",\"Vortex\",\"Vincent\",\"Bullet\",\"Clover\",\"Sadler\",\"Firetruck\",\"Hustler\",\"Intruder\",\"Primo\",\"Cargobob\",\"Tampa\",\"Sunrise\",\"Merit\",\"Utility\",\"Nevada\",\"Yosemite\",\"Windsor\",\"Monster\",\"Monster\",
\"Uranus\",\"Jester\",\"Sultan\",\"Stratum\",\"Elegy\",\"Raindance\",\"RC Tiger\",\"Flash\",\"Tahoma\",\"Savanna\",\"Bandito\",\"Freight Flat\",\"Streak Carriage\",\"Kart\",\"Mower\",\"Dune\",\"Sweeper\",\"Broadway\",\"Tornado\",\"AT-400\",\"DFT-30\",
\"Huntley\",\"Stafford\",\"BF-400\",\"News Van\",\"Tug\",\"Trailer\",\"Emperor\",\"Wayfarer\",\"Euros\",\"Hotdog\",\"Club\",\"Freight Box\",\"Trailer\",\"Andromada\",\"Dodo\",\"RC Cam\",\"Launch\",\"Police Car\",\"Police Car\",\"Police Car\",
\"Police Ranger\",\"Picador\",\"S.W.A.T\",\"Alpha\",\"Phoenix\",\"Glendale\",\"Sadler\",\"Luggage\",\"Luggage\",\"Stairs\",\"Boxville\",\"Tiller\",\"Utility Trailer\"
};
#define DIALOG_V2 820
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
switch(dialogid) {
    case DIALOG_V2: {
        if(!response) return 1;
        new title[128];
   format(title, sizeof(title), \"{FFBB00}%s\", inputtext);
        switch(listitem) {
      case 0: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Andromada\\nAT-400\\nBeagle\\nCropduster\\nDodo\\nHydra\\nNevada\\nRustler\\nShamal\\nSkimmer\\nStuntplane\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Cargobob\\nHunter\\nLeviathan\\nMaverick\\nNews Maverick\\nPolice Maverick\\nRaindance\\nSeasparrow\\nSparrow\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 2: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"BF-400\\nBike\\nBMX\\nFaggio\\nFCR-900\\nFreeway\\nMountain Bike\\nNRG-500\\nPCJ-600\\nPizzaboy\\nQuad\\nSanchez\\nWayfarer\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 3: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Comet\\nFeltzer\\nStallion\\nWindsor\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 4: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Benson\\nBobcat\\nBurrito\\nBoxville\\nBoxburg\\nCement Truck\\nDFT-30\\nFlatbed\\nLinerunner\\nMule\\nNewsvan\\nPacker\\nPetrol Tanker\\nPony\\nRoadtrain\\nRumpo\\nSadler\\nSadler Shit\\nTopfun\\nTractor\\nTrashmaster\\nUtility Van\\nWalton\\nYankee\\nYosemite\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 5: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Blade\\nBroadway\\nRemington\\nSavanna\\nSlamvan\\nTahoma\\nTornado\\nVoodoo\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 6: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Bandito\\nBF Injection\\nDune\\nHuntley\\nLandstalker\\nMesa\\nMonster\\nMonster A\\nMonster B\\nPatriot\\nRancher A\\nRancher B\\nSandking\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 7: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Ambulance\\nBarracks\\nBus\\nCabbie\\nCoach\\nCop Bike (HPV-1000)\\nEnforcer\\nFBI Rancher\\nFBI Truck\\nFiretruck\\nFiretruck LA\\nPolice Car (LSPD)\\nPolice Car (LVPD)\\nPolice Car (SFPD)\\nRanger\\nRhino\\nS.W.A.T\\nTaxi\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 8: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Admiral\\nBloodring Banger\\nBravura\\nBuccaneer\\nCadrona\\nClover\\nElegant\\nElegy\\nEmperor\\nEsperanto\\nFortune\\nGlendale Shit\\nGlendale\\nGreenwood\\nHermes\\nIntruder\\nMajestic\\nManana\\nMerit\\nNebula\\nOceanic\\nPicador\\nPremier\\nPrevion\\nPrimo\\nSentinel\\nStafford\\nSultan\\nSunrise\\nTampa\\nVincent\\nVirgo\\nWillard\\nWashington\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 9: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Alpha\\nBanshee\\nBlista Compact\\nBuffalo\\nBullet\\nCheetah\\nClub\\nEuros\\nFlash\\nHotring Racer\\nHotring Racer A\\nHotring Racer B\\nInfernus\\nJester\\nPhoenix\\nSabre\\nSuper GT\\nTurismo\\nUranus\\nZR-350\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 10: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Moonbeam\\nPerenniel\\nRegina\\nSolair\\nStratum\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 11: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Coastguard\\nDinghy\\nJetmax\\nLaunch\\nMarquis\\nPredator\\nReefer\\nSpeeder\\nSquallo\\nTropic\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 12: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Article Trailer\\nArticle Trailer 2\\nArticle Trailer 3\\nBaggage Trailer A\\nBaggage Trailer B\\nFarm Trailer\\nFreight Flat Trailer (Train)\\nFreight Box Trailer (Train)\\nPetrol Trailer\\nStreak Trailer (Train)\\nStairs Trailer\\nUtility Trailer\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 13: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"Baggage\\nBrownstreak (Train)\\nCaddy\\nCamper\\nCamper A\\nCombine Harvester\\nDozer\\nDumper\\nForklift\\nFreight (Train)\\nHotknife\\nHustler\\nHotdog\\nKart\\nMower\\nMr Whoopee\\nRomero\\nSecuricar\\nStretch\\nSweeper\\nTram\\nTowtruck\\nTug\\nVortex\", \"Lerak\", \"Vissza\");
      case 14: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2+(1+listitem), DIALOG_STYLE_LIST, title, \"RC Bandit\\nRC Baron\\nRC Raider\\nRC Goblin\\nRC Tiger\\nRC Cam\", \"Lerak\", \"Vissza\");
        }
    }
    case DIALOG_V2+1..DIALOG_V2+15: {
        if(!response) return cmd_vlist(playerid);
   CarSpawner(playerid, GetVehicleModelIDFromName(inputtext));
   new sor[128]; format(sor, 128, \"Sikeresen lekértél egy {00FF00}%s{DCDCDC}(Modell: %i){FFFFFF}-t!\", inputtext, GetVehicleModelIDFromName(inputtext));
   SendClientMessage(playerid, -1, sor);
    }
}
return 1;
}
CMD:vlist(playerid) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_V2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármû Csoportok\", \"Airplanes\\nHelicopters\\nBikes\\nConvertibles\\nIndustrial\\nLowriders\\nOff Road\\nPublic Service Vehicles\\nSaloons\\nSport Vehicles\\nStation Wagons\\nBoats\\nTrailers\\nUnique Vehicles\\nRC Vehicles\", \"Tovább\", \"Mégse\");
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { //From: fsdebug.pwn
for(new i = 0; i < 211; i++) if(strfind(VehicleNames, vname, false) != -1) return i + 400;
return -1;
}
stock CarSpawner(playerid, model) { //By: Pedró
new Float:p[4];
GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, p[3]);
if(GetPVarInt(playerid, \"myCar\") != INVALID_VEHICLE_ID)  {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerVehicleID(playerid) == GetPVarInt(playerid, \"myCar\")) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyVehicle(GetPVarInt(playerid, \"myCar\"));
}
SetPVarInt(playerid, \"myCar\", CreateVehicle(model, p[0], p[1], p[2], p[3], random(126), random(126), -1));
PutPlayerInVehicle(playerid, GetPVarInt(playerid, \"myCar\"), 0);
SetVehicleVirtualWorld(GetPVarInt(playerid, \"myCar\"), GetPlayerVirtualWorld(playerid));
LinkVehicleToInterior(GetPVarInt(playerid, \"myCar\"), GetPlayerInterior(playerid));
return 1;
}

104
Mint a címbõl kiderül, egy olyan függvényre van szükségem, ami le ellenõrzi, hogy a jármû fejjel lefelé van-e..
Eljutottam odáig, hogy elkezdjem.. GetVehicleZAngle-val fogtam neki, rájöttem, hogy az erre nem jó.. >.<
Nos, találtam egy ilyen függvényt:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleRotationQuat
Szerintem ez az, ami kell ehez a függvény megírásához.. Csak nekem nincs hozzá ötletem hogyan vágjak neki..
Ötleteket, tippeket, kész kódokat szeretettel várom!
Elõre is köszi.

105
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SeeRPG Mód 200HP
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 10:17:07 »
törölhetõ

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal