Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - scripter01

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
136
RP/RPG kérések / [HELP]NPC Készen van!
« Dátum: 2011. November 17. - 17:30:35 »
Sziasztok!
Ezzel hogy \"NPC Készen van\" azt akarom érteni hogy már meg van írva....
Szóval fel vettem az NPC-t be raktam ahogy kell FS NPC Modes-be müködött de én nem így akarom hanem modba de ezzel van egy kis gondom...
Szóval akkor hát kezdem is!
Elösszõr is ügye a változó...
Az az ez:
 
new Buszok[2];

 
Következõ ügye a Buszok maga a kordinátával!
 
//=============================== Bus =================================================//
Buszok[0] = UjKocsi(431,1172.8610,-1793.9568,13.4988,178.8199,1,1);
Buszok[1] = UjKocsi(431,1181.9176,-1794.1378,13.4974,181.0004,1,1);

 
Ha ezek meg vannak akkor elvileg Spawnolni kellene az NPC-t!
 
public NPCSpawn(npc)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
nev = PlayerName(npc);
//printf(\"NPCSpawn(nev: %s, npc: %d)\", nev, npc);
new nid, car, szoveg[256];
if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS\"))
{
nid = 0;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS_2\"))
{
nid = 1;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV\"))
{
nid = 2;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV2\"))
{
nid = 3;
car = NPC_Vezetok[nid][nKocsi];
PutPlayerInVehicle(npc, car, 0); printf(\"PutPlayerInVehicle(npc: %d, car: %d, 0)\", npc, car);
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s\\nKövetkezõ megálló: %s\", NPC_Vezetok[nid][nNev], NPC_MegallokNeve[nid][1]);
NPC_Vezetok[nid][nLeirasID] = CreateDynamic3DTextLabel(szoveg, COLOR_WHITE, 0.0, 0.0, 4.0, 100.0, INVALID_PLAYER_ID, car);
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Arveres\"))
{
SetPlayerVirtualWorld(npc, 9999);
SetPlayerSkin(npc, 141);
ArveresNPC = npc;
if(!IsValidDynamic3DTextLabel(ArveresNPCText)) ArveresNPCText = CreateDynamic3DTextLabel(\"Árverés\", COLOR_LIGHTBLUE, 0.0, 0.0, 0.5, 30.0, npc);
}
return 1;
}

 
Ha ez meg van utána Csatlakoztatni kell az NPC-t...
 
stock NPCCsatlakozas(nev[], npc)
{
//printf(\"NPCCsatlakozas(nev: %s, npc: %d)\", nev, npc);
new nid;
if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS\"))
{
nid = 0;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Helyi] Járat 1 - Los Santos\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"lsbusz\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 3;
SetMegallo(nid, 0, \"Városháza\", 1492.098, -1741.344, 13.546, 48);
SetMegallo(nid, 1, \"Bank\", 1490.208, -1059.940, 23.826, 49);
SetMegallo(nid, 2, \"Kórház\", 1188.293, -1341.848, 13.570, 52);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_LS_2\"))
{
nid = 1;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Helyi] Járat 2 - Los Santos\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"LS_\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 9;
SetMegallo(nid, 0, \"Paintball\", 1298.751, -1388.146, 13.489, 27);
SetMegallo(nid, 1, \"Kamion HQ\", 948.763, -1240.345, 16.458, 29);
SetMegallo(nid, 2, \"Fánkos\", 1004.424, -1313.985, 13.546, 21);
SetMegallo(nid, 3, \"VPOP\", 750.472, -1388.663, 13.682, 22);
SetMegallo(nid, 4, \"Ruhabolt\", 430.928, -1487.781, 30.791, 23);
SetMegallo(nid, 5, \"Horgászhely\", 356.275, -1651.912, 32.954, 22);
SetMegallo(nid, 6, \"Reptér\", 1947.086, -2172.943, 13.554, 82);
SetMegallo(nid, 7, \"Benzinkút\", 1968.089, -1770.010, 13.546, 27);
SetMegallo(nid, 8, \"Étterem\", 1484.475, -1585.722, 13.546, 35);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV\"))
{
nid = 2;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"Fort_\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Távolsági] Járat 3 - Fort DeMorgan <> San Fierro\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 2;
SetMegallo(nid, 0, \"SF Wang Cars\", -2013.773, 271.785, 32.575, 147);
SetMegallo(nid, 1, \"Fort DeMorgan\", 168.132, 1159.072, 14.558, 141);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Buszsofor_SF_LV2\"))
{
nid = 3;
SetBuszData(nid, NPC_DATA_FELVETEL, \"Oktato_\");
SetBuszData(nid, NPC_DATA_NEV, \"[Távolsági] Járat 4 - Los Santos <> Farm <> San Fierro\");
NPC_Vezetok[nid][nHolTart] = 1;
NPC_Vezetok[nid][nMegallokSzama] = 6;
SetMegallo(nid, 0, \"Pályaudvar\", 1168.151, -1822.518, 13.570, 262);
SetMegallo(nid, 1, \"LS Autóbérlõ\", 529.574, -1239.627, 16.604, 57);
SetMegallo(nid, 2, \"Farm\", -289.819, -139.942, 1.864, 93);
SetMegallo(nid, 3, \"Oktatók\", -2027.723, -62.263, 35.320, 119);
SetMegallo(nid, 4, \"SF Városháza\", -2757.362, 370.942, 4.348, 77);
SetMegallo(nid, 5, \"SF Bank\", -1943.025, 595.064, 35.171, 68);
NPC_Vezetok[nid][nMenetIdo] = NPC_MegallokIdo[nid][1];
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
NPC_Vezetok[nid][nKocsi] = UjKocsi(437, NPC_Megallok[nid][0][0], NPC_Megallok[nid][0][1], NPC_Megallok[nid][0][2], 269.799, 0, 0);
NPCKocsi[NPC_Vezetok[nid][nKocsi]] = true;
NPC_ID[npc] = nid;
NPC_Vezetok[nid][nConnected] = true;
}
else if(egyezik(nev, \"NPC_Arveres\"))
{
printf(\"%s betöltése a következõ sloton: %d\", nev, npc);
SetPlayerColor(npc, COLOR_GREY);
SetSpawnInfo(npc, 0, 141, 319.203, 130.035, 1007.965, 270.0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
SpawnPlayer(npc);
}
}

 
Majd betölteni az NPC-t...
 
stock NPCBetoltese()
{
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_LS\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_LS_2\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_SF_LV\", \"Busz\");
ConnectNPC(\"NPC_Buszsofor_SF_LV2\", \"Busz\");
return 1;
}

 
Nah most én ezzel azt akarom hogy csak egy NPC-t rakjak be!
Szóval annyit kérek hogy magyarázátok el ide mi hová megy szóval a spawnnál mit hova tegyek a csatlakozásnál mit hova tegyek és  a betöltésnél mit hová tegyek....
Amit ugyan ezt FSbe csinálnám ugyan így kell itt is scak nem értem valakit szépen kérek segítsen!
Jutalmat kap!(+)
Elõre is köszönöm!

137
Segítségkérés / NPC hiba
« Dátum: 2011. November 05. - 03:19:19 »
Szaisztok.
NPC vel kapcsolatban kérdeznák valamit...
fel vettem aznpc be raktam csatlakozott is minden jól ment fel megyek én is meg nézem nem dobja le nem okés...
Ode magyek ahol az npc-t el kezdtem fel venni ott áll a busz és csak áll nem megy....
a búszt azt így raktam be
npcveh = AddStaticVehicle(437,1495.4379,-1737.0914,13.5932,270.1215,0,0);
hibátlanul le tudtam konvertálni de a busz mégsem ment...
regeltem a npc nevévela  szerveren de akkor sem volt jó...
Valaki tudna nekem ebbe segíteni elõre is köszönöm.....

138
Segítségkérés / CryRPG [GM]
« Dátum: 2011. November 04. - 00:16:19 »
Szasztok.
Gondolkozta ma este el indítom a CryRPG modot csak magamnak(Ne értésétek félre)
Igen meg is volt de viszont mikor midnent meg icsnáltam(www.sunwell.hu)tól van egy host szóvla vissza térve mindent meg csináltam UNknownt jelez a mod mondom ez meg mi egy FTP serverlogba bele néztem és ott találtam egy ilyesmit.
Auto-restarting the server on crash
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c, ©2005-2010 SA-MP Team
Auto-restarting the server on crash
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3c, ©2005-2010 SA-MP Team
[00:20:11] filterscripts = \"\"  (string)
[00:20:11]
[00:20:11] Server Plugins
[00:20:11] --------------
[00:20:11]  Loading plugin: streamer
[00:20:11]   Failed (plugins/streamer: cannot open shared object file: No such file or directory)
[00:20:11]  Loaded 0 plugins.
[00:20:11]
[00:20:11] Filter Scripts
[00:20:11] ---------------
[00:20:11]   Loaded 0 filter scripts.
[00:20:11] Script[gamemodes/cryrpg.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[00:20:11] Number of vehicle models: 0
(EZ ÁLT OTT BENT!!!)
valahogy próbáltam értelmezni meg is értettem azt jelenti hogy a cryrpg.amx nincs bent a gamemodes mappába...
Gondoltam egybõl plugin hiba nah de akkor minden plugint tegyek vagy ezt hogy oldajam meg ebbe már nem vagyok pro elõre is köszi aki tudna segíteni meg hállálom....

139
Segítségkérés / Egy Object
« Dátum: 2011. November 01. - 22:02:16 »
Sziasztok keresek egy Objectek a LVi Könyvtár mappomhoz de sajnos seholsem találom.
MTA 1.0.5-t használok..
Szóval az object egy lift rendes tobozos lift tudjátok mien és ahogy a liftbe be megyek ott ball oldalt vannak a gombok merre szeretnék mennis tb...
Kívülrõl iylen kis fa szine van...
Aki tudja meik id vagy mi a neve kérem segítsen köszönöm elõre is.
By scripter01

140
Segítségkérés / Kocsi Bug
« Dátum: 2011. Október 12. - 18:22:50 »
Sziasztok nem tudom valameik nap emléksztek e rá nyitottam egy témát ezzel a \"Kocsi Bug\" ki írással!
Szóval ez meg oldódott de létre jött egy másik bug!
Szóval DTRPG modba lett javítva ez a bug!
de ügye 200 id tõl kezdõdnek a vskocsik!
Nah most fel megyek a szerverre be írom /veh 411 0 0 akkor le hívja a kocsit és kií rja 201-es idjû kocsi le rakva!
Jó eddig rendben van!
Most jön a bugos része bele szállok és meg kérdezi hogy meg szeretném e venni vagy nem!
Rá megyek igen emg szeretném van 2000$ nem írja ki hogy Nincs rá elég pénzed! Hanem le áll a szerver!
Ha valaki ebben tudna segíteni akkor meg köszönném elõre is köszi mindent!

141
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Telefonálás
« Dátum: 2011. Október 11. - 11:42:01 »
Hy
Bíztos titeket is sokszor zavarnak a szerveren a telefon hívásokkal és ezt zaklató!
Én most el hoztam nektek egy oylan scriptet amivel el tudod dobni a telefonod os foglalt álapodba tudod rakni!
Itt is lenne!
Mód elejére:
 
new Mobile[MAX_PLAYERS];

 

if(!strcmp(cmdtext, \"/foglalt\", true))
{
    if(Mobile[playerid] != 254)
    {
   Mobile[playerid] = 254;
   format(string, sizeof(string), \"Foglaltra raktad magad!\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
else
{
   format(string, sizeof(string), \"Telefonálás közben nem tudod!\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
    return 1;
    }
    if(!strcmp(cmdtext, \"/eldobtelefon\", true))
{
    if(PlayerInfo[playerid][pPnumber] != 0)
    {
   PlayerInfo[playerid][pPnumber] = 0;
   format(string, sizeof(string), \"Eldobtad a telefonod!\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
else
{
   format(string, sizeof(string), \"Nincs telefonod!\");
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
}
    return 1;
    }

 
Remélem ezzel is sokaknak segítettem!
Nincs tesztelve a script de ha valami gond van vele csak írjatok PM-t és javítom!

142
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Leírás]Report Script
« Dátum: 2011. Október 11. - 11:38:44 »
Sziasztok unatkoztam a reggel folyamán és gondoltam meg írok egy report scriptet!
Igen meg is írtam de gondoltam ez kevés a reporthoz csináltam egy tiltás és egy feloldás parancsot a lényege ez hogy
ha valaki káromkodik vagy nem ért a szép szoból le tudjátok tiltani!
Nah hát akkor az alap reprot script itt is lenne:
RP serverekbe ajánlom!
Módunk elejére:
 

new reporttiltva[MAX_PLAYERS];
new Reportja[MAX_PLAYERS][128];

 

if(strcmp(cmd, \"/report\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       if(reporttiltva[playerid] == 0)
          {
        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      new length = strlen(cmdtext);
      while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
      {
         idx++;
      }
      new offset = idx;
      new result[100];
      while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
      {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
      }
      result[idx - offset] = EOS;
      if(!strlen(result))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"HASZNÁLAT: /report [üzenet]\");
         return 1;
      }
      if(strlen(result) < 80 )
             {
      format(string, sizeof(string), \"[%d] %s jelentése: %s\", playerid, sendername, (result));
      //ABroadCast(COLOR_RED,string,1);
      for(new x = 0; x < MAX_PLAYERS; x++)
      {
         if(Admin(x, 1)
         {
            SendClientMessage(x, 0xFFFF00AA, string);
         }
      }
       strmid(Reportja[playerid], result, 0, strlen(result));
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Jelentésed elküldve az adminoknak!\");
      format(stringx, sizeof(stringx), \"%s jelentése: %s\", sendername, result);
      SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx);
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s jelentése: %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,result);
      LoOoG(stringx);
      }
      else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Túl hosszú a reportod, kicsit tömörebben fogalmazz!\");
      }
       else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Letiltottak a reportolásról!\");
    }
}
    return 1;
}

 
Feloldás:
 
if(strcmp(cmd, \"/felold\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /felold [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (Admin(playerid, 1)
   {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
              new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new nev2[32];
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            reporttiltva[giveplayerid] = 0;
            format(string, sizeof(string), \"Újra engedélyezted %s a reportolást!\",rag(nev2,2));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s újra engedélyezte neked a report írást!\",nev);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s újra engedélyezte %s a reportolást.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,2));
            LoOoG(stringx);
          }
      }
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"A játkos offline!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

 
Tiltás:
 
if(strcmp(cmd, \"/némít\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /némít [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = ReturnUser(tmp);
   if (Admin(playerid, 1)
   {
      if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
              new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new nev2[32];
            GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
            reporttiltva[giveplayerid] = 1;
            format(string, sizeof(string), \"Letiltottad %s a reportolásról!\",rag(nev2,3));
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            format(string, sizeof(string), \"%s letiltott a report írásról!\",nev);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTRED, string);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s letiltotta %s a reportolásról.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(nev2,3));
            LoOoG(stringx);
          }
      }
   }
   else
   {
      format(string, sizeof(string), \"A játékos offline!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, string);
   }
}
return 1;
}

 
Elsõ report scriptem ha valami gond lenne vele légyszíves szoljatok remélem nem lesz de azért köszönöm!
Remélem valakinek segíthettem ezzel is!

143
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver név
« Dátum: 2011. Október 11. - 09:15:51 »
Nem úgy akarod hogy pl változzon a server nve egy pl! [HUN]Server neved 2. Weboldalunk:webed 3. Itt játszani élmény mert ha igen akkor tessék adok neked egy példát!
 

Múd elejére:
forward SzerverNev();
Mód leg aljára:
public SzerverNev()
{
SzerverCounter++;
if(SzerverCounter == 1)
SendRconCommand(\"hostname [HUN]Server Neved\");
else if(SzerverCounter == 5)
SendRconCommand(\"hostname [HUN]Amit akarsz!\");
else if(SzerverCounter == 7)
SendRconCommand(\"hostname [HUN]PL:weboldal\");
else if(SzerverCounter == 9)
SzerverCounter = 0;
return 1;
}

 
Ennyé még nem elég most létre huzonk egy timert:
hozz létre egy változót
 

new timer
Aztán ez alá:
public OnGameModeInit()
{
timer = SetTimer(\"SzerverNev\", 1000, 1);

 
Ha úgy csináltál midnent mint én akkor müködnie kell

144
Segítségkérés / Idõzáras Kapú
« Dátum: 2011. Október 11. - 09:06:18 »
Sziasztok az lenne a problémám azt hogy tudom meg oldani ügye van a parancsra nyilló kapu!
Nekem egy olyan kéne hogy parancsal is és még egy féle képpen lehessen nyítani!
Ez így néz ki:
regel 8.00kor nyiljon ki a kapú és este 6.00kor záruljon be ezt egy timerrel esetleg meg lehet oldani?
De ez mellé ne feledjétek a parancs is meg marad amit mér meg írtam!
Ha meg akkor hogy elõre is köszönöm!

145
Segítségkérés / Kocsi Rendszer Help
« Dátum: 2011. Október 10. - 18:15:10 »
Sziasztok szerintem a témábõl ki lehet deríteni mit is akarok!
Annyit szeretnék segítsetek nekem egy kocsi rendszer bugba.!
Anyi a gondom 200-ID tõl kezdõdik a kocsi mármint a v-s és 201-es idjû kocsi már duplázúdik valamiért! és nem tudom hogy miért :S!
Ha valaki tudna segíteni nagyon szépen meg köszönném!

146
Leírások/Útmutatók / [Leírás]Névreszoló jármû
« Dátum: 2011. Október 10. - 17:13:43 »
Sziasztok.
Most le fogom írni hogy hogyan is tudunk készíteni egy olyan scriptet amit cska egy adott személy tud vezetni!
Elõször is,hozzunk létre egy változót:
 

new Jack; // Tök mindegy mi a változó neve de akkor a késöbbiekben is ezt használd

 
Keressétek meg az OnGameModeInit()-et és azon belül a meglévõ AddStaticVehicle(...)-ek alá (ha vannak) rakjátok be a jármûvet:
 

Jack= AddStaticVehicle(...)hogy a szerver tudja, ez az a jármû, melybe csak az adott személy szállhat bele!

 


Jack = AddStaticVehicle(411,1890.1632,1989.1708,13.4920,179.9223,0,0); // ez egy Infernus lesz az LV parkolóban.Most jön az összetettebb rész, OnPlayerStateChange használtával ellenõrizzük, hogy a játékos beült-e a jármûbe:
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) {
    new PlayerName[24];
    GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
        new Vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(Vehicle == Jack) {
            if(strcmp(PlayerName,\"Jack_Taylor\",true)){ // ellenõrizzük, hogy a játékos neve az-e
                RemovePlayerFromVehicle(playerid); // ha nem õ az, kidobjuk a jármûbõl
                SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Ez a jármû Jack Taylor tulajdona!\"); //amikor ki dobja ha nem az õvé
           }
        }
    }
    return 1;
}

Enyi lenne! Ha minden úgy csináltatok, mint én, a jármûvet csak Jack_Taylor vezetheti.
Írta: scripter01
Idõ:5perc kb
Remélem segítettem valamit kicsit röviditésben raktam a dolgokat nem nyújtottam el vagyis amennyire lehetett öszetettebben csináltam!

147
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer
« Dátum: 2011. Október 06. - 21:33:00 »
Sziasztok!
Ezt a le írást azért készítettem mert sok kezdõ azzal jön AFK rendszert akarok a szerveremre!
Megoldás:CMD
FilterScript:
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   AFK[playerid] = false;
   return 1;
}
CMD:afk(playerid)
{
   new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
   if(AFK[playerid] == false)
   {
      AFK[playerid] = true;
      SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
      GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
      format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
      SetPlayerName(playerid, str);
      TogglePlayerControllable(playerid, false);
   }
   //Ha a játékos AFK változójának értéke true, azaz igaz:
   else if(AFK[playerid] == true)
   {
       AFK[playerid] = false;
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
       GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
       strdel(nev, 0, 5);
       SetPlayerName(playerid, nev);
       TogglePlayerControllable(playerid, true)
   }
   return 1;
}

 
Sok boldogsággal használjátok remélem segíteni fog!
A Script \"HANGSÚJJOZOM\" ha valakinek nem tetszeni esetleg \"sza*nak\" tartaná kérem komentet ne füzzön hozzá!
Elõre is köszönöm!
A Script Kezdõk számára lett készítve!

148
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [FS]AFK Rendszer
« Dátum: 2011. Október 06. - 11:26:16 »
Sziasztok!
Ezt a le írást azért készítettem mert sok kezdõ azzal jön AFK rendszert akarok a szerveremre!
Megoldás:CMD
FilterScript:
 

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool:AFK[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
AFK[playerid] = false;
return 1;
}
CMD:afk(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME], str[32];
if(AFK[playerid] == false)
{
AFK[playerid] = true;
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 32, \"[AFK]%s\", nev);
SetPlayerName(playerid, str);
TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
//Ha a játékos AFK változójának értéke true, azaz igaz:
else if(AFK[playerid] == true)
{
    AFK[playerid] = false;
    SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
    GetPlayerName(playerid, nev, MAX_PLAYER_NAME);
    strdel(nev, 0, 5);
    SetPlayerName(playerid, nev);
    TogglePlayerControllable(playerid, true)
}
return 1;   //Visszatérés
}

 
Sok boldogsággal használjátok remélem segíteni fog!
A Script \"HANGSÚJJOZOM\" ha valakinek nem tetszeni esetleg \"sza*nak\" tartaná kérem komentet ne füzzön hozzá!
Elõre is köszönöm!
A Script Kezdõk számára lett készítve!

149
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [TUT]Interorba menés!
« Dátum: 2011. Szeptember 30. - 21:01:36 »
Sziasztok!
Sokan jönnek hozzám hogy hogyan lehet azt meg csinálni hogy oda állok egy adott pontra és be dobjon egy interorba!
Ennek van több féle módja!Én most csak az egyiket fogom be mutatni!
Texrdawval való interiorba menést!
Elsõ lépés!
Menjünk fel a szerverünkre és egy tetszõleges ponton írjuk be hogy, /save!
Majd áljunk egy kicsit arrébb ahova ki dobjon az interorból!
Ha ez meg van lépjünk le.
Most nyissuk meg a Dokumentumok/Gta User Files/SAMP/savedeposition.txt-t!
Ott látunk kettõ kordinátát!
Az alsó kordináta az azt jelenti hogy ahonnan be megyünk a interiorba!
A felsõ pedig azt ahová ki dobjon az interorból.
Nah most jön a nehezebb rész!
Ha meg van a kettõ kordínáta!
 

public CheckForWalkingTeleport(playerid)
{
Ez alá
if(PlayerToPointStripped(1, playerid,Ide rakd azt a kordinátát ahonnan be fog dobni!, cx,cy,cz)) //Honan dobjon
{//Be járat
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Be járat\", 5000, 1);//Ide írj egy tetszõleges szöveget a képernyõ jobb sarkán lesz látható
SetPlayerInterior(playerid, InterorID);
SetPlayerPos(playerid,Interor kirdínáta);//http://weedarr.wikidot.com/interior itt meg tekinthetõek az interoir ID-k és a kordínáták!
PlayerInfo[playerid][pInt] = InterorID;
}
else if(PlayerToPointStripped(1, playerid,Ide rakd azt a kordinátát ahonnan ki fog menni, cx,cy,cz))//Honan dobjon
{//Ki járat
//GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Ki járat\", 5000, 1);//Ide írj egy tetszõleges szöveget a képernyõ jobb sarkán lesz látható
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid,Ide majd azt ahova ki fog dobni!);
PlayerInfo[playerid][pInt] = 0;
}

 
Nah most nagyon jól figyelj ezt f6-al konvertáld le ha bent van a modba!
Menj el arra  a helyre ahová be raktad és menj be az interorba!
Majd az interorba egy tetszõleges helyen írd be /save
És azt rakd a ki járathoz \"SetPlayerPos(playerid,Ide majd azt ahova ki fog dobni!);\" az az ebbe a sorba!
Ha meg van márcsak a textdrawot kell le raknunk!
Amit le mentettünk bejárathoz való kordínátát azt másoljuk ki!
Majd rakjuk be így!
 

public OnGameModeInit()
{
Ez alá:
Create3DTextLabel(\"[szöveg]\",SZÍNKÓD,KORDÍNÁTA,18.0,0);

 
Hát akkor ennyi is lenne!
Ha valakinek ezzel segítséget nyújtottam akkor szívesen!
Ha be jött a TUT akkor mehet a +!
Elõre is köszönöm hogy segíthettem hasonló dolgogba lehet kérdezni PM-ben!

150
Segítségkérés / NPC help
« Dátum: 2011. Szeptember 29. - 17:28:18 »
Sziasztok!
Gond van az egyik NPC-mel!
Fel vettem az alap rec fáljt!
Meg csináltam a scriptet a le írások szerint!
Nincs le kódolva a szerver és semmi sincs rajta!
az NPCmodes mapáa raktam ezt!
 
#define RECORDING \"npc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
A ScriptFiles mappába pedig ezt:
 
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Monson_Carter\", \"npc\");
  npcveh = CreateVehicle ( 431, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, -1 );
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Monson_Carter\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Az NPC-t a 431-es ID kocsival vettem fel!
De amikro fel megyek a serverre nem látom sehol az NPC-t és elvileg mint 2. játékosként lépek be ID:1 nek kéne lennem de ez helyett ID.0 vagyok meg próbáltam az NPC-hez gotozni és nincs iylen játékos sajnos!
Ha valaki tudna segíteni akkor nagyon emg köszönném elõre is!
És a NPCModes/Recordings fáljba bele raktam a rec fáljt!
Script Fileban lévõ fálj neve:npc1
NPCmodes fáljban lévõ fálj neve:npc
Ha valaki tudna segíteni meg köszönném és természetessen menne a +!

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal