Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Pedró
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
106
« Dátum: 2012. Augusztus 13. - 11:38:17 »
Sziasztok, ezt a scriptet 1-2 hete írhattam egy készülõ szerveremhez, és úgy gondolom, hogy ez másoknak is jól jöhet védelmet illetõen..A kódról. Ha mindent jól behelyezel a GM-edbe, továbbá kitöltöd az egyetlen definíciót, akkor minden indításkor lefut egy ip cím lekérdezés (whatismyip.com oldaláról..), és ellenõrzi, hogy az ip cím egyezik-e azzal, amit a definícióban megadtál. Ha igen, akkor menni fog a szerver, de viszont ha nem, azaz ha illetéktelenek jutnak hozzá és el szeretnék indítani, azonnal leáll. Fontos!Ha forrásfájl kerül az illetéktelen személy tulajdonába, akkor a védelem nem ér semmit, mivel simán átírhatja a definíciót..KészítõA kódot Pedro. készítette 2012. Augusztus 5-én. A kód szabadon terjeszthetõ, felhasználható.Letöltés.
107
« Dátum: 2012. Augusztus 11. - 09:08:56 »
Igen, egy olyan függvényre lenne szükségem, amivel állíthatom, a jármû a következõ spawnolási pozícióját.. Ezt én így gondoltam ki: SetVehicleRespawnPos(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, virtualworld); Sehol sem találok, még hasonló függvényt sem. És persze a segítõkészektõl várnám a segítséget, elõre is köszönöm.
108
« Dátum: 2012. Augusztus 03. - 11:31:29 »
szaiasztok nigerek. ma reggel úgy döntöttem, hogy a profi photoshop tudásom alkalmazom. (: íme a munkám gyümölcse: elõtte: remélem teccik majd! [hs width=600 height=300] http://cliferp.tk/ps.JPG[/hs] ui.: amúgy paint-el lett készítve. MINDEN JOG FENTARTVA!
109
« Dátum: 2012. Július 31. - 18:49:42 »
sziasztok! most egy olyan kérdésem lenne tõletek, hogy a többszörös változó létrehozása egy new használata, lassítja e a fordítót, vagy pedig növeli-e az amx méretét, mintha külön sorokban lenne létrehozva az összes változó. szóval a többszörös változó létrehozás egy new-el: new var1, var2, var3 ; külön sorokban: new var1; new var2; new var3; válaszokat elõre is köszönöm!
110
« Dátum: 2012. Július 22. - 22:52:03 »
Sziasztok. Ezt a kódot körülbelül 5 perce írtam, Zinthos egy másik programnyelvben ugyanezt megalkotta (python), és én is megpróbáltam pawn-ban. Nem kellett nagy tehetség hozzá, de azért ki teszem ide is ezt a kódot, mert hátha szüksége lesz rá valakinek egyszer.. A kód stock findindex(const str1[], const character[]) { new value = -1, len, karakter[1] ; len = strlen(str1); for(new c; c < len; c++) { strmid(karakter, str1, c, c+1); if(!strcmp(karakter, character)) { value = c; break; } } return value; } Teszt: main() { print(\"findindex(\'asd\', \'s\')\"); findindex(\"asd\", \"s\"); print(\"findindex(\'vakáció\', \'s\')\"); findindex(\"vakáció\", \"s\"); print(\"findindex(\'kecske\', \'e\')\"); findindex(\"kecske\", \"e\"); print(\"findindex(\'kettõ kecske\', \'e\')\"); findindex(\"kettõ kecske\", \"e\"); print(\"findindex(\'magas\', \'s\')\"); findindex(\"magas\", \"s\"); } Eredmény: [22:45:31] findindex(\'asd\', \'s\') [22:45:31] asd szóban a s karakter indexe: 1 [22:45:31] findindex(\'vakáció\', \'s\') [22:45:31] Nincs index találat a vakáció szóban a s karakterre! [22:45:31] findindex(\'kecske\', \'e\') [22:45:31] kecske szóban a e karakter indexe: 1 [22:45:31] findindex(\'kettõ kecske\', \'e\') [22:45:31] kettõ kecske szóban a e karakter indexe: 1 [22:45:31] findindex(\'magas\', \'s\') [22:45:31] magas szóban a s karakter indexe: 4 ( A tesztnél még tartalmazott a függvény print függvényeket, innen jöttek az információk (: ) Mielõtt valaki belekötne, az index sorszámot jelent ez esetben, és a sorszám 0-nál kezdõdik. (:
111
« Dátum: 2012. Július 22. - 18:47:04 »
Hát én egy féle módon próbálkozta, és nem sikerült. Az általam kipróbált kód: public OnGameModeInit() { new ip[64], string[256] ; GetServerVarAsString(\"bind\", ip, sizeof(ip)); format(string, sizeof(string), \"IP cím: %s\", ip); print(string);
eredmény: IP cím: Remélem valaki tud segíteni. Köszi elõre is.
112
« Dátum: 2012. Július 22. - 14:21:21 »
Sziasztok. Az én problémám az lenne, hogy a RemoveBuildingForPlayer függvénnyel eltüntetek egy alap objectet, de viszont az árnyéka / árnya ott marad. Készítettem is egy képet: Abban szeretném segítségeteket kérni, hogy megoldást találjak az árny eltüntetésére. Elõre is köszi.
113
« Dátum: 2012. Július 19. - 19:45:08 »
Las Venturas Map Map a Fõ utcán található. Objectek száma: 268 Teleport: SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);Pawn: CreateDynamicObject(17511, 2023.8000488281, 1528.8000488281, 26, 0, 0, 340); CreateDynamicObject(14794, 2126.1000976563, 1304.4000244141, 9.3000001907349, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(14791, 2069.1999511719, 1399.8000488281, 11.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13666, 2068.3999023438, 1604.5, 15.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(14449, 2042.3000488281, 1413.8000488281, 10.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13642, 2131.1000976563, 1500.0999755859, 31.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13630, 2074.3999023438, 1440.8000488281, 22.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13650, 2060.3000488281, 1696.6999511719, 16.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13607, 2028.8000488281, 1488.1999511719, 72.599998474121, 0, 90, 270); CreateDynamicObject(13603, 2017.5, 1689.0999755859, 6.1999998092651, 0, 0, 310); CreateDynamicObject(13603, 2099.6000976563, 1282.4000244141, 64, 0, 90, 180); CreateDynamicObject(10410, 2133.5, 1439, 21.799999237061, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(10385, 1915.8000488281, 1522.9000244141, 14, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(7617, 2026.9000244141, 1491.6999511719, 71, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(6066, 2054, 1432.9000244141, 12.199999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3819, 2027.5999755859, 1312.3000488281, 10.800000190735, 0, 0, 180); CreateDynamicObject(4206, 2101.3999023438, 1404.5, 10.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2100, 1392.5999755859, 10.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2119.6000976563, 1394.5, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2117.6999511719, 1413.9000244141, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2126, 1417, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2133.3000488281, 1393.3000488281, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2143.3999023438, 1401.4000244141, 10.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2149.6000976563, 1395, 10.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2159.3000488281, 1410.8000488281, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2161.6999511719, 1393.5999755859, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(4206, 2112.8999023438, 1384.6999511719, 10.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3872, 2050.1999511719, 1342.8000488281, 16.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3872, 2055.8999023438, 1323.3000488281, 22.799999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(14395, 2084.6999511719, 1401, 12, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(14395, 2089.6999511719, 1400.9000244141, 13.800000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(16082, 2121.3999023438, 1385.5999755859, 13.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(18368, 2091.1000976563, 1293.6999511719, 38.200000762939, 0, 0, 170); CreateDynamicObject(2898, 2052.3000488281, 1340.8000488281, 9.6999998092651, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2898, 2052.3000488281, 1335.4000244141, 9.6999998092651, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2898, 2052.3000488281, 1330, 9.6999998092651, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3095, 2055.8000488281, 1338.3000488281, 16.60000038147, 0, 90, 0); CreateDynamicObject(3095, 2055.8999023438, 1329.5, 16.60000038147, 0, 90, 0); CreateDynamicObject(2898, 2052.3000488281, 1324.6999511719, 9.6999998092651, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3437, 2054.1000976563, 1343.4000244141, 15.60000038147, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(3437, 2056.1000976563, 1315.0999755859, 15.699999809265, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(7916, 2153.8999023438, 1412.8000488281, 13.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2031.4000244141, 1366.4000244141, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 20.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 19.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 18.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 17.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 16, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1341.0999755859, 14.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1339.5999755859, 19.799999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2060.1000976563, 1338.3000488281, 13.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1338.9000244141, 18.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1338.1999511719, 17.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1337.2999267578, 18.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2054.8999023438, 1336.3000488281, 20, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1335.9000244141, 19, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1335.9000244141, 17.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1336, 16.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8000488281, 1336, 14.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1332.8000488281, 20, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1332.8000488281, 18.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1332.6999511719, 17, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1332.6999511719, 15.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1329.4000244141, 20.200000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1329.3000488281, 18.700000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1329.3000488281, 17.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1329.3000488281, 15.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1327.8000488281, 18.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2054.6999511719, 1327.0999755859, 17.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1326.4000244141, 16.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1326.4000244141, 15.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3095, 2055.8898925781, 1320.6999511719, 16.60000038147, 0, 90, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1323.8000488281, 20.700000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1323.6999511719, 19.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1323.6999511719, 18, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1323.5999755859, 16.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1323.5999755859, 14.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1322.1999511719, 14.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1321, 14.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1322.0999755859, 18, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1322.3000488281, 21, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.8999023438, 1321, 20.700000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(979, 2055.8999023438, 1318.5999755859, 13.800000190735, 350, 100, 90); CreateDynamicObject(979, 2055.8999023438, 1317.5999755859, 13.89999961853, 350, 80, 90); CreateDynamicObject(16438, 2044.6999511719, 1281.3000488281, 11.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(16438, 2075.1000976563, 1196.4000244141, 11.699999809265, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(972, 1967.5, 1343.8000488281, 14, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1962.1999511719, 1336.4000244141, 13.10000038147, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1978.4000244141, 1342.6999511719, 12.699999809265, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1983, 1342.8000488281, 8, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1979.9000244141, 1337.3000488281, 11.300000190735, 20, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1998.6999511719, 1343, 10.199999809265, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 1995.6999511719, 1337.3000488281, 10.699999809265, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 2017.1999511719, 1342.9000244141, 9.3999996185303, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(972, 2013.5999755859, 1336.5999755859, 10.39999961853, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(3095, 2019.9000244141, 1346.9000244141, 11.199999809265, 0, 90, 0); CreateDynamicObject(1491, 2020.0999755859, 1339.6999511719, 9.8000001907349, 0, 0, 90); CreateDynamicObject(1491, 2020.0999755859, 1342.5, 9.8000001907349, 0, 0, 270); CreateDynamicObject(3095, 2020, 1341.0999755859, 16.799999237061, 0, 90, 0); CreateDynamicObject(9581, 2129.3999023438, 1373.9000244141, 11.60000038147, 9.8465576171875, 10.151092529297, 80.246215820313); CreateDynamicObject(18089, 2067.1000976563, 1334.9000244141, 10.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(2918, 2055.3999023438, 1327.0999755859, 20, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(979, 2055.8999023438, 1316.1999511719, 18.10000038147, 14.426452636719, 286.93212890625, 139.87191772461); CreateDynamicObject(979, 2056.6000976563, 1316.5, 16.5, 0.97265625, 312.09368896484, 111.6513671875); CreateDynamicObject(979, 2056.1999511719, 1318.5999755859, 16.5, 359.45907592773, 248.10328674316, 65.917694091797); CreateDynamicObject(979, 2056.6000976563, 1318.6999511719, 21.10000038147, 351.90640258789, 239.04335021973, 151.77938842773); CreateDynamicObject(972, 2011.0999755859, 1346.5, 12.5, 0, 276, 90); CreateDynamicObject(972, 1990.0999755859, 1346.5999755859, 12.5, 0, 275.99853515625, 90); CreateDynamicObject(972, 1984.0999755859, 1345.4000244141, 15.800000190735, 3.2880554199219, 22.038177490234, 211.44964599609); CreateDynamicObject(972, 1973.6999511719, 1346.8000488281, 15, 0, 275.99853515625, 90); CreateDynamicObject(972, 1968.5999755859, 1346.1999511719, 16.299999237061, 0, 275.99853515625, 90); CreateDynamicObject(16776, 2174, 1302, 30.39999961853, 0, 0, 6); CreateDynamicObject(16776, 2173.8999023438, 1268.9000244141, 30.39999961853, 0, 0, 173.99853515625); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 15.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.8994140625, 1412.8994140625, 15.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 16.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 19.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 22.200000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 21, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 19.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 17.5, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 18.799999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 17.799999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 16, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 15, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 14.300000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 13.800000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 12.800000190735, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 12.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 11.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 10.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 10.60000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 10.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 9.6000003814697, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(1225, 2039.9000244141, 1412.9000244141, 9.1000003814697, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3080, 2039.5999755859, 1405.6999511719, 10.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(16121, 1990.0999755859, 1413.0999755859, 6.3000001907349, 356.11898803711, 14.032836914063, 320.96914672852); CreateDynamicObject(16131, 1983.0999755859, 1420.8000488281, -4.3000001907349, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(16131, 1962, 1420, 2.0999999046326, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2031.4000244141, 1360.1999511719, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2031.1999511719, 1372.9000244141, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2037.5999755859, 1373.6999511719, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2037.5999755859, 1366.1999511719, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2037.9000244141, 1360.1999511719, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2042.5999755859, 1360.3000488281, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2042.9000244141, 1366.9000244141, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2042.9000244141, 1373.3000488281, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 10, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 19, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 27.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 34.599998474121, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 43.099998474121, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 50.799999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 58.299999237061, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(13562, 2050.1000976563, 1368.1999511719, 64.800003051758, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3080, 2040.6999511719, 1350.4000244141, 10.89999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(3080, 2040.5, 1354.6999511719, 14.199999809265, 34, 0, 0); CreateDynamicObject(3080, 2040.5999755859, 1356.5, 17.700000762939, 61.997161865234, 0, 0); CreateDynamicObject(3080, 2042.6999511719, 1356.8000488281, 23, 53.552062988281, 70.263641357422, 294.03729248047); CreateDynamicObject(9588, 2061.8999023438, 1184.3000488281, 16.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(10231, 2148.6999511719, 1284.6999511719, 9.3000001907349, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(18102, 1962.4000244141, 1341.0999755859, 21.10000038147, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(18102, 1977.1999511719, 1341.4000244141, 19.700000762939, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(18102, 1997.5, 1340.6999511719, 15.39999961853, 0, 0, 0); CreateDynamicObject(18102, 2017.3000488281, 1340.4000244141, 16, 0, 0, 0); Készítõ: pedró
114
« Dátum: 2012. Július 18. - 11:49:28 »
Stut/Fun/Dm/Freeroam szerverekre ideális.
ha nem mondod, tudatlanul halok meg :SS:SSS am meg stunt.. Lehet hogy felhasználom, de átnézni mindenképpen átnézem. Ment a resp. [/quote] kit érdekel, most õszintén? nem leszel nagyobb májer, hogy több a hsz-eid száma 1-el... _________________________________________ amúgy elég alap cucc, csak így tovább sok z
115
« Dátum: 2012. Június 11. - 21:51:04 »
Munkatársakat keresünk World of Warcraft\' date=\' és FPS [Counter Strike 1.6, Cod2, Cod4 stb.\'] játékokhoz. Küldj egy fényképes (Amerikai tipusú) önéletrajzot az [email protected] e-mail cimre. Amit még tartalmazzon: - Játékszerver ismereteid. - Eddigi szolgáltatók ahol konfigoltál. Amit elvárunk: - Megfelelõ játékszerver ismeret. - Napi aktivitás. - Jó kommunikációs készség. Elõny: - Angol nyelvismeret. - Több játék szerver ismerete. - Scriptelés és Programozás. Amit még írj bele a jelentkezésedbe: - Miért szeretnél nálunk dolgozni - Elvárt fizetség A fenti pontok alapján fogunk döntést hozni, és e-mailben értesítünk. Sok sikert.
[/quote] Forrás: www.vng.hu
116
« Dátum: 2012. Május 27. - 15:21:17 »
keress rá googlen. ( http://google.hu )
117
« Dátum: 2012. Május 21. - 19:08:14 »
mondj még egy okot, amiért megérje akárkinek is.. ja és nehogy felkeress engem, már bennevagyok egy nagy projectbe.
119
« Dátum: 2012. Május 04. - 19:26:01 »
üdv fórumozók.. szóval ezt a témát azért hoztam létre, hogy osszátok meg véleményeteket azzal kapcsolatban, hogy a friss üzenetek block jobbra került ( mi a véleményetek vele kapcsolatban.. ). szerintem jó volt ott, ahol volt. mellesleg nagyon zavaró, hogy jobb oldalt van. mind1, szavazás majd eldönt mindent, remélem figyelembe lesz véve ez a téma.
120
« Dátum: 2012. Május 04. - 18:55:31 »
Magában a kódban nincs hiba, de a módodban/scriptedben igen, mert létre van hozva egy \'aduty\' és egy \'adutyoff\' nevû változó, amit sehol nem használsz fel, így program szemét lesz belõle. Ha nincs rájuk szükséged, akkor töröld ki. Én most így nemtudom kijavítani látatlanban, hisz nem ismerem a módodat/scriptedet.
olyan profinak érzed magad. pedig nem vagy az : < amúgy meg mondtam, hogy mi lehet szerintem a hiba, nézz már utána.asd
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
|